• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    You are beautiful, you are love.

    Why did I dreamed that? It makes me freakin' confused.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Facking vriendjespolitiek.
    Dat Karma maar snel komt voor jullie met Christmas. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Echt geen zin in vandaag


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I just wanna curl up in my bed and listen to that song for ever and ever.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh dear Lord, I didn't knew people can be that stupid. I hope your brains arrive soon, cuz now you make me want to strangle you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zoveel stress voor die presentatie van Frans. Ik wil het niet geven, ik heb er helemaal geen moeite voor gedaan om een goede presentatie te maken.


    Take me to wonderland

    Ugh zoveel te doen vandaag. Surprise afmaken, p5 unit 16 maken, buco kerntaak 7 maken, p1 en begin p2 unit 7. En ook nog mijn plank met kleding opnieuw opvouwen zodat de rest van ne kleding in de kast past. Nou, ga maar snel uit bed dan


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Okay, I've had it. Dan ook lekker niet.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 10:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    baaah zo moe... en mn oor doet zeer xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik wil naar huis


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kan ik het nog afzeggen?


    'Darling, just hold on'

    Ga fietsen, met je gezeur over het einde van de wereld.


    We need a bigger boat.

    Navi schreef:
    Ga fietsen, met je gezeur over het einde van de wereld.

    But it's near ;c Sorry, dat moest even


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Surprise is af, en een deel van de woonkamer af dus nu aan p5 unit 16..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wou dat het mogelijk was om je emoties gewoon voor 100 procent uit te schakelen. Life would be much easier.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered