• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Lothian - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Beanies - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Lothian - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    JustLovegood schreef:
    (...)

    (Echt goed geschreven ik vind het altijd leuk om jou stukjes de lezen XD
    Weet iemand waneer Taormina gaat reageren niet dat ik haar wil puchen ofzo maar het is zinds dinsdag geleden en anders kan ik niet verderXD)


    ( Awhh, dat is lief (bloos)
    En ik heb geen idee ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ICantChange schreef:
    (...)

    ( Awhh, dat is lief (bloos)
    En ik heb geen idee ^^)


    (Ow oke en ik meen het echt goed XD)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Liam Payne
    Ik schudde half lachend mijn hoofd. "Ik ben ten minste niet dronken." kaatste ik terug. Ik stond op om meer drank te halen. Ik liep terug naar de keuken en haalde meer drank. Ik zette alles op de tafel en ging weer op de bank liggen. Ik sloeg de dop van het flesje en nam een grote slok. Ik glimlachte naar haar en nam nog een slok. "Overmorgen. Ik ga het eerst morgen aan mijn ouders en de jongens vertellen." Ik lurkte rustig aan het flesje en liet mijn benen over de rand van de bank bungelen. Ik dronk nog wat meer. "En heb jij al iemand op het oog?" Ik wiebelde met mijn wenkbrauw. Ik ging er niet van uit, maar het kon. Ik was nu echt aan het bier. het kwam vast omdat ik al best lang niet had gedronken. Vaak deed ik het erg rustig aan, ook omdat ik nog wel eens moest rijden enzo, maar nu hoefde dat allemaal niet, dus ik dronk iets meer door. Ik zat toch veilig thuis. Ik keek naar Marnie. "Dank je voor vandaag." zei ik oprecht. Ik was zo blij met hoe ze had gereageerd. Een betere reactie had ik eigenlijk niet kunnen dromen. Ze had me zeker in mijn schoenen doen staan, hoe onzeker ik ook was. Ze was echt een geweldige vriendin. Ik glimlachte bij die gedachte en nam nog een slok.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Ik nam de laatste slok van het beetje wijn wat er nog in mijn glas zat en pakte vervolgens de fles om weer wat bij te schenken. "Ik ben ten minste niet dronken." Hoorde ik Liam zeggen en ik schudde hevig mijn hoofd. "Dronken? Ik? Ik kan ontzettend goed tegen alcohol, dat zou je moeten weten, Li." Een grinnik verliet mijn mond en ik nam opnieuw een slok van mijn wijn. Heer-lijk. Daar kon ik nou echt bij uitrusten. Liam glimlachte naar me en nam nog een slok van zijn, nieuwe, flesje bier. "Overmorgen. Ik ga het eerst morgen aan mijn ouders en de jongens vertellen." Ik knikte en tuitte bedachtzaam mijn lippen. "Kan je het alleen? Anders wil ik best met je mee?" Ik kon me voorstellen dat het echt lasting was om te vertellen dat je homo bent, om dan alleen al iemand voor de steun bij je te hebben is altijd beter. "En heb jij al iemand op het oog?" Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen en een lach rolde over mijn lippen. "Nah, ik hou het maar even zo denk ik. En anders bestaan er altijd nog one night stands, maar voor nu vind ik het wel even fijn om alleen te zijn." Ik wist het niet zeker of dat de echte reden was, maar ik kon er zelf wel mee leven. "Dankje voor vandaag." Hoorde ik hem zeggen en glimlachend keek ik hem aan, waarna ik kort knikte. "Het is niets." Iedereen verdiende gewoon zo'n reactie als hij of zij eindelijk uit de kast durfde te komen, want dat is al heel wat opzich.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Sorry, crappy stukje...]

    Niall Horan

    Een glimlach kwam op mijn gezicht te staan toen een zachte zucht, gevolgd door mijn naam zijn mond verliet. Zijn zwakke plekken wist ik redelijk goed, en een daarvan was zijn nek. Daarom was het ook altijd zo leuk om hem in zijn nek te kussen.
    Louis had voordat ik mijn lippen op de zijne had gedrukt gezegd:
    'Niemand is zo eigenwijs als ons, maar we zijn dan allebei even leuk en schattig.' Nadat ik mijn lippen op de zijne had gedrukt had hij nog wat gezegd.
    'Al moet ik zeggen dat je me zo veel vaker mag overtuigen,' voegde Louis er onschuldig aan toe waarna hij zijn lippen weer op de mijne drukte. Ik grijnsde even tegen zijn lippen aan en haalde toen een hand door zijn haren heen. Ik hield ervan om aan zijn haar te zitten.
    'Misschien overtuig ik je dan wel vaker zo,' prevelde ik toen even tegen zijn lippen aan waarna ik mijn lippen weer op de zijne drukte. Ondertussen stond ik tussen zijn benen dus ik haalde mijn hand uit zijn haar en zonder de zoen te verbreken tilde ik hem zo op dat zijn benen om mijn middel heen zaten. Mijn hoofd kantelde iets naar achter omdat Louis nu wat hoger was dan ik.
    Langzaam liep ik naar de muur toe waar ik hem zacht tegen aan drukte, maar ik zorgde ervoor dat zijn benen nog steeds om mijn middel bleven. Even ging ik met mijn tong over zijn onderlip heen en beet er zacht in waarna ik de zoen verbrak. Mijn lippen bracht ik weer naar zijn nek toe om zachtjes aan zijn nekvel te zuigen.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Louis Tomlinson
    Niall grijnsde even tegen mijn lippen en niet veel later voelde ik een hand door mijn haar. Het was iets waar ik heel slecht tegen kon, maar van deze jongen was ik het gewend en hij wist dan ook altijd te goed dat ik voor hem een uitzondering maakte.
    'Ik hou van jou en alles wat je zegt of doet,' prevelde ik waarna ik al heel snel zijn lippen tegen de mijne voelde. Ik kuste de jongen terug en hij liet me gewoon alles vergeten. Alles wat onbelangrijk was waardoor het belangrijkste overbleef en dat was Niall.
    Ik schrok van het feit dat de blonde Ier me optilde, maar grijnsde al snel tegen zijn lippen en verplaatste mijn handen van zijn borstkas naar rond zijn nek. Het duurde niet lang voor ik zachtjes tegen de muur werd aangedrukt, maar van dit schrok ik niet meer. Ik merkte het nauwelijks, maar het zorgde er wel voor dat ik mijn benen nog wat steviger rond zijn middel sloeg.
    Een zacht grommend geluid verliet mijn mond door de acties van de jongen en toen hij zijn lippen uiteindelijk weer in mijn nek had geplaatst. Ik draaide mijn hoofd terwijl ik mijn ogen sloot en mijn lippen tegen zijn huid liet rusten.

    (Mijn ook, maar komt ook door het snel, snel, snel door mijn telefoon leeg is)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sorry, klein stukje. 'K hoop dat je er wat aan hebt.(:]

    Niall Horan

    'Ik hou van jou en alles wat je zegt of doet,' had Louis gepreveld voordat ik hem naar de muur had geleid en hij me terug kuste. Een grommend geluid verliet zijn mond door mijn acties. Hij draaide zijn hoofd en liet zijn lippen tegen mijn huid rusten. Even grinnikte ik hierdoor. Ik kuste zijn kaak om vervolgens naar zijn oor te gaan.
    'Ik hou ook van jou Lou.' Zei ik zacht in zijn oor en sabbelde even aan zijn oorlel om er vervolgens zacht in te bijten. Toen bracht ik mijn lippen weer naar de zijne toe. Met mijn tong gleed ik over zijn onderlip voor toestemming. Mijn ene hand hield ik Louis goed vast en met mijn andere hand ging ik onder zijn shirt om zacht zijn buik te strelen. Man, wat ik hield ik toch van Louis. Het was alsof niemand meer tussen ons in kon komen. Het was alleen Louis en ik. Meer had ik niet nodig om gelukkig te zijn.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    - Oeps, dubbelpost.:$ -

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 22:41 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    - Oeps, driedubbelpost.:$ -

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 22:41 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    - Oeps, vierdubbelpost.:$ -

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 22:41 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    - Oeps, vijfdubbelpost.:$ -

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 22:42 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Liam Payne
    Ik rolde met mijn ogen. "Ik doelde niet eens op jou, maar goed." De laatste aantal keren dat die goed dronken was geworden was hij zomaar met random mensen, jongens en meisjes, gaan zoenen. 's Ochtends herrinderde die zich er nooit meer iets van, en dat hielden we dus ook maar zo. Ik nam een slok van mijn nieuwe flesje bier en vertelde haar over mijn plan. Bij haar vraag beet ik zacht op mijn lip en dacht even na, waardoor er een klein denkrimpeltje in mijn voorhoofd verscheen. ik nam ook nog een slok bier. het zou fijn zijn om iemand achter me te hebben staan, maar aan de andere kant was dit ook iets wat ik wel echt alleen moest doen. er kon niet altijd iemand mijn hand blijven vasthouden. "Ik ga alleen, maar bedankt voor het aanbod. Ik ben maar al te blij dat je me steunt, maar dit moet ik echt zelf doen." zei ik. Om maar snel van het onderwerp af te stappen vroeg ik haar of zei iemand op het oog had. uit haar antwoord bleek van niet. "Lekker van genieten zou ik zeggen. Ga lekker uit, dans met iedereen, maar drink niet te veel, want een dronken one night stand is volgens mij geen succes." ik had er nog nooit een gehad, maar ik kende de verhalen. Uiteindelijk nam ik nog een slok en bedankte haar. Een betere reactie had ik niet kunnen wensen en zij was niet eens familie, ze was mijn vriendinnetje geweest. Ik had verwacht dat ze zou gaan gillen, of slaan, of het ergste nog: huilen. Ik glimlachte toen ze zei dat het niets was. "Het betekende nogsteeds heel veel voor me en mijn deur zal altijd voor je open blijven staan." ik dronk ook dit flesje leeg en liet mezelf terugvallen achterover op de bank om naar het plafond te kijken.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Liam rolde met zijn ogen en ik zag hoe hij steeds meer bier naar binnen werkte. "Straks word jij hier nog dronken," mompelde ik tegen hem, doelend op zijn drink gedrag. Hij was nog erger dan mij, als ik eenmaal m'n wijn had. Ik zat nog steeds braaf aan mijn tweede glas, al was die inmiddels ook alweer bijna leeg. "Ik ga alleen, maar bedankt voor het aanbod. Ik ben maar al te blij dat je me steunt, maar dit moet ik echt zelf doen." Zei hij en ik knikte. Daar kon ik wel inkomen en misschien was het ook maar beter als hij het gewoon in zijn eentje deed. "Ik snap het. Ik had die reactie ook ergens wel verwacht." Ik wreef kort over mijn gezicht heen en gaapte. Al was het volgens mij niet eens zo laat, ik was al redelijk moe. "Lekker van genieten zou ik zeggen. Ga lekker uit, dans met iedereen, maar drink niet te veel, want een dronken one night stand is volgens mij geen succes." Ik humde wat onverstaanbaars. "Nou, al is een one night stand niet altijd verkeerd, je weet alleen niet meer hoe diegene's naam was, maar meestal is de seks nog best goed..." En het was al vrij lang geleden dat ik echt een geode seks had gehad, ook tussen Liam en mij was het de laatste maanden ook niet meer zoveel tussen de lakens. Ook omdat hij veel weg moest, natuurlijk. "Het betekende nogsteeds heel veel voor me en mijn deur zal altijd voor je open blijven staan." Ik glimlachte, ik had zo'n reactie kunnen verwachten. "Je bent veels te goed voor deze wereld, Li," ik boog me iets naar voren en drukte dankbaar een klein kusje op zijn wang, voordat ik het laatste slokje van mijn tweede glas wijn op dronk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik trok mijn wenkbrauw op toen ze over one night stands begon. Was ik nou echt de enige die dat nooit had gedaan. Ondanks dat ik al erg lang droog stond, want wij hadden ook al heel lang niet het bed gedeelt omdat ik weg was en ervoor verzon ik nog wel eens een smoes omdat het me toch niet helemaal lekker zat. Wel had ik dronken sex gehad, maar dat was nou niet echt een succes geweest. Echt niet. Ik had hem er amper in gekregen. Ik grinnikte zacht al was het toen vooral erg frustrerend geweest. "Goede dronken sex, laat me niet lachen." Ik nam nog een slok. Dronken zou ik vast niet worden. Ik had er nu bijna 3 op, geen 13. Ik staarde rustig nog even naar het plafond. Ik bedankte haar en zei dat ze altijd hier mocht komen. Ik glimlachte bij haar woorden en aaide zacht over haar wang toen ze me een kusje op mijn wang gaf. "Jij zuipt ook lekker door, moppie." Ik schonk haar glas nog eens vol en nam zelf nog een slok bier. Heerlijk. Ik geeuwde even. Ik was echt moe. Dat sloeg nou eenmaal toe als je rust had na het touren.


    Bowties were never Cooler

    ( Ik sta in een dicht winkelcentrum en reageer straks in de trein weer. )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer