• TIJDELIJKE STOP OP MEIDEN/ ANGELS!!

    De titel zegt het eigenlijk al een beetje. Dit verhaal speelt zich af in die diepste gronden in het kasteel van Satan/ Lucifer. Jij bent als een van de 10 mensen uitgekozen om hem te vergezellen als een van zijn "Angels". Als Angel haal de mensen naar beneden, die in de hell horen, zodra ze dood zijn. Als Angel heb je veel vrijheid en kan je soms je eigen leven opbouwen voor een tijdje als je op aarde bent. Er zijn altijd 3 dagen waarbij je weer naar beneden moet om je krachten op pijl te houden. Elke Angel (vrouwen) of Demon (mannen) heeft zijn eigen unieke kracht om de zielen mee te nemen naar de plek waar ze horen.


    Ik hoop dat jullie het wat vinden. Het leek mij op zich geen slecht idee, maar dat is mijn mening.

    Invullijst:

    Naam:
    Leeftijd:
    Situatie met Satan/ Lucifer: (dus hoe jou verbindt met Satan)
    Karakter:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Kracht:


    Rollen:
    Vrouw van Satan: Nemesis Sarris|| 500 jr || maybetonight
    Angels (Vrouwen): 1 OVER!
    - Sky Rosalie Crowley || 943 jr. || MissVendetta
    - Prytha Lifeless || 250 jr. || LyraPhoenix
    - Rose Katherine Lightwood || 1241 jr. || MissVendetta
    - Lauren Zinovjev || 70 jr. || Daughters
    -

    Satan/ Lucifer: Lucifer/ Luc || unknown || BlackDesire
    Demons (Mannen): 1 OVER!
    - Sebastian/ Seb || 1000 jr ||MarkOfCain
    - Vetis Lifeless || 100 jr. || LyraPhoenix
    - Alex Carson || 300 jr. || XLaheyX
    - Hades || 3599 jr. || MarkOfCain
    -


    Het Kasteel:
    Buitenkant
    Binnenkant
    Trappenhuis

    - Speeltopic
    - Praattopic

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 10:55 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ja, hij is prima zo!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    De rol van mij staat op pagina 11.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    De rol van mij staat op pagina 11.


    Ik heb je erbij gezet! Bedankt voor het melden ervan.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:


    Naam:
    Rose Katherine Lightwood
    Leeftijd:
    Lijkt 21, maar is daadwerkelijk 1241
    Situatie met Satan/ Lucifer:
    Rose heeft zich stiekem altijd al met lugubere gedachtes en interesses bezig gehouden. Op een dag merkte haar ouders dat ze niet de meest normale gedachtes had zoals de gemiddelde tiener had. Door deze gedachtes en handelingen werd Rose naar een Mentale Inrichting gebracht. Jaren lang heeft ze daar gezeten, maar op jonge leeftijd ging ze dood door mishandeling en eindigde door haar handelingen in Hell. Sinds dien heeft ze altijd genoten van haar nieuwe thuis.
    Karakter:
    Rose is een meid vol passie en temperament. Hierdoor kan ze ook erg snel boos zijn, omdat ze temperamentvol is. Ze heeft soms een erg kort lontje en kan soms erg bot zijn. Ze is een meid die nooit haar emoties zal laten zien. Daardoor kan ze bij de meeste Demons en Angels bekend staan om de "Angel zonder emoties". Het maakt haar niets uit wat de andere van haar denken, zolang zij maar haarzelf kan zijn.
    Uiterlijk:
    Rose heeft lang zwart haar dat tot haar middel loopt en haar ogen zijn zo blauw als ijs. Daardoor lijkt haar blik vaak killer dan ze daadwerkelijk denkt. Haar huid is glad en spierwit. Op haar armen zijn littekens te zien. Dit komt door haar mensenleven. Ze was in die tijd erg onzeker en begon met snijden. Zelfs in Hell zijn die littekens niet helemaal verdwenen en nog steeds zichtbaar. Rose is ongeveer 1,76 lang en weegt 61 kilo. Ze heeft een slanke taille en haar lichaam is redelijk in proportie gebleven. Wel zijn haar heupen wat breder waardoor ze vroeger erg onzeker was van haar lichaam. Ondertussen heeft ze haar curves geaccepteerd en leert ermee leven.
    Kracht:
    Rose heeft de kracht van de schaduw gekregen. Hiermee kan ze makelijk zelf verdwijnen in de schaduw of zelfs totale handlangers uit de schaduw laten ontstaan om mensen voor haar mee te nemen de Hell in.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik een meisje?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Zijn er nog rollen vrij?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Zijn er nog rollen vrij?

    Ja maar de leider doet niet echt meer mee, we zijn nog maar met 3 mensen echt actief....

    Oh, jammer...
    Ach, ik zal het topic in de gaten blijven houden mocht er weer leven in komen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Oh, jammer...
    Ach, ik zal het topic in de gaten blijven houden mocht er weer leven in komen.

    Inderdaad want het was altijd mijn favoriet topic (: Ik zal anders eens iedereen -morgen- een privébericht sturen op te zien of ze nog terug willen meedoen (:

    *Melding*
    Ik ga voorlopig het topic overnemen en in goede banen (proberen) leiden. Ik zal iedereen een privébericht sturen omdat jullie nog willen meedoen of niet.
    Ik versta het natuurlijk als jullie op reis zijn, maar dan we tegen september toch terug kunnen beginnen. Voor de mensen die niet verder willen kunnen we of je rol overnemen of de rol vrijmaken. Het feit dat ik het topic voorlopig overneem is besproken met MissVedetta. Zij heeft het te druk in het 'echte leven' om nu een topic te leiden. Hou hier rekening mee en ik hoop dat we terug gaan beginnen (:

    DE ROLLEN - Hier komen de rollen in van de mensen die nog meedoen! Ik verwijder je als je niet meer meedoet of een nieuwe rol wilt of als iemand mee wilt doen want ik kan natuurlijk niet in het begintopic (:
    - Groen gekleurd: doet nog mee
    -Rood gekleurd: nog niet zeker
    - Oranje gekleurd: rol overnemen

    Vrouw van Satan: Nemesis Sarris|| 500 jr || AintItFun
    Angels (Vrouwen): 1 OVER!
    - Sky Rosalie Crowley || 943 jr. || MissVendetta
    - Rose Katherine Lightwood || 1241 jr. || MissVendetta
    - Lauren Zinovjev || 70 jr. || Daughters
    - Hydris || 666 jr. || xSilentScreamx

    Satan/ Lucifer: Lucifer/ Luc || unknown || BlackDesire
    Demons (Mannen): 1 OVER!
    - Sebastian/ Seb || 1000 jr ||Deamon
    - Hades || 3599 jr. || Deamon
    - Leviathan 'Lotan' Walles || 4000 jr. || Lazulis
    - Nathaniel Lysander Briarwood || 6137 jr. || DreamerN

    [ bericht aangepast op 16 sep 2014 - 19:37 ]

    Ik neem dan een mannelijke rol, het is weer eens tijd dat ik me daar weer eens in ga verdiepen x)
    Zal zo snel mogelijk mijn personage aanmaken.
    Tenzij er nog een meisje moet komen, dan switch ik het wel over om het evenwicht op peil te houden, indien nodig.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 2:26 ]


    Credendo Vides

    Mag ik een vrouwelijke rol?

    Ik zet jullie allebei erbij zodra ik op mijn pc zit! (:




    Naam: Nathaniel Lysander Briarwood
    Leeftijd: Hij oogt 23, maar hij is 6137 jaar oud., al is hij voor zichzelf al wel vergeten hoe oud hij precies is, hij weet alleen dat hij rond de 6000 zit.
    Situatie met Satan/ Lucifer: (dus hoe jou verbindt met Satan) Hij en Lucifer gaan al heel lang terug samen, Nathaniel is een gevallen engel, hij is gevallen doordat hij zich niet echt bekommerd om de mensheid en hij het in zijn jongere jaren het leuk vond om te spelen met hen alsof het tinnen soldaatjes waren.

    Karakter: Nathaniel is meer een introvert persoon dan een extrovert type, hij zondert zich vaak af van zijn omgeving en kan uren, dagenlang zonder enig contact met de buitenwereld, want door zijn leeftijd ziet hij een jaar even goed voorbij gaan als een uur.
    Maar als hij communiceert is hij geduldig en redelijk vriendelijk, al houdt hij altijd wel van een scherp randje sarcasme en kan hij zo af en toe sadistisch uit de hoek komen, het maakt hem niet uit wat er met anderen gebeurd zolang hij zelf er maar goed uitkomt.
    Hij wisselt tussen het leven in de hel en het leven in de mensenwereld, maar hij weigert om menselijke trekken over te nemen omdat hij zich dan verzwakt voelt; mensen zijn een ondergeschikt ras dat maar 10% van hun hersens gebruiken.
    Ondanks zijn kijk is Nathaniel diep vanbinnen een romanticus en filosoof en hij vind het interessant om in vlagen naar de mensheid te kijken om te zien wat hun hoogtepunten en dieptepunten zijn, ook al veracht hij vele menselijke politieke spelletjes, hij is overigens gefascineerd door natuurrampen en het effect dat het geeft op de mensheid, daarnaast is hij ook heel artistiek als het op eventueel moorden aankomt.
    Een van zijn keurmerken is het transformeren van de lijken in 'gevallen engelen.', dit doet hij echter alleen met de personen waarvan hij de zielen genomen heeft.
    Zoals hier te zien Maar naast dit gegeven maakt hij ook andere 'kunstwerken' die altijd op een bepaalde manier terugslaan op de persoon zelf.

    Nathaniel is niet iemand die snel uit zijn slof schiet of echt kwaad word, maar wanneer dat gebeurd kun je maar beter niet bij hem in de buurt komen.
    Ondanks zijn haat en fascinatie relatie met de mensheid heeft hij ook een aantal protegés.
    Hij vind het heerlijk om in gekkengestichten mensen te bezoeken om hen te bespelen, raad te geven of dingen voor hem te laten doen.
    Nathaniel is gedreven voor gerechtigheid, al wilt hij niet meer naar de hemel met diens regels over aanbidding, zuiverheid en andere dingen, maar hij wilt ervoor zorgen dat een andere engel val, de engel waardoor hij mede gevallen is maar die de zeis ontgaan was.

    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Nathaniel heeft donkerbruin haar en een bleek gelaat, daarnaast is hij vrij smal gebouwd; hij is rond de 1.75 en als je hem in de mensenwereld aantreft is het hoogstwaarschijnlijk dat je hem zult treffen in een overhemd of een sweater.
    Zijn zwarte ogen kan hij verruilen voor een paar groene ogen, die altijd met een bepaalde nieuwsgierige glinstering door het leven gaan, tenzij hij weer terecht komt in een bui van verwaarlozing en het hem niet uitmaakt wat er ook maar om hem heen gebeurd.

    Nathaniel heeft als het ware een 'demon mode' dit is wanneer hij zich als een demon toont.
    Zijn ogen zijn dan dus zwart met een iets donkere omlijsting erbij, hij oogt ook iets langer en gespierder wanneer hij in deze mood is, al gebeurd dit alleen als hij echt heel pissed is of als hij iemand naar de hel moet slepen.
    Ook heeft Nathaniel zijn vleugels verloren toen hij uit de hemel getrapt werd; dit resulteerde in twee grote litteken met nog een heel klein stukje uitstekend bot van waar ze ooit vast hadden gezeten.
    Hij heeft zijn vleugels bewaard in een grote vitrine die hij op zijn kamer in de hell houdt om hem eraan te herinneren wie hij is, wat hij heeft gedaan en waar hij heen wilt.


    Kracht:
    Nathaniel heeft de kracht om in andermans dromen of nachtmerries te verschijnen, ook wanneer een persoon bewusteloos is, zo kan hij de dingen tot zijn hand te wenden en de droomwereld te vormen zoals hij dat wilt, dit kan hij ook bij zichzelf, zodat hij zich voor kan stellen wat hij maar wilt zonder ooit last te hebben van akelige gedachten die mensen wel eens pesten wanneer ze slapen.
    Wanneer hij in deze dromwereld is van een persoon waarvan hij de ziel wilt nemen hoeft hij zo goed als enkel in zijn vingers te knippen, want zielen zijn kwetsbaar wanneer ze dromen, Nathaniel hoeft ze dus niet mee te slepen de hell in, ze volgen hem volgzaam, gevangen in een bubbel van goedgelovigheid.

    Zo, ik denk dat ik hem nu compleet heb, al kan ik er altijd nog iets aan veranderen als me nog iets te binnenschiet.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 16:22 ]


    Credendo Vides