• Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze ;)

    Over een week begint de jacht op de Mol alweer! Land en kandidaten zijn bekend en de intro en leader zijn er ook al.



    Op dit topic kunnen we alvast discussiëren over wie de Mol zou kunnen zijn, en alles uiten over wat we van de serie vinden als die verder gaat.
    Ook iets om in je agenda te noteren: Woensdag 1 Januari, 21.20, Nederland 3. Dan is een special over de afgelopen seizoenen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 14:10 ]

    Ik kijk 't voor de eerste keer, dus ik moet er nog even inkomen, haha. Maar ik zou geen ideeee hebben wie de mol zou kunnen zijn, atm.

    Ik ga denk ik vandaag vooral letten op de acties van Jan-Willem. Al moet ik de rest natuurlijk ook in de gaten houden :Y)
    Wie denken jullie wie deze aflevering afvalt? Ik denk Jennifer


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    Ik ga denk ik vandaag vooral letten op de acties van Jan-Willem. Al moet ik de rest natuurlijk ook in de gaten houden :Y)
    Wie denken jullie wie deze aflevering afvalt? Ik denk Jennifer

    Achja, als je iets mist kun je het altijd terugzien. Ik moet nog even wachten met kijken totdat het online staat :( Ik weet al die namen van de mensen nog niet eens, kan sommige gezichten nog niet eens goed uit elkaar halen dus ik weet echt niks.
    Ik hoop dat Owen er nog even in blijft :)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    After schreef:
    Ik ga denk ik vandaag vooral letten op de acties van Jan-Willem. Al moet ik de rest natuurlijk ook in de gaten houden :Y)
    Wie denken jullie wie deze aflevering afvalt? Ik denk Jennifer


    Ik denk dat iemand die heel erg obvious is eruit vliegt


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    (...)

    Ik denk dat iemand die heel erg obvious is eruit vliegt

    Ja, dat lijk mij ook wel weer zoiets.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ken toch best veel mensen, maar gewoon niet bij naam. Nu ik ze heb gezien, herken ik er eigenlijk best veel. Ik heb zin in vanavond!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ken ze nu al allemaal, volgens mij. Ghehe. I'm an obsessed fangirl.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb echt maar 5 minuten gekeken.
    Terwijl Owen aan het praten was, voer er een boot met "MOL" erop langs.
    Dat is het enige wat ik heb kunnen ontdekken voordat ik boos werd en mn molboekje verscheurde en besloot nooit meer te kijken.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nah, Owen. Ben wel blij dat mijn drie faves er nog zijn!
    Ik verdenk nu.. Sophie denk ik..


    Danmarks Dynamite.

    Ik verdenk Jan-Willem en Sofie, maar echt redenen daarvoor heb ik niet, dat is gewoon het gevoel dat ik heb. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik verdenk Sofie nu. Al zal dat de volgende aflevering vast wel veranderen. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oeps, ik heb de eerste aflevering niet gezien, maar die van net wel. Ik heb nog niet echt verdenkingen.


    Stenenlikker

    Ik vond het trouwens wel heel evil dat iemand in een zin 'the game' zei, maar na the game nam hij een kleine pauze....


    Stenenlikker

    Okay, mijn favoriet is Tycho en daarna Sofie ^^ mijn mollen zijn Jennifer, Daphne en die andere gozer trouwens ook, die met Daphne het dak op moest.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noraley schreef:
    Okay, mijn favoriet is Tycho en daarna Sofie ^^ mijn mollen zijn Jennifer, Daphne en die andere gozer trouwens ook, die met Daphne het dak op moest.


    Jan Willem. Hem heb ik ook onder andere in mijn achterhoofd. Hij werkt ten slotte bij de Avro...
    Probeer desondanks wel vanuit een neutraal standpunt te bekijken, niets is wat het lijkt.....