• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Vexy
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Walsh
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - Pattini
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    - Mortensio Duran Holmes - Chilaw
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 9:51 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joey
    'Dat wel zo zijn, maar waar zijn ze dan?' Vroeg ze aan mij en ik beet weer op mijn lip. 'Dat doe ik helemaal niet, ik verdedig mezelf alleen maar, aangezien ik van die knulletjes al jij niet zo maar van alles laat zeggen.' Ik schudde mijn hoofd ongelovig en frons dan even. 'Knulletje? Je bent echt vreselijk Emily,' zeg ik dan en kijk haar even strak aan. 'Je bent zo arrogant als wat en uiteindelijk zeg ik toch wat ik wil.'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dominic Campbell

    Leeftijd maakt toch niet zoveel uit? Tenzij ze jonger dan 16 zijn. Mijn ouders schelen ook meer dan 5 jaar ,ik weet alleen niet hoeveel." Zegt River. Ik knik. "Maar rond deze leeftijd ligt dat gevoeliger" antwoord ik. "Daarnaast...Het denk niveau ligt heel anders. Al ben ik niet altijd even volwassen maar toch. Het voelt apart." zeg ik schouder ophalend. "Maar dat kan aan mij liggen. Ben vaak wel van de scharrels of vakantie scharrels of hoe je dat wilt noemen. Denk dat dat dan toch gaat komen als ik met me vrienden op vakantie ga met mijn vrienden en niet hier ben ik bang"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    River Liam Lawrence

    Dominic knikte "Maar rond deze leeftijd ligt dat gevoeliger" antwoorde hij dan."Daarnaast...Het denk niveau ligt heel anders. Al ben ik niet altijd even volwassen maar toch. Het voelt apart." vervolgde hij schouder ophalend en ik knikte even. "Maar dat kan aan mij liggen. Ben vaak wel van de scharrels of vakantie scharrels of hoe je dat wilt noemen. Denk dat dat dan toch gaat komen als ik met me vrienden op vakantie ga met mijn vrienden en niet hier ben ik bang" vertelde hij en ik knikte lichtjes. "Misschien is dat wel waar.Ik ben nooit goed geweest met meisjes en liefdes dingen."zucht ik. "Dus veel advies kun je niet van mij verwachten."zei ik dan schouder ophalend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dominic Campbell

    River knikt. "Misschien is dat wel waar. Ik ben nooit goed geweest met meisjes en liefdes dingen. Dus veel advies kun je van mij niet verwachten" zegt hij zuchtend en schouder ophalend. Ik glimlach geamuseerd. "Voor meisjes heb ik geen Advies nodig. Ik weet wel hoe ik met hen moet omgaan" zegt ik Geamuseerd glimlachend. "Maar bedankt" voeg ik er aan toe. "Ze zijn hier alleen te jong. Heb er nog geen een van rond de twintig of ouder gezien" voeg ik er aan toe.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    River Liam Lawrence

    Hij glimlachte geamuseerd."Voor meisjes heb ik geen Advies nodig. Ik weet wel hoe ik met hen moet omgaan" zei hij glimlachend. "Maar bedankt" zei hij dan "Ze zijn hier alleen te jong. Heb er nog geen een van rond de twintig of ouder gezien" vervolgde hij. "Ik heb net 2 aardige meisjes ontmoet van twintig."zei ik met een glimlachje. Emily was twintig en haar vriendin Phoebe volgens mij ook.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dominic Campbell

    "Ik heb net twee aardige meisjes ontmoet van twintig." zegt River met een glimlach. "Lucky you, Ik nog niet Mate" ik grinnik even. "Heb vandaag nog maar een paar dames gezien. Twee waren wat jong, en een me zusje en een de achterlijke vriendin van mijn vader" Ik slaak een diepe zucht. "De andere dagen waren ook niet echt geslaagd" Ik grinnik en schud mijn hoofd. "Ik ga terug naar de camping want ik krijg een lamme arm van dit ding" Ik gebaar naar de surfplank. 'Loop je mee of?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    River Liam Lawrence

    "Lucky you, Ik nog niet Mate" grinnikte hij. "Heb vandaag nog maar een paar dames gezien. Twee waren wat jong, en een me zusje en een de achterlijke vriendin van mijn vader" zei hij en slaakte een diepe zucht. "De andere dagen waren ook niet echt geslaagd" zei hij grinnikend en schudde dan zijn hoofd. "Ik ga terug naar de camping want ik krijg een lamme arm van dit ding" zei hij gebarend ,naar zijn surfplank. 'Loop je mee of?""vroeg hij dan en ik knikte. "Ja ik ga wel mee ,ik ga dan ook zo terug naar mijn ouders."mompel ik dan en sta dan op. Veel had ik anders toch niet te doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily May Carter
    Joey schudde zijn hoofd ongelovig en fronste even. "Knulletje? Je bent echt vreselijk Emily," zei hij. Hij keek me strak aan. "Dankjewel, ik doe mijn best," zei ik met een voldaan glimlachje. "Je bent zo arrogant als wat en uiteindelijk zeg ik toch wat ik wil," zei hij. "Je kan ook gewoon weg gaan, dan heb je geen last meer van me. Je blijft maar zeggen wat voor een rot mens ik ben, maar ondertussen blijf je wel de hele tijd om me heen hangen."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Dominic Campbell

    "Ja ik ga wel mee, Ik ga dan ook zo terug naar mijn ouders" Mompelt River en staat dan op. Ik glimlach maar. "Welke sectie zit je? Op de camping bedoel ik?" Vraag ik terwijl ik richting de camping begin te lopen. Ik verwissel even van arm om mijn surfplank mee vast te houden. Mijn arm werd echt een beetje lam als je dat ding zo lang vast houd. "Ik sta ergens in het midden. Ergens daarzo" Ik wijs ergens naar voren terwijl ik met mijn hand een beetje wapper en ik zucht diep. "Weet jij toevallig nog iets te doen?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    River Liam Lawrence

    Hij glimlachte even. "Welke sectie zit je? Op de camping bedoel ik?" vroeg hijdan terwijl we naar de camping liepen. "Ik sta ergens in het midden. Ergens daarzo" vervolgde hij dan en wees in die richting ,dezelfde richting waar ons busje ook stond. "Ja wij zitten daar ook ergens ,toevallig."grinnik ik. Domenic zuchte diep en ik kijk hem vragend aan. "Weet jij toevallig nog iets te doen?" vroeg hij dan en ik haalde mijn schouders op. "Ga barbecueën ,of iets actiefs doen?"stel ik dan voor aan hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    En plots leek het hier dood :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ja inderdaad, hahaha]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Inderdaad...]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Dus ehm, hoe zit het hiermee? (cat)]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Ik denk dat we dit voor uitgestorven kunnen verklaren... Ik zou op zich wel verder willen, maar ik heb de laatste tijd niet zoveel tijd dus weet niet of dat gaat lukken en ik weet ook niet of anderen hier ook nog wel belangstelling voor hebben.]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."