• De meeste fans zullen het vast al wel gehoord hebben, maar voor wie het nog niet wist: One Direction komt terug naar Nederland!
    Op 24 juni zullen de jongens met hun Where We Are-tour in de Amsterdam ArenA staan. Kaarten kosten 35 tot 65 euro en zullen op 28 september om 9.00 uur in de verkoop gaan. Er zijn zowel zit- als staanplaatsen, het voorprogramma is nog niet bekend.

    Ik ben in ieder geval heel blij, want het was me niet gelukt om kaarten te krijgen voor hun vorige concert hier.
    Wat vinden jullie, willen jullie er heen? c:

    Edit: Je kunt ook al kaarten winnen bij Q-music door te bellen wanneer je een liedje van 1D op de radio hoort. Elke dag van 16.00 tot 00.00 uur.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:17 ]


    The universal language of art.

    hahahahaha oke, mijn mobiel loopt 2 seconden voor, mijn internet loopt 10 seconden achter en mijn radio gewoon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ahhhhhhhh weer de piep


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    hij werd telkens beeindicht of was in gesprek en toen uiteindelijk was ik godverdomme doorgeschakeld!
    'deze lijnen zijn bezet. probeer het later nog eens. ><'
    daar ging mijn 55 cent en geen ticket. ;c

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 20:00 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ooooooo gemeen, maar zegt hij dat je dan doorgeschakeld bent ofzwat
    Ik krijg eerst pieppiep dan de kosten en dan weer pieeep pieeep


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    ooooooo gemeen, maar zegt hij dat je dan doorgeschakeld bent ofzwat
    Ik krijg eerst pieppiep dan de kosten en dan weer pieeep pieeep

    je krijg altijd eerst de kosten. -nou, soms krijg ik dat niet eens en word ik meteen uitgeschakeld.
    maar dan krijg je een menu waar je uit moet kiezen en dan moet je op 1 drukken, om doorverbonden te worden en dan is het stil en dan hoor je jezelf gewoon weggedrukt worden en zegt die ''alle lijnen zijn bezet, druk op 1 om het nog eens te proberen.''
    maar dit was ook pas de eerste keer dat dit mij overkwam, want normaal kom ik ook niet voorbij dat kosten berichtje.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ah shit, heb ik het gemist?
    Ik mag (thank god) met de huistelefoon bellen maar m'n moeder had 'm net nodig :c
    Anyway, als ik het gevoel heb dat het volgende liedje 1D gaat zijn bel ik tegen het einde van het liedje wat dan nog op de radio is, zodat ik al in het Q-Music menu zit als er ook echt een liedje van the boys op de radio komt. Dan hoef ik alleen nog op 1 te drukken, maar de lijnen zijn toch altijd al bezet.


    The universal language of art.

    hahaha oke, ik kom idd ook nooit verder maar ik ga nu tv kijken. Ze komen wss komend 2 uur toch nog nietXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Royals schreef:
    Ah shit, heb ik het gemist?
    Ik mag (thank god) met de huistelefoon bellen maar m'n moeder had 'm net nodig :c
    Anyway, als ik het gevoel heb dat het volgende liedje 1D gaat zijn bel ik tegen het einde van het liedje wat dan nog op de radio is, zodat ik al in het Q-Music menu zit als er ook echt een liedje van the boys op de radio komt. Dan hoef ik alleen nog op 1 te drukken, maar de lijnen zijn toch altijd al bezet.

    ja echt 5 a 10 minuten geleden.
    dit is echt een onmogelijke opgaven man. ik kreeg pas op het einde van het liedje, na 10x proberen het keuzemenu door. -voor het eerst ook- maar je hoort ze gewoon wegdrukken. ik heb wel het weggeven gemist, maar daar ben ik wel blij mee, want dat hoef ik eigenlijk niet te horen. ;x
    ik ben benieuwd of ze nog een keer gaan doen vanavond.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    ja echt 5 a 10 minuten geleden.
    dit is echt een onmogelijke opgaven man. ik kreeg pas op het einde van het liedje, na 10x proberen het keuzemenu door. -voor het eerst ook- maar je hoort ze gewoon wegdrukken. ik heb wel het weggeven gemist, maar daar ben ik wel blij mee, want dat hoef ik eigenlijk niet te horen. ;x
    ik ben benieuwd of ze nog een keer gaan doen vanavond.


    Ugh, moet mij weer gebeuren :c
    Nou ja, er komen nog genoeg kansen aan maar toch, eigenlijk is het gewoon geldverspilling, de kans dat ze eventueel opnemen is al heel klein en dan moet je ook nog maar het geluk hebben dat jij degene bent die ze ook echt wint. Ik denk dat ze het nog wel een keer gaan doen vanavond, gisteren was het ook rond deze tijd en toen ook nog een keer rond half 11.


    The universal language of art.

    Royals schreef:
    (...)

    Ugh, moet mij weer gebeuren :c
    Nou ja, er komen nog genoeg kansen aan maar toch, eigenlijk is het gewoon geldverspilling, de kans dat ze eventueel opnemen is al heel klein en dan moet je ook nog maar het geluk hebben dat jij degene bent die ze ook echt wint. Ik denk dat ze het nog wel een keer gaan doen vanavond, gisteren was het ook rond deze tijd en toen ook nog een keer rond half 11.


    ja er daarvoor weer rond 5 uur, net als vandaag.
    er zit telkens een uurtje of 3 tussen.
    en het is ook gewoon geldverspilling ja.. maar ben allang blij dat ze er niets vanaf trekken als je niet eens voorbij het kostenpraatje komt.
    want dan had ik nu al een probleem gehad x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ze gaan little things draaien! tenminste, ergens tussen 9 en 12 x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Ze gaan little things draaien! tenminste, ergens tussen 9 en 12 x'D


    of moments, want little things is wel een single geweest. (:

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 20:56 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ziamcrew schreef:
    (...)

    of moments, want little things is wel een single geweest. (:

    owjah, kut. natuurlijk. x'D
    dan is het sowieso moments. want het was nog geen single geweest.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    BELLEN


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Met welk nummer kwamen ze pff wel vroeg miss straks nog n keer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan