• C h a n g e s

    Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne en Zayn Malik. De populairste jongens van Rosewood Highschool. Badasses, niet te vertrouwen en boven alles players, hartenbrekers. En toch vallen veel meiden van Rosewood als een blok voor de jongens, de een erger dan de ander. Of sommige weer helemaal niet, gewoon omdat het simpelweg asshole's zijn.
    Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn hebben een hekel aan nerds, brave, suffe of onschuldige meisjes en jongens. Maar wat gebeurd er als ze een weddenschap verliezen en hét suffe groepje met vijf nerds, onschuldige meisjes die geen vlieg kwaad doen, rebels moeten maken? Gaan de meiden erop in, werken ze mee of juist tegen? Maar wat gebeurd er als de meiden dan op hun beurt de jongens willen veranderen? Hoe ver gaan ze om de ander te veranderen. Lukt het ze eigenlijk wel?


    Rollenverdeling;

    Jongens:
    -Niall James Horan; Hackus
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Louis William Tomlinson; Hackus
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Zayn Javadd Malik; Roar


    Meiden:
    - Essie Alexis Johnson; Vexy
    - Cherévah ''Cher'' Naomi Flair; Faisean
    - Sadie Geraldine Harrison; Ellison
    - Neleh Judiffany Trembley; Rider
    - Sarah Kayleigh Green; Mouek


    Overige rollen;
    Denk hierbij aan zussen/broers, andere leerlingen, docenten, vrienden etc.
    - Asylinn Maze Parker; Chilaw
    - Nola Anne Styles; xxxHappiness
    - Gwen Lily Cooper; KiliOfDurin


    De Indeling;

    - Cherévah en Zayn.
    - Sadie en Harry.
    - Neleh en Louis.
    - Essie en Niall.
    - Sarah en Liam.



    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Vexy, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!



    Het Begin.
    Het net pauze, de schoolbel gaat en iedereen verlaat zijn les om naar de kantine te gaan. Eenmaal daar gaat iedereen bij hun vaste groepje zitten.
    De jongens krijgen te horen wie ze moeten veranderen, ze balen natuurlijk als een stekker, of het boeit hun amper. Ze kunnen het uitstellen maar ook kunnen ze gelijk aan de slag gaan.
    De meiden zitten bij elkaar aan hun vaste tafeltje hun eten op te eten, te praten, te leren noem maar op.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 20:47 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Kunnen we zo misschien verder gaan, of je moet nog heel lang een kluisje willen blijven opruimen, want mijn inspiratie begint wat op te raken.]


    Bowties were never Cooler

    Gwen Lily Cooper
    Ik kwam bijna te laat voor het PO. Ik deed een labjas aan en zette een bril op. De leraar legde het snel uit en we begonnen. In stilte en ceconcentreerd voegde ik stof na stof samen, zocht de reacties op en schreef op wat ik zag gebeuren en legde het uit. Na een half uurtje was ik klaar. Ik ruimde al mijn spullen op en leverde mijn PO in. "Dan u, mevrouw Cooper. Ik zou het fijn vinden als u en meneer Styles vanmiddag alle reageerbuisjes kunnen schoonmaken. Ik zal het ook doorgeven aan de opzichter." zei de leraar. Ik knikte kort en liep de klas uit. Eigenlijk was het best goed nieuws. Ik deed liever dit dan zitten en strafregels schrijven. Zeker als we hier gewoon neer zouden worden gezet en 2 klokuur lang mochten gaan boenen, wat we er echt niet voor nodig zouden hebben, maar ik had nog wel iets anders in gedachten om de andere tijd te vullen. Mijn haar trok ik uit het elastiekje, wat ik om mijn pols hield en ik liep terug naar de aula in de hoop harry daar te vinden voor nog wat lol voor we moesten nablijven.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan
    Ik stak mijn tong uit waarna ik mijn hoofd iets schuin hield en lief glimlachte. 'En dan na te gaan dat ik normaal niet van de troep ben.' Mijn ogen volgde de vinger waarmee Liam op mijn neus tikte en eigenlijk alles bij elkaar maakte het opruimen nog geeneens zo erg. Al moest het sowieso opgeruimd worden, want als het zo bleef tot we van school af waren, dan was volgens mij alles weer tot leven gekomen. Er hing nu al een geur om onpasselijk van te worden. 'Nee Liam, niet Holy, maar Niall...Niall Horan, je weet wel.' zei ik zo serieus mogelijk, al verliet een vrolijke lach al snel mijn mond. Ik kon niet serieus overkomen op momenten als deze. 'Ja, je zei het. Maar ik kan met gemak bewijzen dat het kan, maar dat doe ik niet, omdat jij -jij bent en dat doe ik jou niet aan.' Ik herhaalde de zin in mijn hoofd, omdat die best vreemd klonk, maar kwam wel tot de conclusie het goed was. Langzaam richtte ik me toch weer op het opruimen dan op de jongen naast me. Alleen dat betekende niet dat ik helemaal geen aandacht aan het schonk, maar wel wat minder dan mijn volledige aandacht. Ik wist dat we hier anders nog wel een paar uur langer door mochten brengen. 'Ik heb er ook een aantal gevonden. Dat laatste moet dus zeker lukken en ik hou nog steeds van jouw ideeën.' Het klonk leuk om te doen en daarbij waren er meer dan genoeg foto's en spullen die nu tevoorschijn kwamen. En desnoods hadden we er zo nog meer bij elkaar. Net als het brood wat nu naar de fluitende mensen was gegooid. Iets wat ervoor zorgde dat Liam trots glimlachte en bij mij dat ik het nog een keer wilde doen. Dat kwam alleen door de reacties die van ver af al te horen waren door hoe het brood er alleen al uitzag. 'Dankjewel.' zei ik lachend tegen Liam waarna ik me omdraaide om hem aan te kijken. Of toch niet, want mijn blik ging naar de persoon achter hem. 'Hoe laat kwam het grofvuil hier ook alweer?' vroeg ik en liet mijn blik weer afdwalen naar de jongen voor me, zodat het niet op zou vallen. Hopelijk drong het bij Liam wel door waar ik aan dacht. 'Ik wil mensen namelijk niet al te lang lastig vallen met deze geur.'

    ( Nee, misschien is het inderdaad handig om door te gaan, want ik heb toch hetzelfde probleem)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik wacht even met reageren tot de rest heeft gereageerd op mijn vraag, goed?]


    Bowties were never Cooler

    (ik wacht tot ik weer kan reageren en Angel is geband voor een week tja... Ik zit vast)


    Happy Birthday my Potter!

    ( Wat kan ik met Lou? Hij zit nog in de kantine en was hem vergeten)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Gwen Helpen Harry zoeken?]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ik glimlachte. "Ik vind het fijn om mij te zijn dan." zei ik vrolijk voor ik door ging met opruimen. Zijn kluisje stonk echt, maar gelukkig waren het vooral de dingen die we er nu uit aan het halen waren die stonken, anders zou dit weinig zin hebben. Ik glimlachte toch wel bij de woorden van de jongen naast me. Zelf had ik al een flinke stapel foto's en tekeningen gevonden en in mijn kontzakken gestopt. Als hij er nog meer had gevonden zouden we straks echt behang hebben. Liam en Niall behang. Ik glimlachte bij het idee. Mijn jukbeenderen werden een beetje rood bij zijn compliment over mijn plannen. Hij was ook echt de enige die dat voor elkaar kreeg. Ik glimlachte trots toen ik Niall een stuk beschimmeld brood naar de mensen gooiden die naar ons aan het fluiten waren geweest. Niall stond dan vaak wel bekent als het schatje van onze groep, dat hoefde hij echt niet te zijn. Ik had Louis of Zayn nog nooit beschimmeld brood naar mensen zien gooien... Niet dat dat waarschijnlijk in hun kluisje lag, maar goed. Ik complimenteerde hem ermee en hij moest lachen. Toch had ik het gevoel toen hij me aankeek dat hij niet naar mij keek. Ik keek even over mijn schouder en bij zijn vraag werd alles duidelijk. "Zo." zei ik kort met een vrij gemene grijns op mijn gezicht. Die ging er weer vlug af en veranderde in een lach toen hij over de stank begon. "Als we meneertje weddenschap hebben geplaatst waar hij thuis hoort, kan daar ook de inhoud van deze bak bij." Ik pakte een van de laatste stapeltjes op en probeerde er naar te kijken. Dat lukte niet omdat alles aan elkaar geplakt zat door wat leek op het glazuur van een hele oude donut wat overal tussen was gelopen. Ik kieperde alles maar weg en pakte een stapeltje wat niet aan elkaar was gekleefd. Daaronder zag ik nog zijn gymbroek uit de eerste liggen, die nu voor een boxer kon doorgaan en toen te groot was. Ik zocht de papieren snel uit en haalde toen het broekje van de bodem van zijn kluisje af, waar die nog verrassend schoon was gebleven. "Kijk eens hoe schattig klein je toen was." zei ik plagerig toen ik het broekje voor hem hield.


    Bowties were never Cooler

    [Wooops, Ik vergat deze RPG een beetje... Waar kan ik heen met Sarah?]


    "Family don’t end in blood”

    [Liam heeft net iemand d'r haar in de klas in de hens gezet en is eruit gestuurt. Niall is mee gegaan. Er gaan veel roddels door de school dat ze gay zijn. Ze zijn nu Niall's kluisje aan het opruimen. Neleh , Asylinn en nog een meisje zitten op de wc. Gwen zoekt Harry. Verder weet ik het ook niet. Ik denk dat je naar de meeste mensen wel toe kan.]


    Bowties were never Cooler

    -Wanneer wil Harry Sadie ontmoeten? Of is er eerst iemand anders?-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Laat maar, verkeerd begrepen]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 20:04 ]


    Bowties were never Cooler

    Mouek schreef:
    [Wooops, Ik vergat deze RPG een beetje... Waar kan ik heen met Sarah?]


    [Je kan haar naar Essie sturen? Ze zit in de kantine geloof ik ^-^]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Vexy schreef:
    (...)

    [Je kan haar naar Essie sturen? Ze zit in de kantine geloof ik ^-^]


    [Okiii ^.^]


    "Family don’t end in blood”

    Niall Horan
    Ik knikte. 'Je mag ook zeker van geluk spreken.' Er zat zeker een kern van waarheid in, ondanks het met een lach mijn mond verliet. Ik zou Liam nooit in dat stink kluisje kunnen gooien of iets anders ongepast kunnen doen. Maar dat was al lang duidelijk, net als dat hij nooit iets bij mij zou doen. Dat had hij net zelf nog gezegd en daar vertrouwde ik ook. Met een zachte plof belandde weer de helft van de zooi in de prullenbak waarna ik even opzij keek, om Liam te zien glimlachen bij mijn woorden. Ik was benieuwd hoe het uit zou pakken met al die foto's, maar twijfelde er niet aan dat het leuk zou worden. Het zou in het geheel nog leuker zijn dan alle losse foto's die je nu al tegenkwam. Terwijl bij mij een trotse glimlach te vinden was doordat de jongen wat roder kleurde, was het bij hem juist weer door mijn actie met het brood. Misschien moesten de mensen nu ook maar een keer leren dat ik toch niet zo lief was, als dat ik eruit zag en daarbij kon ik sommige dingen ook niet laten. Zeker niet omdat het de laatste keer was dat ik beschimmeld brood in mijn handen had. Net in de kantine had ik me ook in moeten houden om niets te doen. Het compliment liet me dan ook omkijken, maar mijn blik bleef eerst nog hangen op de jongen achter hem. Liam had dat ook door en daarmee ook gelijk het plan. 'Dan moeten we opschieten. En niet zo gemeen kijken.' zei ik terwijl ik in zijn wang prikte. 'Oh ja, dat was de reden dat ik het zo lang had laten liggen. Het was een verrassing voor dat joch, of iemand anders die daarin zou belanden.' zei ik bedenkelijk. Ja, daar was dit ook nog wel handig voor zijn, want dat wilde je er nog sneller uit. Ik wilde deze lucht al ontvluchten. De laatste spullen kieperde ik zo de prullenbak in, nadat ik deze dichterbij had geschoven. De papieren van Liam zijn kant belandde er ook in en dat betekende dat mijn kluisje weer bijna netjes was. Alleen nog iets aan die verschrikkelijk geur doen. Ik draaide me om, om de jongen aan te kijken en mijn ogen werden groot toen ik zag wat hij me voor hield. 'Liam James Payne, je krijg drie seconde om dat ding weg te gooien.' zei ik onschuldig. 'Want toen was het misschien schattig, maar nu niet meer. En zo niet mag je het op een rennen zetten.'

    ( Ik vind alles goed (; )

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 20:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer