• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Lothian - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Beanies - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Lothian - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    ZaynNiall schreef:
    [Sorry, klein stukje. 'K hoop dat je er wat aan hebt.(:]

    Niall Horan

    'Ik hou van jou en alles wat je zegt of doet,' had Louis gepreveld voordat ik hem naar de muur had geleid en hij me terug kuste. Een grommend geluid verliet zijn mond door mijn acties. Hij draaide zijn hoofd en liet zijn lippen tegen mijn huid rusten. Even grinnikte ik hierdoor. Ik kuste zijn kaak om vervolgens naar zijn oor te gaan.
    'Ik hou ook van jou Lou.' Zei ik zacht in zijn oor en sabbelde even aan zijn oorlel om er vervolgens zacht in te bijten. Toen bracht ik mijn lippen weer naar de zijne toe. Met mijn tong gleed ik over zijn onderlip voor toestemming. Mijn ene hand hield ik Louis goed vast en met mijn andere hand ging ik onder zijn shirt om zacht zijn buik te strelen. Man, wat ik hield ik toch van Louis. Het was alsof niemand meer tussen ons in kon komen. Het was alleen Louis en ik. Meer had ik niet nodig om gelukkig te zijn.


    (te bedenken dat Evana vreemd gaat gaan met louis maar zij zijn zo schattig XD)
    (Ik weet dat ik mischien zeur maar ik wil heel graag verder maar dat gaat niet zonder Taormina en ze heeft nu bijna een week niet meer Gereageerd en weet iemand of ze nog gaat reageren.)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    ICantChange schreef:
    ( Ik sta in een dicht winkelcentrum en reageer straks in de trein weer. )


    [Hahaha, oké.(:]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    JustLovegood schreef:
    (...)


    (te bedenken dat Evana vreemd gaat gaan met louis maar zij zijn zo schattig XD)
    (Ik weet dat ik mischien zeur maar ik wil heel graag verder maar dat gaat niet zonder Taormina en ze heeft nu bijna een week niet meer Gereageerd en weet iemand of ze nog gaat reageren.)


    [Als de week om is komt Harry weer vrij. Ik heb namelijk ook niets gehoord. Je kan haar een gb sturen als je wil, maar meer weet ik ook niet.]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    (...)

    [Als de week om is komt Harry weer vrij. Ik heb namelijk ook niets gehoord. Je kan haar een gb sturen als je wil, maar meer weet ik ook niet.]


    (A oke en een gb heb ik vrijdag al geprobeerd maar ze antwoord niet.)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [Ze heeft tot dinsdag. Dan komt de rol vrij]


    Bowties were never Cooler

    (Men die winkel word je dood maar sta vooraan, ghehe)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Een zachte lach verliet mijn mond en ik knikte. "Ja, dat bestaat. Als je net niet te ver heen bent, maar goed, jij hebt daar niet zoveel ervaring mee, natuurlijk." Pesterig prikte ik de jongen in zijn wang. Hopelijk wist hij wel dat ik het niet kwaad bedoelde, want eigenlijk is het alleen maar goed als je zo voor jezelf in kan staan en geen one night stands hebt. Ik slaakte een kreetje toen Liam over mijn aaide. "Jij zuipt ook lekker door, moppie." Ik keek zijlings naar Liam en volgde zijn handelingen toen hij mijn glas nog eens vol schonk met wat wijn. Direct nam ik een slok toen deze weer vol zat. Ach, waarom ook niet, hè, je bent nu toch bezig... "Ik? Het valt best mee. Het kan altijd erger..." Ja, straks dronken we van ellende nog zo veel dat we met elkaar in bed belandde. Een grinnik verliet mijn mond en ik schudde lachend deze gedachte weg.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 11:51 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik grinnikte bij haar woorden. "Wat er in de tourbus gebeurt blijft in de tourbus..." Ik gaf haat een knipoog. "Nee, grapje, schat. Alleen Niall en Lou." Ik aaide rustig over haar wang. Ze prikte in de mijne, maar ik nam het maar op als plagen. Ik schonk haar glas bij en zag haar direct nog een slok nemen. Die zou nog eerder lam zijn dan ik. En ik dronk best stevig door. Straks zou die bij mij in bed kruipen, zoizo. Erg vond ik het niet, maar zolang in niet extreem dronken was zou er niets gebeuren. Ik haalde een hand door mijn haren en trok haar naast me op de bank. Menselijk contact vond ik wel erg fijn als ik eenmaal begon te drinken, maar ik had nu echt geen sexdrift. Ik wilde gewoon knuffelen, meer niet. Het maakte me ook helemaal niet uit met wie, als ik maar aandacht kreeg. Ik dronk ook dit flesje leeg en zette het op tafel. Ik maakte de volgende open en nam weer een slok. Straks zou ik moeten opstaan voor nieuw bier, maar het komende halfuurtje nog niet.

    [Ik heb iedereen die een week of langer niet geeft gereageerd tot dinsdag gegeven. Anders komen de rollen van: Harry, Zayn, Chantie en Celeste vrij]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 12:25 ]


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    "Wat er in de tourbus gebeurt blijft in de tourbus..." Liam gaf me een knipoog. "Nee, grapje, schat. Alleen Niall en Lou." Ik wilde al gaan zeggen... "En de rest, die doet niets? Jullie zijn allemaal zo braaf?" Vooral bij Harry had ik dan m'n vraagtekens, maar goed, dat zal wel aan mij liggen. Ik nam opnieuw een kleine slok van mijn glas wijn, ik voelde het al lichtelijk naar mijn hoofd stijgen en ik wilde niet dat ik straks domme dingen ging doen. Ik plaatste mijn glas even op tafel, anders kwam het niet goed met me aan het einde van de avond. Ik mompelde een zacht, onverstaanbaar, geluidje toen Liam me naast zich trok op de bank. Ik had er geen problemen mee, ik hield wel van knuffelen. Ik zakte iets onderuit en leunde met mijn hoofd op zijn schouder. Ik keek toe hij zijn flesje opnieuw leeg dronk en gelijk aan de volgende begon. "Je mag best even stoppen, Li," mompelde ik zacht. Ik wilde niet dat hij straks kotsend boven de wc hing.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Super mega veel sorry dat ik nu pas weer reageer, maar heb het onwijs druk met school. Ik zal meer proberen te posten.]

    Harry Styles
    'Ik denk het.' Beantwoordt Evana mijn vraag. ‘Nou ja dat is toch een beetje de bedoeling dit is een van mijn goede herinneringen die ik graag voor altijd bij me wil houden.' Gaat ze verder. Ik knik en bekijk de tekening nog eens goed, hij is echt mooi. ‘Ik weet dat het misschien stom is weet je misschien is het wel stom.‘ Zegt Evana zacht terwijl ze naar het bed loopt. 'Nee, juist niet. Het is alles behalve stom. Als ik zo goed kon tekenen had ik ook zoiets gemaakt hoor.' Verzeker ik haar. Ik hoor dat Aedan aan het douchen is en ik vraag me af hoe hij nu in de douche staat. Snel schud ik de gedachtes weg en ga naast Evana op het bed liggen. Ik ga op mijn zij liggen met m'n hoofd naar haar toe. Zachtjes leg ik m'n hand onder haar shirt op haar buik en begin zachtjes kringetjes met mijn vingers te draaien. 'Vind je het goed als ik dit doe?' Vraag ik zachtjes. Ik weet dat Evana nog niet zo gevorderd is op dit gebied dus wil ik het graag rustig aan doen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 13:16 ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Liam Payne
    Ik grinnikte bij haar woorden. "Wat zal ik zeggen. Voor Zayn zijn er geen meiden in de buurt, ik ga niet vreemd en Harry... Tja. Louis is bezet en niemand laat het zover komen. Daarnaast lijkt hij echt heel erg veel om Evana te geven. Misschien dat hij zijn wilde haren toch een keertje verliest." Ik dronk gewoon rustig verder. Ik voelde me nog lang niet licht in mijn hoofd en sprak ook nog niet met een dubbele tong, dus dan was het allemaal best. Ik trok haar in mijn armen toen ze het glas op tafel had gezet. Ik wilde gewoon een knuffel, meer niet. Mijn ene arm hield ik stevig om haar lijfje heen gewikkend terug ik met de ander nog een flesje open maakte. Ik nam een slok en keek toen met een glimlach naar haar. "Het is maar bier, Nini. Ik weet echt wel wat ik doe. Tot nu toe heb ik nog nooit gekotst." Dat was ik ook echt niet van plan. ik had mijn vriendne het een aantal keren zien doen, niet alleen deze jongens, maar ook thuis in Wolverhampton, en het zag er allerminst smakelijk uit. Een beetje dronken was prima, maar echt kotsen hoefde voor mij niet. Ik nam nog een slok en zette toen toch het flesje op de tafel om nu ook mijn andere arm om haar heen te slaan.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Ik begon het langzamer hand wel kouder te krijgen, dat kon er ook aan liggen omdat ik een t-shirtje aanhad, maar goed. "Wat zal ik zeggen. Voor Zayn zijn er geen meiden in de buurt, ik ga niet vreemd en Harry... Tja. Louis is bezet en niemand laat het zover komen. Daarnaast lijkt hij echt heel erg veel om Evana te geven. Misschien dat hij zijn wilde haren toch een keertje verliest." Zei hij en ik knikte. "Hm, Zayn kan elke meid krijgen. Net als jullie allemaal trouwens." Ik kon een kleine grinnik niet onderdrukken toen hij over Harry en Louis begon. "Dus het is echt zo, ze zijn met elkaar naar bed geweest?" Wat ik me eerlijk gezegd best kon voorstellen, ze zijn best leuk samen. "Het is maar bier, Nini. Ik weet echt wel wat ik doe. Tot nu toe heb ik nog nooit gekotst." Ik fronste mijn wenkbrauwen. "Nog nooit gekotst, dat lijkt me sterk." Een grinnik verliet mijn mond. "En serieus, Li, die bijnaam?!" Liam nam nog een slok van zijn bier, waarna hij deze op tafel zette en zo zijn andere arm ook om heen sloeg. Automatisch krulde ik mezelf nog wat meer tegen hem aan, als iemand dit zo zou zien zouden ze denken dat het een heel gelukkig stelletje zou zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    De grinnik van Niall zijn kant was me niet ontgaan en ik kreeg echt de neiging om uit zijn greep te wurmen, om hem vervolgens tegen de muur aan te duwen.
    Niet dat ik dat deed, want daarvoor genoot ik teveel van zijn acties en ik kreeg de jongen streek nog wel.
    'Hmm, dat is goed om te horen, want ik wil niet zonder je,' zei ik zachtjes waarna ik uiteindelijk mijn vingers onder zijn kin te plaats en wilde zijn gezicht mijn kant opdraaien, maar de jongen zelf was me al voor, want voelde al snel genoeg zijn lippen weer op de mijne.
    Het was niet gelogen, want ik hield echt van deze jongen. Hij was echt het ontbrekende puzzelstukje van wat alles compleet maakte. Ik voelde zijn vingers onder mijn shirt wat zorgde dat een rilling over mijn rug liet, want zijn vingers waren een stuk waren dan mijn huid. De plekken waar deze langskwamen brandde dan ook na. Mijn handen zochten heel langzaam een weg naar benden toe.

    ( Ik moet even snel overstappen, sorry dat die zo kort is)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Taormina schreef:
    [Super mega veel sorry dat ik nu pas weer reageer, maar heb het onwijs druk met school. Ik zal meer proberen te posten.]

    Harry Styles
    'Ik denk het.' Beantwoordt Evana mijn vraag. ‘Nou ja dat is toch een beetje de bedoeling dit is een van mijn goede herinneringen die ik graag voor altijd bij me wil houden.' Gaat ze verder. Ik knik en bekijk de tekening nog eens goed, hij is echt mooi. ‘Ik weet dat het misschien stom is weet je misschien is het wel stom.‘ Zegt Evana zacht terwijl ze naar het bed loopt. 'Nee, juist niet. Het is alles behalve stom. Als ik zo goed kon tekenen had ik ook zoiets gemaakt hoor.' Verzeker ik haar. Ik hoor dat Aedan aan het douchen is en ik vraag me af hoe hij nu in de douche staat. Snel schud ik de gedachtes weg en ga naast Evana op het bed liggen. Ik ga op mijn zij liggen met m'n hoofd naar haar toe. Zachtjes leg ik m'n hand onder haar shirt op haar buik en begin zachtjes kringetjes met mijn vingers te draaien. 'Vind je het goed als ik dit doe?' Vraag ik zachtjes. Ik weet dat Evana nog niet zo gevorderd is op dit gebied dus wil ik het graag rustig aan doen.

    (Jeej nieuw stukje XD ik ga nu een antwoord schrijven ps goed geschrevenXD)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 16:18 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [Geeft niet.(:]

    Niall Horan

    'Hmm, dat is goed om te horen, want ik wil niet zonder je,' had hij zachtjes gezegd waarna hij uiteindelijk zijn vingers onder mijn kin plaatst en mijn gezicht zo zijn kant opdraaien, maar ik was hem voor geweest.
    Zachtjes beet ik hem in zijn lip, ik vond het fijn om zo met Louis te zijn. Het was alsof hij altijd al in mijn leven aanwezig was, en ik zou nu niet meer zonder hem kunnen.
    'Ik wil ook niet meer zonder jou, Lou.' Prevelde ik zacht tegen zijn lippen aan. Een seconde later voelde ik hoe zijn handen zich langzaam een weg naar beneden toe zochten. Hierdoor grijnsde ik tegen de lippen van Louis aan. Zijn handen waren warm, en zacht. En op de plekken waar hij me met zijn handen raakten kwamen allemaal tintelingen. Een rilling ging over mijn rug heen en met mijn tong ging ik over zijn onderlip. Toen zette ik hem op de grond neer zodat ik allebei mijn handen kon gaan gebruiken.
    Mijn beide handen gingen onder zijn shirt en even streek ik met mijn hand net boven zijn broek. Toen trok ik het shirt dat hij aanhad uit en gooide het shirt op de tafel neer zodat ik een beter kijk had op zijn lichaam.
    Met een grijns trok ik hem weer tegen me aan en bracht mijn lippen weer op de zijne om vervolgens mijn handen weer naar zijn onderbuik te brengen om die zacht en een beetje plagerig te strelen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 17:01 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis