• Under the Dome is een Amerikaanse sciencefiction/dramaserie die sinds juni 2013 wordt uitgezonden op de Amerikaanse zender CBS. De serie is gebaseerd op het gelijknamige boek van auteur Stephen King, dat in het Nederlands de titel Gevangen draagt. De serie startte in Nederland op SBS 6 op 7 oktober 2013.

    Het zijn elke avond 2 afleveringen en ik kijk dat met mijn ouders.
    Wie kijkt het nog meer?

    Onderstaande tekst bevat details over de inhoud en/of de afloop van het verhaal.
    Het verhaal gaat over een klein fictief plaatsje in de Verenigde Staten genaamd Chester's Mill, waar een mysterieuze koepel (dome) de stad omringt. Niemand kan Chester's Mill nog in of uit gaan. Terwijl de inwoners gevangen zitten, breekt paniek en chaos uit. Wanneer militairen een oplossing proberen te vinden en het gebied aan de buitenkant van de koepel omsingelen, gaan de inwoners zelf op onderzoek uit.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Symmetry schreef:
    (...)
    Jaaa klopt, aflevering 7 inderdaad. ;p


    Haal alles door elkaar LOL

    Die scene was zo zielig, moest bijna huilen ervan hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)

    Haal alles door elkaar LOL

    Die scene was zo zielig, moest bijna huilen ervan hahah

    Nou anders ik wel, kwam mede door die muziek. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Symmetry schreef:
    Zielig liedje dat ik ken dankzij Under the Dome (ben benieuwd of jullie 'm ook kennen en weten bij welke scene het hoort):


    OH GOD I REMEMBER
    Echt huilen tijdens die scène... Het liedje was er echt heel mooi bij.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    En straks blijkt alles een droom te zijn van Joe offzo hahahhahahaha


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    DecemberRain schreef:
    En straks blijkt alles een droom te zijn van Joe offzo hahahhahahaha

    Ik zie t voor me hahaha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb het boek :)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)
    Ik zie t voor me hahaha


    En dan na seizoen 5 ofzo hahahahaha dan ga ik echt heel hard lachen ahhaha


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Heb ik dus de laatste aflevering op tv gemist.


    Physics is awesome

    Ik vind persoonlijk dat ze het gewoon bij een seizoen moesten houden. Nu wordt alles zo uitgerekt.


    "Ignite, my love. Ignite."