• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik kan het stukje van dena niet vinden $$$$


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    DoctorDonna schreef:

    Dena Fields
    Ik ging naar mijn kamer en in de badkamer kleedde ik me om in mijn badpak. Het was vreemd, iemand die met jan en alleman sliep had een badpak, maar het maakte me niets uit. Uit mijn koffer greep ik een strandjurk en deed die erover heen. Zo zou ik niet al te 'naakt' rond lopen door het huis. Toen ik klaar was rende ik gauw de trap omhoog naar Laurinda en Denise's kamer en klopte op de deur. 'Hallo, zijn jullie al klaar?'


    Hier (:


    Little do you know

    Is er iemand die met Yune wil meeten?

    Appelboompje schreef:
    abigail pierce

    Ik laat een opgeluchte zucht gaan zodra sharp me los maakt en ik hoor Loki praten en daarna een deken over zich een trekken. Arme Loki... en arme ik. "Is dat een retorische vraag? Als ik hem weer zie breek ik zijn nek."
    Ik was van mezelf absoluut niet gewelddadig, maar het drong nu wel tot me door wat er zojuist had kunnen gebeuren, James had me willen verkrachten voor de ogen van Loki. Mijn knieen trek ik op en ik leg mijn armen er omheen om daarna mijn hoofd er bovenop te leggen.




    laurinda pearl
    Dena komt onze kamer binnenlopen en vraagt of we klaar zijn waarbij ik uitgebreid knik. Stiekem had ik toch wel echt zin gekregen om te zwemmen met zijn drie. Dena had een leuk jurkje over haar zwemkleding heen getrokken "ik ben verliefd op jou jurkje...." Hij was leuk get over it.
    Ik kijk nog even toe hoe Denise haar oorbellen uitdoet en weglegt en kijk ze dan beide grijnzend aan. "Wij gaan lekker zwemmen tra lalala lalaaaa" en ik grinnik. "Gaan we? Gaan we?" Het wachten duurde me nu wel weer te lang.


    Heeft iemand enig idee waar ik Jeremy gedropt had? Ik ben de arme jongen kwijt


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hij had honger en ging een broodje smeren x'D
    En Enface ik heb Tyler vrij, maar ik heb even tussen neus en lippen door gezorgd dat hij veel is gaan drinken en dus een beetje aangeschoten is :')
    Weet niet of je Yune met hem wil laten meeten maar goed x'D
    Als je het toch wil dan is hij naar beneden aan het tuimelen van de trap :'D


    Little do you know

    Ik vindt het primaa, Yune wat minder

    Yune van Therme
    Het gesprek met Sam was een beetje dood gelopen en mijn vla was op dus had ik mijn schaaltje terug gebracht naar de keuken. Mijn handen liet ik over de leuning glijden terwijl ik naar beneden van de trap af liep, eens kijken wat daar te beleven viel. Ik trok een wenkbrauw op toen mijn oog viel op een jongen de nogal over de trap heen zwalkte het leek bijna alsof hij teveel gedronken had maar dat leek me sterk. Zachtjes beet ik op mijn lip terwijl ik twijfelde of ik niet even bij hem moest gaan kijken, gewoon voor het geval dat. 'Sorry maar ehm gaat het wel?' vroeg ik toen ik toch maar het laatste stukje afstand tussen ons had overbrugt. Misschien was het toch wel de alcohol wat hem deed zwalken, ik dacht tenminste zoiets te ruiken.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 23:21 ]

    Tyler Devoné
    Ik was na het gesprek met Melody naar mijn kamer geglipt om een fles alcohol te halen en er wat van te drinken. Ik raakte er echter een beetje té gehecht aan en heb zo'n beetje de hele fles leeg gedronken.
    Nu ben ik onderweg naar beneden om weer iemand te vinden die het een beetje gezellig kan maken. Ik loop de trap af en glij steeds een stukje naar beneden aangezien ik niet meer helemaal helder kan denken en normaal lopen lukt ook niet meer zo goed. Een lachje rolt over mijn lippen als ik plots onderaan de trap op mijn kont zit omdat ik weer een stap verkeerd zette.
    ''Sorry maar ehm gaat het wel?'' klinkt er plots achter me. Ik lach nog een keer zachtjes en draai me om naar waar de stem vandaan kwam.
    Ik glimlach naar het meisje achter me "Ja, het gaat wel" mompel ik grinnikend. Ik ben ook zo lacherig als ik aangeschoten ben..
    "Maar ik kan wel wat gezelschap gebruiken" vervolg ik grinnikend terwijl ik mezelf omhoog hijs aan de trap en voor haar te gaan staan.
    "Heeft iemand jou ooit gezegt dat je mooie ogen hebt?" vraag ik haar dan met een glimlach. Terwijl ik dat zeg strijk ik een verdwaald plukje haar achter haar oren. Een glimlach siert mijn lippen en mijn stralendwitte tanden worden zichtbaar.


    Ty is kleffer dan normaal als hij dronken is x'D


    Little do you know

    Al een idee voor Pete?


    Bowties were never Cooler

    Tyler Devoné
    Ik was na het gesprek met Melody naar mijn kamer geglipt om een fles alcohol te halen en er wat van te drinken. Ik raakte er echter een beetje té gehecht aan en heb zo'n beetje de hele fles leeg gedronken.
    Nu ben ik onderweg naar beneden om weer iemand te vinden die het een beetje gezellig kan maken. Ik loop de trap af en glij steeds een stukje naar beneden aangezien ik niet meer helemaal helder kan denken en normaal lopen lukt ook niet meer zo goed. Een lachje rolt over mijn lippen als ik plots onderaan de trap op mijn kont zit omdat ik weer een stap verkeerd zette.
    ''Sorry maar ehm gaat het wel?'' klinkt er plots achter me. Ik lach nog een keer zachtjes en draai me om naar waar de stem vandaan kwam.
    Ik glimlach naar het meisje achter me "Ja, het gaat wel" mompel ik grinnikend. Ik ben ook zo lacherig als ik aangeschoten ben..
    "Maar ik kan wel wat gezelschap gebruiken" vervolg ik grinnikend terwijl ik mezelf omhoog hijs aan de trap en voor haar te gaan staan.
    "Heeft iemand jou ooit gezegt dat je mooie ogen hebt?" vraag ik haar dan met een glimlach. Terwijl ik dat zeg strijk ik een verdwaald plukje haar achter haar oren. Een glimlach siert mijn lippen en mijn stralendwitte tanden worden zichtbaar.


    Yune van Therme

    Nog voor de bruinharige jongen zich omgedraaid is begint hij al zachtjes te lachen, "Ja, het gaat wel" grinnikt hij als hij zich dan eindelijk om heeft gedraaid. Oke ik had geen twijfel meer, het was alcohol. Fantastisch, ik was gek op dronken mensen.. "Maar ik kan wel wat gezelschap gebruiken" vervolgde hij nog steeds lachend terwijl hij, iets te dichtbij naar mijn zin, voor me komt staan. Een beetje hulpeloos keek ik om me heen, was er niemand anders die even op hem kon passen ofzoiets? "Heeft iemand jou ooit gezegt dat je mooie ogen hebt?" glimlachte hij naar mij. Nog voor dat ik ook maar de kans heb om mezelf weg te bewegen van zijn vingers strijkt hij een verdwaalt plukje achter mijn oor. Hard beet ik op de binnenkant van mijn wang terwijl ik mijn nagel in mijn palm drukte, niet doen knul echt niet doen. Ik haalde een keer diep adem, 'Eh nee eigenlijk niet' bracht ik uit terwijl ik een klein pasje naar achter deed. Het was dat hij teveel gedronken had en zo onschuldig kon kijken. 'Zullen we anders wat water voor je gaan halen?' stelde ik voor en ik glimlachte even klein.

    :') Yune kan kleffe Tyler niet erg waarderen

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 0:02 ]

    HelloSweety schreef:
    Al een idee voor Pete?


    Nee :C
    nja, ik schrijf zo wel gwn wat ook al word het waarschijnlijk huge crap maargoed xd

    Tyler Devoné
    Ik zie dat ze een beetje moeite heeft met het feit dat ik zo dichtbij kom, maar dat weerhoudt me nergens van.
    Als ze dan zegt dat niemand ooit tegen haar heeft gezegt dat ze mooie ogen heeft schud ik mijn hoofd met een efkeurend geluidje.
    "Vind ik niet kunnen, want ze zijn echt mooi" zeg ik dan met weer een stralende glimlach en een beetje eendubbele tong. Als ze dan een pasje naar achter gaat grinnnik ik zachtjes.
    "Nog nooit een vriend gehad?" vraag ik haar grinnikend. Als ze me dan vraagt of we misschien wat water moeten halen voor me schud ik lachend mijn hoofd.
    "Nee, nee dat hoeft niet. Ik vermaak me prima zo" glimlach ik vrolijk. Ik doe een stapje omhoog de trap op zodat ik weer net zo dicht tegen haar sta als net en doe mijn handen op beide leuningen om steun te behouden en recht te kunnen staan. Mijn motariek is niet zo best meer als ik dronken ben.
    Misschien dat zij deze handeling ziet als 'je gaat er niet langs en blijft mooi hier' dat is me wel vaker overkomen. Maar ach, is ook wel grappig soms, een bang meisje voor je dat niets durft te zeggen van wat je doet.


    Hehe, Tyler is gemeen en een beetje geil ofzo x'D


    Little do you know

    Tyler Devoné
    Ik zie dat ze een beetje moeite heeft met het feit dat ik zo dichtbij kom, maar dat weerhoudt me nergens van.
    Als ze dan zegt dat niemand ooit tegen haar heeft gezegt dat ze mooie ogen heeft schud ik mijn hoofd met een efkeurend geluidje.
    "Vind ik niet kunnen, want ze zijn echt mooi" zeg ik dan met weer een stralende glimlach en een beetje eendubbele tong. Als ze dan een pasje naar achter gaat grinnnik ik zachtjes.
    "Nog nooit een vriend gehad?" vraag ik haar grinnikend. Als ze me dan vraagt of we misschien wat water moeten halen voor me schud ik lachend mijn hoofd.
    "Nee, nee dat hoeft niet. Ik vermaak me prima zo" glimlach ik vrolijk. Ik doe een stapje omhoog de trap op zodat ik weer net zo dicht tegen haar sta als net en doe mijn handen op beide leuningen om steun te behouden en recht te kunnen staan. Mijn motariek is niet zo best meer als ik dronken ben.
    Misschien dat zij deze handeling ziet als 'je gaat er niet langs en blijft mooi hier' dat is me wel vaker overkomen. Maar ach, is ook wel grappig soms, een bang meisje voor je dat niets durft te zeggen van wat je doet.


    Yune van Therme
    Afkeurend schud hij zijn hoofd, '"Vind ik niet kunnen, want ze zijn echt mooi". Weer de grote lach van hem, best leuk maar niet nu. Ik haalde mijn schouders op 'Ik lig er niet wakker van, toch bedankt'. Blijkbaar vindt hij het amuserend als ik van hem weg loop maar bij zijn volgende opmerking rol ik geërgerd mijn ogen. 'Nee.' antwoord ik kort. "Nee, nee dat hoeft niet. Ik vermaak me prima zo" glimlacht hij vrolijk. Ik kon het niet laten om even te grinniken, 'Dat dacht ik al, maar ik denk niet dat Sharp blij met je is zo'. Wat was ik weer heerlijk saai, ach ergens maakte het me ook niet uit. Alsof het nog niet erg genoeg was stapte hij weer dicht op mij en houd zich zo vast aan de leuningen dat ik niet langs hem kan. Ongemakkelijk haalde ik een hand door mijn losse haren heen, niet fijn dit maar ik kon altijd nog naar achter. 'Oh ik ben trouwens Yune, mocht je het kunnen onthouden zo'

    Arme Yuneeee

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 0:30 ]

    HelloSweety schreef:
    John Hunter Bell
    Toen ik hem eenmaal dicht tegen me aan hield veranderde hij nog verder in een emotioneel wrak. Daardoor kreeg ik alleen maar een grotere neiging hem gerust te stellen en te beschermen. Zacht prefelde ik woordjes terwijl ik zacht over zijn rug wreef. Dat leek wel iets op te wekken, want hij keek me aan met een waterig glimlachje. Ik glimlachte terug om te zeggen dat dit goed was. Ik was er voor hem en daar mocht hij gerust gebruik van maken. Even verborg hij zijn gezicht in mijn nek. Mijn handen vielen stil en ik hield hem maar gewoon vast. Voor ik ook maar iets kon doen voelde ik zijn lippen weer op de mijnen. Mijn hart maakte een sprongetje en een warm tintelend gevoel vulde mijn lichaam. Het voelde heerlijk als onze lippen versmolten waren. Ik kuste hem terug terwijl ik hem nog wat dichter tegen me aan trok. "We kunnen ook een kleedhokje nemen voor als ze wakker wordt?" mompelde ik zacht tegen zijn lippen voor ik zonder mijn ogen te hebben geopend de zoen doorzet. Het voelde te fijn om de kus te breken, zeofs voor een gesprek. Dat kon ook prima met versmolten lippen en een luid kloppend hart.


    Pete Mikaelson
    John zoent me terug terwijl hij me nog dichter tegen zich aan drukt. Als hij dan iets tegen mijn lippen prevelt over een kleedhokje nemen voor als Lizzy wakker word negeer ik het compleet en zoen hem gewoon terug. Lizzy zal toch niets door vertellen als ik het haar vraag, ze zal vast te bang zijn dat ik haar anders iets doe ofzo. Ik leg mijn handen in John's nek en een glimlach siert mijn lippen terwijl ik hem gewillig zoen.
    Ik zou zo graag iedereen vertellen over het feit dat ik homo ben en dat ik John leuk vind, maar ik kan het gewoon niet. Daarom negeer ik zijn vraag ook. Ik weet gewoon niet hoe ik er op moet reageren, welke woorden ik moet gebruiken.. ik weet het allemaal niet.


    Ugh sorry weet niks beters


    Little do you know

    John Hunter Bell
    Hij negeerde mijn vraag compleet, waardoor ik me afvroeg of hij zich wel zo graag wilde verstoppen. Zijn handen gleden naar mijn nek en ik voelde hem tegen mijn lippen glimlachen. Dat deed mij ook glimlachen terwijl de heerlijke kus voortduurde. Mijn hart klopte wild en ik hield hem stevig tegen me aan met mijn armen om zijn middel. Hij leunde alleen iets te vwel, waardoor ik achterover kukelde en hem in mijn val meetrok. Zo kwam het dat ik languit op de koele vloer lag met hem bovenop me. Ik trok terug met het schaamrood op mijn wangen, maar toen begon ik toch te grinniken. Eigenlijk was dit wel een hele domme actie van mij. Zo extreem sterk was ik namelijk ook niet en als ik eenmaal uit balans was, was het voor mij een enkeltje vloer. Gelukkig zaten we al, dus was de val nu niet hard. Ik keek nogsteeds grinnikend naar de extreem sexy jongen op mijn borst met kleine fonkelende waterdruppeltjes op zijn prachtige huid. Elke minuut viel ik verder en verder voor deze jongen. Nogsteeds hield ik mijn armen stevig om hem heen geslagen. Ik ging hem echt niet meer loslaten als het niet noodzakelijk was.


    Bowties were never Cooler

    (Moet ik nog ergens op reageren?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Tyler Devoné
    Bij mijn opmerking dat ze zeker nooit een vriend gehad heeft rolde ze met haar ogen, weer klonk er een grinnik van mij af.
    ''Dat dacht ik al, maar ik denk niet dat Sharp blij met je is zo'' zegt ze dan weer. Ik lach zachtjes, een braaf meisje dus.
    "Dan had Sharp mijn tassen maar moeten doorzoeken, het was wel te raden dat ik drank bij me heb" zeg ik grinnikend tegen haar "eigen schuld" vervolg ik schouder ophalend.
    Dan stelt ze zichzelf voor, Yune. Die naam heb ik eerder gehoord hier, maar dat is dan ook wel logisch. Ik grinnik zacht en kijk haar glimlachend aan.
    "Tyler, en als je mij twee keer op onmogelijke plaatsen ziet, wees niet bang want dat is dan mijn tweelingbroer Jeremy" grinnik ik zachtjes.
    "Maar ehm, hoe komt het dat je nog nooit een vriend heb gehad? Je bent echt heel knap.." ik laat mijn ogen over haar lichaam glijden en kijk haar dan weer glimlachend aan "Zeker niet geïnteresseerd in jongens, of wel soms?" vraag ik dan grinnikend. Brave meisjes zijn nooit zo geïnteresseerd in jongens.

    Pete Mikaelson
    John glimlacht tegen mijn lippen aan als hij voelt dat een glimlach mijn lippen siert.
    Plots raakt hij uit balans want het volgende moment lig ik boven op hem en hij op de grond. Ik kijk hem grinnikend aan en als ik zijn rode wangen zie lach ik zachtjes naar hem. Als hij dan ook grinnikt kijk ik hem weer glimlachend aan.
    "Je hebt je toch niet bezeerd hé?" vraag ik hem dan bezorgd. We vielen niet hard of zo, en we zaten al, maar toch. Hij had zich kunnen bezeren met mijn gewicht er bovenop. Kort afwachtend kijk ik hem aan, maar het schiet me niet te binnen om misschien van hem af te gaan. Eigenlijk ligt dit wel fijn zo boven op John. Ik plaats mijn handen naast hem als steun zodat ik niet met mijn volle gewicht op hem hoef te liggen en glimlach naar hem.


    x'd
    Verveling :')
    Ik weet echt niks voor Pete dus ik schrijf maar gewoon wat hoor x'd
    Geen zin om je weer zo lang te laten wachten :')


    Little do you know