• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Hackus
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Hackus
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Hackus maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 18:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Timothy Horan
    Ik liep de straten van Londen door en ik zag een mooi hotel . Ik ben blij dat ik goed verdien met mijn baan want anders kon ik hier gaan zitten bedelen . Ik liep naar binnen . '' 1 kamer graag '' zeg ik . '' Is goed '' zegt ze ik zet mijn handtekening ergens onder en ik pak het pasje om af te rekenen. Ik loop mijn kamer binnen en ik plof op mijn bed neer. Ik ben blij dat ik nu een kamer voor mezelf heb . Ik stuur een sms naar Scott : Hey Boo ! Ik ben niet meer in het gebouw en ik kom ook niet meer terug maar onze afspraak gaat wel door hoor . Ik ben nu ergens in een hotel in Londen . Ik heb een mooi uitzicht zie je zo x J


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Noah Louise Tomlinson

    Ik schrik op als ik een stem hoor. 'Wat is er Noah?' Snel draai ik me om en ik zie Scotty in de deur opening staan. Owh fuck.
    Het is moeilijk te vertellen, dat Harry wilt stoppen met One Direction en daardoor Louis ook met de band wilt stoppen...En dat Louis zei dat hij misschien verliefd is op Harry. 'Owh gewoon...ik ging eerst naar Liam maar zijn zusje was een beetje verdrietig dus ik ging verder lopen kwam Lou,Harry en Niall tegen...en ze hadden het over wat er in de brief stond...en toen werd het een beetje een chaos daar......'Zeg ik tegen mijn jonger broertje. Juist...Noah dat was de slechtste smoes die je ooit vertelde! Ach ja wat maakt het uit. Het is altijd een chaos in je leven als je broer een popster is.....


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Liam James Payne

    Haar hoofd begraaft ze in mijn nek. "Ik heb je zo gemist, Li."
    Het doet een glimlach op mijn gezicht toveren. "Ik jou ook, Nicky."
    Uit het niets begint ze te huilen. Of nou, voor mij uit het niets. Geruststellend streel ik over haar rug. "Shhh," fluister ik. Even blijf ik zo staan. Dan duw ik haar ietsjes van me af, zodat ik haar aan kan kijken. "Wat is er aan de hand Nicky?" vraag ik haar terwijl ik de tranen van haar wang veeg. Ik zend haar een geruststellend glimlachje toe. "Je kan me alles vertellen, dat weet je toch."


    Reality's overrated.

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Noah leek van me te schrikken. Ik luisterde naar haar hakkelende verhaal. Je hoorde gewoon dat ze loog. "Lieve zus. Ik ben de acteur in de familie en dat is maar goed ook. Je kan namelijk voor geen meter liegen." Ik keek haar aan. "Wat is er echt gebeurt? Je weet dat ik het aan kan en niet door zal vertellen." Ik haalde een hand door mijn krullende haren. Ik vond het niets als ze dingen voor me achter hielden omdat ik 'te jong' was. Kom op. Ik had genoeg meegemaakt. Ik wist hoe hard de buitenwereld kon zijn. Dat kreeg je met een beroemde grote broer. Ik voelde mijn telefoon zoemen en haalde hem uit mijn zak. Ik kom later. Over een uurtje bij de Starbucks bij Waterloo Bridge? X Scotty T Ik verzond het en keek weer naar Noah. Anders zou ik het zo wel aan Louis wel zelf vragen. Ik wilde ook gewoon weten waarom iedereen zo overstuur was op een dag die juist zo vrolijk moest zijn.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    Ja is goed ik zie je dan x J verstuurde ik . Ik glimlachte en ik liep naar de douche . Ik droogde me na het douchen af en ik trok leukere kleren aan . Wow dat heb ik in 10 minuten gedaan ! Normaal doe ik er wel een uur over. Ik doe mijn haar goed en zet een leuke cap op . Ik glimlach als ik mezelf in de spiegel zie . Ik poets mijn tanden en druk de tv aan om de tijd een beetje te doden


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Noah Louise Tomlinson.

    'Lieve zus. Ik ben de acteur in de familie en dat is maar goed ook. Je kan namelijk voor geen meter liegen.'Zegt Scotty me.'En bedankt broertje! Je kent me veel te goed....'Antwoord ik op hem. 'Wat is er echt gebeurt? Je weet dat ik het aan kan en niet door zal vertellen.'Zuchtend begin ik te praten. 'Ik kwam Louis,Niall en Harry tegen in de gang. Harry zei dat hij hun altijd zal blijven aanmoedigen en met hun contact zou houden. Ik dacht wat is er aan de hand. Tot dat Louis zei:Als jij stopt stop ik ook. Ik zei dat ze in de band moesten blijven,omdat Harry vast Brynn's voorbeeld is. En omdat Louis ons voorbeeld is. Harry antwoorde dat hij dat wel weet maar er zelf niet ten onder aan wilt gaan. Toen zei Louis nog iets en aan het eind zei hij, dat hij niet wist of hij vriendschappelijk van Harry houdt of meer.....Harry verstond hem niet en Louis stond boos op en liep weg terwijl Harry er achter aan liep. Zelf ging ik hier heen. En ik denk dat ik zo meteen even naar Niall moet....'Leg ik Scotty het verhaal uit. 'Je mag dit echt aan niemand vertellen Scott! Anders hebben wij een probleem met Lou!'Zeg ik nog snel er achter aan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik glimlachte naar haar. Toch vroeg ik wat er was. Zodra ze zuchtte en begon praten verdween die glimlach eigenlijk direct. Ik voelde mijn telefoon nog trillen, amar ik was gewoon te geshockt door het verhaal. Dat gingen de jongens toch niet menen? Nu stoppen? Dat zou zonde zijn. Daarbij wilden ze dit allemaal volgens mij zo erg graag dat het idioot was om er ook maar aan te denken, voor mijn gevoel. Bij haar laatste paar zinnen werden mijn ogen groter. Viel mijn grote broer ook op jongens? Dat had ik niet verwacht. Hij had al zoveel meisjes versleten voor mijn gevoel. Ik knipperde even bij haar aandringen. Het duurde namelijk even tot alles doordrong. Toen knikte ik snel, al maakte dit mijn angst om het met Louis over Jim te hebben minder, op het overduidelijke feit na dat hij waarschijnlijk zijn mond voorbij zou praten voor we het zelf wilden vertellen. "Je hebt mijn woord, Noah. Mijn echte oprechte woord." zei ik terwijl ik haar zo recht mogelijk probeerde aan te kijken, zelfs zij was namelijk langer dan dat ik was. Ik was nogsteeds ook letterlijk de kleinste thuis. Nu haalde ik mijn mobiel uit mijn zak en keek naar het berichtje. Ik had dus over zo'n 3 kwartier een date. Bij die gedachte stroomde mijn lijf weer vol adrenaline en vlinders. Misschien was dit daar niet het goede moment voor, maar goed. Ik probeerde mezelf zo goed mogelijk in de hand te houden en normaal te doen. Misschien had zij nog wel tips. Ze hoefde niet te weten dat het een date met een jongen was, maar ondanks dat hij al mijn vriendje was, wilde ik wel een goede indruk maken. "Euhm... Noah? Iets heel anders... Heb je misschien tips voor een eerste date?" vroeg ik voorzichtig en ik beet even op mijn lip. Bij het woord date was mijn stem weer omhoog geschoten. Lekker dan.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    Ik glimlach en ik loop alvast naar buiten . Ik verveelde me namelijk in die stomme kamer . Ik zeur i know . Ik doe mijn deur dicht en ik loop door de straten van Londen . Ik ga alvast naar onze afspraak plek . Ik bestel alvast een koffie en ik kijk vrolijk de zaak door


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Noah Louise Tomlinson

    'Je hebt mijn woord,Noah. Mijn oprechte woord'Zegt Scotty terwijl hij me probeerd aan te kijken. 'Mooi ik wil namelijk niet dat Louis me gaat haten...'Mompel ik.
    Verveeld kijk ik om me heen. Wat kan ik zo gaan doen... Ik pak mijn mobiel even en kijk op twitter naar mijn mentions. Zoals gewoonlijk weer wat haat omdat ik met Liam heb,sommige directioners vragen hoe het is om Louis als broer te hebben. Zuchtend doe ik mijn mobiel weer weg. 'Euhm...Noah? Iets heel anders...Heb je misschien nog tips voor een eerste date?'Vraagt Scotty. Meteen krijg ik een kleine glimlach op mijn gezicht. Bij het laatste woord schoot Scotty zijn stem weer omhoog. 'Oehh....hoe heet hij of zij? En blijf gewoon jezelf,dan is het altijd goed.'Lach ik hem toe.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik glimlachte even. "Zolang de pers er niets van weet zal hij je echt niet haten, hoor. En anders denk ik ook niet. Hij is onze broer." Drukte ik haar op het hart. Het zou balen zijn als ze het zouden weten, maar de pers was ook maar de pers en alles waaide wel over. Ik keek wat op mijn mobiel en glimlachte wat. Ik stopte het weg en vroeg haar voorzichtig of ze nog tips voor me had. Ik was nog nooit op een date geweest, dus tips waren meer dan welkom. Mijn wangen werden direct even rood als mijn haar toen ze over details begon te vragen. "Je krijgt het later wel meer te horen. Ik hoop gewoon dat het goed gaat." Ik beet wat op mijn lip. Ik was echt onzeker nu. Ondanks dat we al hadden gezoend enzo, maar goed. Koffie drinken en kletsen waren twee heel andere dingen. Ik was er niet erg goed in. Van koffie werd ik erg druk en praten buiten het podium ging me vaak slecht af, zeker als ik nerveus was.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 21:49 ]


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    Na 5 koffie's leeg te hebben gedronken moest ik nodig naar de wc. Ik loop naar zo'n hokje en ik begin te plassen . Nadat ik 5 minuten te hebben geplast was ik mijn handen en loop ik terug


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Noah Louise Tomlinson

    'Zolang de pers er niks van af weet zal hij je echt niet haten hoor. En anders denk ik ook niet. Hij is onze broer.'Verzekerd Scotty me. Met een kleine glimlach geef ik hem een knuffel.'Je krijgt later wel wat meer te horen ik hoop gewoon dat het goed gaat.'Zegt hij doelend op zijn date.'Het komt wel goed Scotty! Nou ga naar je date toe.'Lach ik waarna ik weg loop. Ik kom in de gang waar Liam en zijn familie staat en leun tegen de muur aan. Heel kort sluit ik mijn ogen en laat van wat er net gebeurde allemaal langs me dwarrelen. Dat Harry uit de band wil stappen. Louis misscien verliefd is op Harry...Waarom is het leven zo moeilijk.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 22:25 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik glimlachte breed en dankbaar. "Dank je." zei ik voor ik vrolijk richting de uitgang liep. Er stonden paparazzi en fans, maar ze negeerden mij grotendeels en de rest negeerde ik. Ik was veels te zenuwachtig voor de date. Al snel was ik bij de Starbucks en ik zag hem niet. Ik haalde een koffie en net toen ik wilde gaan zitten zag ik hem. Ik glimlachte en hing mijn armen om zijn nek midden in de winkel. "Hey, Jimmy." zei ik vrolijk. Ik gaf hem kort een kus en trok hem mee naar een tafel. Nu alle pers, en andere personen van wie me het uitmaakte dat ze het wisten, weg waren ging dit veel makkelijker. Ik liet me op een stoel vallen en nam een slok koffie.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    Ik glimlach als ik Scott zie . Ik zoen hem terug en plof neer op een stoel .'' Je drinkt schattig '' zeg ik blozend en ik pak zijn hand vast. '' Wow joun handen zijn lekker zacht '' zeg ik . Ik neem een slok van mijn koffie en glimlach naar Scott . '' Jij bent heel speciaal voor me . Weet je dat ? '' vraag ik aan hem met een giechel . Een meisje en een wat oudere vrouw kijken me raar aan . '' Wat nou ?! '' zeg ik tegen hun . Ze durven niks te zeggen . '' Dat dacht ik al '' mompel ik en ik kijk weer in de mooie ogen van Scott


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Brynn Noah Styles

    'Meen je dat nou?' vroeg ik ongelovig. Ik bedoelde, ze hadden vast wel iemand anders die ook mee wilde. Jared ging al mee voor zover ik gehoord had, dus waarom niet nog een familielid van Lex? Ik wilde niet dat ze liever iemand anders meenamen. Niet dat ik niet mee wilde, natuurlijk. Ik was dol op karten en zou het voor geen goud willen missen maar dadelijk hadden ze weer iemand anders. Ach ja, het viel te proberen. 'Echt waar? Dankjewel! Oh, echt bedankt. Echt heel gaaf, ik houd van karten, echt heel erg bedankt!' zei ik uit blijheid. Dankbaar drukte ik als eerst een kusje op Lex' wang, om erna eentje wat langer op Zayn's wang te drukken. 'Ik kijk er nu al naar uit' glimlachte ik gemeend. Eens kijken hoe goed de drie jongens het konden. 'Maar eh, wanneer is het?' vroeg ik lachend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."