• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordelia verveelde zich een beetje in huis. Kato was weg, ze had geen idee waar hij naartoe was gegaan, en zij zat maar binnen met de kinderen. Nykin was erg onrustig en ze vermoedde dat een beetje buitenlucht hem wel goed zou doen. Hij was twee dagen geleden 1 geworden. Ze had een cake gebakken en hij had de hele middag met zijn nieuwe blokjes gespeeld.
    'Zullen we even naar buiten, knuffeltje?' glimlachte ze. Ze schreef een briefje voor Kato en legde dat neer op tafel. Ze tilde Liae in een draagzak en bond die stevig vast aan haar lichaam. Glaie had dat aan het begin van haar zwangerschap als cadeau gegeven. Iets wat ze zelf had geweven. Cordelia zette een mutsje op haar hoofd en glimlachte. Ze lag vredig te slapen. Nykin stoof naar buiten toen ze de deur open deed en hij rende enthousiast rondjes om haar heen. Cordelia genoot van het mooie weertje en besloot even langs te gaan bij het café.
    'He Satyr,' groette ze even later. 'Hoe gaat het met je?' Ze vond dat het wel eens tijd werd om te vragen hoe het met zijn zusje was. Cordelia had door alle hectiek na haar terugkomst helemaal niet meer de tijd gehad om aan hem te vragen hoe het ging met haar.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 14:41 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Natuurlijk wel,' zei Rodey sussend. Hij zou met Venomis praten. Dat sowieso. Ze wist wie Emily was en wat er tussen haar en Rodey had afgespeeld en hij vroeg zich af of Venomis wel enige vorm van sympathie voor hem kon ervaren. Zou ze hapet anders ook gedaan hebben? Emily zo wanhopig maken dat ze van plan was om weg te gaan...
    Hij ging met haar in het gras zitten en krulde zijn staart op. 'Ontspan eerst maar een beetje, goed?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Emily knikte en deed haar best, maar ze trilde nog steeds. 'Ik heb twee dagen,' zei ze. 'Voordat ik iemand moet - moet verraden.' Ze legde haar hoofd tegen zijn schouder.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Het komt wel goed,' zei hij terwijl hij haar over haar rug wreef. 'Venomis woont buiten de muren. Die zijn niet voor niets beschermd.'
    Hij sloeg zijn arm om haar schouders en probeerde pure kalmte uit te stralen naar haar.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Maar hoe wist ze dan van Baiel? Ze wist dat ie zwak en ziek was!'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ‘Met haar gezondheid gaat het goed,’vertelde Satyr haar. ‘Maar ze mag de deur niet meer uit van mijn vader.’Hij slaakte een zucht. Hij had er al een paar keer bij zijn vader op aangedrongen, maar die gaf hem de schuld van het feit dat zijn dochter überhaupt in Venomis’ klauwen was beland, omdat hij op het moment dat hij op haar moest passen buiten de muren was gegaan om hun moeder te zoeken.
    Nieuwsgierig boog hij over het bundeltje dat Cordelia bij zich droeg. ‘Gelukkig is het ei gewoon uitgekomen!’
    Hij glimlachte naar het baby’tje. Eigenlijk was hij bang geweest dat het zoveel onstuimigheid niet zou overleven. Bovendien had hij heen geen flauw idee gehad wat Venomis ermee gedaan had. Je wist het maar nooit, met haar….


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis keerde terug naar haar hotelkamer, waar ze een lang bad nam. Ze had een lichte hoofdpijn, die ze maar hinderlijk vond. Ze dacht even aan Emily en was benieuwd waar haar loyaliteit moest liggen. Hopelijk zou ze haar uitleveren, want ze wilde Baiel geen kwaad doen, maar als dat Emily’s keuze was, dan moest dat wel.


    Every villain is a hero in his own mind.

    [verkeerde topic]

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 15:53 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Haha, niet alweer, hè? :'P]


    'Misschien weet ze het van John...' Opperde Rodey voorzichtig. Hij kon zich eigenlijk niet heugen wat er precies eerder gebeurd was, de ontdekking van Baiels ziekte of de ontvoering van John, maar misschien zou Emily daar op dit moment überhaupt niet over na denken. 'Ze komt hier echt niet naar binnen, geloof me. Ik ben daar bijna elke dag bezig te patrouilleren, maar je kunt niet door de koepel heen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Emily keek hem aan. 'Dus jij vindt dat ik het gewoon ze moet laten?' zei ze. Ze slaakte een zucht. 'Baiel en ik wilden in het water gaan leven. We waren er laatst om te zwemmen en het deed Baiel echt heel erg goed. Maar dat kan nu niet.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordelia glimlachte breed. 'Ja, een gezonde kleine meid.' Ze streek even met haar vinger langs Liae's gezichtje. Ze sliep nog steeds en haar hoofdje rustte tegen Cordelia's borst. 'Ik ben blij dat je zusje in ieder geval in orde is,' zei ze. 'Ik legde de link pas dat ze iemand die jou dierbaar ontvoerd had, toen ik haar de buit bracht.. Ik ben blij dat ik je zusje ook heb vrij kunnen kopen. Dat ze weer veilig is bij jullie.'

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 17:14 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Ja, dat ben ik ook. Ik ben je heel dankbaar. Ik heb weet ik het hoeveel edelstenen af gestaan, maar het was nooit genoeg.’
    Ergens voelde hij zich een zwakkeling, nu het een vrouw, die hier net nieuw was, wel gelukt was.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cordelia glimlachte flauwtjes toen Satyr Nykin een bakje met melk gaf, waar hij gretig uit begon te drinken.
    'Hoe is ze er zelf onder? Na het gevangenschap?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Nou ja, mijn vader houdt haar nu ook min of meer gevangen in haar eigen huis,’ bromde Satyr.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cordelia kon dat wel een beetje begrijpen, maar zou zoiets zelf nooit doen. Ze hoopte niet dat haar eigen kind nog eens ontvoerd zou worden.
    'Hoe voelt ze zich lichamelijk, en geestelijk? Heeft Venomis haar veel onrecht aangedaan?' vroeg ze zacht.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?