• TIJDELIJKE STOP OP MEIDEN/ ANGELS!!

    De titel zegt het eigenlijk al een beetje. Dit verhaal speelt zich af in die diepste gronden in het kasteel van Satan/ Lucifer. Jij bent als een van de 10 mensen uitgekozen om hem te vergezellen als een van zijn "Angels". Als Angel haal de mensen naar beneden, die in de hell horen, zodra ze dood zijn. Als Angel heb je veel vrijheid en kan je soms je eigen leven opbouwen voor een tijdje als je op aarde bent. Er zijn altijd 3 dagen waarbij je weer naar beneden moet om je krachten op pijl te houden. Elke Angel (vrouwen) of Demon (mannen) heeft zijn eigen unieke kracht om de zielen mee te nemen naar de plek waar ze horen.


    Ik hoop dat jullie het wat vinden. Het leek mij op zich geen slecht idee, maar dat is mijn mening.

    Invullijst:

    Naam:
    Leeftijd:
    Situatie met Satan/ Lucifer: (dus hoe jou verbindt met Satan)
    Karakter:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Kracht:


    Rollen:
    Vrouw van Satan: Nemesis Sarris|| 500 jr || maybetonight
    Angels (Vrouwen): 1 OVER!
    - Sky Rosalie Crowley || 943 jr. || MissVendetta
    - Prytha Lifeless || 250 jr. || LyraPhoenix
    - Rose Katherine Lightwood || 1241 jr. || MissVendetta
    - Lauren Zinovjev || 70 jr. || Daughters
    -

    Satan/ Lucifer: Lucifer/ Luc || unknown || BlackDesire
    Demons (Mannen): 1 OVER!
    - Sebastian/ Seb || 1000 jr ||MarkOfCain
    - Vetis Lifeless || 100 jr. || LyraPhoenix
    - Alex Carson || 300 jr. || XLaheyX
    - Hades || 3599 jr. || MarkOfCain
    -


    Het Kasteel:
    Buitenkant
    Binnenkant
    Trappenhuis

    - Speeltopic
    - Praattopic

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 10:55 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ~Ik ga zo mijn rol nog wat uitbreiden, maar gebeurd hier verder trouwens nog wat?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    ~Ik ga zo mijn rol nog wat uitbreiden, maar gebeurd hier verder trouwens nog wat?

    Ik heb nog niet van iedereen een antwoord gehad en nog iemand moet zijn rol maken

    TEN LAATSTE VRIJDAG(15/08) EEN ANTWOORD/ROL INVULLEN OF JE WORDT VERWIJDERD

    Ik wil wel een angel zijn!

    Naam: Hydris
    Leeftijd: 666
    Situatie met Satan/ Lucifer: Ooit was Hydris een goede engel, maar door verraad en het doden van onschuldige mensen, viel ze naar beneden, en langzamer hand groeiden haar mooie witte vleugels uit als zwarte vleermuis vleugels, ze kreeg hoorns en een staart (geen idee waarom)
    Karakter: Aggresief, bazig, koppig, brutaal
    Uiterlijk: (kan geen geschikte foto vinden ) Vleurmuisvleugels, lang wild zwart haar, een dunne zwarte staart met een rode vlam, rode ogen, kleine zwarte hoorns, Draagt emo kleding.
    Kracht: Vuur besturen, kan net als een balrog een zweep van vuur tevoorschijnhalen, vuurspugen, en als kwaad is word haar haar ook vuur. (rood vuur)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 15:31 ]

    Zijn er trouwens nog aanvullende regels? Zoals een minimum aan woorden? acceptatie van 16+ of niet, taalgebruik, de tekens voor OT, etc. ?


    Credendo Vides

    De regels staan bij het speeltoppic, minimaal 200 woorden en xSilentScreamx je staat erbij

    Oh goh dom, ik had nog niet door dat er al een speeltopic is x) Typisch...


    Credendo Vides




    Naam: Nathaniel Lysander Briarwood
    Leeftijd: Hij oogt 23, maar hij is 6137 jaar oud., al is hij voor zichzelf al wel vergeten hoe oud hij precies is, hij weet alleen dat hij rond de 6000 zit.
    Situatie met Satan/ Lucifer: (dus hoe jou verbindt met Satan) Hij en Lucifer gaan al heel lang terug samen, Nathaniel is een gevallen engel, hij is gevallen doordat hij zich niet echt bekommerd om de mensheid en hij het in zijn jongere jaren het leuk vond om te spelen met hen alsof het tinnen soldaatjes waren.

    Karakter: Nathaniel is meer een introvert persoon dan een extrovert type, hij zondert zich vaak af van zijn omgeving en kan uren, dagenlang zonder enig contact met de buitenwereld, want door zijn leeftijd ziet hij een jaar even goed voorbij gaan als een uur.
    Maar als hij communiceert is hij geduldig en redelijk vriendelijk, al houdt hij altijd wel van een scherp randje sarcasme en kan hij zo af en toe sadistisch uit de hoek komen, het maakt hem niet uit wat er met anderen gebeurd zolang hij zelf er maar goed uitkomt.
    Hij wisselt tussen het leven in de hel en het leven in de mensenwereld, maar hij weigert om menselijke trekken over te nemen omdat hij zich dan verzwakt voelt; mensen zijn een ondergeschikt ras dat maar 10% van hun hersens gebruiken.
    Ondanks zijn kijk is Nathaniel diep vanbinnen een romanticus en filosoof en hij vind het interessant om in vlagen naar de mensheid te kijken om te zien wat hun hoogtepunten en dieptepunten zijn, ook al veracht hij vele menselijke politieke spelletjes, hij is overigens gefascineerd door natuurrampen en het effect dat het geeft op de mensheid, daarnaast is hij ook heel artistiek als het op eventueel moorden aankomt.
    Een van zijn keurmerken is het transformeren van de lijken in 'gevallen engelen.', dit doet hij echter alleen met de personen waarvan hij de zielen genomen heeft.
    Zoals hier te zien Maar naast dit gegeven maakt hij ook andere 'kunstwerken' die altijd op een bepaalde manier terugslaan op de persoon zelf.

    Nathaniel is niet iemand die snel uit zijn slof schiet of echt kwaad word, maar wanneer dat gebeurd kun je maar beter niet bij hem in de buurt komen.
    Ondanks zijn haat en fascinatie relatie met de mensheid heeft hij ook een aantal protegés.
    Hij vind het heerlijk om in gekkengestichten mensen te bezoeken om hen te bespelen, raad te geven of dingen voor hem te laten doen.
    Nathaniel is gedreven voor gerechtigheid, al wilt hij niet meer naar de hemel met diens regels over aanbidding, zuiverheid en andere dingen, maar hij wilt ervoor zorgen dat een andere engel val, de engel waardoor hij mede gevallen is maar die de zeis ontgaan was.

    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Nathaniel heeft donkerbruin haar en een bleek gelaat, daarnaast is hij vrij smal gebouwd; hij is rond de 1.75 en als je hem in de mensenwereld aantreft is het hoogstwaarschijnlijk dat je hem zult treffen in een overhemd of een sweater.
    Zijn zwarte ogen kan hij verruilen voor een paar groene ogen, die altijd met een bepaalde nieuwsgierige glinstering door het leven gaan, tenzij hij weer terecht komt in een bui van verwaarlozing en het hem niet uitmaakt wat er ook maar om hem heen gebeurd.

    Nathaniel heeft als het ware een 'demon mode' dit is wanneer hij zich als een demon toont.
    Zijn ogen zijn dan dus zwart met een iets donkere omlijsting erbij, hij oogt ook iets langer en gespierder wanneer hij in deze mood is, al gebeurd dit alleen als hij echt heel pissed is of als hij iemand naar de hel moet slepen.
    Ook heeft Nathaniel zijn vleugels verloren toen hij uit de hemel getrapt werd; dit resulteerde in twee grote litteken met nog een heel klein stukje uitstekend bot van waar ze ooit vast hadden gezeten.
    Hij heeft zijn vleugels bewaard in een grote vitrine die hij op zijn kamer in de hell houdt om hem eraan te herinneren wie hij is, wat hij heeft gedaan en waar hij heen wilt.


    Kracht:
    Nathaniel heeft de kracht om in andermans dromen of nachtmerries te verschijnen, ook wanneer een persoon bewusteloos is, zo kan hij de dingen tot zijn hand te wenden en de droomwereld te vormen zoals hij dat wilt, dit kan hij ook bij zichzelf, zodat hij zich voor kan stellen wat hij maar wilt zonder ooit last te hebben van akelige gedachten die mensen wel eens pesten wanneer ze slapen.
    Wanneer hij in deze dromwereld is van een persoon waarvan hij de ziel wilt nemen hoeft hij zo goed als enkel in zijn vingers te knippen, want zielen zijn kwetsbaar wanneer ze dromen, Nathaniel hoeft ze dus niet mee te slepen de hell in, ze volgen hem volgzaam, gevangen in een bubbel van goedgelovigheid.

    Zo, ik denk dat ik hem nu compleet heb, al kan ik er altijd nog iets aan veranderen als me nog iets te binnenschiet.


    Credendo Vides

    Herinnering! TEN LAATSTE VRIJDAG(15/08) EEN ANTWOORD/ROL INVULLEN OF JE WORDT VERWIJDERD

    Update: Max. 2 dagen extra! Daarna wil ik een reactie of je rol is weg!

    Dit geldt alleen voor de mensen die al een rol hadden en nog niet hebben geantwoord.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 19:18 ]

    MELDING

    Als het goed is voor iedereen kunnen we vanaf maandag nog beginnen. Er zijn nog 3 mensen waar ik voor wacht, van de ene verwacht ik geen antwoord, van de andere ben ik voor 100 procent zeker dat ze op vakantie is omdat zij altijd actief mee deed, dus die verwijder ik niet maar de laatste speelt Lucifer dus dat is wat moeilijk. We hebben een tijd zonder Luci gespeeld maar als BlackDesire niet meer antwoordt, wilt er dan iemand haar rol overnemen want Lucifer kunnen we NIET uit het verhaal doen? Zo niet, dat verwijder ik één van mijn personages en speel ik hem. Alvast bedankt! (=

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 11:41 ]

    Ik ga morgen mij persnage afmaken. Had weinig tijd om dat te doen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lucifer is back whahahahahaha(duivel)

    dat klinkt dus echt niet eng ofzo

    BlackDesire schreef:
    Lucifer is back whahahahahaha(duivel)

    dat klinkt dus echt niet eng ofzo

    Yeah! (:

    Poor guy heeft alleen iemand vermoord hoe kan hij daar nu over heen komen. (A)