• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Nog nooit van gehoord,’antwoordde hij. ‘Maar goed, dat geldt voor wel meer wezens.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    -

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 21:49 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Nobel van je.' Hij bedoelde het niet spottend en hij glimlachte even bemoedigend. 'Ik had er wel behoefte aan. Je hebt mijn lange werkdag wel wat weten te verlichten!'

    ~~

    Kato knikte.
    'Hopelijk. Ik heb hem hier eigenlijk nog nooit gezien, al ben ik de laatste dagen veel thuis geweest.' Zijn ogen straalden weer als hij aan Liae dacht.
    'Als je tijd hebt, kun je Liae wel even zien '
    Kato wilde dat ze zich op haar gemak zou voelen. Ze had geen gezin om 's avonds naar terug te keren en hij wist dat ze naast hek niet veel andere lieden kende. Hopelijk zou ze ook gauw een klik met Cordelia hebben. Die zou dat vast ok leuk vinden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ‘Ja, leuk!’ zei Michelle enthousiast en ze liep met Kato mee naar zijn huis.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cordelia knikte en aaide Nykin toen hij zijn pootjes tegen benen drukte. Ze tilde hem op en kuste zijn kopje. 'Ik moest zo maar weer eens gaan.' Liae zou zo vast wakker worden, omdat ze gevoed moest worden. Cordelia legde twee muntstukken op tafel en kwam voorzichtig overeind.
    'Het was leuk je even gesproken te hebben.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordelia bleek er niet te zijn en dat gold ook voor de kinderen. Kato vond gelukkig haar briefje op,tafel en bood Michelle wat te drinken aan. Ze zouden vast zo komen, want Liae had haar rust nodig en het leek Kato stug dat Cordelia het in haar eentje kang met haar en Nykin vol zou houden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ‘Ja, lief dat je er even om kwam vragen.’ Hij blikte nog even op ’t kleine kindje en keerde toen terug naar zijn werkzaamheden.


    ***

    Michelle bekeek het huisje nieuwsgierig. Het was niet zo groot, maar het was erg gezellig ingericht en er waren grote ramen die het zonlicht doorlieten.
    ‘Wat een knus huisje!’

    [Als de beschrijving niet klopt moeten jullie het maar zeggen hoor, al is het vrij algemeen :p]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kato keek even rond. Cordelia had opgeruimd.- ze ruimde altijd op - en ze hadden het ingericht met de dingen die ze hadden kunnen vinden of konden betalen.
    'Dank je. We willen graag iets groters, vooral Cordelia, zodat er meer ruimte is voor de kinderen en hun eventuele broertjes en zusjes.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Michelle knikte begrijpend. 'Hoeveel kinderen zouden jullie het liefste willen?'
    Hoewel Cordelia en Kato in dezelfde leeftijdscategorie hoorden als zij, leefden ze totaal verschillende levens.
    Michelle was niet eens verliefd, laat staan dat ze kinderen had...
    Bovendien wist ze dat ze nooit kinderen zou kunnen krijgen zonder vreselijke risico's te nemen en dat wilde ze haar nageslacht niet aandoen. Hetzelfde gold voor een levenspartner: ze zou het grote geheim dat ze met zich mee droeg waarschijnlijk nooit met iemand durven delen en het zou altijd en blokkade opwerpen - in welke relatie dan ook.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kato haalde zijn schouders op.
    'Ik vind het voorlopig wel even genoeg,' gaf hij toe. 'Tussen Nykin en Liae zit nauwelijks een jaar. Op dit moment hebben we er niet eens ruimte voor.' Hij wist ook wel dat ze in de nabije toekomst geen kindje zouden krijgen, maar hij was blij ket een zoon en een dochter.
    'Cordelia zou er wel graag meer willen. We komen allebei uit een groot gezin. Zij heeft nog negen zussen en ik twee zussen energie broers.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ‘Dat is inderdaad een hoop,’ antwoordde ze onder de indruk. ‘Ik ben enig kind.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Liae was tijdens de terugweg wakker geworden. Ze maakte zachte geluidjes en balde haar hand tot een klein vuistje. Nykin rende voor Cordelia uit en blafte toen ze bijna thuis waren en hij Kato's geur van een afstand al herkende. Cordelia volgde hem het huisje in en keek verrast naar het bezoek dat Kato had meegebracht.
    'O, hallo! Leukmje weer te zien.' Ze glimlachte en liet zich door Kato helpen met Liae, die hij voorzichtig uit de draagzak tilde.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Javelin glimlachte. 'Ik ben blij dat ik kon helpen,' zei ze. 'Was het echt zo'n lange dag?'

    Wil je ook met Rodey schrijven? (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Kato maakte haar draagzak los en tilde Liae eruit. De baby keek hem met grote ogen aan en hij streek met een vinger over haar wang. Ze veranderde in een klein wolfje toen hij dat deed en hij keek weer op naar Michelle.
    'Je kunt haar zo wel vasthouden!als ze gevoed is.'

    ~~

    'Ik moet nog de hele middag,' zei Qako, die zijn benen even strekte. 'Helaas. Ik heb niet zo'n zin meer.'

    ~~

    Rodey's gezicht kleurde donkergroen en hij staarde naar de vruchten die hij in het gras had gelegd.
    'Ik zal er altijd voor je zijn,' zei hij, in de hoop dat ze dat niet verkeerd zou opvatten. Hij wilde haar niet weghouden bij Baiel en haar ook niet meer in verwarring brengen. Hopelijk zei E,ily dit niet naar aanleiding van hun kus op het dorpsfeest.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 12:19 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Moet ik het voor je overnemen?' stelde Javelin voor. Ze had toch niet veel beters te doen, zeker niet nu Emily en Baiel een eigen oppas hadden. Ze had nog weinig vrienden gemaakt.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 12:26 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain