• De meeste fans zullen het vast al wel gehoord hebben, maar voor wie het nog niet wist: One Direction komt terug naar Nederland!
    Op 24 juni zullen de jongens met hun Where We Are-tour in de Amsterdam ArenA staan. Kaarten kosten 35 tot 65 euro en zullen op 28 september om 9.00 uur in de verkoop gaan. Er zijn zowel zit- als staanplaatsen, het voorprogramma is nog niet bekend.

    Ik ben in ieder geval heel blij, want het was me niet gelukt om kaarten te krijgen voor hun vorige concert hier.
    Wat vinden jullie, willen jullie er heen? c:

    Edit: Je kunt ook al kaarten winnen bij Q-music door te bellen wanneer je een liedje van 1D op de radio hoort. Elke dag van 16.00 tot 00.00 uur.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:17 ]


    The universal language of art.

    Ik word hier helemaal gek van :\
    Moet ook nog eens leren voor Geschiedenis


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Ik heb morgen vrij, dus zou in principe tot 12uur kunnen luisteren, hehehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    Ik heb morgen vrij, dus zou in principe tot 12uur kunnen luisteren, hehehe.

    ik niet. moet om 11 uur op school zijn. maar dat betekend niet dat ik niet tot 12 uur ga luisteren x'D
    al kwam mijn moeder net vragen of ik niet naar bed moest, omdat ik vandaag heel de dag al super moe ben. dus straks, lig ik in mijn bed, met mijn oortjes in te luisteren en dan heb ik een probleem als ik moet bellen x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    ik niet. moet om 11 uur op school zijn. maar dat betekend niet dat ik niet tot 12 uur ga luisteren x'D
    al kwam mijn moeder net vragen of ik niet naar bed moest, omdat ik vandaag heel de dag al super moe ben. dus straks, lig ik in mijn bed, met mijn oortjes in te luisteren en dan heb ik een probleem als ik moet bellen x'D


    Ik heb standaard vrij als m'n rooster zo blijft, dus yay voor mij, haha.
    Ik blijf echt luisteren tot ik ze hoor, daarna wil ik wel overwegen om te gaan slapen. Ligt eraan hoe laat het is. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn ouders zijn niet blij met mij aangezien mijn beltegoed op is bel ik met de huistelefoon xD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    morgen om 10 uur maar het is best saaie les dus ja. Als het kwart over nog niet geweest is ga ik wel pitte
    echt rette irri dat ie van 'zal ik wel of niet draaien-___- gewoon doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    morgen om 10 uur maar het is best saaie les dus ja. Als het kwart over nog niet geweest is ga ik wel pitte
    echt rette irri dat ie van 'zal ik wel of niet draaien-___- gewoon doen


    Vind ik ook! Durf m'n telefoon niet meer los te laten en heb zulke zenuwen. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Vind ik ook! Durf m'n telefoon niet meer los te laten en heb zulke zenuwen. D:

    ik wacht denk ik tot ze hem draaien en dan ga ik naar bed. morgen is er weer een dag en dan zit ik weer precies zo x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    ik wacht denk ik tot ze hem draaien en dan ga ik naar bed. morgen is er weer een dag en dan zit ik weer precies zo x'D


    Dat eerste doe ik ook, maar morgenavond moet ik werken...

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 22:09 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Dat eerste doe ik ook, maar morgenavond moet ik werken...

    nouja, ik niet, maar ik kan echt niet te laat naar bed, want moet zaterdag ochtend om 7 uur werken. ;'c
    maar dat is misschien maar beter, want dit is echt niet goed voor mijn hart.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 22:11 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    nouja, ik niet, maar ik kan echt niet te laat naar bed, want moet zaterdag ochtend om 7 uur werken. ;'c
    maar dat is misschien maar beter, want dit is echt niet goed voor mijn hart.


    Haha, wow, 7uur, dat is niet normaal vroeg. ;o De rest van het weekend ben ik gelukkig wel vrij. ^^
    Klopt, mijn hart gaat zo snel...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    lol bij elk nummer denk ik na dit nummer ga ik na dit nummer ga ik echt slapen ahhaah dit gaat echt het laatste nummer worden anders ben ik morgen dood.
    hmm ik oet zaterdag om half 9 eruit dus dan kan ik nog proberen, zaterdag'helaas' verziete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    lol bij elk nummer denk ik na dit nummer ga ik na dit nummer ga ik echt slapen ahhaah dit gaat echt het laatste nummer worden anders ben ik morgen dood.
    hmm ik oet zaterdag om half 9 eruit dus dan kan ik nog proberen, zaterdag'helaas' verziete


    Ik denk na elk nummer 'nu ga ik naar de wc' ik moet zo nodig. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Haha, wow, 7uur, dat is niet normaal vroeg. ;o De rest van het weekend ben ik gelukkig wel vrij. ^^
    Klopt, mijn hart gaat zo snel...


    ja, elke zaterdag zo vroeg ;'c
    ik ook. mijn moeder haat me echt niet en snapt niet waarom ik niet gewoon naar bed ga. x'D maar ik zou niet eens kunnen slapen, wetend dat ze elk moment kunnen draaien en ik het niet hoor x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    het idee dat ze net kunnen gaan als je in bed ilgt. ik ga slim doen. Ik laat radio aan en ga aflsuiten dus bye


    Change is for weirdos ~ Niall Horan