• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    You are beautiful, you are love.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    In December, drinking horchata
    I'd look psychotic in a balaclava
    Winter's cold, is too much to handle
    Pincher crabs that pinch at your sandals

    Ik heb een lied in mijn hoooooofd. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    De milkshakes van de Burger king zijn zo smakeloos... Is dit het? Is dit hun ijzige assortiment? Moet ik hierom lachen? Ik kan hier niet om lachen.


    Searching heavens for another earth

    Oh, please. Er zijn wel ergere dingen dan men die graag dramaqueens spelen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil gewoon weg, ergens heen, waar er geen zorgen zijn, problemen, of andere dingen die best wel mogen verdwijnen.

    Foxfire schreef:
    Ik wil gewoon weg, ergens heen, waar er geen zorgen zijn, problemen, of andere dingen die best wel mogen verdwijnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben nog lang niet moe.


    'Darling, just hold on'

    Dumbledore schreef:
    Ik heb weekend! Fuck yeah.
    Oké, hou maar op.


    I live for the applause, you will die for it.

    Foxfire schreef:
    Ik wil gewoon weg, ergens heen, waar er geen zorgen zijn, problemen, of andere dingen die best wel mogen verdwijnen.

    Ahw, wanna talk? <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke, nu begin ik wel moe te worden.


    'Darling, just hold on'

    Noooo, the scar itches! D: Stahp it.

    Weet je wat ik lief vind? Mensen die constant vragen hoe het met je is, je opbeuren en speciaal aantekeningen maken voor mij, zodat ik helemaal niets mis van de colleges. So sweet!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    G'night Q. I'm tired, I'm going to sleep.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Am i ever going to get a golden medal instead of not being good enough for like... EVERYTHING?!


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Ehh.. Awkward..?


    :)

    Fuck you, je kan niet lief gaan doen in mijn gb maar ondertussen zo over mijn klagen.


    Your make-up is terrible