• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Reservatie || MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne:


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    'Kan ik misschien nog een douche krijgen?" hoor ik haar vragen en ik zucht 'ik denk niet dat ze je dat gunnen' mompel ik zachtjes. Het was dat mijn deken al bij de bevalling gebruikt was want ik kreeg het aardig koud maar ik was liever zelf ziek dan het kleine ventje in haar armen. 'bedankt' zegt ze zachtjes en knuffelt me. Ik glimlach zwak 'geen dank het was een bizarre ervaring en het was eng maar het was het waar' Ik glimlach en aai over zijn schone wang


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javvad Malik

    De leden van The Wanted komen al snel. Ik wacht even voor ik de deur open doe, om te tranen weg te vegen en een glimlach op te zetten. Daarna open ik de deur. Er staan drie mensen. Ik denk even na, en na een tijdje weet ik hun namen. Max, Siva en Nathan. Oke, fijn dat er ten minste drie van de vijf gekomen zijn. 'Hey, kom binnen!' Zeg ik zo vrolijk mogelijk, en ze komen alle drie binnen. Eerst bekijken ze mijn huis even, en daarna lopen ze met me mee naar de woonkamer. 'Dit is Niall, Niall, dit zijn Max, Siva en Nathan.' Zeg ik, en ik kijk ze aan. 'Willen jullie iets te eten, drinken?' Vraag ik, maar ze schudden hun hoofd en gaan alle drie op de bank zitten. Ik ga naast Niall zitten en start een gesprek over hun muziek.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    Ik maak kennis met drie van The want Ed. Vet cool. Ik gaf ze een hand en om site beurten gingen ze zitten op de andere bank. Zayn zit naast min en begint over muziek te praten. Ik kan mijn hoofd maar niet van Tyler afhouden. Klootzak. Zenuwachtig check ik mijn mobiel. Even later probeer ik me in het gesprek te mengen maar het gaat me niet al te goed af.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lina

    Ik kijk hoe hij stilletjes aan het slapen is eindelijk slaapt hij. Als Lysan over zijn wangetje maakt vraag ik. 'Wil jij hem even vasthouden?' Ik overhandig Sam en sta op. Ik kijk naar alles, wat een rotzooi. Ik pak mijn broek en onderbroek en trek die weer aan. Gelukkig waren die niet vies. Ik probeerde de vlekken van het bed een beetje weg te vagen met mijn sokken. Ik had gesloten mijn sokken hiervoor te gebruiken want dit was het kledingstuk dat je het minst nodig was.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan.

    Glimlachend kijk ik naar Sam. 'Wil jij hem even vasthouden?" blij knik ik. 'alsj e dat niet erg vind' vraag ik zachtjes. Ze overhandigt hem aan mij en voorzichtig houd ik hem vast. 'wauw je lijkt op je papa en mama' mompel ik en glimlach naar het ventje. 'als je wilt kun je op mijn bed ligen, ik slaap niet echt veel hier' zegf ik zachtjes tegen haar. Momenteel zou ik er nu alles voor over hebben om Niall zijn stem even te horen of alleen een sms te sturen met wat er gebeurd was omdat ik wist dat als Niall niet wist eat er was dat hij aardig in paniek raakte. Maar ja als hij hoorde wat er al gebeurd is zou hij woedend worden op Tyler.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Georgia Madison Jaspers

    Ik val even in slaap, maar zoals altijd duurt het niet al te lang voor ik weer wakker ben. Ik kijk om me heen en zie dat de baby geboren is. Het is een jongetje. Ik loop naar Lina toe, en merk dat de wond in mijn rug meer pijn is gaan doen. Toch laat ik er niets van merken en loop ik stug door. Lina overhandigt het baby'tje aan Lysan en maakt wat dingen schoon; een poging tot. Ik kijk glimlachend naar de kleine jongen. Hij is echt schattig. 'Wauw... Hij is mooi Lina, je mag echt wel trots zijn op deze kleine jongen. Heeft hij al een naam?' Vraag ik terwijl ik de kleine aai.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Javvad Malik

    We praten even, maar ik denk de hele tijd maar aan Lina. Zal ik anders Ryanne hier uitnodigen? Ik moet haar tevreden houden, anders dan gaat de erge dingen doen, en dat wil ik niet. 'Vinden jullie het goed als ik een vriendin van me uitnodig? Ze is een grote fan van jullie, en ze zou het echt geweldig vinden.' Zeg ik. Max knikt, maar Nathan lacht alleen even. 'Als ze knap is wel.' We lachen allemaal even mee, en ik stuur een bericht naar Ryanne. Siva, Nathan en Max van The Wanted zijn hier. Wil je komen? Dit is gewoon het begin, Gr Zayn. Stuur ik, en ik gooi mijn mobiel op de bank. 'Niall, pak je gitaar anders, dan kunnen we muziek maken.' Stel ik voor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    Muziek maken goed plan, afleiding daar had ik nu behoefte aan. Ik pakte de mooiste gitaar die ik kon vinden. Eigenlijk waren het er niet zo veel, en ik stemde hem snel. Door de tour waren alle thuis instrumenten een beentje verwaarloosd. Ik begin een melodietke te spelen en het klinkt goed genoeg. 'Welk liedje hadden jullie geqenst?' Vraag ik. Ik zet de gitaar zo op mijn schoot dat ik er het beste op kon spelen. Ik hoopte dat Ryanne hier kwam, konden we mooi alle vragen stellen die we hadden.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lina

    Op het aanbod van Lysan zeg ik bedankt
    Ze was zo lief. Ik zag haar liefdevol naar de baby kijken. Georgia komt aangelopen en vraagt naar de naam. 'Sam.' Zeg ik. 'Sam mal ik' ik giegel bij de gedachte. Kon zayn hem maar even zien, hij zou zo trots Zijn. Ook al wist ik nog steeds zijn reactie niet. Wat zou hij wel niet denken? Een tour, komt hij thuis, zusje en vriendin ontvoerd, dagje later blijkt hij al vader te Zijn. Ik snaote hem volkomen als hij mij niet zou willen spreken,maar zijn kkleine Sam zou hij vast wel willen zien. 'Jij mag hem zo ook wel even vasthouden hoor als je dat wil.' Zeg ik, deels blij dat ik even kan geniet van de eerste minuten zonder zon druk Lo je blaas en moeilijk lopen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jacelyn Aimee Everald

    Megan negeerde me en schreeuwde naar me, 'Jacelynn, hou je erbuiten' Daarna sloeg ze het pistool uit mijn handen en begonnen ze weer hevig te vechten. Ze hadden beiden nog geen eens een goede reden om elkaar te bevechten, als ik Malik zou lokken in een gevecht zou het nogal logisch zijn. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door Malik die me omver liet vallen met haar been en stootte mijn hoofd tegen het rand van een bed. Vloekend stond ik weer op en keek naar Ryanne. "Ryanne! Jij moet beter opletten op je gevangenen!" Riep ik kwaad en pakte mijn vuurwapen van de grond, waardoor ik mijn hoofd opnieuw stootte. Fijn. Vloekend laadde ik het ding en schoot op een spiegel in de kamer. De spiegel kwam in stukjes op de grond terecht en hoopte zo hun aandacht te trekken. "Wat is jullie probleem?!" Schreeuwde ik en keek ze aan.


    Megan Jade Tomlinson
    Ook Daenerys pakte Jacelynn aan, ik wist zeker dat ze daar later problemen mee zou krijgen, maar daar zou ze zelf wel achter komen. Oppeens valt de spiegel naast ons aan diggelen en hoor ik Jace schreeuwen 'Wat is jullie probleem?!' Ik keek haar kil aan en zei dat ze zich er buiten moest houden. Ik had mijn aandacht nu op haar gericht, maar omdat Daenerys ook nog wel sterk was, gaf ik haar een harde trap tussen haar ribben, alleen vloog daarbij ook de zakmes uit mijn handen. Ik richt me dan weer op Jace en zeg dan 'Ons probleem is, of nou ja, haar probleem is dat ze alleen maar tegen zwakkere op kan, en dat ik daar iets van zei. Dat vond zij niet leuk en begon ze aan mijn haar te trekken, en dan heb je een probleem bij mij. Duidelijk genoeg?' Ik klink redelijk geïrriteerd, waarom moet iedereen zich er de hele tijd mee bemoeien?


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan

    'Jij mag hem zo ook wel even vasthouden hoor als je dat wil.' zegt ze als ze me bedankt heeft en de naam tegen Georgia vraagt. Ik geef hem over aan Georgia aan. 'Er is vast wel iemand die zijn dekens ana je wilt lenen denk ik.' glimlach ik. 'Je moet wel goed uitrusten en slapen ' zeg ik haar en ik glimlach. Mijn bed was nog mooi schoon en ik vond dat ze het verdiende om een schoonbed te hebben.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Georgia Madison Jaspers

    'Sam. Sam Malik.' Zegt ze. Ik glimlach. 'Jij mag hem zo ook wel even vasthouden hoor als je dat wil.' Ik kijk vrolijk naar Sam. 'Ja, graag!' Zeg ik. Lysan geeft Sam aan mij, en ik wieg hem zachtjes heen en weer. 'Er is vast wel iemand die zijn dekens aan je wilt lenen denk ik. Je moet wel goed uitrusten en slapen.' Zegt Lysan tegen Lina. 'Ik ga deze kleine beschermen. Koste wat het kost. Ze krijgen Sam niet te pakken. Al wordt het mijn dood. Ik wil niet dat Sam zijn vader nooit gezien heeft. En daar ga ik voor zorgen.' Zeg ik terwijl ik rustig op het bed van Lina ga zitten. 'Als je wilt kan ik ook wel mijn bed verschuiven en die tegen het bed van Lysan aan zetten zodat je een tweepersoonsbed hebt. Ik heb toch al de hele tijd geslapen, en ik verwacht niet dat ik kan slapen als ik weet dat er hier mensen zijn die Sam graag pijn willen doen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lina

    Ik loop naar Lysan toe. 'Ga jij nou maar rusten jij bent er erger aan toe dan ik.' Ze had zich Goes ingespannen om mij te helpen. Nu had E wel wat slaap en zeker in een schoon bed verdient. Ik liep naar mijn bed. Mijn kussen was nog schoon. Ik tilde het op en ging zitten. Net het kussen op mijn schoot keek ik rond. Nu pas kon ik het echte gruwelijke plaatje Zien van wat hier was gebeurt. Spiegel kapot, twee bebloedde mensen, wapens op de grond en schreeuwende mensen. Er was echt veel gebeurt in de tijd dat ik lag te bevallen.
    Dan richt ik me op georgia die zegt Sam altijd te willen beachermen. Iedereen was zo lief, behalve op de grond die twee moesten echt even ophouden. 'Ja,' zeg ik vrolijk' als we jullie beddenaan elkaar schuiven en mijn kussen erbjj leggen hebben we een twee persoonsbed voor ons drie. Euhm vieren' verbeter ik mezelf nog.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 14:30 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan

    Ga jij nou maar rusten jij bent er erger aan toe dan ik.' ik haal mijn schouders op. 'ik denk niet dat ik kan slapen.' zeg ik zacht en angst klonk door mijn stem. als we jullie beddenaan elkaar schuiven en mijn kussen erbjj leggen hebben we een twee persoonsbed voor ons drie. Euhm vieren' ik knik tevreden dat het inderdaad een goed idee was. Ik was gebroken en dood op maar slapen zou me niet lukken. Daarvoor was ik te bang en maakte ik me teveel zorgen. ' ga jij maar met Sam enzo liggen ik red me wel'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Lysan keek een beetje om zich heen, ik had het idee om met mij oogcontact te vermijden. Ik loopmaar naar het bed van Georgia en duw tegen de zijkant. 'Kom op, jhelpen.' Zeg ik vrolijk en wenk Lysan. We schuiven same n de bedden tegen elkaar en ik plof erop neer. 'Kom ook liggen' zeg ik tegen Lysan. 'Een beetje rust kan nooit kwaad. En ik zie dat ze eigenlijk niet wil slapen. 'He,' ik klop op het plekje naast mij op bed. 'Kom eens. Wat is er?' Vraag ik haar en zodra ze gaat zitten sla ik een arm om haar heen


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!