• One Direction, een van de bekendste boybands op dit moment. Alleen delen ze alle vijf een geheim met elkaar, wat niemand weet, zelfs niet hun vriendinnetjes. Namelijk, dat ze graag in vrouwenkleding rond lopen en het liefste een vrouw willen zijn. Ook vinden ze het fijn om onder elkaar –elkaar met een vrouwennaam aan te spreken. Wat zou er gebeuren als de fans erachter kwamen? Of nog erger, hun vriendinnetjes? Gaat het de jongens lukken om hun geheim veilig te houden?




    Rollen:

    Harry Edward Styles | Henriëtte | Script.
    Louis William Tomlinson | Louise | Spooklinson.
    Zayn Javadd Malik | Zwanetta | Walsh.
    Liam James Payne | Lianne | KiliOfDurin.
    Niall James Horan | Nianne | Aquari.

    Vriendin Harry | Clarisse Rye Greene | Averalda.
    Vriendin Louis | Evelynn Dianna Gabriëls | Raccoon.
    Vriendin Zayn | Kyara Alice Harrison | Depay.
    Vriendin Liam | Samelynin 'Sam' Madyn Jareau | Days.
    Vriendin Niall | Deirdre Niamh Buckley | Number.

    Regels:
    - Minimaal rond de 130 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Alleen Spooklinson en Script openen de nieuwe topics.

    Het begin:
    De jongens zijn net even hun alter ego's geweest, maar moeten nu weer heel snel terug switchen want ze hebben een afspraak met hun "vriendinnetjes".

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 17:56 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aquari schreef:
    Niall James Horan.
    "Wel, ik heb geserveerd. Zoal ik de rest van mijn geweldige leven mag gaan doen," zei Deirdre terwijl ze haar schouders enigszins ophaalde en een pluk haar achter haar oor deed. "Je bent niet verplicht om je hele leven te gaan serveren, toch?" Ze sprong van het aanrecht af voor het ovenblad gevuld met wraps in de oven te steken waarna ze het kookwekkertje op de juiste tijd zette en opnieuw het aanrecht op klauterde. Een klein zuchtje verliet mijn mond terwijl ik tegen het lege colaglas aan tikte. Deirdre pakte het glas uit mijn handen en deze in de wasbak te zetten, om vervolgens haar benen rond mijn heupen te slaan. Ze trok me iets dichterbij om haar armen losjes rond mijn nek te kunnen slaan. Ik plaatste mijn handen zacht op haar heupen om haar vervolgens in haar groenbruin kleurige ogen aan te kijken. "Eén jaar," murmelde ze zachtjes, met een lichte glimlach rond haar volle lippen gespannen. "Hoe heb ik het toch volgehouden," grijnsde ze plagend. Een grinnik verliet mijn mond om daarna kort mijn hoofd te schudden. "Nee, hoe heb ik het met jou kunnen volhouden, kleintje". Mijn hand gleed naar haar wang toe om daarna een verdwalende pluk haar achter haar oor te doen. Ik boog iets naar voren met mijn hoofd om een teder zacht kusje op haar lippen te drukken.


    Deirdre Niamh Buckley.
    ''Je bent niet verplicht om je hele leven te gaan serveren, toch?'' Ik glimlachte lichtelijk terwijl ik mijn schouders ietwat ophaalde.
    ''Het is crisis. Mijn vader verloor zijn baan, mijn moeder is een straatartiest. Serveren is een goede optie, tot ik geld genoeg heb om te gaan studeren.'' Ik beet zacht op mijn onderlip voor ik mijn hoofd langzaam schudde. Dat was helemaal niets voor Niall om zich mee bezig te houden.
    Het was het kookwekkertje dat me uit mijn gedachten haalde, waardoor ik opgeschrokken naar de oven liep om de wraps er uit te halen. Ik wist wel dat er veel kritiek was op Niall en mij, maar Liam was niets vergeleken met mijn zusje.
    ''Ik heb net uitbetaald gekregen en toen ik hierheen kwam kon ik het niet laten om wat nieuwe dvd's te halen.'' Ik glimlachte lichtelijk schuldig terwijl ik mijn tas over mijn schouder sloeg en een bord en fles drinken in mijn armen nam om vervolgens naar boven te lopen. De weg naar Nialls kamer zou ik blind nog kunnen vinden. Bovendien vermaakte Geneva zich wel met haar ds.


    x

    Samelynin Madyn Jareau.

    Liam grijnst als ik vertel dat ik de wedstrijd heb gewonnen. "Dat is echt geweldig!"
    Ik glimlach naar hem. Hard- en lange afstand lopen is mijn passie. En ik train dan ook zo goed als dagelijks. Voor voetbal en vechtsporten ben ik ook zeker niet vies. "Zullen we zo film kijken of iets anders. Wat je maar wil. Ik wil gewoon iets leuks met je doen."
    "Hmm, film klinkt goed," knik ik, waarna ik de ondertussen lege kop thee weg zet en weer ga zitten.


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik dronk relatief snel toen ze haar mok had weggezet mijn thee op en zette mijn mok naast die van haar neer. Ik liet me toen naast mijn bed om mijn knieën zakken en dook eronder opzoek naar het stapeltje dvd's. Zij moest hier echt niet onder komen want de hoeveelheid panties en andere vrouwelijke artikelen was ietsjes veel te hoog. "Disney of niet?" vroeg ik terwijl ik al half onder mijn bed lag en nu eindelijk de twee stapels dvd's zag liggen. Ik had het beter vanaf de andere kant van het tweepersoonsbed kunnen proberen. Het was wel een heerlijk bed. Het feit dat ik al mijn zooi die niemand mocht zien eronder kon dumpen was ook een plus. Ik was echt een opgeruimd persoon, maar onder mijn bed was het nogsteeds een zooi. Ook vond ik een paar roze plushe handboeien, waar die vandaan kwamen, geen idee. Ze waren in elk geval niet van mij. Ik zou het wel aan Harry vragen.


    Bowties were never Cooler

    Samelynin Madyn Jareau.

    Op zijn knieën laat hij zich naast het bed zakken en gaat op zoek. Geduldig wacht ik. "Disney of niet?" Liam ligt ondertussen half onder het bed. Het moet daar wel een hele grote rotzooi zijn. Maar ach, zoiets heeft iedereen wel. Ook onder mijn bed is het nou niet heel netjes. Mijn gehele kamer is niet strak. Maar ik probeer het bij te houden. Toch kan ik niet verhinderen dat er af eb toe iets licht te slingeren.
    "Prima," zeg ik vrolijk. Het feit dat ik hier met Liam beb maakt me vrolijk. Hij maakt me vrolijk.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 22:00 ]


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik grinnikte zacht bij haar antwoord. Meestal vond ik dit echt heel irritant, maar van haar kon ik het hebben. "Prima is geen antwoord op een wel of niet vraag, schatje. Dus wat wordt het? Grease of The Lion King?" Dat waren nu eenmaal de twee films die bovenop lagen. Ik aaide even over de handboeien. Ze waren nog zacht ook. Ik probeerde me echt te herrinderen hoe die hier kwamen, maar ik had geen idee. Volgens mij was het geen genant kado geweest van de jongens omdat ze me te onschuldig vonden, dat zou ik hebben onthouden. Ik hoopte ook niet dat een van de anderen mijn bed een keer had gebruikt. Ik mocht ze echt heel erg, maar dat ging me te ver, zeker daarvoor. Ik stak de dingen in de kontzak van mijn broek in de gedachte ze straks terug te geven aan hun rechtmatige eigenaar.


    Bowties were never Cooler

    Samelynin Madyn Jareau.

    "Prima is geen antwoord op een wel of niet vraag schatje. Grease of The Lion King?"
    Even denk ik na. Waarna ik voor de laatste ga. Simpelweg omdat ik weet dat Liam van Disney houdt. "The Lion King."
    Met mijn vingers kam ik even door mijn haar, tot ik blijf haken bij een klit en die er ruw uit trek. Ik ben trots op mijn haar en de kleur ervan, rood en niet gewoon ros, maar donkerder, veller. Goed toepasselijk bij mijn karakter zeggen sommigen.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 23:58 ]


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik grinnikte bij haar keuze. Ik hield erg veel van disney, maar zo'n jankfilm... Nu? Ik nam dus toch maar beide doosjes mee voor ik achteruit onder het bed uit probeerde te komen. Hierdoor bewoog mijn kont ook heen en weer en waren de pluizige roze handboeien, die ik zorgvuldig had weggestopt om haar niet het verkeerde beeld te geven, weer zichtbaar. Ik kroop helemaal onder het bed uit en sprong toen op om naar de tv te lopen. Ik pakte de afstandsbedieningen en plofte toenweer naast haar neer. "Weet je het zeker?" vroeg ik terwijl ik wat met de kanalen op het scherm klooide. Dit ding werkte nooit zoals je wilde dat het werkte. Ik kreeg het uiteindelijk op de goede stand en opende de dvdspeler vast. Onder het wachten op haar antwoord en het zoeken naar het juiste kanaal had ik mijn schoenen vast uitgetrapt. Ik wilde wel lekker op bed willen liggen met haar... En dat ging niet met schoenen aan.


    Bowties were never Cooler

    Clarisse Rye Greene

    "Ach, zolang er maar iets op staat dan? Desnoods iets stoms wat gewoon op de tv is. Het maakt mij namelijk ook niet zoveel uit." Ik knikte. ''Lijkt me een goed plan.'' glimlachte ik en drukte nog een kus op zijn lippen. Hij keek me glimlachend aan. "Straks kunnen we nog is een matching tattoo nemen," Ik dacht er even over na en beet op mijn lip. Het zou opzicht leuk zijn, maar ik bedoel - straks gingen we uit elkaar en dan zou het gênant zijn. Al was hij de liefste vriend die ik ooit heb gehad dus ja, niet dat ik zo'n iemand was die met iedereen ging. Nee, gewoon niet, maar ja. ''Ik weet het niet zeker.'' grinnikte ik en haalde een hand door mijn haren. Mijn felgekleurde haren waar ik best wel trots op was. Het was een ding van me dat ik mijn haar graag opvallend kleurde.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Raccoon schreef:
    Evelynn Dianna Gabriëls

    Ik stond daar maar wat. Liam had me daarnet gelukkig binnengelaten en me een drankje aangeboden ,wat ik eerst afgewezen had,maar nu had ik best wel nood eraan, want mijn keel voelde kurkdroog aan. Ik keek even naar mijn horloge en zag dat ik al veel te lang zat te wachten op Louis. Hij wist best wel dat ik niet hield van lang wachten. Een zucht verliet mijn lippen en ik haalde een hand door mijn bruine lokken heen. Even zat ik echt te twijfelen of ik niet naar boven zou gaan. Ik wist heus wel dat Lou niet graag gestoord werd. Ik keek de kamer even rond en zag dat Harry er ook niet was. Wat vast zou betekenen dat die twee samen bezig waren boven. Doen ik voetstappen van de trap hoorde gaan keek ik op en glimlachte ik toen ik Louis eindelijk zag. Ik liep naar hem toe en drukte een vluchtig kusje op zijn lippen. "Hey Lou. Ik miste je al." grinnikte ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles | Henriëtte.

    Ze knikte langzaam. ''Lijkt me een goed plan.'' Glimlachte ze, waarna ik haar lippen tegen de mijne voelde. Niet gauw daarna waren ze weer van elkaar verwijderd en zag ik hoe ze op haar lip beet. ''Ik weet het niet zeker.'' Grinnikte ze en haalde een hand door haar haren. Ik knikte. "Het was gewoon een opwelling," grinnikte ik zachtjes. "Het is natuurlijk ook stom, want het is niet zo dat we voor altijd en eeuwig bij elkaar blijven, of wel?" Nee, dat leek mij ook niet zo'n goed plan, want dan moest ik mijn hele leven in het geheim leven en nooit meer als vrouw gewoon hier rond kunnen lopen, nee, daarvoor was mijn leven me nu te lief.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Clarisse Rye Greene

    Hij knikte. "Het was gewoon een opwelling," grinnikte hij zacht. Ik grinnikte en keek hem weer aan. "Het is natuurlijk ook stom, want het is niet zo dat we voor altijd en eeuwig bij elkaar blijven, of wel?" Ik lachte zacht en schudde mijn hoofd. "Nee, ik word pas negentien dit jaar en ik wil nog niet mijn leven gebonden zijn aan iemand. Je weet wel wat ik bedoel denk ik." Zei ik met een glimlach. Mensen die zich al gingen verloven op hun negentiende, waren een beetje.. Getikt. Het is dan wel hun eigen keuze, maar ik zou het zelf nooit doen. Ik wilde nog wel genieten van mijn vrijheid en gaan slagen voor mijn studie. Mijn carrière was namelijk ook best belangrijk voor me. Ik wilde niet gaan falen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Samelynin Madyn Jareau.

    Hoewel ik het probeer te weerstaan gaat mijn blik toch even naar Liam terwijl hij onder het bed vandaan komt. En valt dan op een paar roze handboeien in zijn achterzak. Wat hij daarmee moet weet ik niet en het brengt zeker vragen op, maar uiteindelijk besluit ik om er niks van te zeggen.
    Liam springt op om naar de televisie te lopen en de afstandsbediening te pakken. "Weet je het zeker?" Hij rommelt wat met de kanelen.
    Even val ik stil, hoewel The Lion King in mijn ogen meer een... lieve film is kan het in zijn ogen een jankfilm zijn. Eigenlijk huil ik niet om films, sowieso zo goed als nooit. Ik denk dat -dat komt door mijn moeder. Want ik kan me nog herinneren dat ze me toeschreruwde dat ik 'niet zo moest janken'. Huilen om films was in mijn ogen ook een lange tijd semiteel. En ik ergerde me er zelfs aan, dacht dat het zwak was. Tot Liam, als hij huilt bij een film vind ik het juist wel schattig. Maar ik kan niet zeggen dat ik me de eerste keer niet een beetje awkward voelde.
    "Ehm, als jij liever een andere film kijkt dan vind ik dat goed hoor," zeg ik een beetje onzeker terwijl ik het bloed naar mijn wangen voel stromen. Vervloekt mijn huidskleur waar het zo op opvalt.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 10:38 ]


    Reality's overrated.

    Harry Styles | Henriëtte.

    Ook zij moest grinniken en keek me aan, waarna ze lachend haar hoofd schudde toen ik mijn zin af had gemaakt. Het was ook gewoon echt een opwelling geweest. Altijd stom als mensen een matching tattoo nemen, je weet toch wel zeker dat je nooit je hele leven bij die ene persoon blijft, maar goed. "Nee, ik word pas negentien dit jaar en ik wil nog niet mijn leven gebonden zijn aan iemand. Je weet wel wat ik bedoel denk ik." Zei ze met een glimlach, waar ik op knikte. "Inderdaad, de perfecte instelling." Een zachte grinnik verliet mijn mond, waarna ik haar beide handen vast pakte. "Oke, nu je hier bent wil ik nog wel iets leuks met je gaan doen en niet de hele tijd hier zitten, dus, we kunnen anders ook even buiten wat wandelen?" Al wist ik niet of er dan fans op ons af zouden koen, ach, ik trok wel gewoon een bivakmuts over mijn gezicht heen. Totaal onherkenbaar. Een grinnik verliet mijn mond en ik schudde deze gedachte weg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Bij mijn vraag viel ze stil. Ik vond het juiste kanaal en keek toen naar het meisje met de prachtige lange rode haren naast me. Ik speelde er wat mee en zag haar wangen rood kleuren bij haar antwoord. Dat was zo schattig aan haar. Ik wilde haar echt nooit meer kwijt, al wist ik niet hoe dat ging als ik ooit nog in een jurkje wilde paraderen, wat ik erg graag deed. Ik glimlachte een beetje. " Het maakt mij niet uit, maar je weet hoe erg ik in disney films wordt gezogen en als ik weer eens aan het janken ben heb je echt niet meer aan me." Ik huilde eigenlijk nooit, maar als er iets heel zieligs in een disney film gebeurde kon ik het niet tegenhouden. En ik huilde niet graag voor andere mensen, al had zij het al wel vaker dan eens gezien. Ik drukte een kusje op haar rode wang en aaide even over haar andere wang. "Maar het is jou keuze. Ik heb nog andere films onder mijn bed liggen, maar dezen lagen bovenop." Het liefst wilde ik gewoon met haar zitten, maar iets ondertussen doen zorgde er wel voor dat het niet ongemakkelijk zou worden.


    Bowties were never Cooler

    Clarisse Rye Greene

    "Inderdaad, de perfecte instelling." Een zachte grinnik verliet zijn mond en ik keek hem lachend aan. Hij pakte mijn handen vast, waarna ik hem even onbegrijpelijk aankeek. "Oke, nu je hier bent wil ik nog wel iets leuks met je gaan doen en niet de hele tijd hier zitten, dus, we kunnen anders ook even buiten wat wandelen?" Ik glimlachte weer. "Wandelen lijkt me leuk. Ik heb mijn muts bij me. Je weet wel die grote roze muts die ik voor winter heb." Glimlachte ik. Ik had mijn muts altijd in mijn jaszak, mutsen vond ik echt heerlijk zitten. Ze waren wollig en lekker handig tijdens de herfst en winter. "En jij, jij moet je bivakmuts op, tenzij je aangevallen wilt worden." Zei ik met een brede glimlach op mijn gezicht.


    I don't want you to die, I want you to suffer.