• Under the Dome is een Amerikaanse sciencefiction/dramaserie die sinds juni 2013 wordt uitgezonden op de Amerikaanse zender CBS. De serie is gebaseerd op het gelijknamige boek van auteur Stephen King, dat in het Nederlands de titel Gevangen draagt. De serie startte in Nederland op SBS 6 op 7 oktober 2013.

    Het zijn elke avond 2 afleveringen en ik kijk dat met mijn ouders.
    Wie kijkt het nog meer?

    Onderstaande tekst bevat details over de inhoud en/of de afloop van het verhaal.
    Het verhaal gaat over een klein fictief plaatsje in de Verenigde Staten genaamd Chester's Mill, waar een mysterieuze koepel (dome) de stad omringt. Niemand kan Chester's Mill nog in of uit gaan. Terwijl de inwoners gevangen zitten, breekt paniek en chaos uit. Wanneer militairen een oplossing proberen te vinden en het gebied aan de buitenkant van de koepel omsingelen, gaan de inwoners zelf op onderzoek uit.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Scamander schreef:
    Weet iemand waar ik de eerste aflevering kan kijken?

    Ik download ze altijd via torrent. Zoek dan op Under the Dome E01SE01 torrent.


    ars moriendi

    oh wauw .. ik kende t eigenlijk pas gisteren toen m'n ouders het me aanraadde te kijken ;3 t is echt awesome ! ;D
    ik kijk online via link

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 23:22 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik droomde vannacht over Barbie ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb UtD afgekeken hahah.
    Skoak ik droom al dagen over domes over mijn stad heen en zo hahahahaha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Ik heb UtD afgekeken hahah.
    Skoak ik droom al dagen over domes over mijn stad heen en zo hahahahaha


    hahahhahahhahhahahahahah omfg! ja ik heb hem ook afgekeken, man jij hebt echt geluk dat je er over droomt, ik zou wel willen dromen dat ik er samen met Joe onderzat hahahahah


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Hahah, het meeste in mijn dromen ben ik bij Junior in de buurt hahgahah. Maar dan is het wel dat ik in Chester's Mill ben.
    Ben ik even blij dati k mijn dromen kan sturen ^^

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 15:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    omfg kan je me dat leren? DAN GA IK ELKE NACHT NAAR JOE! hahaaaha


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Joe is echt cute (H)(H)(H)

    Nah. Still team Junior. :Y)

    Woaaaah 7000e post. ;D

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 16:12 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben (denk ik) team Barbie. Hij vertrouwt Big Jim niet en dat vind ik wel fijn.

    Trouwens Maxine is wel erg. Ik vind het wel goed dat Barbie niet samen met haar wil werken en zich niet meer door haar laat chanteren. Maar wat Big Jim deed, ging mij toch iets te ver.


    Physics is awesome

    Parachutes schreef:
    Nah. Still team Junior. :Y)

    Woaaaah 7000e post. ;D

    I laike yah! Team Junior!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    []DecemberRain schreef:[/b]
    omfg kan je me dat leren? DAN GA IK ELKE NACHT NAAR JOE! hahaaaha

    Hahah je eigen dromen sturen vergt oefenen, oefenen en oefenen.
    Ga naar het kopje Het krijgen en herkennen van lucide dromen . Zo kan je het leren ^^ mij nam het niet zo lang maar ik hoor van sommige dat het veel energie neemt omdat je het bewust doet en daardoor minder uitrust


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Team Junior for sure :Y)


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Nah, ik ben voor Barbie, ook al vind ik zijn naam nog steeds belachelijk (: Ik heb de afleveringen van maandag gemist. Heb ik veel gemist?


    Take risks and conquer your fears.

    Ik weet niet welke afl er maandag was omdat ik het seizoen al af heb gezien hahah Long life downloading :Y)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 20:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.