• Under the Dome is een Amerikaanse sciencefiction/dramaserie die sinds juni 2013 wordt uitgezonden op de Amerikaanse zender CBS. De serie is gebaseerd op het gelijknamige boek van auteur Stephen King, dat in het Nederlands de titel Gevangen draagt. De serie startte in Nederland op SBS 6 op 7 oktober 2013.

    Het zijn elke avond 2 afleveringen en ik kijk dat met mijn ouders.
    Wie kijkt het nog meer?

    Onderstaande tekst bevat details over de inhoud en/of de afloop van het verhaal.
    Het verhaal gaat over een klein fictief plaatsje in de Verenigde Staten genaamd Chester's Mill, waar een mysterieuze koepel (dome) de stad omringt. Niemand kan Chester's Mill nog in of uit gaan. Terwijl de inwoners gevangen zitten, breekt paniek en chaos uit. Wanneer militairen een oplossing proberen te vinden en het gebied aan de buitenkant van de koepel omsingelen, gaan de inwoners zelf op onderzoek uit.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    More like Team Joe & Barbie.

    Insurgent schreef:
    Nah, ik ben voor Barbie, ook al vind ik zijn naam nog steeds belachelijk (: Ik heb de afleveringen van maandag gemist. Heb ik veel gemist?


    Redelijk wat, om eerlijk te zijn... Ik zou even opzoeken of je ze ergens terug kan kijken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Redelijk wat, om eerlijk te zijn... Ik zou even opzoeken of je ze ergens terug kan kijken.

    Ah damn. Ik kijk ze juist niet online omdat ik dan niet mijn aandacht erbij kan houden en ik heb pas na volgende week donderdag de tijd om terug te kijken. Ik vraag mijn broer wel om een goede samenvatting (:


    Take risks and conquer your fears.

    Hehe, team Rennie. Vind zowel vader als zoon echt enorme badassen. Barbie wordt constant benadrukt als held door veel mensen, maar dat vind ik overdreven. Hij heeft net als Jim heel veel dingen gedaan die het daglicht niet kunnen verdragen.


    ars moriendi

    Hahah yeah, Rennie rules! :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat. Dat was het? Thefuck dit is geen einde! D:
    Dus... Wanneer komt seizoen twee?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Volgens mij kwam seizoen 2 in de zomer van 2014. Nog een tijdje wachten dus.


    Take risks and conquer your fears.

    Huilen.
    Pff, ik denk dat ik het boek maar ga lezen dan, zo lang kan ik echt niet wachten. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hahah zo zat ik ook een paar weken geleden toen ik het einde zag. Echt zo; Noeeeeeees


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, ik vind het echt kut. ><

    Ik zat met mijn moeder te kijken en ze zei dat de Dome weg was, op het einde, maar dat had ik er dus helemaal niet uit begrepen, dus ik zat echt zo van 'wut... Waarom ziet zij dat wel en ik niet? D:' Dus nu snap ik er helemaal niks meer van. (': En je weet ook al niet of Barbie het overleeft...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Echt jonge, als Junoir Barbie vermoord dan word ik heeeeel boos op hem >:( EN OOK ALS HIJ JOE IETS AANDOET!! GRRRRR


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Parachutes schreef:
    Ja, ik vind het echt kut. ><
    Ik zat met mijn moeder te kijken en ze zei dat de Dome weg was, op het einde, maar dat had ik er dus helemaal niet uit begrepen, dus ik zat echt zo van 'wut... Waarom ziet zij dat wel en ik niet? D:' Dus nu snap ik er helemaal niks meer van. (': En je weet ook al niet of Barbie het overleeft...

    Hij moet wel overleven! 0.0


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Echt niet eerlijk dat the dome op het einde er nog zat! Hoelang moeten we nu wachten op De nieuwe reeks afleveringen?

    Barbie en Junior zijn echt cute trouwens haha maar ik vind die big jim en Linda (mijn naam genoot) zo irritant! echt hoor die Linda doet alsof zij overal de baas over is (Wanneer wordt zij vermoord door big Jim?) En wanneer wordt big Jim vermoord? Ik wilde hem gister gewoon door de tv sleuren, echt irritant was hij!

    Wachten op het nieuwe seizoen dan maar?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 15:15 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Dorchadais schreef:
    (...)
    Hij moet wel overleven! 0.0


    Jah. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Javier schreef:
    Echt niet eerlijk dat the dome op het einde er nog zat! Hoelang moeten we nu wachten op De nieuwe reeks afleveringen?

    Barbie en Junior zijn echt cute trouwens haha maar ik vind die big jim en Linda (mijn naam genoot) zo irritant! echt hoor die Linda doet alsof zij overal de baas over is (Wanneer wordt zij vermoord door big Jim?) En wanneer wordt big Jim vermoord? Ik wilde hem gister gewoon door de tv sleuren, echt irritant was hij!

    Wachten op het nieuwe seizoen dan maar?


    Ehm... aan de ene kant krijg ik de indruk dat je nog niet alle 13 episodes hebt gekeken en aan de andere kant krijg ik weer de indruk van wel. Wat is het nou? :'D

    En seizoen 2 moesten ze nog schrijvne, had ik geloof ik begrepen. Want er zou eigenlijk helemaal geen 2e seizoen komen. Stephen King schrijft eraan mee zodat het niet teveel van de originele verhaallijn af zal wijken, en in de zomer van 2014 komt het nieuwe seizoen. Duurt nog lang dus! ;P


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •