• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 8:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackzz

    Ik knik en al snel had ik een mooi jurkje en hakken aan. Mijn haren had ik in een visgraat over mijn schouder en ik had lichte make up op en loop weer naar Justin. 'tadaaaa"grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik vond het erg gezellig met allemaal. Maar toen zag ik de klok en het was bijna zes uur. "Ik moet terug naar de kamer. Het was heel leuk om jullie te zien. Hopelijk ben ik morgen terug." Ik kreeg wat knuffels enzo en keek toen naar Niall. "Kom." zei ik vrolijk voor ik in zijn hand kneep en zacht een klein stukje naar achter rolde. We moesten wel optijd terug zijn.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    Gefronsd keek ik Mackenzie aan. 'Jij ziet er keimooi uit, die ik eruit als een stomme alledaagse negentienjarige' pruilde ik. Ik liep naar de garage waar de witte Ferrari stond, de Audi met panterprint, de Fisker Karma, Porsche Turbo, Range Rover, Lamborghini, Cadillac CTS-V, quats en natuurlijk de Ducati. De andere auto's stonden bij mijn andere huizen. Mijn vingers liet ik over de tien haakjes glijden en pakte de sleutel van de Ducati. De twee zwarte helmen pakte ik ook om er eentje aan Mackenzie te geven. Zelf deed ik de eerste op, ging op de motor zitten en startte hem. Ik wachtte even tot Mackenzie achterop kwam zitten en reed toen hard de garage en de poorten uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    k moet terug naar de kamer. Het was heel leuk om jullie te zien. Hopelijk ben ik morgen terug. kom' zegt hij tegen mij. Ik neem ook afscheid van de jongens en help Alex weer met duwen. Ik drk op het konopje en al snel staan we weer in zijn kamer

    Mackzz
    Ik bloos even door zijn compliment die ik echt waardeerde. Ik slik even als hij de motor pak en ben blij dat er een broekje onder het rokje van de jurk zat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Het was een kleine tien minuten rijden maar met mijn snelheid duurde het zo'n vijf minuten. Handig, als je harder ging dan mocht. Politie zou er toch niet komen. Dacht ik. Al snel waren we bij het restaurant en liet ik de helm op de motor liggen. Dit restaurant was toch wel mijn favoriet, met het management kwam ik hier vaak en met Selena had ik hier ook veel doorgebracht. Snel trok ik Mackenzie enthousiast mee naar binnen. 'Justin! Regel een tafel voor twee' zei Phill. Phill was de eigenaar, die had ik ondertussen wel leren kennen. Ik knikte even als bedankje en nam Mackenzie mee naar de tafel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    mackz
    vrolijk kijk ik rond naar het lueke restaurantje 'ik ga zoiezo Chinees eten' mompel ik en volg de man en plof neer op de stoel
    [pff waarom zijn tafeltjes zo moeilijk, ik haaaat rekenen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ben rond half negen terug, ga naar Ierse dans [: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ik ga zo iemand interviewen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Al snel werden we bediend en dacht ik even na. 'Ehm, voor mij een cola, alsjeblieft. En als voorgerecht tomatensoep' glimlachte ik. Ik was dol op Chinese tomatensoep. Dat was echt heerlijk zoet. Langzaam heb ik zelfs voor de kleinste dingen zoals uit eten gaan waardering gekregen. Toen ik klein was hadden we het geld niet, maar nu was het niets nieuws. Ik zou vanavond zodra Mackenzie lag te slapen naar beneden gaan en bidden om God te bedanken voor alles, want ik wilde Mackenzie niet lastig vallen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Toen we eenmaal terug in de kamer waren liep ik voorzichtig naar het bed. Daar ging ik op de rand zitten en klopte naast me. "Kom, schatje." Ik wilde niet zonder hem. Hij was zo'n liefje en ondanks dat ik bang was dat hij zou sterven aan ondervoeding wilde ik hem heel graag bij me hebben. Zolang hij bleef eten hoefde hij ook niet weg, gelukkig. Hopelijk werd hij snel beter en kon hij mee de wereld over.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Glimlachend kruip ik naast hem en geef hem een kusje. 'ben je niet heel erg moe?' het zou best logish ijn als hij van het lopen ook moe is. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en val al snel in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte toen zijn lippen kort de mijnen raakten en sloeg mijn armen om hem heen. "Best wel, maar ik heb ook honger." Ik geeuwde wijd en voelde hoe hij op mijn borst in slaap viel. Ik drukte een kusje op zijn vaal blonde haar en aaide rustig door zijn haren terwijl ik wachtte op het eten. Ik zou hem dan wel wakker maken en erna konden we lekker slapen. Nu al keek ik er best heel erg naar uit. Het lopen was al vermoeiend geweest. Ik had geen idee hoe ik over een week weer een hele show kon spelen.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik glimlach wat door zijn zachte aanrakingen. Door een geluid schiet ik wakker en vermoeid zie ik hoe ze met eten binnen komen en zuchtend laat ik me vallen. Fijn ik had gezegd dat ik vandaag weer ging proberen en ik had hier zo geen zin in. Ik keek op en zag dat er soep was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik keek hoe het eten binnen kwam en hield Niall dicht tegen me aan. Gelukkig was hij al wel wakker. De zuster zette twee kommen erwtensoep voor ons neer en legde er twee lepels bij. Ik bedankte haar en pakte toen de lepel om een hap te nemen. De soep was heerlijk warm en goed gevuld. Direct nam ik nog een hap en keek naar Niall hoe het met hem ging.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Lipbijtend ga ik overeond en pak de lepel. Twijfelend doop ik de lepel een stukje in de soep en neem er een klei hapje van


    Change is for weirdos ~ Niall Horan