• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 8:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik zuchtte toen hij zei van niet. "Jawel. De zuster zei hoe minder ik stres en me zorgen maak, hoe sneller ik weer mag optreden. En als jij niet eet maak ik me zorgen." Ik aaide over zijn hoofd en nam nog een hap. Ik vond het echt verschrikkelijk om te zien hoe hij niet at. Waarom kon hij dat nou niet gewoon doorkrijgen en een hap nemen? Zelf had ik er ook problemen mee gehad in het begon, maar gister ging het zo goed. Waarom kon dat nu dan niet ook?


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Jawel. De zuster zei hoe minder ik stres en me zorgen maak, hoe sneller ik weer mag optreden. En als jij niet eet maak ik me zorgen." ik kijk hem aan. 'je moet je er geen zorgen om maken als jij weer beter bent zal het weer vanzelf wat beter gaan'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Mijn gedachten van net draaiden helemaal om. 'Jawel. Ik zou het heel graag willen' zei ik zachtjes. 'Mariah, de vrouw wie zei dat ze zwanger was van me, was de klap. Ik wilde stoppen met zingen maar mijn beliebers hielpen me. Nu, na al die roddels wil ik weer stoppen met zingen. Ik ga natuurlijk door omdat ik het leuk vind en de fans niet wil teleurstellen. Maar als het kon was ik al gestopt' zei ik heel eerlijk. Dit was de eerste keer dat ik 'de fans' zei.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackzz

    Ij knik ' maar dan had je andere dinfenn weer niet gehad dus ha' mimpel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik zuchtte bij zijn woorden. "Maar ik word niet beter als ik me zorgen om je blijf maken, lief. en dat blijf ik doen zolang jij niet het eetpatroon van voor One Direction terug krijgt." Ik wist dat zoizo daarvoor hij altijd het meeste wel at wat los en vast zat. Die jongen wilde ik in mijn armen houden, al had ik hem toen nog neit gekent. Natuurlijk hield ik ook nog met heel mijn hart van hem nu, maar ik was gewoon zo bang hem te breken of dat er iets anders ergs met hem zou gebeuren.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    "Maar ik word niet beter als ik me zorgen om je blijf maken, lief. en dat blijf ik doen zolang jij niet het eetpatroon van voor One Direction terug krijgt" ik zucht even. 'ik wil gewoomnniet' zev ik zacht. "alsjeblieft Alex laat het even voor wat het is als jij hier weg bent beloofbik jebmijn best te doen'smeek ik hem zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ik was bekend geworden als songwriter' mompelde ik. Ik zou Chaz en Ryan nog elke dag zien, ik kon Jazmyn en Jaxon al de tijd zien, Pattie en Jeremy. Wat klonk dat heerlijk. 'Ik weet het gewoon niet. Dadelijk word ik net zoals al die anderen, verslaafd door drank en en drugs. En het begint altijd met de woorden "Ik blijf mezelf" ' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzue

    Medelevend sla ik mijn arm om hem heen. Ik wist waar hij het overhad. Mensen verwahten dat ik allanf een junk was omdat ik nu even niets te doen heb en ik zou een zwaar alcoholist zijn ook. 'wat zou jij in je leven willen veranderen?' vraag ik hem zachjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. "Nee, Niall. Geen uitstelgedrag meer, of ik zal er sancties op moeten zetten." Man, ik klonk nu echt als mijn moeder. "Als je niet eet krijg je geen kusjes meer. Bij elke hap verdien je er 1 bij, tot het recht op oneindig veel tot de volgende maaltijd als je alles op hebt. En denk niet dat ik me er niet aan zal houden." Tuurlijk vond ik dit ook niet echt leuk, maar hopelijk zou hij zo in elk geval elke keer een paar happen nemen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Nee, Niall. Geen uitstelgedrag meer, of ik zal er sancties op moeten zetten."Ik trek even mijn wenkbrauw op , hij klonk nu als papa, mama of Liam "Als je niet eet krijg je geen kusjes meer. Bij elke hap verdien je er 1 bij, tot het recht op oneindig veel tot de volgende maaltijd als je alles op hebt. En denk niet dat ik me er niet aan zal houden." Ik bijt op mijn lip terwijl tranen in mijn ogen springen. 'Ik ga naar de wc' mompel ik en sta op. Ik ga naar de wc in het badkamertje en draai de deur op slot waarna ik in huilen uitbarstte. Hij had dit toch ook gehad dan moest hij toch weten hoe moeilijk het was. Ik wou niet eten. Van de week heb ik eenp aar keer gegeten, en ik had het niet tegen Alex gezegd maar ik voelde me dikker en beroerder. Als hij ging optreden probeerde ik stiekem zoveel mogelijk het vet eraf te 'sporten' dus voornamelijk buikspieroefeningen. Maar dit sloeg nergens op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Na mijn woorden zag ik de tranen in zijn ogen springen en na een kort woordje holde hij de wc in. Ik wilde zo graag achter hem aan gaan, zeker toen ik hem hoorde huilen, maar ik wist dat ik geheid door mijn benen zou zakken als ik het probeerde. "Niall. Ik weet hoe zwaar het is, maar ik weet ook dat er niets aan je zelfbeeld of eetpatroon verandert als je niet gepusht wordt door iemand om het te doen. Bij mij hebben de jongens het gewoon door mijn strot geduwd de eerste paar dagen. Toen zag ik toch wel in dat zelf eten fijner was en na een week zag ik pas echt dqt ik geen vet varken, maar een uitgemergelde puppy was. Ik wil jou niet zo dwingen, maar probeer alsjeblieft te eten. Al is het maar om mij een plezier te doen." zei ik tegen de deur waar hij achter zat. Ik wilde gewoon dat het weer goed met hem ging zoals eerst, want sinds ik weg was gegaan leek het wel of hij heel snel heel erg veel slechter was geworden.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 9:54 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Niall. Ik weet hoe zwaar het is, maar ik weet ook dat er niets aan je zelfbeeld of eetpatroon verandert als je niet gepusht wordt door iemand om het te doen. Bij mij hebben de jongens het gewoon door mijn strot geduwd de eerste paar dagen. Toen zag ik toch wel in dat zelf eten fijner was en na een week zag ik pas echt dqt ik geen vet varken, maar een uitgemergelde puppy was. Ik wil jou niet zo dwingen, maar probeer alsjeblieft te eten. Al is het maar om mij een plezier te doen." zegt Alex zijn stem in mijn richting en ik duw mijn handen voor mijn ogen. Alsof het zo afgesproken was en een ritueel was waren de stemmen ineens weer terug. Een tijdje heb ik er geen last van gehad, simpelweg ik had geen tijd voor ze aangezien Alex mij heel de dag bezich hield. Dat was zodat ik niet teveel nadacht over alles want dat zou niet goed zijn voor me. Luister niet naar hem Niall, hij houd niet van je, hij wilt je dik hebben, wat zeg ik. Hij wilt je vetmesten en daarna slachten als een varken. Sist een boos en streng stemmetje. Ik bijt hard op mijn lip. Nee Niall, luister niet naar hem, je weet dat Alex dit doet omdat hij bezorgt is, omdathij van je houd. Hij heeft gelijk je bent een uitgemergelde puppy zoals hij dat zei Ik drukte mijn handen over mijn oren, ze moesten stoppen, hun mond houden. Ik begon echt gek te worden, ik had zelfs stemmen waar ik tegen praatte alsof het gewone mensen waren. 'Stop alsjeblieft, stop met praten tegen mij' snik ik best hard tegen de stemmen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Een hele tijd bleef het stil tot hij opeens begon te roepen dat ik moest stoppen. Ik wist niet helemaal zeker dat hij het tegen mij had, maar aangezien de stemmen uit zijn hoofd de laatste tijd verdwenen leken zou het wel moeten. Ik maakte me toch heel erg veel zorgen. Voorzichtig gooide ik mijn benen over de rand van het bed. Even ging het goed en kon ik een paas passen zetten, maar niet veel later zakte ik door mijn benen voor de deur van de wc neer. "Als je echt niet wil praten kan ik daar mee leven, maar zorg alsjeblieft gewoon goed voor jezelf. Je verdient een fijn goed leven zonder zorgen." zei ik zacht, maar hard genoeg om door de deur te gaan. "Waar je ook voor kies of wat je ook doet, bedenk dat ik ontzettend veel van je hou en om je geef en niets zal dat veranderden."


    Bowties were never Cooler

    Niall

    neer. "Als je echt niet wil praten kan ik daar mee leven, maar zorg alsjeblieft gewoon goed voor jezelf. Je verdient een fijn goed leven zonder zorgen". "Waar je ook voor kies of wat je ook doet, bedenk dat ik ontzettend veel van je hou en om je geef en niets zal dat veranderden," zegt hij rn overstuur snikik. " ik hoor ze weer" fluister ik en trillend haal ik het slot er af terwijlik snikkend blijf zitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'De aanklachten, de haters, de paparazzi, de kranten, de tijdschriften, alles' mompelde ik. 'En het ergste is nog dat mensen het geloven. Ik heb nooit op mijn fans gespuugd, dat is goor. Ik heb Mariah niet zwanger gemaakt. Ik gebruik dan wel wiet maar verdere drugs? Ze verzinnen de stomste verhalen. Mally heb ik nooit opgehaald omdat hij daar beter af was, en ik heb die brief nooit ontvangen dat ik moest betalen. Weet je, er zullen altijd haters zijn maar ik heb nooit gedacht dat ze zo ver gingen. Ze schreven zelfs haatverhalen over Avalanna! Dat ik haar mishandelde of wat dan ook. Dat is toch gewoon ziek? Haat mij maar niet mijn fans' Mijn ogen keken weer weg en ik schudde mijn hoofd. Gedachtes over Avalanna kon ik even niet gebruiken. Het was één van de liefste meisjes ooit, ik vond het dan ook geweldig dat zij en Jazzy hadden beloofd om beste vriendinnen te blijven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."