• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xZiall
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [KiliOfDurin -> HelloSweety]


    Bowties were never Cooler

    Kendizzzzle schreef:
    Liam James Payne:

    Ze rolt met haar ogen 'Het is allemaal zo rommelig waar Kyra is. Iedereen vecht met elkaar en er zijn er al een paar dood. Kyra niet trouwens. Maar Joel en Emily hebben bijna het loodje gelegd.' Zei ze. 'Ehm.. wie zijn Joel en Emily?.' Vroeg ik. Ik kende Lysan, Lina, June Lauren, Daenerys, Jack, en mijn zusje, Kyra. En ik kende Megan en Georgia. Maar ik had nog nooit van Emily en Joel gehoord, waarschijnlijk waren dat de andere ontvoerders. Ik was allang blij dat Kyra nog leefde. 'Liam, heb je een bodyguard?' Vroeg ze. 'Uhm, ja, wat dan?.' Vroeg ik.


    Rhine Jessica Mason

    'Ehm.. wie zijn Joel en Emily?' Vraagt Liam. Ik kijk omhoog. Hij heeft nog geen idee wie dat zijn. 'Joel bedreigt Harry en Emily is de tweelingzus van Jace.' Leg ik uit. 'Uhm ja, wat dan?' Vraagt hij. Opeens kan ik mijn tranen niet meer in bedwang houden. Ik begin te huilen. 'Liam... Jace wil me vermoorden. Ik was aan het vechten met Emily en toen verloor ik bijna en had ik haar echt iets ergs aan gedaan, maar ik wist dat ik niet van haar kon winnen dus nam ik wraak via Joel, het vriendje van Jace die in het ziekenhuis ligt omdat hij voordat ik hem aanviel al zwaargewond was. Hij was bijna dood door mij, en nu kan ik het niet meer recht zetten. Ze wil me vermoorden.' Zeg ik terwijl ik harder begin te huilen. Ik ben bang voor Jace, dat geef ik toe. Ik zou willend at ik het niet gedaan had, maar ik kan het nu niet meer terugdraaien.


    Spoiler alert: you will save yourself

    HelloSweety schreef:
    Daenerys Sansa Malik
    Ik was uiteindelijk onder de douche in slaap gevallen. Het warme water kletterde nogsteeds op me neer toen ik wakker werd van gegil van beneden. Met moeite rekte ik me uit en stond weer op. Mijn wonden waren nu schoon, maar alle bewegingen deden verschrikkelijk veel pijn. Ik waste mijn haren en lichaam waarna ik het water uitdeed en mezelf in een dikke warme stoffen handdoek wikkelde. Mijn natte haren hingen lang en slap over mijn benige schouders. "Ik kom eraan." zei ik hoog en schor. Ik schoof mijn kamer in. Mijn kleren die ik voor de bewuste trainingssessie aan had gehad lagen nog op mijn bed. Ik gooide het in de was. Ik haalde schoon ondergoed en sokken uit mijn kast en trok die aan. Ik was echt heel dankbaar voor alleen al mijn schone kleren. Ik trok een warme legging aan en een warm rood jurkje tot op mijn knieen met lange mouwen en zoals altijd met een hoge nek. Vroeger sloot het netjes aan en zat het jurkje als gegoten, maar nu hing ik erin. Zo veel was ik afgevallen, ondanks dat ik al erg mager was. Ik hing de handdoeken op en borstelde nog even mijn haren voor ik naar beneden schoof. Ik zag er wel beter uit, maar lopen ging nogsteeds niet. Ach, als alles goed ging met Sam moest Zayn straks toch naar het centrum voor voedsel. Dan kon hij me ook afzetten bij de huisarts leek me zo. Ik schoof de keuken in en zag daat Zayn met Sam staan. "Hebben we asperientjes?" vroeg ik stilletjes. Het was echt heel erg lief om mijn stoere broer met zo'n klein kindje in zijn armen te zien staan. Ik wilde het moment niet verpesten, maar de pijn was echt niet leuk meer.


    Zayn Javvad Malik

    'Ik kom eraan.' Hoor ik Daentje zeggen. Ik glimlach en wieg Sam heen en weer. 'Hebben we asperientjes?' Vraagt Daentje. ik knik. 'In de badkamer, het kastje boven de wasbak.' Zeg ik. Sam slaapt nu. 'Ik denk dat ik zo meteen even naar de winkel ga. Ik ben alleen bang dat iedereen naar me toe gerend komt en vraagt wie die baby is.' Zeg ik. In mijn gedachten ga ik al naar de winkel en wordt Sam bijna uit mijn handen getrokken en wil iedereen hem aanraken of aaien. En om te vertellen dat ik gewoon op hem pas lijkt hij teveel op me. Niet dat ik dat erg vind, ik vind het geweldig dat hij zoveel op mij lijkt, hoewel je ook nog wel veel trekjes van Lina ziet. Ik glimlach en zing zachtjes een liedje voor Sam, die een grote glimlach op zijn gezicht heeft.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daenerys Sansa Malik
    Ik zuchtte bij zijn woorden. Nee, ik ging dus echt niet meer naar boven. Dan moest ik me er maar doorheen bijten. Bij zijn volgende woorden nam ik mijn broer goed in me op. Hij was zo bezorgd. Het was echt zo lief om te zien. Ik snapte zijn bezorgdheid ook wel. Opeens kreeg ik een plannetje. "Als je mij en sam afzet bij de huisarts kan jij rustig winkelen, kan hij kijken of alles met ons beiden in orde is en dan kan ik Sam voor jou en lina inschrijven bij de burgerlijke stand die een kantoor hebben in het consultatieburo ernaast. Dan moet je me alleen wel een papiertje geven met zijn, jou en Lina's volledige namen erop. De geboorte dingen weet ik nog wel... denk ik." Dat zou veel makkelijker zijn. Daarbij kon hij zo de schuld op mij afschuiven als dat wicht wat hem bedroog wilde dat haar naam op het certificaat stond. Daarbij maakte hij zich al te veel zorgen over alles waar hij geen grip op had en was het misschien wel slim als Sam langs het consultatieburo en de doctor ging voor controle.


    Bowties were never Cooler

    Lysan Horan

    'Ik..Ik weet het niet sorry. Ik ga wel even kijken.' ik knik en zucht zachtjes. 'Geen zorgen maken' Ik knik braafjes en glimlach als hij zo voorzichtig probeerd van het bed af te komen en daarna zorgvuldig de deur achter zich dicht doe waarschijnlijk dat als er wat zou gebeuren dat ik het minder har dzou horen ofzo. Half in gedachte verzonken over.... ja over wat eigenlijk? Over niets schri ik op als de deur weer open gaat met June. Ik glimlach tevreden. 'Ni wil je me helpen met wat drinken?" vraag ik zachtjes aan hem. Mijn lippen voelde kurkdroog, en dat gevoel liet me weer aan iets denken wat ik niet wou.'Ni we moeten ze snel redden oke. Jack is daar' fluister ik vervolgens en tranen springen in mijn doffe ogen. Jack, mijn Jack was daar. Er kon van alles gebeurd zijn, er kon ook niets gebeurd zijn, maar er was ook een kans dat ze hem vermoorden, mishandelde of hele andere gekke dingen mee deden. Ik hield van Jack en ik wou hem in mijn handen houden. Het liefste zou ik ruilen maar eigenlijk ook weer niet. Het klonk egoïsitsch maar ik was er veel slechter aan toe dan Jack, Jack zou zich nog even wel redden, alhoewel hij wel zijn ontstoken been wond had. Maar June wist als het goed is waar het was , het adres, dus dan konden we hem redden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall

    Ik dacht even na over wat Lysan zei en hielp haar met haar drinken. Als zij nu vrij waren gekomen moest er dus niemand daar zijn, of ze moesten op dit moment niet opletten. Misschien is het dan juist goed nu de rest te redden. 'Lysan,' zeg ik als ik het drinken weer terug zet, 'Wie zijn er allemaal in dat huis? En waarom konden jullie nu wel ontsnappen en eerst niet?' `Het maakte me niet uit dat mijn zusjes veilig waren, ik voelde met ze mee. Ik pakte mijn mobiel en stuurde en sms naar een vriend van mij. Hij was altijd al een goede vriend geweest en ik hoopte dat hij nu op Lysan en June kon passen. Ook stuurde ik Zayn een sms.

    Kun jij zorgen dat Liam, Louis en Harry ook naar jou komen? Dan kom ik er ook aan en kunnen we samen een plan bedenken oom de rest ook vrij te krijgen, ik den dat dit het juiste moment is.

    Ik drukte op verzend en keek weer naar Lysan die weer was gaan liggen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Liam James Payne:

    Rhine keek omhoog. 'Joel bedreigt Harry en Emily is de tweelingzus van Jace.' Legde ze uit. 'O, oke.' Zei ik nogal droog, zelfs normaal reageren kostte me als ik moe ben moeilijk. Ze begon te huilen.'Liam... Jace wil me vermoorden. Ik was aan het vechten met Emily en toen verloor ik bijna en had ik haar echt iets ergs aan gedaan, maar ik wist dat ik niet van haar kon winnen dus nam ik wraak via Joel, het vriendje van Jace die in het ziekenhuis ligt omdat hij voordat ik hem aanviel al zwaargewond was. Hij was bijna dood door mij, en nu kan ik het niet meer recht zetten. Ze wil me vermoorden.' Zei ze, terwijl ze nog harder begon te huilen. 'Het komt wel goed, ik regel mijn bodyguard wel voor je, ik zorg ervoor dat je veilig bent.' Stelde ik haar gerust, en ik knuffelde haar. Ik kon er toch niet laten stikken, ik weet het niet, er zal altijd een dubbel gevoel aan onze relatie zitten, maar om de een of andere reden begon ik wel steeds meer voor haar te voelen, en daardoor kon ik mezelf wel voor m'n kop slaan. Ze is en blijft de ontvoerder van mijn zusje.


    How far is far

    lysan Horan]

    Dankbaar drink ik het flesje in een keer leeg en lik aan mijn lippen en ga moe weer liggen 'Lysan,' , 'Wie zijn er allemaal in dat huis? En waarom konden jullie nu wel ontsnappen en eerst niet?' ik dacht na 'Lina, Jack, Lauren, Kyra en dat waren ze want Sansa is gevlucht. Ehm, Jack heeft een ontstoken beenwond waardoor hij niet echt meer kan lopen, Lina ehm dat klinkt raar, haar borsten zijn door de borstvoeding te groot dus past ze niet door het gat en van de andere twee geen idee. June en ik konden er door omdat we zo dun waren.' vertel ik langzaam en denkend. Niall was druk bezig met te sms'en. zuchtend kijk ik rnod 'Niall, blijf je alsjeblieft altijd bij me of mag ik altijd mee, ik wil je niet mer kwijt' zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall

    'Ik wil jou ook niet kwijt' zeg ik tegen haar en aai haar over haar voorhoofd,'maar de rest moet er ook uit, en dat snap jij ook. Ik heb Brendan gevraagt of hij op jullie wil passé. Ik weet dat dat kinderachtig klinkt maar anders worden jullie zo weer ontvoerd.' zeg ik en ik kijk even op mijn mobiel, geen bericht. 'Weet je ongeveer de richting waar jullie uitkwamen voordat ik jullie daar vond?' vraagziek. Ik lijk wel een politieagent zo ondervangen. 'Gewoon rustig nadenken' zeg ik tegen haar om haar wat terust te stellen. Ik kijk naa June als teken dat deze vraag ook voor haar is en ik wacht af tot er een geluid komt. Zowel van een van hen als van mijn mobiel.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    'Ik wil jou ook niet kwijt' zegt Noall lief en aait ovwr mijn haar. ,'maar de rest moet er ook uit, en dat snap jij ook. Ik heb Brendan gevraagt of hij op jullie wil passé. Ik weet dat dat kinderachtig klinkt maar anders worden jullie zo weer ontvoerd.' ik knik begrijpwnd. Het laatste wat ik nu wou was helemaal alleen zijn. Ik was als de dood dat ze het gelijk door hadden waar we zaten. ' Niall komen mama en papa ook langs?" vraag ok hem. Ik had mama en papa nog niet gezien hier in het ziekenhuis dus of er was iets aan de hand, of ze wisten van niks. . 'Weet je ongeveer de richting waar jullie uitkwamen voordat ik jullie daar vond?' 'Gewoon rustig nadenken' zegt hij geruststellend en ik denk na. ' ehm weetje nog de straat waar wij waren. Je moet dan de kant van het bos op zon tien minuten denk ik en daar ataat een heel oud huis'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kendizzzzle schreef:
    Liam James Payne:

    Rhine keek omhoog. 'Joel bedreigt Harry en Emily is de tweelingzus van Jace.' Legde ze uit. 'O, oke.' Zei ik nogal droog, zelfs normaal reageren kostte me als ik moe ben moeilijk. Ze begon te huilen.'Liam... Jace wil me vermoorden. Ik was aan het vechten met Emily en toen verloor ik bijna en had ik haar echt iets ergs aan gedaan, maar ik wist dat ik niet van haar kon winnen dus nam ik wraak via Joel, het vriendje van Jace die in het ziekenhuis ligt omdat hij voordat ik hem aanviel al zwaargewond was. Hij was bijna dood door mij, en nu kan ik het niet meer recht zetten. Ze wil me vermoorden.' Zei ze, terwijl ze nog harder begon te huilen. 'Het komt wel goed, ik regel mijn bodyguard wel voor je, ik zorg ervoor dat je veilig bent.' Stelde ik haar gerust, en ik knuffelde haar. Ik kon er toch niet laten stikken, ik weet het niet, er zal altijd een dubbel gevoel aan onze relatie zitten, maar om de een of andere reden begon ik wel steeds meer voor haar te voelen, en daardoor kon ik mezelf wel voor m'n kop slaan. Ze is en blijft de ontvoerder van mijn zusje.


    Rhine Jessica Mason

    'Het komt wel goed, ik regel mijn bodyguard wel voor je, ik zorg ervoor dat je veilig bent.' Zegt hij geruststellend. Ik glimlach zwakjes en kijk hem aan. Op de een of andere manier voel ik me altijd schuldig als ik bij hem ben, maar ik zou nu al niet meer zonder hem kunnen. Ik had nooit durven dromen dat het zover zou komen, dat het plan gewoon zou lukken. 'Liam, ik ben echt een slecht mens. Jij verdient beter. Maar ik kan niet zonder je.' Zeg ik. 'Ik weet dat als ik Kyra vrij laat jij weg bent, en je me nooit meer wilt zien. Maar dat kan ik niet aan.' Zeg ik. Ik denk aan het moment waarop ik Joel bijna vermoordde. Ik kan er nog steeds niet tegen dat ik hem bijna van zijn leven heb ontdaan. Op dat moment was ik blind van de woedde. Ik probeer Emily de hele tijd de schuld te geven, maar ik weet dat het helemaal mijn fout is en dat ik het verdien om naar de hel te gaan en zo. Ik zou Kyra gewoon vrij moeten laten. Maar op de een of andere manier ben ik een heel ander persoon als ik bij Liam ben. Dan ben ik opeens vrolijk, terwijl ik eigenlijk nooit vrolijk ben. Nog steeds verdien ik Liam natuurlijk niet, wat ik doe is vreselijk, en daar ben ik me van bewust, maar zoals ik al zei, ik kan niet meer stoppen. 'Liam, ik ben bang dat ik echt van je ben gaan houden.' Zeg ik met een brok in mijn keel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik beet op mijn lip, Ty's opmerking negeerde ik. Ik wilde wraak nemen op Rhine en niet zo'n beetje ook. "Ik ga weg. Misschien voor altijd, misschien niet." Zei ik en liep zonder op enige antwoord te wachten weg. Ik pakte nog snel Tyler's autosleutels en rende weg uit het ziekenhuis. Opeens was ik een beetje emotioneel instabiel. Ik stapte de auto in en zocht Liam's adres op om daarna in een snelheid weg te rijden. Ze had mijn zusje pijngedaan én Joêl, dat ging ik haar niet ongestraft laten. Een luxe huis kwam in mijn zicht en mijn telefoon liet me met een piep weten dat dit het huis was van Liam. Ik stapte de auto uit en zuchtte diep. Geen beveiligers. Grappig genoeg zaten al mijn wapens in de auto en had geen behoefte om ze ook mee te nemen. Ik klopte op de deur en leunde tegen de deurpost aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne.

    Rhine keek me aan. 'Liam, ik ben echt een slecht mens. Jij verdient beter. Maar ik kan niet zonder je.' Zei ze. 'Je bent geen slecht mens, ik heb je echt leren kennen, en ik weet dat je een goed persoon bent vanbinnen.' Probeerde ik haar te troosten. 'Ik weet dat als ik Kyra vrij laat jij weg bent, en je me nooit meer wilt zien. Maar dat kan ik niet aan.' Zei ze. 'We gaan toch trouwen? Dan kan ik niet gemakkelijk bij je weg. En ik beloof dat ik niet weg ga, als je mijn zusje maar vrij laat. Niet zo zeer voor mezelf maar voor haar.' Zei ik, en ik moest gelijk weer aan mijn lieve zusje denken, en ik keek naar de grond. 'Liam, ik ben bang dat ik echt van je ben gaan houden.' Zei ze. Ik keek haar weer aan. 'Het klinkt misschien raar, maar ik ben ook van jou gaan houden. Zei ik, en ik drukte mijn lippen op die van haar. Ik was inmiddels zo aan haar gewend, ze was de laatste tijd elke dag bij me, en het klinkt vreemd, maar ik kan haar eigenlijk ook niet meer missen. Ik schrok toen er ineens iemand aan de deur klopte.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 17:56 ]


    How far is far

    [Post aangepast, ik had over de post van Jace heen gelezen, sorry.]


    How far is far

    Rhine Jessica Mason

    'Je bent geen slecht mens, ik heb je echt leren kennen, en ik weet dat je een goed persoon bent vanbinnen.' Zegt hij. Ik glimlach. Hij is zo lief. 'We gaan toch trouwen? Dan kan ik niet gemakkelijk bij je weg. En ik beloof dat ik niet weg ga, als je mijn zusje maar vrij laat. Niet zo zeer voor mezelf maar voor haar.' Zegt hij. Ik knik. 'Na de bruiloft laat ik haar vrij, dat beloof ik.' Zeg ik. 'Het klinkt misschien raar, maar ik ben ook van jou gaan houden.' Zegt hij. En hij kust me. Ik schrik er even van. Toch beantwoord ik zijn kus meteen, maar ik hoor dat er iemand klopt. Het is Jace, maak dat je weg komt! Ze wil je dood, weet je nog! Schreeuwt een stemmetje in mijn achterhoofd. Ik kijk naar Liam. 'Liam, het is Jace, dat weet ik bijna zeker.' Zeg ik, en mijn handen beginnen te trillen. Ik pak mijn mes en pistool en geef mijn mes aan Liam. 'Zodat je jezelf kunt beschermen.' Zeg ik

    (ik ga nu eten)


    Spoiler alert: you will save yourself