• TIJDELIJKE STOP OP MEIDEN/ ANGELS!!

    De titel zegt het eigenlijk al een beetje. Dit verhaal speelt zich af in die diepste gronden in het kasteel van Satan/ Lucifer. Jij bent als een van de 10 mensen uitgekozen om hem te vergezellen als een van zijn "Angels". Als Angel haal de mensen naar beneden, die in de hell horen, zodra ze dood zijn. Als Angel heb je veel vrijheid en kan je soms je eigen leven opbouwen voor een tijdje als je op aarde bent. Er zijn altijd 3 dagen waarbij je weer naar beneden moet om je krachten op pijl te houden. Elke Angel (vrouwen) of Demon (mannen) heeft zijn eigen unieke kracht om de zielen mee te nemen naar de plek waar ze horen.


    Ik hoop dat jullie het wat vinden. Het leek mij op zich geen slecht idee, maar dat is mijn mening.

    Invullijst:

    Naam:
    Leeftijd:
    Situatie met Satan/ Lucifer: (dus hoe jou verbindt met Satan)
    Karakter:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Kracht:


    Rollen:
    Vrouw van Satan: Nemesis Sarris|| 500 jr || maybetonight
    Angels (Vrouwen): 1 OVER!
    - Sky Rosalie Crowley || 943 jr. || MissVendetta
    - Prytha Lifeless || 250 jr. || LyraPhoenix
    - Rose Katherine Lightwood || 1241 jr. || MissVendetta
    - Lauren Zinovjev || 70 jr. || Daughters
    -

    Satan/ Lucifer: Lucifer/ Luc || unknown || BlackDesire
    Demons (Mannen): 1 OVER!
    - Sebastian/ Seb || 1000 jr ||MarkOfCain
    - Vetis Lifeless || 100 jr. || LyraPhoenix
    - Alex Carson || 300 jr. || XLaheyX
    - Hades || 3599 jr. || MarkOfCain
    -


    Het Kasteel:
    Buitenkant
    Binnenkant
    Trappenhuis

    - Speeltopic
    - Praattopic

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 10:55 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    (...)

    Uhm nou je hebt gewoon een groep hunters die wel gewoon van elkaar apart werken en misschien wel een groepje supernatural people :3 we kunnen gewoon doen dat de een de rollentopic maakt en de ander de speeltopic enzo (:

    Anders verder via pb's bespreken? Als we een paar bekende er in steken ben ik Crowley ;p I luv that guy =p

    MarkOfCain schreef:
    (...)
    Anders verder via pb's bespreken? Als we een paar bekende er in steken ben ik Crowley ;p I luv that guy =p


    Hehe ik heb nog nooit een man gespeeld dus hehe xd maar dit kunnen we idd beter via pb doen :p


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Het is trouwens MarkOfCain niet MarkOfChain =)

    Gereserveerd voor MarkOfChain

    MarkOfCain schreef:
    Het is trouwens MarkOfCain niet MarkOfChain =)
    (...)


    Hehe xd Het is moeilijk om het zo uit je hoofd te doen xd


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    (...)

    Hehe xd Het is moeilijk om het zo uit je hoofd te doen xd

    Geen probleem hoor^^^

    mag ik een angel?


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Daughters schreef:
    mag ik een angel?


    Ik zal je erbij zetten


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Daughters schreef:
    mag ik een angel?

    Yah welkom!!! =) Iemand nieuw is altijd leuk ;p

    Nieuwe mensen is altijd leuk ^-^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Haha jeej, :)

    Even vraagje, moet het karakter erg uitgebreid?

    Ik vind het namelijk altijd fijner als ik ze tijdens het rpgen kan ontwikkelen.


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Daughters schreef:
    Haha jeej, :)

    Even vraagje, moet het karakter erg uitgebreid?

    Ik vind het namelijk altijd fijner als ik ze tijdens het rpgen kan ontwikkelen.

    Geen idee maar ik werk mijn karakter ook altijd meer uit zodra ik schrijf ;p Als ik aan een RPG meedoe vind ik dat altijd het moeilijkste omdat ik mijn personage liever ontwikkel in het verhaal ;)



    Naam: Lauren Zinovjev
    Leeftijd: Uiterlijk leeftijd 19 Angel leeftijd: 70
    Situatie met Satan/ Lucifer: God wou haar niet hebben vanwege de moorden die ze gepleegd heeft.
    Karakter: Ondanks dat ze in hel is beland en een angel is geworden. Heeft ze echter haar menselijke karakter weten te behouden. Ze is een wat terug getrokken meisje bij de mensen die ze niet vertrouwt. Dit komt door wat ze allemaal heeft mee gemaakt in de tweede wereld oorlog. Ze kan erg agresief zijn wanneer iets haar niet aan staat en dan moet je ook echt uit kijken. Door dat ze heeft gevochten voor vrijheid heeft ze nu nog steeds de dwang om mensen en demonen etc te helpen. Ze is een jaloers typ en dit laat ze ook vaak merken. Ze kan ook een hele lieve meid zijn, ze is erg zorgzaam en beschermd. Ze is erg onvoorspelbaar en dit maakt haar gevaarlijk. Ze blijft erg uit de buurt van mannen ookal is ze het erg zat voor de angst die ze voor mannen heeft en is het al wat minder geworden dan in het begin.
    Uiterlijk:



    Lauren is een zeer slanke haast te dunne jonge dame. Dit komt omdat ze in de oorlog niet erg veel te eten had. Ze lange zwarte haren en diep hazel bruine ogen. Ze is een wat langere dame, haar lengte is 1.79 ze weegt echter maar iets van 56 kg. Lauren heeft veel littekens op haar lichaam. De ergste en de meest zichtbare is toch wel de litteken in haar hals en nek. De nazi heeft haar eerst opgehangen maar door dat het touw om een of andere reden knapte hebben ze haar de hals door gesneden. Verder is ze niet echt bijzonder. Ze heeft een te iets grote rondingen voor haar lichaams bouw maar dit komt meer door dat ze vroeger een wat stevige dame was voor de oorlog.
    Kracht: Shapeshifter, Lauren kan in elk dier en mens veranderen dat ze wil. Echter veranderd ze zich vaker als een zwarte panter. Maar zodra ze een ziel moet halen lokt ze die mee door te veranderen in de persoon die het belangrijkste voor hem of haar is.

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 7:24 ]


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark


    Naam:
    Rose Katherine Lightwood
    Leeftijd:
    Lijkt 21, maar is daadwerkelijk 1241
    Situatie met Satan/ Lucifer:
    Rose heeft zich stiekem altijd al met lugubere gedachtes en interesses bezig gehouden. Op een dag merkte haar ouders dat ze niet de meest normale gedachtes had zoals de gemiddelde tiener had. Door deze gedachtes en handelingen werd Rose naar een Mentale Inrichting gebracht. Jaren lang heeft ze daar gezeten, maar op jonge leeftijd ging ze dood door mishandeling en eindigde door haar handelingen in Hell. Sinds dien heeft ze altijd genoten van haar nieuwe thuis.
    Karakter:
    Rose is een meid vol passie en temperament. Hierdoor kan ze ook erg snel boos zijn, omdat ze temperamentvol is. Ze heeft soms een erg kort lontje en kan soms erg bot zijn. Ze is een meid die nooit haar emoties zal laten zien. Daardoor kan ze bij de meeste Demons en Angels bekend staan om de "Angel zonder emoties". Het maakt haar niets uit wat de andere van haar denken, zolang zij maar haarzelf kan zijn.
    Uiterlijk:
    Rose heeft lang zwart haar dat tot haar middel loopt en haar ogen zijn zo blauw als ijs. Daardoor lijkt haar blik vaak killer dan ze daadwerkelijk denkt. Haar huid is glad en spierwit. Op haar armen zijn littekens te zien. Dit komt door haar mensenleven. Ze was in die tijd erg onzeker en begon met snijden. Zelfs in Hell zijn die littekens niet helemaal verdwenen en nog steeds zichtbaar. Rose is ongeveer 1,76 lang en weegt 61 kilo. Ze heeft een slanke taille en haar lichaam is redelijk in proportie gebleven. Wel zijn haar heupen wat breder waardoor ze vroeger erg onzeker was van haar lichaam. Ondertussen heeft ze haar curves geaccepteerd en leert ermee leven.
    Kracht:
    Rose heeft de kracht van de schaduw gekregen. Hiermee kan ze makelijk zelf verdwijnen in de schaduw of zelfs totale handlangers uit de schaduw laten ontstaan om mensen voor haar mee te nemen de Hell in.

    [ bericht aangepast op 25 april 2014 - 20:41 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Daughters schreef:
    Haha jeej, :)

    Even vraagje, moet het karakter erg uitgebreid?

    Ik vind het namelijk altijd fijner als ik ze tijdens het rpgen kan ontwikkelen.


    Het liefst wel zo, dat we weten hoe ze is enzo.. Dat voor ons ook makkelijker om aan te sluiten als je een stukje schrijft. Ikzelf gebruik ook weinig details bij Rose


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Daughters schreef:



    Naam: Lauren Zinovjev
    Leeftijd: Uiterlijk leeftijd 19 Angel leeftijd: 70
    Situatie met Satan/ Lucifer: God wou haar niet hebben vanwege de moorden die ze gepleegd heeft.
    Karakter: Ondanks dat ze in hel is beland en een angel is geworden. Heeft ze echter haar menselijke karakter weten te behouden. Ze is een wat terug getrokken meisje bij de mensen die ze niet vertrouwt. Dit komt door wat ze allemaal heeft mee gemaakt in de tweede wereld oorlog. Ze kan erg agresief zijn wanneer iets haar niet aan staat en dan moet je ook echt uit kijken. Door dat ze heeft gevochten voor vrijheid heeft ze nu nog steeds de dwang om mensen en demonen etc te helpen. Ze is een jaloers typ en dit laat ze ook vaak merken. Ze kan ook een hele lieve meid zijn, ze is erg zorgzaam en beschermd. Ze is erg onvoorspelbaar en dit maakt haar gevaarlijk. Ze blijft erg uit de buurt van mannen ookal is ze het erg zat voor de angst die ze voor mannen heeft en is het al wat minder geworden dan in het begin.
    Uiterlijk:



    Lauren is een zeer slanke haast te dunne jonge dame. Dit komt omdat ze in de oorlog niet erg veel te eten had. Ze lange zwarte haren en diep hazel bruine ogen. Ze is een wat langere dame, haar lengte is 1.79 ze weegt echter maar iets van 56 kg. Lauren heeft veel littekens op haar lichaam. De ergste en de meest zichtbare is toch wel de litteken in haar hals en nek. De nazi heeft haar eerst opgehangen maar door dat het touw om een of andere reden knapte hebben ze haar de hals door gesneden. Verder is ze niet echt bijzonder. Ze heeft een te iets grote rondingen voor haar lichaams bouw maar dit komt meer door dat ze vroeger een wat stevige dame was voor de oorlog.
    Kracht: Shapeshifter, Lauren kan in elk dier en mens veranderen dat ze wil. Echter veranderd ze zich vaker als een zwarte panter. Maar zodra ze een ziel moet halen lokt ze die mee door te veranderen in de persoon die het belangrijkste voor hem of haar is.



    Is ze goed zo?


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark