• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Reservatie || MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne:


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ryanne Lucy McGurr


    Fijn, ik was al bijna over mijn abonnement heen, gaan deze twee ook nog bellen. Maar ach, als ik Zayn eenmaal had zal ik vast wel wat geld van 'm kunnen jatten. Ik grijnsde terwijl ik hun reacties op het glas zag. God, wat hield ik hiervan.
    Mijn genot stopte waarneer die baby van ze begint te huilen. Ugh, waarom deden baby's dat toch?
    'Sorry hoor, maar ik moest het even met jou man over jullie baby hebben. Even zeggen dat jij de bevalling hebt overleefd en jou zoon gezond is.' zei Lina met twee nadrukken. Ik glimlachte. 'Aww, dankjewel. Dat waardeer ik heel erg.'
    Ze drukte mijn mobiel eer in mijn hand. Ik trok een wenkbrauw op. Ze had de politie en weet ik veel kunnen bellen. Ik haalde mijn schouders op. Wat zijn sommige mensen toch dom.
    Weer begon ik te grijnzen toen ik zag dat er een stukje glas in haar nek zat.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 18:17 ]


    Do what people say you can't.

    [ahah geen dank ik hou van drama dusja

    Lysan Horan.

    Ik hoor wat Lina zegt en gniffel als Ryanne valt. 'Oke da tis gewoon dom' mompel ik. Ik hoor haar Zayn tips geven over waar we zijn. Daarna loop ik naar Lina en zie dat haar nek een beetje bloed. 'Gaat het ? Is Sam veilig en oké?" vraag ik haar en kijk naar het kleine hummeltje. Zoals ik Zayn of eigenlijk Niall belooft heb zal ik alles voor hem doen. Hij had nog een heel leven voor zich en ik vond dat Zayn het verdiende omzijn zoon te zien no matter what. 'stil blijven zitten' mompel ik en trek het kleine stukje glas eruit 'voila' glimlach ik naar haar. Ik kijk Ryanne vijandig aan. 'weet je wel dat je Sam had kunnen verwonden' sis ik naar haar bozig

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 18:20 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javvad Malik

    'Ik beloof dat ik op haar en Sam pas, als jij me maar beloofd dat je gewoon het goede kiest.' Zegt ze. Op de achtergrond hoor ik een baby zacht huilen. Het betekend dat hij gezond is. 'We komen hier wel uit, maakt me niet uit hoe lastig het voor me zal worden.' Zeg ik. Opeens hoor ik allemaal schoten met een pistool en hebben mensen een luid gesprek. Ik probeer het te volgen, maar dat lukt me niet. 'LINA! DAENERYS! LYSAN!' Roep ik hard door de telefoon. 'Hallo? Iemand? Hé! Ik weet niet wiens tegoed ik verspil, maar dat is misschien niet al te slim!' Roep ik hard.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ryanne Lucy McGurr


    Lysan haalde het stukje glas uit Lina's nek. Damn, waarom liet ze het niet gewoon zitten en haar laten bloeden? Ik bedoelde, wat maakte het uit? Daarna keek ze me nogal vijandig aan. 'Weet je wel dat je Sam kan vermoorden?' siste ze.
    'Weet je wel dat je Sam kan vermoorden?' deed ik haar na met een hogere en nog irritantere stem dan die ze al had. 'Pfff, alsof me dat echt wat zou uitmaken.' zei ik. Uit mijn telefoon kwamen nog steeds wat geluiden. Zayn. Jezus, wat kon hij in paniek raken. Het ging maar om z'n eerste zoontje hoor. 'Zayn. Bek dicht.' schreeuwde ik hard door de microfoon en hing op. Het pistool had ik nog steeds in mijn andere hand. Ik richtte hem op Sam. 'Dus waar waren we gebleven?'


    Do what people say you can't.

    Lysan Horan

    'Weet je wel dat je Sam kan vermoorden?' doet ze me na. 'Pfff, alsof me dat echt wat zou uitmaken.'ik trek mijn wenkbrauw op 'fijne moeder ' mompel ik. 'Zayn. Bek dicht.' schreeuwt ze als zelfs ik hem hoor schreeuwen 'Dus waar waren we gebleven?' Ze richt het wapen naar Sam en gelijk ga ik beschermend voor Sam staan. 'Je blijft van Sam met wapens uit de buurt. Je geeft hem geen klappen, je dreigt er niet mee niks, dan zullen wij mee werken' zeg ik kalm om haar om te krijgen. Sam zou de spanning van hier allemaal mee krijgen en straks zou hij daar later wat van over houden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    'Bedankt, ja alles gaat goed met hem' zeg ik op Lysans vraag. Als Ryanne het pistool weer op ons richt, zie ik dat ze op sam richt. Ik vouw mijn armen beschermend om hem heen. 'Gebleven? Jij moet gewoon duidelijk zeggen wat je wil, en aannemen wat Zayn je geeft, anders kom je nergens.' Ik werd echt pussig, steeds met wapens te bedreigen, oneerlijk was het, alhoewel hevangen nemen ook oneerlijk was.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zayn Javvad Malik

    'Zayn. Bek dicht.' Zegt ze, en ze hangt op. Tranen beginnen naar beneden te stromen over mijn gezicht. 'Ze schieten. Ze schieten, en ik weet niet wie er is geraakt. Ik hoorde Lina gillen, en Ryanne zei iets over Sam...' Verschrikkelijke ideeën en beelden beginnen mijn hersenen binnen te stromen. Ik zie Lina doodgebloed boven op Sam liggen, en soms ligt Daentje daar ook weer boven op. Ik heb Daentje nog niet gezien, dus weet ik niet hoe het met haar gaat. 'Niall, ze martelen die meiden daar. Ik wil niet dat er iemand dood gaat.' Zeg ik terwijl de tranen maar blijven stromen. Hoe kunnen sommige mensen rustig blijven onder deze situatie. Jaloers kijk ik naar Niall, hij kan gewoon rustig blijven. Ik pak mijn mobiel en stuur een berichtje naar Ryanne. Oke, ik zal de hele wereld vertellen dat jij de moeder bent. Ik regel wat pers en dan kom jij met Sam hierheen en hang ik een verhaal op over dat jij Sams moeder bent enzo. Stuur ik naar haar, en ik wil zo graag de hele wereld vertellen wat er met Lina en Daentje en de rest aan de hand is...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Georgia Madison Jaspers

    Uiteindelijk val ik in slaap, maar ik word al snel weer wakker. Ik probeer om me heen te kijken, maar alles is nog waziger dan net. Ik kan nu alleen nog maar kleuren onderscheiden. 'Ik kan alleen nog maar kleuren zien. Alsjeblieft, ik kan nu ook al niet horen... Ik kan nu gewoon niet meer communiceren. En ik weet niet eens of ik dit hardop zeg of niet!' Zeg ik - of dat probeer ik, maar dat weet ik niet omdat ik het niet kan horen. 'Iemand... Maak me dood of zo, dat wíl ik. Je doet me echt geen plezier met het leven.' Zeg ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ryanne Lucy McGurr


    'Fijne moeder.' Hoorde ik Lysan zeggen. 'Ik bén de moeder niet, ik dóé alsof ik de moeder ben.' Glimlachte ik.
    'Je blijft van Sam met wapens uit de buurt. Je geeft hem geen klappen, je dreigt er niet mee niks, dan zullen wij mee werken.'
    'Gebleven? Jij moet gewoon duidelijk zeggen wat je wil, en aannemen wat Zayn je geeft, anders kom je nergens.'
    Mijn glimlach ging weer over in een grijns. God, wat deed ik dat vaak. 'Ik doe wat ik wil. En als ik dat kind dood wil, krijg ik dat ook. Al kost het me de moeite.'
    Weer voelde ik mijn mobiel trillen, die ondertussen al weer in mijn broekzak zat. Zayn. Hield 'ie dan ook nooit op? Deze keer negeerde ik hem. Maar zodra ik de kans had stuurde ik hem de beelden die ik had gemaakt.
    Ergens wist ik dat onder één van de matrassen aan de rechterkant een camera zat. Het matras waar Georgia op lag, die ik iets hoorde zeggen. Ik ging zo staan dat het net leek alsof ik op Sam zou schieten en schoot. Meer op Georgia natuurlijk, maar dan was alsnog zo'n 10 cm naast haar hoofd.. 'Maar wat gaan jullie dan doen? Als Lina niet genoeg eten krijgt kan ze ook geen borstvoeding geven, en dan gaat hij alsnog dood.' zei ik.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 19:59 ]


    Do what people say you can't.

    Lysan Horan

    'Ik doe wat ik wil. En als ik dat kind dood wil, krijg ik dat ook. Al kost het me de moeite.'
    Ik slaak een kreet als ze weer schiet en krimp even ineen tegen eventuele dignen die konden vallen 'Maar wat gaan jullie dan doen? Als Lina niet genoeg eten krijgt kan ze ook geen borstvoeding geven, en dan gaat hij alsnog dood.' Ik slik even, verrekt dat was nog waar. 'Weet je wat we maken een deal. Je doet met mij wat je maar wilt met me maar je laat daar tegen over Sam en Lina met rust of in ieder geval Sam. Als hij dood is heb je nog niets aan je rotsmoes omdat je dan geen bewijs hebt. Oke alsjeblieft laat Sam met rust doe met mij wat je wilt' smeek ik haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Ik rende bijna naar Sansa, ze kon niks meer horen en ik maakte me zorgen, logisch als iemand te kronkelen lach op een bed. ik sla mijn armen om haar heen en wieg haar heen en weer. ik praatte nie, ze zou me toch niet kunnen horen. Wat konden we voor haar doen? dood maken was geen optie.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ryanne Lucy McGurr


    'Weet je wat we maken een deal. Je doet met mij wat je maar wilt met me maar je laat daar tegen over Sam en Lina met rust of in ieder geval Sam. Als hij dood is heb je nog niets aan je rotsmoes omdat je dan geen bewijs hebt. Oke alsjeblieft laat Sam met rust doe met mij wat je wilt.' Lysan smeekte het me bijna.
    'Dat is veel te makkelijk, dan zit er geen uitdaging meer in. Dan wordt het saai.' legde ik haar uit, 'Maar dat betekent nog niet dat het leuk is om mensen pijn te doen.'
    Ik rende op haar af, verwisselde mijn pistool naar mijn mes en duwde haar tegen de muur zoals ik al een keer eerder har gedaan. Deze keer wel met haar ogen op mij gericht. 'Dus als ik het goed begrijp... Als ik jou vermoord moet ik Sam en Lina met rust laten? En wat als ik jou vermoord en daarna toch hun ook dood maak? Had je daar al over na gedacht?' zei ik kalm terwijl mijn vlijmscherpe mes langs haar kin tot haar keel ging.


    Do what people say you can't.

    mwahahahhaha thats axatly what i mean by the word drama i love you girl

    Lysan Horan

    'Dat is veel te makkelijk, dan zit er geen uitdaging meer in. Dan wordt het saai.' 'Maar dat betekent nog niet dat het leuk is om mensen pijn te doen.' Ik trek mijn wenkbrauw op en ineens rent ze op me af waardoor ik schrik. Ze duwt me hard tegen de muur aan en ik hap kort naar adem door de harde muur in mijn rug.. 'Dus als ik het goed begrijp... Als ik jou vermoord moet ik Sam en Lina met rust laten? En wat als ik jou vermoord en daarna toch hun ook dood maak? Had je daar al over na gedacht? Ik slik even 'Ehm nee ' mompel ik en voel het mes mijn kin tot aan mijn nek. Het koude ijzer gaf me kippenvel. 'Maar dat zou gewoon laf zijn en dat weet je zelf ook' zeg ik zacht tegen haar maar ik blijf haar fel aan kijken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kathy Rose Jones


    'Dat is veel te makkelijk, dan zit er geen uitdaging meer in. Dan wordt het saai, maar dat betekent nog niet dat het leuk is om mensen pijn te doen.' legde Ryanne Lysan uit, om daarna op haar af te rennen en snel haar pistool om te wisselen met een mes. Ze duwde haar tegen de muur aan.
    'Dus als ik het goed begrijp... Als ik jou vermoord moet ik Sam en Lina met rust laten? En wat als ik jou vermoord en daarna toch hun ook dood maak? Had je daar al over na gedacht?' zei ze kalm, haar me langs Lysan's keel glijdend.
    'Ryanna, laat het. Ze is het niet waard,' zei ik zuchtend. Ik liep op ze af en pakte mijn eigen mes.
    'En trouwens, áls ze sterft ben ik de oorzaak, niemand anders. Want wij hebben nog wat onafgemaakte zaakjes, he Lysan?' zei ik grijnzend. Ik duwde Ryanna zachtjes aan de kant, zodat ik mijn hand rond Lysan's keel kon sluiten.
    'En wie zei dat je mocht praten?' sis ik voor ik haar een flinke klap geef.


    Because I love him, do I need another reason?

    lysan Horan

    Ryanna, laat het. Ze is het niet waard,' zucht Kathy zuchtend en pakt haar eigen mes en moeilijk snik ik
    'En trouwens, áls ze sterft ben ik de oorzaak, niemand anders. Want wij hebben nog wat onafgemaakte zaakjes, he Lysan?' vraagt ze grijnzend en ik schud mijn hoofd. Ik zie hoe ze Ryanne opzij duwt en vervlgens begin ik te happen naar adem doordat haar hand stevig om mijn keel is geschoven
    'En wie zei dat je mocht praten?' sist ze en slaat me hard op mijn wang. Tranen beginnen te stromen. 'alsjeblieft laat me met rust' fluister ik schoor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan