• TIJDELIJKE STOP OP MEIDEN/ ANGELS!!

    De titel zegt het eigenlijk al een beetje. Dit verhaal speelt zich af in die diepste gronden in het kasteel van Satan/ Lucifer. Jij bent als een van de 10 mensen uitgekozen om hem te vergezellen als een van zijn "Angels". Als Angel haal de mensen naar beneden, die in de hell horen, zodra ze dood zijn. Als Angel heb je veel vrijheid en kan je soms je eigen leven opbouwen voor een tijdje als je op aarde bent. Er zijn altijd 3 dagen waarbij je weer naar beneden moet om je krachten op pijl te houden. Elke Angel (vrouwen) of Demon (mannen) heeft zijn eigen unieke kracht om de zielen mee te nemen naar de plek waar ze horen.


    Ik hoop dat jullie het wat vinden. Het leek mij op zich geen slecht idee, maar dat is mijn mening.

    Invullijst:

    Naam:
    Leeftijd:
    Situatie met Satan/ Lucifer: (dus hoe jou verbindt met Satan)
    Karakter:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Kracht:


    Rollen:
    Vrouw van Satan: Nemesis Sarris|| 500 jr || maybetonight
    Angels (Vrouwen): 1 OVER!
    - Sky Rosalie Crowley || 943 jr. || MissVendetta
    - Prytha Lifeless || 250 jr. || LyraPhoenix
    - Rose Katherine Lightwood || 1241 jr. || MissVendetta
    - Lauren Zinovjev || 70 jr. || Daughters
    -

    Satan/ Lucifer: Lucifer/ Luc || unknown || BlackDesire
    Demons (Mannen): 1 OVER!
    - Sebastian/ Seb || 1000 jr ||MarkOfCain
    - Vetis Lifeless || 100 jr. || LyraPhoenix
    - Alex Carson || 300 jr. || XLaheyX
    - Hades || 3599 jr. || MarkOfCain
    -


    Het Kasteel:
    Buitenkant
    Binnenkant
    Trappenhuis

    - Speeltopic
    - Praattopic

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 10:55 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Nou ik ben niet fulltime online om dingen te zien.. Ik heb ook gewoon een leven hiernaast, dus en er niks van gezien. Mail gewoon de volgende keer want niemand hier heeft een 2de rol en gaat ook niet gebeuren. Ik zoek al maar meerdere mensen voor deze rpg..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mysticnight => MarkOfCain

    Mag ik dus nog een man?

    Lekker officieel =) De rol komt zo snel mogelijk!

    Hehe ik zal het erbij zetten ^-^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Negeer dit bericht..

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 17:46 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Hades



    Leeftijd: 3599 jaar

    Relatie met Lucifer: Hades werd in het oude Griekenland vereert als de God van de Onderwereld maar dit was hij niet. In tegendeel. Hij was net in een demon verandert en hij was de grootste wildebras die er bestond. Hij kwam vaak naar de aarde en maakte de mensen bang. Zo bang dat ze hem begonnen te eren zodat hij hen met rust zou laten. Na een paar honderd jaar werd Lucifer dit zo beu dat hij de roddel heeft verspreidt dat deze ‘Griekse Goden’ dus helemaal niet echt zijn en zo verder. Zo begonnen ze niet meer voor hem te bidden. Tegelijkertijd strafte Lucifer Hades. Want hij was de baas en zou altijd de baas blijven. Na deze ‘demonpuberteit’ werd Hades al volwassener maar hij blijft de ‘clown’ van Hell. Hij komt nu ook beter over een met Lucifer.

    Uiterlijk:


    Hades is lang, heel lang. Hij is een meter 95 . Zijn haar is al even lang als zijn lengte. Het komt bijna tot zijn schouders en is bruin. Maar Hades houdt van zijn uiterlijk. Hij is wild en zo mag zijn haar ook zijn. Hij heeft speciale ogen. Op de ene dag lijken ze helder blauw, op de andere wat grijs, blauwig maar op de andere zijn ze groen of bruin. Maar als Hades kwaad wordt zijn , zijn ogen zwart, net zoals iedereen. Meestal draagt hij een pak maar soms heeft hij zin om gewoon een jeansbroek aan te trekken.

    Innerlijk: Hades is dus de wilde bras van de groep. Hij is altijd klaar voor een grap, hij is één van de weinige Demons met humor. Maar tegelijkertijd kan hij kinderachtig zijn ook al is dit ondertussen al sterk verminderd. Hades is ook altijd sadistisch geweest en men zegt dat als je door hem wordt gemarteld in Hell dat Hell duizend keer zo erg is. Ook heeft hij zijn trots die bij hem vaak in de weg staat. Hades is zeer sociaal en kan met iedereen omgaan zodra ze maar duidelijk weten dat hij de baas is. Ondanks dat hij met iedereen ‘vriendelijk’ omgaat heeft hij maar één goede vriend, Sebastian (oké, dat moest er gewoon in ;p). Ze kennen elkaar al lang en hun vriendschap is diep. Hades is ook iemand die altijd wraak neemt als je hem iets hebt misdaan.Hij is iemand die vrijheid hoog aanziet. Zijn karakter past daar ook bij want hij is zorgeloos, zelfstandig en zelfzeker. Soms kan hij zelfs roekeloos zijn maar hij blijft eenmaal een Demon dus het is niet zo erg.

    Kracht:


    Hades heeft de kracht om de realiteit te veranderen. Meestal maakt hij zijn slachtoffers gek in deze andere dimensie. Als hij zich verveelt maakt hij ook soms gewoon één die hij leuk vindt,deze probeert hij dan zo perfect mogelijk te maken naar wat hij wilt. Meestal maakt hij gewoon iets humoristisch en af en toe steekt hij eens een Demon in één van deze dimensies zodat Hades eens goed kan lachen.

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 19:00 ]

    Zijn karakter ga ik nog wat uitbreiden later =)

    SAMMYYYYY! 0.0 *fangirls*


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    SAMMYYYYY! 0.0 *fangirls*

    Hihi, ik ben eigenlijk een Dean fan maar ik vond dat Sam zijn uiterlijk er wat bij paste (hoe ik hem toch wou voorstellen) :)

    MarkOfCain schreef:
    (...)
    Hihi, ik ben eigenlijk een Dean fan maar ik vond dat Sam zijn uiterlijk er wat bij paste (hoe ik hem toch wou voorstellen) :)


    Hehe dean is ook cute, maar ik vind Sam zijn lichaam echt zooo uhhhh *kwijlt bij het idee*


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    (...)

    Hehe dean is ook cute, maar ik vind Sam zijn lichaam echt zooo uhhhh *kwijlt bij het idee*

    Hij is idd mooi maar Dean vind ik knapper (en Cas, *droomt weg*)

    MarkOfCain schreef:
    (...)
    Hij is idd mooi maar Dean vind ik knapper (en Cas, *droomt weg*)


    Ahhh Castiel! *zwijmelt weg in de supernatural wereld* OMG IDEEE!!! KUNNEN WE SAMEN BAZEN VAN ZIJN :3 SUPERNATURAL RPG :0


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    (...)

    Ahhh Castiel! *zwijmelt weg in de supernatural wereld* OMG IDEEE!!! KUNNEN WE SAMEN BAZEN VAN ZIJN :3 SUPERNATURAL RPG :0

    Dat zou super zijn maar hoe gaan we dat dan doen :) (Ik was eerlijk gezegd al een tijdje aan het denken om eentje te maken maar hoe ;p)

    MarkOfCain schreef:
    (...)
    Dat zou super zijn maar hoe gaan we dat dan doen :) (Ik was eerlijk gezegd al een tijdje aan het denken om eentje te maken maar hoe ;p)


    Uhm nou je hebt gewoon een groep hunters die wel gewoon van elkaar apart werken en misschien wel een groepje supernatural people :3 we kunnen gewoon doen dat de een de rollentopic maakt en de ander de speeltopic enzo (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam:
    Prytha Lifeless (Van de naam Pytho Demon of leugens)

    Leeftijd:
    250 jaar.

    Situatie met Satan/ Lucifer: (dus hoe jou verbindt met Satan)
    Prytha is altijd trouw gebleven aan haar dierbare meester.

    Karakter:
    Prytha is een pittige dame, ze houd er niet van om voor gek gezet te worden en gaat overal op in. Haar broertje is daardoor juist het tegenover gestelde van haar. Prytha denkt dat zij altijd beter is dan haar broertje, maar daar struikelt ze vrij vaak door. Prytha komt net als Vetis uit het onbekende. Allebei komen ze van boven, waar ze het moesten overleven tegen de zielen. Prytha heeft nooit last gehad om zijn broertje te beschermen, maar was daarintegen vaak kwaad op hem, omdat hij niks kon en niks wilde doen.
    Een ding is er nodig om haar te breken, en dat is dat ze er niet tegen kan als iemand haar woorden terug vuurt. Daar breekt ze letterlijk door, waardoor haar zwakke emoties naar voren komen. Als er ooit iets met haar broerje gebeurd zou ze er alles aan doen om diegene op te sporen en af te maken.
    Prytha houd er ook van om flirterig over te komen bij zielen of demonen. Ook houd ze ervan om naar het oppervlak te gaan om daar boeken mee te nemen. Meestal leest ze een hele dag door, om het in een keer uit te lezen, voordat de bladzijdes verbranden.

    Uiterlijk: (liefst met foto)


    Prytha is een pure schooheid, waarbij ze een chinees uiterlijk heeft. Haar lange raaf zwarte haren zijn altijd in een vlecht gewikkeld. Haar donkere ogen geven haar een echte vrouwelijke uiterlijk. Haar vrouwelijke postuur, geeft haar een charmante uiterlijk. Verder draagt ze een lange rok dat aan de zijkant open is. Een strak hempje om haar tattoes te laten showen.
    Ze draagt sandaaltjes. Ze heeft een groene oogkleur, waarbij ze met haat zwart worden. Als ze leugens verteld, en dat is enkel bij demons, veranderd haar tong in een gevorkte slangentong.
    Zelf heeft ze geen vleugels, net als haar broertje. Bij haar was het gebroken toen ze een enorm gevecht had met een van haar familie leden.
    Kracht: Heeft het vermogen om haar leugens onder controle te houden, maar alleen als ze geconcentreerd erop is.

    Done.

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 16:18 ]


    Vampire + Servant = Servamp