• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.

    De wereld was een zooitje en hoewel Morgan dat probeerde op te lossen, was iedereen eigenlijk alleen maar bezig elkaar uit te moorden en opnieuw de macht te grijpen.

    De tijd wordt weer teruggedraaid en iedereen wordt opnieuw wakker. Dit keer bevinden ze zich echter niet meer op Zweinstein. Ze worden wakker in een doodnormaal gezin, waarvan de ouders denken dat het hun eigen kinderen zijn.

    Het blijkt zelfs dat ze hun toverkracht zijn kwijtgeraakt en als normale tieners naar school moeten.

    Meer uitleg en het inschrijftopic vind je hier

    Personages

    • Abel-Cain Breckenrige - 17 q]Unox22[/q
    • Ablaze Zealous Vivacious - 16 q]Hohenheim[/q
    Adrienne Gates - 16 q]Ensiferium[/q
    Aenea van Zwaarden - q]Ensiferium[/q
    Alaine Dylis Sneep - 14 q]Unox22[/q
    Alassëa - 17 q]Unox22[/q
    Alice Potter - 16 q]Marjannee[/q
    • Angie
    Brian - 17 q]Ensiferium[/q
    Boaz
    Claire Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    • Claudia
    Daisy Sneep - 16 q]Unox22[/q
    Daniel Potter - 16 q]Marjannee[/q
    Debby Nickson - 21 q]WenseKronik[/q
    Gaara - 18 q]Ensiferium[/q
    Hanna - 16 q]Margotanne[/q
    • Ignatius Sneep - 17 q]Unox22[/q
    • Jenny François - 17 q]Marjannee[/q
    Jurgen Motres - 17 q]Marjannee[/q
    Li Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q
    Luuk - 24 q]Ensiferum[/q
    Madelon
    • Mae Estella Simons - 17 q]Ensiferium[/q
    Mark Donjano - 21 q]Marjannee[/q
    Megan Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    Moon Desrosiers - 20 q]Ensiferium[/q
    Mori Donjano - 16 q]Marjannee[/q
    Nick q]Ensiferium[/q
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 q]Hohenheim[/q
    • Patrick
    Quinn' Odius - 16 [Hohenheim
    Rufus
    • Sam Fear - 16 q]WenseKronik[/q
    • Sebastiaan
    Simon
    Thijs
    Tomas Bunardi - 20 q]Ensiferium[/q
    • Van Madden q]Hohenheim[/q
    Wense Der Kronik - 16 q]WenseKronik[/q
    • Zoë Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q



    Familieindeling
    1: [Woods] Alaine Dylis Sneep + Geno Woods + Tomas Bunardi
    2: Nick + Zoë Zhaijian + Li Zhaijian + Daisy Sneep
    3: Gaara + Wense Der Kronik + Ignatius Sneep + Daniel Potter
    4: [Simons] Megan Sneep + Mae Estella Simons + Adrienne Gates
    5: Quinn' Odius + Claire Sneep + Aenea van Zwaarden + Hermes
    6: Moon Desrosiers + Noha Fatch – Gunslinger + Sam Fear
    7: [Donjano] Brian + Mori Donjano + Mark Donjano + Van Madden
    8: [Breckenridge] Jurgen Motres + Jenny François + Hanna + Abel-Cain Breckenrige
    9: Alassëa + Ablaze Vivacious + Alice Potter
    Emmy Sneep, Luuk, Debby Nickson, Epialthes, Ardaneus


    Cellenindeling:
    1. Aenea, Nick, Debby, Ignatius, Ignatius II, Sam.
    2. Megan, Mark, Ablaze, Noha, Quinn.
    3. Daniel, Daisy, Alaine, Epialthes , Gaara.
    4. Claire, Brian, Abel-Cain, Mori, Hanna, Ardaneus.
    5. Alice, Mae, Zoe, Van, Jenny.
    6. Jurgen, Emmy, Adrienne, Allassea, Sykes.
    7. Moon, Luuk, Li, Tomas, Hermes.

    Volgende uitverkorene: Luuk

    Volgende speeltopic

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 18:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Nee, dat is het niet, want Joost mag weten waar we belanden als we onszelf van kant maken. Vast niet bij onze gezinnen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Debbie keek de man aan die binnen kwam lopen.
    'Sorry we zijn gesloten,' Debbie vond het apart. 'dat stond op het bordje.' De man keek haar aan zonder echt door te hebben wat ze had gezegd.
    'Ik zal mij voorstellen Ignatius,' Debbie wist niet echt wat ze moest zeggen.
    'Debbie, maar euhm kan ik u ergens nog mee helpen?'

    Stuur hem naar buiten, dacht Luuk, maar hij durfde het niet te zeggen.

    -

    Moon staarde door het raam naar buiten. Zouden zij en Li weer bij elkaar zijn in het dodenrijk?
    Ze geloofde er niet in. Er was teveel gebeurd. Ze hadden geen relatie meer en dat zou niet veranderen in het dodenrijk. Zelfs als ze terug zou gaan in de tijd, naar een moment dat Li niet meer aan Megan dacht, zou het geen zin hebben. De dingen die voorgevallen waren, kon Moon niet vergeten. Ze voelde zich weer net zo zeker als toen hij haar in Frankrijk in de steek had gelaten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'We gaan dood?' merkte Noha op.

    ~ ~

    'Weet jij wat er met Alassëa is gebeurd?' vroeg Geno, die dat eigenlijk al de hele ochtend wilde weten.

    ~ ~

    Quinn ging naast Hermes zitten.
    'Wat moeten we nu doen?' vroeg ze. 'Stel nou dat we zo eindigen als al die anderen...? Ik - ik weet niet of ik dat aandurf.' Ze pakte zijn hand. 'Kunnen we niet gewoon het bos in gaaan en daar gaan wonen? Dat deden we hier voor ook...'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ja, graag zelfs. Ik zou wel een wijntje lusten,' antwoordde Ignatius Debby's vraag en hij nam plaats aan het tafeltje waar ook een jongen zat.

    Alaine schudde haar hoofd.
    'Ik weet eigenlijk van bijna niemand wat er gebeurd is.'

    -

    'Ik weet het niet,' zei Hermes.
    'Ik denk niet dat in het bos wonen ons nu gaat redden, nu we geen toverkracht meer hebben.'

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 22:35 ]

    Debbie was even stom verbaast, dit was niet wat ze bedoelde. Ze bedoelde het meer van of de man hulp nodig had.
    'Euhm oke?' Debbie keek verontschuldigend naar Luuk. 'Luuk als je wilt dan kun je gewoon door die deur lopen en dan kom je bij het huis. Kun je even kijken waar alles staan enzo.' Debbie wist ook niet echt wat ze nu met Ignaatus of iets aan moest. 'Rode of Witte wijn?'

    Ignatius glimlachte even.
    'Verras me.'

    'Ja, maar hoe? Waar komen we terecht? Ik vind dit al aardig op de hel lijken. Wat gebeurt er met ons als we dood gaan? Vast weinig goeds,' zei Megan.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Waarom niet? Wat kan er nou zo moeilijk aan zijn?'

    ~ ~

    'Maakt niet uit,' zuchtte Geno. 'Ik kan toch nergens heen. Heb je pa en ma al gezien?'

    ~ `

    Noha zuchtte. 'Dan niet.'
    Ze zou het wel aan Li vragen. Die moest toch met haar eens zijn dat de dood beter was dan dit? Hij was er ook geweest. Hij wist dat het niet het einde was. Noha begreep niet waarom Megan niet gewoon terug wilde gaan. Daar hoorden ze immers thuis.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 22:50 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Debbie keek naar het rek met verschillende wijnen, er waren er zo veel. Ze pakte een glas, hielt het tegen het licht om te controleren of het wel goed schoon was en schonk daarna de wijn in.
    'Astu, dit is Prieuré Saint Martin uit 2008.' Ze had geen idee wat ze met deze man aan moest, wou hij verder nog iets? De man nam een slok, en keek tevreden.

    'Het is een goede keuze,' zei Ignatius en hij zette zijn tas op de grond.
    'Mijn excuses dat ik je zo ineens verras. Ik ben zojuist in dit gat gearriveerd en had gewoon behoefte aan drinken- en schuilplaats, dus het was een goede keuze van je om mij binnen te laten. Ik neem aan dat ik hier ook kan overnachten? Je hebt vast een kamer over.'

    -

    Alaine schudde haar hoofd.
    'Ik heb ze nog niet gezien. Maar het zijn mijn ouders niet.'

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 22:57 ]

    Geno keek haar verbaasd aan. Het verhaal van het virus kwam even niet in hem naar boven.
    'Natuurlijk zijn het je ouders wel!'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jurgen knikte. 'Gelukkig wel... ik heb je nog weg zien lopen. Uit de bus.' Anders was hij veel ongrruster geweest.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Alaine schudde alleen haar hoofd. Ze kon hem vast niet overtuigen van haar gelijk, ook al had ze écht gelijk.
    'Echt niet.'