• De stelling van deze week luidt:
    Schooluniformen moeten in elke school worden ingevoerd.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nee, absoluut niet!
    Ik zie het nut er niet van in.
    Ik vind dat school ook wel behoord tot een plek waar je je eigen stijl/smaak kan laten zien.
    En iedereen hoort de smaak van anderen te accepteren, daar heb je geen schooluniformen voor nodig!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 15:14 ]

    Jaaa. :D Bespaart me weer een halfuur in de ochtend.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    FemkePayne schreef:
    Nee, absoluut niet!
    Ik zie het nut er niet van in.
    Ik vind dat school ook wel behoord tot een plek waar je je eigen stijl/smaak kan laten zien.
    En iedereen hoort de smaak van anderen te accepteren, daar heb je geen schooluniformen voor nodig!

    Een van de voordelen van een schooluniform is dat iedereen hetzelfde aan heeft, waardoor het pesten omlaag gaat. Dit gaat natuurlijk maar half op, but you get the point.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Een van de voordelen van een schooluniform is dat iedereen hetzelfde aan heeft, waardoor het pesten omlaag gaat. Dit gaat natuurlijk maar half op, but you get the point.


    Daarin heb je inderdaad wel gelijk, maar zoals ik al zei: Iedereen hoort de kledingstijl/smaak van anderen te accepteren.
    Je hoeft anderen niet te pesten alleen maar om hun kleding! Dat slaat echt nergens op.

    FemkePayne schreef:
    (...)

    Daarin heb je inderdaad wel gelijk, maar zoals ik al zei: Iedereen hoort de kledingstijl/smaak van anderen te accepteren.
    Je hoeft anderen niet te pesten alleen maar om hun kleding! Dat slaat echt nergens op.

    Tja, het wordt gedaan en zal ook altijd blijven gedaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    EENS
    Zo wordt er minder gepest, en wordt der ook geen nare blikken meer geworpen naar leerlingen die het niet voor het kiezen hebben of ze merk kleren dragen of niet..
    IEdereen is dan gelijk, en er is dan meteen een stuk minder, pesters die zich daarover mee kunnen voeren!!!


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Wij hebben het wel bij gym dat vind ik niet erg maar de hele dag? nee zoiezo niet! je moet je eigen stijl kunnen uiten en laten zien wie je bent!


    You never know what's about to happen ~

    Lagere school ja, hogere jaren, neen.


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Oneens.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Quatorze schreef:
    Ik weet het niet. Langs de ene kant zou het pesten om kledij en 'OMG, die draagt Superdry!' samen met de invoering verdwijnen. Langs de andere kant, is je kledij – zoals hierboven ergens gezegd – een deel van jezelf. Geen mening dus, omdat voor mijn part beide argumenten best sterk zijn.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Oneens, zo kun je totaal niet jezelf zijn. Er zijn al genoeg mensen op school die zichzelf niet durven zijn, maar als je al je eigen kleding niet meer aan mag, ben je totaal jezelf niet meer...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Volgens mij snappen heel wat mensen niet waarom men schooluniformen heeft bedacht :'D Als iedereen hetzelfde draagt kan niemand gepest worden, dat is het idee erachter. Helaas gaat dit niet even goed op als men accessoires mag meenemen en de uniformen niet 100% gelijk zijn (kleding van een goedkope winkel vs. dure op maat gemaakte kleding).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    nee!


    You dare to gaze upon me?

    het help helemaal niet tegen pesten, de pesters pesten om elk klein dingetje als het kleding weg is vinden ze wel weer wat anders!


    You dare to gaze upon me?

    ik zit nu in een school waar je uniform moet dragen en ik moet toegeven dat ik er echt tegenop zie. In sommige inzichten is het handig, je twijfelt niet in wat je moet aandoen. maar om de juiste kleding te vinden... dat is moeilijk. Ook vindt ik dat het goed is omdat ze je minder gemakkelijk kunnen pesten om welke kledij je draagt. Maar de echte pesters zullen toch wel een manier vinden om te pesten.Op mijn school mag je ook geen tasjes of oorbellen of armbanden ofzo dragen en dat vind ik ver gaan. Je moet jezelf als jong persoon wel nog kunnen uitdrukken.


    I'm the author of my life, unfortunately I'm writing in pen and I can't erase my mistakes