• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.

    De wereld was een zooitje en hoewel Morgan dat probeerde op te lossen, was iedereen eigenlijk alleen maar bezig elkaar uit te moorden en opnieuw de macht te grijpen.

    De tijd wordt weer teruggedraaid en iedereen wordt opnieuw wakker. Dit keer bevinden ze zich echter niet meer op Zweinstein. Ze worden wakker in een doodnormaal gezin, waarvan de ouders denken dat het hun eigen kinderen zijn.

    Het blijkt zelfs dat ze hun toverkracht zijn kwijtgeraakt en als normale tieners naar school moeten.

    Meer uitleg en het inschrijftopic vind je hier

    Personages

    • Abel-Cain Breckenrige - 17 q]Unox22[/q
    • Ablaze Zealous Vivacious - 16 q]Hohenheim[/q
    Adrienne Gates - 16 q]Ensiferium[/q
    Aenea van Zwaarden - q]Ensiferium[/q
    Alaine Dylis Sneep - 14 q]Unox22[/q
    Alassëa - 17 q]Unox22[/q
    Alice Potter - 16 q]Marjannee[/q
    • Angie
    Brian - 17 q]Ensiferium[/q
    Boaz
    Claire Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    • Claudia
    Daisy Sneep - 16 q]Unox22[/q
    Daniel Potter - 16 q]Marjannee[/q
    Debby Nickson - 21 q]WenseKronik[/q
    Gaara - 18 q]Ensiferium[/q
    Hanna - 16 q]Margotanne[/q
    • Ignatius Sneep - 17 q]Unox22[/q
    • Jenny François - 17 q]Marjannee[/q
    Jurgen Motres - 17 q]Marjannee[/q
    Li Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q
    Luuk - 24 q]Ensiferum[/q
    Madelon
    • Mae Estella Simons - 17 q]Ensiferium[/q
    Mark Donjano - 21 q]Marjannee[/q
    Megan Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    Moon Desrosiers - 20 q]Ensiferium[/q
    Mori Donjano - 16 q]Marjannee[/q
    Nick q]Ensiferium[/q
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 q]Hohenheim[/q
    • Patrick
    Quinn' Odius - 16 [Hohenheim
    Rufus
    • Sam Fear - 16 q]WenseKronik[/q
    • Sebastiaan
    Simon
    Thijs
    Tomas Bunardi - 20 q]Ensiferium[/q
    • Van Madden q]Hohenheim[/q
    Wense Der Kronik - 16 q]WenseKronik[/q
    • Zoë Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q



    Familieindeling
    1: [Woods] Alaine Dylis Sneep + Geno Woods + Tomas Bunardi
    2: Nick + Zoë Zhaijian + Li Zhaijian + Daisy Sneep
    3: Gaara + Wense Der Kronik + Ignatius Sneep + Daniel Potter
    4: [Simons] Megan Sneep + Mae Estella Simons + Adrienne Gates
    5: Quinn' Odius + Claire Sneep + Aenea van Zwaarden + Hermes
    6: Moon Desrosiers + Noha Fatch – Gunslinger + Sam Fear
    7: [Donjano] Brian + Mori Donjano + Mark Donjano + Van Madden
    8: [Breckenridge] Jurgen Motres + Jenny François + Hanna + Abel-Cain Breckenrige
    9: Alassëa + Ablaze Vivacious + Alice Potter
    Emmy Sneep, Luuk, Debby Nickson, Epialthes, Ardaneus


    Cellenindeling:
    1. Aenea, Nick, Debby, Ignatius, Ignatius II, Sam.
    2. Megan, Mark, Ablaze, Noha, Quinn.
    3. Daniel, Daisy, Alaine, Epialthes , Gaara.
    4. Claire, Brian, Abel-Cain, Mori, Hanna, Ardaneus.
    5. Alice, Mae, Zoe, Van, Jenny.
    6. Jurgen, Emmy, Adrienne, Allassea, Sykes.
    7. Moon, Luuk, Li, Tomas, Hermes.

    Volgende uitverkorene: Luuk

    Volgende speeltopic

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 18:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Daisy glimlachte.
    'Ik had jou niet gezien, ik was eigenlijk wel ongerust.'

    [Hij heeft niks onder zijn gewaad, behalve zijn hand en wat mijn plan is... Tja. Waarschijnlijk iets pijnlijks. Mag hij haar bijten? Hij is geen vampier of zo]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [Nou, dat zal ze echt niet op haar dak laten komen. Als ze vernederd wordt, dan wil ze wraak. Dat gebeurde juist heel erg in ons vorige verhaal waar ze in speelde xD


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Sorry. Het was allemaal zo hectisch...' Hij lachte ongemakkelijk. 'Het spijt me ook dat ik ineens wegliep. Die avond ervoor.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Het is okee,' zei Daisy, al voelde het niet zo.

    Jurgen knikte even en sloeg toen xijn ogen neer. 'Mijn vriendin zit nog in de wereld waar ik vandaan kom,' mompelde hij.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Daisy slikte.
    'Dan mis je haar vast.'

    Jurgen knikte. 'Je eh - je doet me een beetje aan haar denken. Je lijkt wel wat op haar.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ze had eigenlijk geen idee hoe ze most reageren.
    'Oh?'

    Er viel een obgenakkelijke stilte, die Jurgen graag wilde doorbreken. 'Het is wel raar. Dat er zoveel doden zijn gevallen. Ik denk niet dat het klopt.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Gadver.' Jenny keek vol walging naar het naakte lichaam van de jongen. 'Je hebt weinig goeds te verbergen onder due mantel van je. Ik zou er in ieder geval niet mee pochen.' Ze keek even ongegeneerd naar zijn hele lichaam en kwam tot de conclusie dat het het lelijkste naakte lichaam was dat zij ooit naakt had gezien.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Debbie werd wakker en voelde dat ze nog tegen Ignatius aanlag, het was fijn, plots dacht ze aan Luuk dir ze finaal in de steek had gelaten.
    'Shit,' mompelde ze snel stond ze op. Voelde daarna dat ze te veel alcoholhad gedronken en rende naar de badkamer, deed de wcbril omhoogen gaf over. De kots was roze oranje achtig, de geur maakte haar misselijk en ze gaf nog meer op. Op een moment als dit wou ze dat ze weer kon toveren. Debbie zat naast het toillet.
    Er klonk geklop op de deur.
    'Debbie ? Alles oke?' Het was Luuk.
    'Ja, heb alleen te veel gedronken. Maar voel mij alweer beter, ik zal wel het ontbijt klaar maken.' Debbie stond op en keek in de spiegel. Haar make-up was uitgesmeerd. 'Nadat ik mezelf heb opgefrist.' Zei ze snel. Ze droeg een hipster en het overhemd van Ignatius. Snel haalde ze haar make-up weg met reinigingsmelk, spatten wat water in haar gezicht en keek daarna in de spiegel. Het kon slechter, dacht ze toen. Haar wallen waren wel donker. 'Waar is mijn foundation,' mompelde ze terwijl ze aan het rommelen was het toilet kastje. Ze vond hem smeerde het goed uit en bekeek het resultaat. Ze leek een stuk wakkerder, de rest zou zo wel komen. Eerst ontbijt.
    'Goedemorgen,' zei Debbie terwijl ze de badkamer uitkwam. 'Wat wil je hebben? Ei met bacon en worst ? Of pannenkoekjes, yoghurt met vers fruit en wafels ?' Luuk keek naar Debbie, daarna kwam pas de vraag door.
    'Wafels en yoghurt is prima.' Debbie pakte een elastiekje dat op de tafel lag en deed haar haren in een hoge staart, Luuk zijn aandacht bleef bij Debbie die vrolijk door de keuken dartelde terwijl ze zijn ontbijt maakte.
    ' ik ga Ignatius ook vragen naar wat hij wilt.' Zei Debbie terwijl ze de waterkoker aanzetten.

    Ignatius geeuwde en deed zijn ogen open. De dekens waren opzij geslagen en hij lag nu alleen in bed. Hij ging rechtop zitten en wreef even door zijn ogen, waarna hij op de rand van het bed ging zitten.
    Vervolgens stond hij op en trok zijn broek aan, zocht naar zijn overhemd maar kon die niet vinden, dus die was hij vast al elders in het huis kwijtgeraakt. Dan maar halfnaakt rondlopen.
    Hij stak zijn stok in zijn broekzak in liep de kamer uit en de trappen af.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 23:14 ]

    Debbie wou de trap op lopen en keek on het gezicht van Ignatius.
    'Goedemorgen, wat wil je ontbijten ?' Ignatius keek haar even aan.
    'Mijn blouse staat jouw beter, euhm wat heb je ?'
    'Ik heb al wafels voor Luuk maar kan ook pannekoeken of scrubled eggs maken of iets anders ?' Zei Debbie terwijl Ignatius de trap afliep.

    Ignatius trok een wenkbrauw op.
    'Scrambled eggs. Je spreekt het uit als scrambled eggs. Maar pannenkoeken zijn goed, mits je ook stroop hebt. Veel stroop graag.'
    Hij zette nog een stap en gaf haar een kus op haar wang.