• Volgens mij was het tweede topic vol, dus vandaar topic nummer 3 :D
    Algemeen anime topic waar je kan praten over alle anime en manga!



    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    @ je spoiler tagg
    Mja, ze zijn nu al een beetje vriendjes aan het worden - ik heb ondertussen weer even verder gekeken - maar ik mag hem eigenlijk wel. Helemaal op het begin niet, maar nu ik z'n achtergrond weet enzo wel. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    @ je spoiler tagg
    Mja, ze zijn nu al een beetje vriendjes aan het worden - ik heb ondertussen weer even verder gekeken - maar ik mag hem eigenlijk wel. Helemaal op het begin niet, maar nu ik z'n achtergrond weet enzo wel. ^^

    Uhu zo dacht ik er ook over ;d.
    Maar de moment dat hij op kwam dagen was gewoon gemeen.. ; Oh he's gone? It's my time to shine bitch >;D
    Hmm ik ga die anime op mijn rewatch lijstje zetten.. Straks.. Als ik naar boven ga..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Uhu zo dacht ik er ook over ;d.
    Maar de moment dat hij op kwam dagen was gewoon gemeen.. ; Oh he's gone? It's my time to shine bitch >;D
    Hmm ik ga die anime op mijn rewatch lijstje zetten.. Straks.. Als ik naar boven ga..


    Yaaaay haha ;D. Ik vind 'm echt heel leuk, had ik niet verwacht. ^^ Dacht dat het echt zo'n actie gevecht blabla anime was, omdat hij als genre 'military' heeft, maar het is veel meer dan dat. ^^
    Ik mag Frau ook wel, ondanks z'n naam.
    En die bloemen meneer vind ik maar irritant met z'n bloemen. :/
    Vooral toen ie bij de begrafenis van Mikage ging zeggen dat de bloemen ook verdriet hadden. Ik zat zo van SHUT UP LIKE I CARE STUPID FLOWERS. Mikage is dood meeeh. ;c
    (':


    En ze eten bloemen! D: En oogballen, dat is erger! D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Yaaaay haha ;D. Ik vind 'm echt heel leuk, had ik niet verwacht. ^^ Dacht dat het echt zo'n actie gevecht blabla anime was, omdat hij als genre 'military' heeft, maar het is veel meer dan dat. ^^
    Ik mag Frau ook wel, ondanks z'n naam.
    En die bloemen meneer vind ik maar irritant met z'n bloemen. :/
    Vooral toen ie bij de begrafenis van Mikage ging zeggen dat de bloemen ook verdriet hadden. Ik zat zo van SHUT UP LIKE I CARE STUPID FLOWERS. Mikage is dood meeeh. ;c
    (':


    En ze eten bloemen! D: En oogballen, dat is erger! D:


    Labrador, right? Ergens was hij wel leuk ;d. Naar mijn mening was hij gewoon stoned ofzo dat hij met planten praatte...
    Frau mag ik helemaal ;D Gewoon vanwege wat later allemaal gebeurd.
    Oh die andere dude met zijn levende poppen vind ik maar een creep xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha ja, vind ik eigenlijk wel een goede uitleg. (':
    Juah, hem vind ik ook raar. :/ Vooral met die op Frau lijkende poppen die hij de hele tijd gebruikt voor de training van Teito. XD
    Ja, Labrador, de honden naam. Ook raar. (':
    Nu ben ik wel benieuwd wat er met Frau gaat gebeuren...
    Stiekem ship ik hem en Teito ook. Niet doorvertellen. (': Maar Mikage en Teito is beter. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik lachte best veel tijdens die episodes. Vooral hoe derpish ze doen xd.
    Ik snap de ship ghehe
    Damn nu wil ik het nog meer kijken xd. Hmm maar wil niet achterlopen met bij kijken.. Ok morgen begin ik ergens ;D

    Bij welk episode ben je eigenlijk?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Ik lachte best veel tijdens die episodes. Vooral hoe derpish ze doen xd.
    Ik snap de ship ghehe
    Damn nu wil ik het nog meer kijken xd. Hmm maar wil niet achterlopen met bij kijken.. Ok morgen begin ik ergens ;D

    Bij welk episode ben je eigenlijk?


    Hehe ja, ik ook. (':
    Ik loop door 07-Ghost nu ook weer op alles achter. >< De laatste die ik gezien heb is 14, dus ik zit iets over de helft. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hehe ja, ik ook. (':
    Ik loop door 07-Ghost nu ook weer op alles achter. >< De laatste die ik gezien heb is 14, dus ik zit iets over de helft. ^^

    Wat vind je van Castor?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hehe ja, ik ook. (':
    Ik loop door 07-Ghost nu ook weer op alles achter. >< De laatste die ik gezien heb is 14, dus ik zit iets over de helft. ^^

    Ahh ok ;d.
    Nja 07-ghost komt waarschijnlijk nu nog niet aan de buurt.. Denk dat ik vanavond weer even verder ga met amv van Loveless ;d.
    Ben echt zo'n slome werker daarin xd -ook met tekeningen-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Ahh ok ;d.
    Nja 07-ghost komt waarschijnlijk nu nog niet aan de buurt.. Denk dat ik vanavond weer even verder ga met amv van Loveless ;d.
    Ben echt zo'n slome werker daarin xd -ook met tekeningen-


    Welk programma gebruik je ervoor om je amv te maken? :P
    Ben nieuwsgierig xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Welk programma gebruik je ervoor om je amv te maken? :P
    Ben nieuwsgierig xd


    Nou aangezien ik op een mac werk heb ik niet zo gek veel keuze..
    Maar ik werk nu met Final Cut Pro shitdingiets Maar het is te doen ;D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Nou aangezien ik op een mac werk heb ik niet zo gek veel keuze..
    Maar ik werk nu met Final Cut Pro shitdingiets Maar het is te doen ;D.


    Aha, snap ik, hoewel de mac wel beter schijnt te zijn in het designen van dingen.
    Tenminste dat heb ik gehoord en op zich zien veel dingen er ook wel mooier uit.
    Alleen een Mac is vrij prijzig en ik werk toch meestal op een windows, hoewel windows nogal een monopolie positie heeft op het computer gebied.
    Maar Final Cut pro was volgens mij ontworpen door dezelfde makers als Adobe premiere, dus in dat geval denk ik dat het een goed progamma is om er dingen mee te maken. :) Volgens mij zijn zelfs een aantal hollywoord films daarin gemaakt :X maar dat heb ik ergens gehoord.

    Maar in ieder geval veel succes :)
    Ik ben benieuwd naar je Amv :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Aha, snap ik, hoewel de mac wel beter schijnt te zijn in het designen van dingen.
    Tenminste dat heb ik gehoord en op zich zien veel dingen er ook wel mooier uit.
    Alleen een Mac is vrij prijzig en ik werk toch meestal op een windows, hoewel windows nogal een monopolie positie heeft op het computer gebied.
    Maar Final Cut pro was volgens mij ontworpen door dezelfde makers als Adobe premiere, dus in dat geval denk ik dat het een goed progamma is om er dingen mee te maken. :) Volgens mij zijn zelfs een aantal hollywoord films daarin gemaakt :X maar dat heb ik ergens gehoord.

    Maar in ieder geval veel succes :)
    Ik ben benieuwd naar je Amv :)


    Ik heb alleen een mac genomen omdat het van school moest.. Heb serieus dus geen flauw idee of het beter designed of niet.
    Adobe Premiere heb ik nog nooit meegewerkt.. Heb het er wel op staan.. 1 keer heb ik hem open gedaan en toen gelijk weer afgesloten xd.
    Heb wel eerder met Final Cut gemaakt.. toen moest ik vorig jaar een amv maken van kung fu panda xd... Die versie was wel makkelijk.. Nu heb ik een ander dat is wat minder.. Krijg er al vaak ruzie mee als ik iets wil verplaatsen xd.

    Mja dankjewel ;D Laat hem wel zien als ik hem af heb ooit ;d ghehe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Ik heb alleen een mac genomen omdat het van school moest.. Heb serieus dus geen flauw idee of het beter designed of niet.
    Adobe Premiere heb ik nog nooit meegewerkt.. Heb het er wel op staan.. 1 keer heb ik hem open gedaan en toen gelijk weer afgesloten xd.
    Heb wel eerder met Final Cut gemaakt.. toen moest ik vorig jaar een amv maken van kung fu panda xd... Die versie was wel makkelijk.. Nu heb ik een ander dat is wat minder.. Krijg er al vaak ruzie mee als ik iets wil verplaatsen xd.

    Mja dankjewel ;D Laat hem wel zien als ik hem af heb ooit ;d ghehe.


    Aahh okeey, ik merk met school met voornamelijk windows, maar ik heb ook al met Linux en Mac's gewerkt. Dus ik weet een beetje van alle drie hoe het in ze gang gaat. Ik vind Mac op zich wel fijn, maar blijf toch meer iets hebben voor Windows. Alleen dan wel Windows 7, want ik ben totaal geen fan van windows 8 of 8.1 xd Hoewel het op mijn tablet wel kan, maar op de computer, vind ik dat echt totaal niks xd

    Ik kan aardig over weg met adobe premiere pro en heb daarin mijn amv gemaakt en de laatste tijd ben ik ook meer bezig met adobe after effects, wat ik ook een geweldig programma vind. Ben bezig met het animeren van de lyrics van ichiban no takaramono van Angel Beats een liedje en dat ziet er naar mijn mening al geweldig uit :) Ik heb een klein beetje verstand van het maken van dit soort filmpjes, maar dan weet ik alleen egt de basis xd Hoewel ik net als jij ook nog weleens ruzie heb met het programma, maar naar verloop van tijd begin ik er wel aan te wennen :)

    Maar laat maar eens zien als je klaar bent :)
    Ben wel benieuwd.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Aahh okeey, ik merk met school met voornamelijk windows, maar ik heb ook al met Linux en Mac's gewerkt. Dus ik weet een beetje van alle drie hoe het in ze gang gaat. Ik vind Mac op zich wel fijn, maar blijf toch meer iets hebben voor Windows. Alleen dan wel Windows 7, want ik ben totaal geen fan van windows 8 of 8.1 xd Hoewel het op mijn tablet wel kan, maar op de computer, vind ik dat echt totaal niks xd

    Ik kan aardig over weg met adobe premiere pro en heb daarin mijn amv gemaakt en de laatste tijd ben ik ook meer bezig met adobe after effects, wat ik ook een geweldig programma vind. Ben bezig met het animeren van de lyrics van ichiban no takaramono van Angel Beats een liedje en dat ziet er naar mijn mening al geweldig uit :) Ik heb een klein beetje verstand van het maken van dit soort filmpjes, maar dan weet ik alleen egt de basis xd Hoewel ik net als jij ook nog weleens ruzie heb met het programma, maar naar verloop van tijd begin ik er wel aan te wennen :)

    Maar laat maar eens zien als je klaar bent :)
    Ben wel benieuwd.


    Dan mag jij mij premiere wel uitleggen o-o.. Serieus ik opende hem zag al die dingen en sloot hem af XD.
    After Effects is inderdaad leuk ;D Moet zelf alleen de handigheid erin krijgen ;d. Ik kan de basic stuff wel zoals bewegen en zo.. Maar mijn beelden waar ik mee werkt qua animeren en zo is nog niet zo geweldig.. De beelden die ik toen gemaakt heb waren gemaakt in Illustrator en daar ben ik niet zo;n fan van.. This wel een leuk programma.. Ben alleen zo slecht om een tekening te digitaliseren.. Zeker als je alleen een mouse pad heb xd.

    Ben wel benieuwe naar jouw lyrics video ;o Trouwens welk opleiding doe jij?
    -Gaan we trouwens nu offtopic of is dit nog ok XD-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you