• Ik was van het weekend bij een vriendin van me in Den Haag (Voor de iets oudere Quizletters onder ons, kennen jullie Lisa nog? JoJudicious? Zij dus.) En toen ik bij haar aankwam was ik verbaasd over hoeveel ze in een korte periode was afgevallen. Ze vertelde me dat ze dit heeft gedaan door enkel te sporten, en zei dat als ik ook weer in mijn oude figuur wilde komen, ik het ook moest gaan doen omdat het zeer effectief is. Eerlijk gezegd ben ik sinds de zomervakantie heel erg aangekomen. Ik zie het zelf en mijn ouders zeggen het ook.
    Dus na een paar dagen erover nagedacht te hebben (?) heb ik gisteren besloten om te beginnen met de 30 Day Squat Challenge. Ik heb zojuist mijn eerste set achter de rug en besloot ook de Crunch Challenge aan te gaan. So far, so good. Ik hoop dat ik het volhoud. Ik heb een paar weken geleden mijn voeding al aangepast, ik ben gezonder gaan eten en in minder grote porties. De crunches gingen me aardig goed af, al moest ik daarvoor bij de squats wel even op mijn kiezen bijten. Ik doe het samen met een vriendin van me, en ik hoop echt dat we het volhouden en het kunnen afmaken. Ik ben ook van plan na de challenges nog verder te gaan met andere Challenges, zoals de Yoga challenge, ik ben benieuwd of dit me gaat lukken en anders pak ik mijn spitzen weer op en ga ik in mijn kamer gewoon wat balletoefeningen doen. Voor degenen die zich afvragen wat de Challenges inhouden, hieronder staan ze.




    Edit: Warming up en Cooling down videos hier onder.

    Warming Up:


    Er zitten squats in, maar ik vervang ze voor high-kicks, misschien een idee?

    Cooling Down:


    10 verschillende soorten squats!:

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 20:15 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Haha , kan ik nu nog achterblijven en zeggen dat ik het niet ga doen?
    Ik vind Jumping Jacks veel fijner om te doen, want ik heb altijd het gevoel iets verkeerd te doen met squats, m'n knieën willen niet ofzo!
    Maar nu jullie uitleg hebben gegeven, zal ik het nog eens doen.
    *doet het*

    Hahah nee, m'n knieën knakken echt.

    Wat ik altijd lekker vind om thuis te doen;


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Oh daar ga ik zeker eens naar kijken morgen!
    Ik ga nu mijn warming up doen en dan beginnen aan de 100 squats (We zitten op twee vijfde! Aaah!) en de 60 sit-ups!
    edit: Net klaar. Wauw, 100 squats zijn wel moeilijk hoor. En ik negin nu een klein beetje moeite te krijgen met de sit-ups.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 19:27 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het kan ook heel erg aan mij liggen, maar ik dacht dat ik al verschil zag :') Haha, lijkt me vrij onlogisch na 3 dagen (nouja, vandaag rustdag). Anyway, ik blijf nog even doorgaan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, dat dacht ik ook hoor, maar nu zie ik nog helemaal niets en ik heb net de oefeningen van dag 10 achter de rug!

    Even voor iedereen een tip!
    Ik heb een filmpje in de beginpost gezet met 10 verschillende soorten squats. Voor degenen die net als mij al boven de 100 zitten is dit helemaal fijn, want ik merk zelf dat ik nog wat afwisseling fijn vind. En als je één van de squats bijvoorbeeld niet kan/wil doen kun je ook nog de plié-squat doen, die vind ik persoonlijk ook heel fijn!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik doe het af en toe, ongeveer 25 squats per dag. Niet zo heel veel, maar ik wil gewoon een beetje gespierdere benen en dat is alles. Ik heb al lang op gegeven aan beter eten en mijn lichaam is flut. Ik houd gewoon veel te veel van eten. :(

    Ik heb er gisterrn 70 gedaan en heb nog altijd geen spierpijn of moeite (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nou, ik zou het best wel willen doen maar als ik zo lees dat je last van je benen krijgt dan wil ik niet meer :''D Ik werk elke dag en dan moet ik constant staan en lopen en daar krijg ik al last van.


    -

    Genius schreef:
    Nou, ik zou het best wel willen doen maar als ik zo lees dat je last van je benen krijgt dan wil ik niet meer :''D Ik werk elke dag en dan moet ik constant staan en lopen en daar krijg ik al last van.


    Ik heb nergens last van hoor en ik doe er nu al 70 :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja ik ga het ook eens proberen :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Whooh, de 105 zitten erop! Ik heb nu ook echt nergens meer last van en ik deed het nog wel ná de seks. 8D


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    Nou, ik zou het best wel willen doen maar als ik zo lees dat je last van je benen krijgt dan wil ik niet meer :''D Ik werk elke dag en dan moet ik constant staan en lopen en daar krijg ik al last van.


    Ik werk ook elke dag hoor haha, het is alleen de eerste twee dagen, gewoon spierpijn zoals je dat ook wel eens hebt als je te zwaar traint.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Zijn er al mensen die het verschil zien? :Y)

    Mijn moeder zag het bij me :p En ik ben ook ineens 2 kilo lichter, maar weet niet of dat daardoor komt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik denk ga donderdag beginnen met de squad challenge (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik ben zeker een broekmaat afgevallen al! (Moet wel zeggen dat ik ook mijn eetpatroon heb aangepast, maar het blijft een broekmaat!)


    We'll still love each other, forever and always. <3