• Volgens mij was het tweede topic vol, dus vandaar topic nummer 3 :D
    Algemeen anime topic waar je kan praten over alle anime en manga!



    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.



    :O Epic dansje! xd
    Echt geweldig, als ik ooit nog iets moet opvoeren als in dansvorm ga ik dit dansje doen, echt waar xd
    Hhaha, het is echt geweldig zeg xd Dit is toch wel echt het epische dansje van de anime-cultuur.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    En weer de stem van iemand uit 07-Ghost herkend. ;o Die met dat blonde haar die ook aan dat examen dingetje meedoet heeft dezelfde stem als Lelouch van Code Geass. ;o Dat hoorde ik dan wel weer meteen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    (...)

    Haha ja ik volg hem xd. Heb alleen de episode van deze week nog niet gezien xd.
    Nee hoor je krijgt de schuld niet ;D.
    & je hebt dezelfde mening als mij over de personages xd. Vind alleen 1 zinnetje ergens grappig van dat meisje; Jokkai desu ;D ik zeg het verkeerd waarschijnlijk lijk het er helemaal niet op.. Maar was op school met nog iemand en toen hadden we het er ineens over.. We kwamen er niet meer op hoe ze dat zei.. Toen besloten we maar dat dat het was (dat was het enige wat bij te binnen kwam), want we weten nu niet beter hoe ze het zegt.. Weet dat het; How unpleasant betekent xd.


    Oh ja, dat vind ik ook wel grappig ja. (':
    Ik versta iets van Fuyukai desu. :/ Maar dat kan ik ook heel goed verkeerd heben...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    En weer de stem van iemand uit 07-Ghost herkend. ;o Die met dat blonde haar die ook aan dat examen dingetje meedoet heeft dezelfde stem als Lelouch van Code Geass. ;o Dat hoorde ik dan wel weer meteen.

    Die met lang blond haar? ehm ehm Oak Hakuren?

    Parachutes schreef:
    (...)

    Oh ja, dat vind ik ook wel grappig ja. (':
    Ik versta iets van Fuyukai desu. :/ Maar dat kan ik ook heel goed verkeerd heben...

    Close enough ;D

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 21:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Taka schreef:


    :O Epic dansje! xd
    Echt geweldig, als ik ooit nog iets moet opvoeren als in dansvorm ga ik dit dansje doen, echt waar xd
    Hhaha, het is echt geweldig zeg xd Dit is toch wel echt het epische dansje van de anime-cultuur.


    Haha ik negeer jouw post helemaal, sorry!
    Maar had je dat filmpje niet al eens eerder gepost? ;o. Het liedje komt mij namelijk bekend voor. Heb hem niet helemaal afgekeken omdat de muziek mij niet ligt ;$ Maar de pasjes zijn wel grappig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Haha ik negeer jouw post helemaal, sorry!
    Maar had je dat filmpje niet al eens eerder gepost? ;o. Het liedje komt mij namelijk bekend voor. Heb hem niet helemaal afgekeken omdat de muziek mij niet ligt ;$ Maar de pasjes zijn wel grappig.


    Geen idee, maar ik vind het echt een geweldig filmpje. De muziek is eigenlijk ook niet erg geweldig of zo, maar gewoon overdreven vrolijk en die pasjes zijn gewoon geweldig xd Echt, als je het probeert lig je steeds in een deuk met jezelf van, WTF ben ik nu aan het doen? xd hahaha echt geweldig, maar dat karakteriseert wel de anime goed. xd Ik blijf het echt geweldig vinden en het grappigste vind ik nog dat bij de reacties bijna alleen maar Nederlanders reageren xd, dus kortom hebben wij Nederlanders de hare hare yukai geclaimd! :P Yeeeeey! Victory xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    @Shion, ja, die ja! ;o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    @Shion, ja, die ja! ;o


    Hem zie je vaker ;D mha ha ha.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Hem zie je vaker ;D mha ha ha.


    Mha ha ha? That makes me feel uneasy. (':
    Hij is z'n roommate al. ;D Gaan ze vriendjes worden?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Mha ha ha? That makes me feel uneasy. (':
    Hij is z'n roommate al. ;D Gaan ze vriendjes worden?


    Ghehe die mah ha ha vond ik geinig om te doen ;d.
    Ik ga niet spoilen ;D
    Volgens mij wel.. Maar niet gelijk in het begin..
    Ik kreeg bij hem zo'n gevoel van; Bastard.. Mikage vervanger.. AssholeD: Maar hij is wel ok ;d. Ik vergaf het hem.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 21:52 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ga niet meer op spoilers klikken sinds die keer in het Lucht je hart topic. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    En weer de stem van iemand uit 07-Ghost herkend. ;o Die met dat blonde haar die ook aan dat examen dingetje meedoet heeft dezelfde stem als Lelouch van Code Geass. ;o Dat hoorde ik dan wel weer meteen.


    Mikage?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Parachutes schreef:
    Ik ga niet meer op spoilers klikken sinds die keer in het Lucht je hart topic. (cat)


    Haha het is niet een; hij/zij/het gaat dood spoiler xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    LacieChan schreef:
    (...)

    Mikage?


    Nee, nee, niet Mikage. Argh zeg die naam niet of ik ga me weer ellendig voelen. T^T
    Ik had het over Ha... Ha nog iets. *zoekt naam op* Hakuren. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    (...)

    Haha het is niet een; hij/zij/het gaat dood spoiler xd.


    Oh, dan durf ik wel te klikken. Momentje. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)