• Under the Dome is een Amerikaanse sciencefiction/dramaserie die sinds juni 2013 wordt uitgezonden op de Amerikaanse zender CBS. De serie is gebaseerd op het gelijknamige boek van auteur Stephen King, dat in het Nederlands de titel Gevangen draagt. De serie startte in Nederland op SBS 6 op 7 oktober 2013.

    Het zijn elke avond 2 afleveringen en ik kijk dat met mijn ouders.
    Wie kijkt het nog meer?

    Onderstaande tekst bevat details over de inhoud en/of de afloop van het verhaal.
    Het verhaal gaat over een klein fictief plaatsje in de Verenigde Staten genaamd Chester's Mill, waar een mysterieuze koepel (dome) de stad omringt. Niemand kan Chester's Mill nog in of uit gaan. Terwijl de inwoners gevangen zitten, breekt paniek en chaos uit. Wanneer militairen een oplossing proberen te vinden en het gebied aan de buitenkant van de koepel omsingelen, gaan de inwoners zelf op onderzoek uit.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Watteheck betekend Aight nou weer? Ik hoor het de laatste tijd zo vaak eh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Watteheck betekend Aight nou weer? Ik hoor het de laatste tijd zo vaak eh

    Eehm, jeez, hoe leg je dat nou weer uit? Gewoon, een term die je gebruikt voordat je zegt dat je iets tof vindt? :')


    ars moriendi

    Morgen is het weer zover! O, ja maar ik kijk hem dinsdag pas.


    Physics is awesome

    Ik dacht dat het een soort vreemde afkorting voor 'alright' was? Kan het mis hebben, though.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik dacht dat het een soort vreemde afkorting voor 'alright' was? Kan het mis hebben, though.

    Jaa, kan ook, maar dan komt de betekenis op hetzelfde neer toch? 'D

    @Blutbad: Word je niet gek van die kutreclames tussendoor? Want dat is de reden dat ik ben overgestapt op downloaden via de laptop ipv tv kijken.


    ars moriendi

    Uh ja, eigenlijk wel, ja. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Robbery schreef:
    (...)
    Jaa, kan ook, maar dan komt de betekenis op hetzelfde neer toch? 'D

    @Blutbad: Word je niet gek van die kutreclames tussendoor? Want dat is de reden dat ik ben overgestapt op downloaden via de laptop ipv tv kijken.


    Nee, aangezien ik op maandag Grey's Aantomy kijk. En dan word The Dome opgenomen en kan je alle reclames doorzappen.


    Physics is awesome

    winterwidow schreef:
    (...)

    Joe is mini Sam uit Supernatural, dat was wat ik het eerste dacht toen ik Colin Ford in de serie zag.



    Lol ik ben echt voor team Joe! en Norry vind ik ook wel leuk ahha alleen ze passen niet echt bij elkaar ofzo, nou ja ze is beter dan zo'n wanhopig type denk ik dan xD


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    I love joe(H)

    DecemberRain schreef:
    (...)


    Lol ik ben echt voor team Joe! en Norry vind ik ook wel leuk ahha alleen ze passen niet echt bij elkaar ofzo, nou ja ze is beter dan zo'n wanhopig type denk ik dan xD


    Ik vind ze juist wel bij elkaar passen omdat ze toch wel verschillende karakters hebben.


    Physics is awesome

    Ik kijk het ook, vind het een zeer goede serie (:


    Pain is weakness leaving the body.

    Ik kijk het niet :]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 23:12 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Blutbad schreef:
    (...)

    Ik vind ze juist wel bij elkaar passen omdat ze toch wel verschillende karakters hebben.

    Ik ook, ik vind ze ontzettend schattig samen.


    ars moriendi

    Weet iemand waar ik de eerste aflevering kan kijken?

    Scamander schreef:
    Weet iemand waar ik de eerste aflevering kan kijken?


    watchseries.it


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus