• Sinds 5 jaar heb ik een beste vriend. In het begin was eigenlijk alles best saai, tot ongeveer 2 jaar geleden. We werden steeds closer, en dat vond ik in het begin heel erg eng. Maar ik raak er wel gewend aan. Maar goed, het probleem is.. Als we alleen zijn, wil hij de hele tijd een knuffel. Ik weet niet of ik het durf. Altijd als ik naar huis fiets, krijg ik toch achteraf spijt dat ik het niet gedaan heb. Hij is super lief, en hij wilt me ook niet dwingen. Ik vertrouw hem, daar ligt het niet aan.
    Ik ben eigenlijk mijn hele leven al bang geweest voor contact. Lichamelijk contact valt er ook onder. Hij zegt de hele tijd: Je moet doen waar je zelf achter staat.
    Ik wil het echt heel erg graag! Maar van binnen durf ik het gewoon niet. Elke keer als ik thuis kom, ga ik hem steeds meer missen. Dat is altijd als ik hem net gezien heb, en dan naar huis ga. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.. Dit is al ongeveer een jaar zo bezig, en nog steeds durf ik het niet.

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, of in ieder geval tips geven.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Truster schreef:
    (...)
    Ik pieker er nu al over, maar ik heb een beslissing genomen. Dankzij jouw wijze raad. Hij is de enige die ik echt vertrouw. Ik vertel hem al mijn geheimen.
    Zelfs hij kent me beter dan wie dan ook. En dat wil ik nu niet kwijtraken, door een stomme verliefdheid. Kijk, ik snap dat verliefd zijn goed voelt.
    Maar als het bij de verkeerde persoon is, kan je er niks aan doen. En nu heb ik dus geen idee wat ik moet doen. Ik weet dat ik niks aan hem kan vertellen hierover, maar ik heb het gevoel dat hij wel verliefd op me is. Maar mijn keuze staat vast.

    Can I ask how old you are? En fudgecakes, ik bedoelde niet dat je per sé naar mij moest luisteren hoor, ik wilde enkel verduidelijken hoe ik me erbij voelde. Hoezo heb je het gevoel dat hij verliefd op je is? Kan je er niet voorzichtig een gesprekje over beginnen met hem, maar verder niets van jezelf laten blijken?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Can I ask how old you are? En fudgecakes, ik bedoelde niet dat je per sé naar mij moest luisteren hoor, ik wilde enkel verduidelijken hoe ik me erbij voelde. Hoezo heb je het gevoel dat hij verliefd op je is? Kan je er niet voorzichtig een gesprekje over beginnen met hem, maar verder niets van jezelf laten blijken?


    Ik ben bijna 17. Nee snap ik, maar ik had al een beslissing genomen. Nou, hij heeft al een keer gezegd, ik weet niet of hij dat meende, dat hij gevoelens voor me kreeg. En hij is gewoon heel lief, en hij doet anders tegen mij dan anderen. Ik kan merken dat hij me echt leuk vindt.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Truster schreef:
    (...)

    Ik ben bijna 17. Nee snap ik, maar ik had al een beslissing genomen. Nou, hij heeft al een keer gezegd, ik weet niet of hij dat meende, dat hij gevoelens voor me kreeg. En hij is gewoon heel lief, en hij doet anders tegen mij dan anderen. Ik kan merken dat hij me echt leuk vindt.

    Dus hij ziet jou wel meer dan 'just a best friend'?
    En ik snap dat je geen relatie met hem wilt, vanwege dat je hem niet kwijt wilt als beste vriend. Dat heb ik zelf ook. Maar zou je het dan niet erg vinden als hij een vriendin kreeg? Just a question.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Dus hij ziet jou wel meer dan 'just a best friend'?
    En ik snap dat je geen relatie met hem wilt, vanwege dat je hem niet kwijt wilt als beste vriend. Dat heb ik zelf ook. Maar zou je het dan niet erg vinden als hij een vriendin kreeg? Just a question.


    Misschien wel, ja. Ik wil hem graag gelukkig zien, en als dat met iemand anders is, vind ik het goed. Ik ben helemaal niet zo'n jaloers typje, dus dat komt wel goed.
    En ik denk dat hij me wel meer dan een beste vriend ziet, ja.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Hier is het verhaaltje. Ik heb geprobeerd het zo goed mogelijk te beschrijven.

    Saturday, January 11th 5:45 pm

    Het begon als een droom. Een droom die graag werkelijkheid zou worden. Zoals elke zaterdag, fietste ik samen met mijn beste vriend mee.
    Een stukje. Tot onze wegen splitsten. "Wat wil je dan?" vroeg hij, terwijl ik me nogal ongemakkelijk voelde.
    "Gewoon, zoals altijd," noemde ik, en dan moet hij genoeg weten. Tenminste, dat hoopte ik. Dat zal ook wel. We gingen een ander pad op, en we stopten daar vlakbij, tussen een paar auto's. Niet heel erg romantisch, zo voor een knuffel, vond ik. Maar wat maakte het ook uit. Als het begin er maar was.
    En het ging weer gebeuren. Ik wilde het. Hij wilde het. Wat kon er misgaan? Niks. Ik deed mijn tas af, en mijn muts af. "Dan zul je net zien dat ik weer niet durf."
    Ik zette een paar passen dichter naar hem toe. Hij deed hetzelfde. Op het laatste moment overbrugde hij de laatste centimeters, en drukte hij me tegen zich aan.
    Ik schrok, maar ik vond het fijn. Het gevoel was niet weggegaan, het bleef zitten waar hij zat. Ik durfde het. Tenminste, voor mijn gevoel was dit een hele overwinning. En dat voor zo'n bangerik als ik. "Wat wil je dan?" vroeg hij opnieuw. Ik wist niet wat ik hierop moest antwoorden. "Alleen dit."
    Ik vond het vreselijk om tegen hem te moeten liegen, maar ik kon niet anders. Ik wilde wel meer. Hij drukte weer een kus op mijn haren. Ik kon niet anders doen dan genieten. En hopen dat hij niks anders ging doen. Behalve fijne dingen. En door mijn haar strelen. Zijn handen bewogen soepel door mijn haar heen.
    "Kijk me is aan," vroeg hij. Dit keer gingen zijn handen over mijn gezicht, en eindigden bij mijn kin. Hij legde zijn vingers eronder, maar ik deed niks. Wilde ik dit? Wat wilde hij?

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 22:15 ]


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Je mag ook wel met mij oefenen hoor. Ik ben klein, best mollig en heb stiekem een hoog knuffel gehalte. Ideaal om mee te beginnen. :Y)


    Til hug og blod.

    Zeg, kan je hier stiekem geen verhaal over schrijven? I want more of those. :9~

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 22:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Zeg, kan je hier stiekem geen verhaal over schrijven? I want more of those. :9~


    Ben ik al mee bezig, schat. Of nou ja, het komt erin voor dan. Hier is de link:

    Mijn storie heet: Behind all those endless fears


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Truster schreef:
    (...)
    Ben ik al mee bezig, schat. Of nou ja, het komt erin voor dan. Hier is de link:
    Mijn storie heet: Behind all those endless fears

    Was die schat denigrerend bedoelt?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Was die schat denigrerend bedoelt?


    Het was lief bedoelt, ghehehe.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Truster schreef:
    (...)
    Het was lief bedoelt, ghehehe.

    Oké, het zag er zo uit namelijk. I needed to ask. ;].
    Ik zal eens even een kijkje nemen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Omg. Ik kreeg kriebels van je verhaaltje hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Omg. Ik kreeg kriebels van je verhaaltje hehe.


    Ahw. Er komen vast en zeker nog wel meer verhaaltjes bij. 😊


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ik ben helemaal hetzelfde als jou, ik wil zoveel dingen doen vooral als een jongen iets aan me vraagt (knuffel, naar de cinema gaan, date, etc.) maar ik durf in het algemeen bijna niets met een jongen. Ik zou zeggen, wanneer jij aanvoelt 'dit is een goed moment' & je gaat naar huis of hij gaat naar huis en hij vraagt een knuffel, probeer het één keer: vind je het niet leuk moet je het niet opnieuw doen maar wie weet hoe leuk het is? (: Succes, als je wil praten mijn inbox is wide open (nerd)


    I'm just beautiful me.

    Truster schreef:
    (...)

    Ahw. Er komen vast en zeker nog wel meer verhaaltjes bij. 😊

    Ghehe, nice. Wat staat er voor smiley bij?


    Don't walk. Run, you sheep, run.