• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Drew Bray Quinn - Faisean
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Melody Jasons - MissCastle
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Faisean


    De groepen
    Komt eraan zodra de tijd rijp is!


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 13:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ Ja maar ik verwacht die niet echt... Ik denk dat die pas rond 11 uur komen. Ik wil sowieso van deze dag gebruik maken aangezien ik morgen tot half 4 les heb en huiswerk verwacht. Ugh morgen weer 2 uur gym maar dan aan het einde ik weet zeker dat ik dood op ben dan. -


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dena Fields

    'Nope.. Mijn vorige vriend was mijn eerste vriend en het was een klootzak dus nee... Lautje is maagd.' Ze leek er een beetje droevig bij. Ik stootte haar aan. 'Hé, kom op! Het gaat wel goed komen. Er zijn genoeg knappe jongens hier. Wat dacht je van James, vind je hem niet knap. Of Loki? Er komen er vast wel genoeg bij vandaag. En anders, ik ben je bitch. Ik slaap wel met iedereen.' Een grijns verscheen op mijn gezicht. 'Ik bedoel. Op dat gebied zijn we allebei nog maagd.' Ik was best wel benieuwd naar seks met een vrouw. Ik was er altijd al naar benieuwd geweest, al sinds mijn ontmaagding, op mijn twaalfde jaar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Loki Laufreyson
    Ik klapte mijn schetsblok dicht toen ze naast me kwam zitten en draaide me naar haar toe. Dat was wel zo netjes. Stil luisterde ik naar haar woorden. James was dus jaloers. Dat was heel duidelijk. daarom deed hij ook zo vreemd. Hij dacht dat Abby en ik wat hadden. Hij was vast verliefd op haar en kon niet tegen concurentie. Ik glimlachte kort en klopte even op haar schouder. "Jaloezie is een sterke emotie. Zeker in jongens. Vergis je daarin niet. En je weet wat ze zeggen. liefde maakt blind. Hij zal dus niet zo snel zien dat we gewoon goede vrienden zijn." Ik klapte mijn schetsblok weer open en ging verder met tekenen. ik wilde dit eigenlijk af hebben voor we naar beneden gingen. Toch wilde ik niet haasten, want van haasten kwamen fouten en dat kon ik me niet veroorloven.


    Bowties were never Cooler

    Laurinda Pearl
    Dena geeft me een stoot en ik kijk op. . 'Hé, kom op! Het gaat wel goed komen. Er zijn genoeg knappe jongens hier. Wat dacht je van James, vind je hem niet knap. Of Loki? Er komen er vast wel genoeg bij vandaag. En anders, ik ben je bitch. Ik slaap wel met iedereen.' En ze begon te grijnzen, huh? 'Ik bedoel. Op dat gebied zijn we allebei nog maagd.'
    Nu drong het tot me door wat ze bedoelde en ik keek haar opnieuw met grote ogen aan."Aha..." Wat moest ik daar in godsnaam op antwoorden.
    Ik loop langs Dena de badkamer uit en pak mijn telefoon van het nachtkastje waar ik hem gisteren avond op had gelegd waarna ik hem in mijn beha stop.
    Een telefoon in mijn broekzak vond ik gewoonweg vervelend, helemaal met een strakke broek. "Wat gaan we nu dooen? Ik verveel me"


    Abigail Pierce

    Loki klopt kort op mijn schouder.. "Jaloezie is een sterke emotie. Zeker in jongens. Vergis je daarin niet. En je weet wat ze zeggen. liefde maakt blind. Hij zal dus niet zo snel zien dat we gewoon goede vrienden zijn."
    "Dan heeft hij pech, dat heeft hij zo ie zo...Ik doe er niet aan. Dus het is allemaal zijn probleem en ik wil er geen last van hebben."
    Ik deed niet aan vriendjes, ik doe niet aan vriendjes en ga niet doen aan vriendjes. Punt uit.
    Of het nou James was, of Jan Peter Balkenende dat maakte voor mij niks uit.
    Loki klapt zijn schetsblok weer open en gaat verder met tekenen.
    Over zijn schouder kijk ik mee, ik vond het altijd leuk om mensen creatief bezig te zien. Net zoals ik het leuk vond om creatief bezig te zijn.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 20:06 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    John Hunter Bell
    Ik grinnikte nog even na toen ik James eerst zag schrikken en toen hoorde lachen. Ik tilde de pup van tafel en hield hem in mijn armen. Onder het aaien gaf james antwoord op mijn vraag. daar had hij wel gelijk in. "Laat dan maar" zei ik voor ik ovr de rug van het beestje ging aaien. "Ik heb echt geen idee hoe hij heet en ik heb zelf ook nog nooit een hond gehad. Ik wilde er altijd wel graag een, maar we waren er te weinig thuis voor." Ik zette de hond weer op de grond en die sprong weg opzoek naar andere mensen om aandacht van te bedelen. Nu ik zo naar deze jongen keek was hij knap, dat zeker, maar toch niet echt iets voor mij. Daarbij zag hij er nou niet uit als een gay jongen. "Heb jij een vriendinnetje?' vroeg ik voorzichtig. Dit was vaak een tricky vraag, maar ik stelde hem vaak toch maar. niet alleen aan leuke jongens, maar ook gewoon om geintereseert te lijken in anderen hun leven.


    Bowties were never Cooler

    Ik ben er weer O.O
    Wat heb ik gemist? Moet ik nog ergens op reageren??

    ..
    Misschien een korte samenvatting?


    Little do you know

    James Yaser
    "Nou nee, nu je het zegt. Ik heb er een gehad. Heeft me laten zitten, die Bitch. En jij?" Blijkbaar was hij geïnteresseerd in mij. Als hij dat niet was, hoefde hij ook niet mijn vriend te zijn. Ik vond het vervelend als de vragen maar van een kant kwamen. Daar knapte ik vaak ook op af bij meisjes. Ze waren heden ten dagen zo ongeïnteresseerd als de pest. En ik bleef maar vragen stellen en vragen stellen. Ik moest het uit ze persen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Faisean schreef:
    [ Ja maar ik verwacht die niet echt... Ik denk dat die pas rond 11 uur komen. Ik wil sowieso van deze dag gebruik maken aangezien ik morgen tot half 4 les heb en huiswerk verwacht. Ugh morgen weer 2 uur gym maar dan aan het einde ik weet zeker dat ik dood op ben dan. -


    Het zou best lullig zijn als we gewoon verder gaan terwijl zij er nog niet is. We kunnen wel doen dat Tyler en zijn Twinbrother te laat komen of zo, maar dan heb je Eleanor nog d:

    ---

    Iemand voor Denise?
    En ik zal zo even met Pete reageren (:


    Little do you know

    (idd das vrij lullig
    wij hebben toen wel 4 of 5rl ddagen rond gehangen bij de skilift gewoon omdat we geduld hebben :'D )


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    (...)

    Het zou best lullig zijn als we gewoon verder gaan terwijl zij er nog niet is. We kunnen wel doen dat Tyler en zijn Twinbrother te laat komen of zo, maar dan heb je Eleanor nog d:

    ---

    Iemand voor Denise?
    En ik zal zo even met Pete reageren (:
    [ Dat bedoelde ik niet hoor :] Ik bedoelde niet dat we verder moesten gaan :] -


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Laurinda Pearl
    Dena geeft me een stoot en ik kijk op. . 'Hé, kom op! Het gaat wel goed komen. Er zijn genoeg knappe jongens hier. Wat dacht je van James, vind je hem niet knap. Of Loki? Er komen er vast wel genoeg bij vandaag. En anders, ik ben je bitch. Ik slaap wel met iedereen.' En ze begon te grijnzen, huh? 'Ik bedoel. Op dat gebied zijn we allebei nog maagd.'
    Nu drong het tot me door wat ze bedoelde en ik keek haar opnieuw met grote ogen aan."Aha..." Wat moest ik daar in godsnaam op antwoorden.
    Ik loop langs Dena de badkamer uit en pak mijn telefoon van het nachtkastje waar ik hem gisteren avond op had gelegd waarna ik hem in mijn beha stop.
    Een telefoon in mijn broekzak vond ik gewoonweg vervelend, helemaal met een strakke broek. "Wat gaan we nu dooen? Ik verveel me"

    Pete David Mikaelson
    Als ik een tijdje om me heen zit te staren zie ik hoe er een jongen mijn kant op komt.
    Als hij dan uiteindelijk bij me staat begroet hij me waarna hij zich voorstelt als 'Ethan'.
    "Pete" zeg ik met een glimlachje tegen hem. Als hij me dan vraagt of ik ook naar het huis ga knik ik.
    "Yup, ik ga er ook heen.. alleen best vervelend dat we zo lang moeten wachten voor we eindelijk erheen kunnen. Ik ben nogal een koukleum" mompel ik grinnikend. Tja, ik heb het nu al koud..


    Dena Fields

    'Je verveelt je?' spotte ik. 'Oh boy.' Ik kon er echt niet tegen als mensen zich verveelden. Het was gewoon een teken van leegheid. Nam mij nu, ik was gevuld met inspiratie en creativiteit dat ik rustig meerdere dagen kon doorbrengen in een isoleercel. Het feit dat dan het besef van tijd wegviel was dan wat minder, maar in feite zou ik me zo lang bezig kunnen houden. 'We kunnen praten. Over je hobbies. Welke hobbies had je in je vorig leven?' Ik wist mijn hobbies wel. Dansen, heel veel dansen. Tekenen, schilderen en allemaal andere creatieve dingen. Ik mistte mijn oude leven wel, maar ach, wat zou het als ik iedereen mij beschouwde als een noodzaak -iemand waar ze maar mee om moesten gaan omdat ik in hun leven was. Mijn woede had hen vaak afgeschrikt en hen van mijn weggedreven.

    Ethan Brooks

    Pete zag er best leuk uit, ook al zat hij nu helemaal verhuld in warme kleding. 'Een koukleum, he. Je zou het niet zeggen,' glimlachte ik onzeker, doelend op zijn vele, warme kleding. 'Ik heb het ook wel koud, maar niet ongezond koud,' deelde ik mede. Niet dat het hem iets zou schelen. Ik bedoelde, wat boeide het hem nou dat ik het koud had, maar niet ongezond koud. Ik keek omhoog naar de skilift. Dat was een grote, hoge lift moest ik toegeven, maar ik vond het altijd wel leuk om te doen. Leuker dan lopen, dat kostte altijd zoveel energie. Ik kon het eindstation van de skilift niet meer zien omdat het op de top wat vlakker ging, of het was een plateau en daarboven ging het nóg hoger. Ik wist het niet. We hadden wel vaagjes een kaart gekregen, maar daarop was het niet echt duidelijk te zien.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laurinda Pearl
    'Je verveelt je? Oh boy.' Ik trek mijn wenkbrauw op, "is dat zo erg dan..?." 'We kunnen praten. Over je hobbies. Welke hobbies had je in je vorig leven?'
    "Ik deed veel aan paardrijden, tekenen, lezen, wandelen, shoppen, uitgaan met vriendinnen eeh,,...ik deed zo veel eigenlijk.."
    Tot mam overleed... toen werd alles minder. Eens in de 2 maanden uitgaan was veel en voor winkelen was steeds minder geld en tijd.
    Mijn paard had ik moeten verkopen samen met die van mama en toen bleef er in mijn vrije tijd nog lezen en tekenen over...
    "En jij?" en ik laat me op mijn bed zakken. "Behalve seks" grinnik ik.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufreyson
    Ik gniffelde kort bij haar woorden. Arme james. Het enige meisje waarvoor hij was gevallen moest niets van hem hebben. Daar gaf ik haar dan ook wel weer gelijk in, maar goed. Ik opende mijn schetsblok weer en ging verder met tekenen. Al snel voelde ik Abby's haar tegen mijn wang strelen, maar ik tekende gewoon door. Toen deze verdieping ook af was sloeg ik het papier om en ging op de volgende pagina verder aan de tweede verdieping. Die was niet heel erg veel anders ingedeelt dan de eerste, dus het was vrij gemakkelijk en snel gedaan. "Als dit ongemakkelijk voor je is mag je wel leunen hoor." zei ik rustig terwijl ik doorging met tekenen. Mijn linker hand en vooral mijn vingers bewogen het potlood razend snel en precies over het papier terwijl mijn rechter hand er alleen onder lag voor ondersteuning. Ik gaf op de tekingen ook precies de ramen en balkonnetjes aan. Toen ik al snel klaar was hoefde alleen de bovenste verdieping nog, wat niet heel erg moelijk was omdat dat letterlijk een kamer was met weinig ramen of andere poespas.

    John Hunter Bell
    Ik zuchtte even bij zijn woorden. "Het spijt me." Bij zijn vraag beet ik op mijn lip en schudde mijn hoofd. "Nope. Nog nooit gehad. Nog nooit ook maar een zoen gekregen." Niet dat ik daarop zat te wachten, maar goed. Eigenlijk was het ook niet helemaal waar. Mijn lijf had natuurlijk meer dan genoeg lippen over zich gehad, maar ik had het nooit meegemaakt of ook maar gevoelt. Daarom was het vaak heel ongemakkelijk om 's ochtends naast een vreemd meisje, of meisjes, wakker te worden, niets meer te weten en ze proberen zo snel mogelijk, maar toch netjes, het huis uit te krijgen. gelukkig was het magische oplossings woord vaak 'kater' Dat liet ze vaak vertrekken en hielp bij het feit dat ik niets meer wist. Ik drukte ze dan vaak op het hart dat ik het me later wel zou herrinderen en ze zou bellen als ik er weer zin in had. Verschrikkelijk vond ik dat altijd, maar gillen en in paniek raken zoals in het begin was zeker ook geen optie. Ik nam nog een slok koffie en keek naar James. "Zin in toast?" Ik wist ook niet meer zo goed waar ik over moest praten en ik had nog best wel trek.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    "Als dit ongemakkelijk voor je is mag je wel leunen hoor." ik knikte, wat hij natuurlijk niet zag want zijn ogen waren op het schetsblok gericht.
    Mijn ogen volgden het potlood dat in een vlot tempo over het papier gleed en verschillende vormen en lijnen achterliet terwijl ik mijn lichaam wat meer tegen hem aan liet leunen.
    "Als James ons nu ziet zijn we allebei dood" grinnik ik. Het zal hem wel niet aanstaan dat ik zou dicht bij Loki zou zitten.
    Op het papier verschenen steeds meer vormen en lijnen en ik volgde nog steeds aandachtig alles wat hij deed. Het was knap, ik was niet zo aangelegd.
    Zelf hield ik het meer bij portretten en soms landschappen of dieren.
    Behalve in mijn dagboek daar tekende ik alles wat in me op kwam, groot , klein alles.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign