• TIJDELIJKE STOP OP MEIDEN/ ANGELS!!

    De titel zegt het eigenlijk al een beetje. Dit verhaal speelt zich af in die diepste gronden in het kasteel van Satan/ Lucifer. Jij bent als een van de 10 mensen uitgekozen om hem te vergezellen als een van zijn "Angels". Als Angel haal de mensen naar beneden, die in de hell horen, zodra ze dood zijn. Als Angel heb je veel vrijheid en kan je soms je eigen leven opbouwen voor een tijdje als je op aarde bent. Er zijn altijd 3 dagen waarbij je weer naar beneden moet om je krachten op pijl te houden. Elke Angel (vrouwen) of Demon (mannen) heeft zijn eigen unieke kracht om de zielen mee te nemen naar de plek waar ze horen.


    Ik hoop dat jullie het wat vinden. Het leek mij op zich geen slecht idee, maar dat is mijn mening.

    Invullijst:

    Naam:
    Leeftijd:
    Situatie met Satan/ Lucifer: (dus hoe jou verbindt met Satan)
    Karakter:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Kracht:


    Rollen:
    Vrouw van Satan: Nemesis Sarris|| 500 jr || maybetonight
    Angels (Vrouwen): 1 OVER!
    - Sky Rosalie Crowley || 943 jr. || MissVendetta
    - Prytha Lifeless || 250 jr. || LyraPhoenix
    - Rose Katherine Lightwood || 1241 jr. || MissVendetta
    - Lauren Zinovjev || 70 jr. || Daughters
    -

    Satan/ Lucifer: Lucifer/ Luc || unknown || BlackDesire
    Demons (Mannen): 1 OVER!
    - Sebastian/ Seb || 1000 jr ||MarkOfCain
    - Vetis Lifeless || 100 jr. || LyraPhoenix
    - Alex Carson || 300 jr. || XLaheyX
    - Hades || 3599 jr. || MarkOfCain
    -


    Het Kasteel:
    Buitenkant
    Binnenkant
    Trappenhuis

    - Speeltopic
    - Praattopic

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 10:55 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    we moeten echt nog wat demons hebben ;c


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    I know :( ik kan zelf alleen geen man spelen :x ben ik slecht in 0.0


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ik ook, en vooral als ik ook al een meisje heb want dan verwaarloos ik hem


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Hehe ik heb echt nog nooit een dude gespeeld xd ik ben echt bang dat het zo slecht gaat ge :x


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ik maar een paar keer, maar dan wstie een beetje gay... en hij liep heel snel dood xd


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    1 keer bij mij ;p (nu dus) en al een paar keer in mijn verhalen van pov verandert maar dat was dan maar 1 hoofdstukje ofzo ;p (En dat zijn fanfictions dus die karakters ken je al dan ;p)

    Haha zo moeilijk is een jongen spelen niet, (al waren ze bij mij altijd zo gay achtig in het begin en nu soms nog)

    maar ik vind meisjes gewoon veel leuker om te spelen, dus dan heb ik er meer inspiratie voor c:


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Same here, maar een jongen is ook eens leuk om te doen :p

    Ik ben nu wel bezig met een city of bones achtig verhaal alleen daar doe ik wel jace pov :p


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    oh echt ;p I love the City Of Bones! Ik zal eens kijken :p Ik heb net Clockwork Angel gelezen en man dat was goed!

    Vol met plottwist die ik niet zag aankomen

    Hehe het is heel erg slecht hoor x.x hehe ik ben niet zo heel goed :x


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †



    Naam: Robb Eddard Stark.
    Leeftijd: Hij is gestorven op zijn 21, hij is er nu ongeveer 840 jaar.
    Situatie met Satan/ Lucifer: Gestorven door verraad in de oorlog die hij streed. Hij heeft geen al te goede reputatie in de hel, en vooral niet bij Lucifer, omdat hij altijd al geprobeerd heeft Nemesis zijn bed in te krijgen en flirt altijd met haar.
    Karakter: in rpg, en anders komt deze nog.
    Uiterlijk: Robb heeft rood-bruin haar, welke licht van kleur zijn in de zon, en donker van kleur in de schaduwen. Zijn ogen zijn blauw, de kleur blauw hangt af van hoe hij zich voelt. Is hij vrolijk en blij dan zijn ze lichtblauw. Maar is hij boos, dan zijn ze donkerblauw. Hij is niet erg bleekjes, maar je kan ook niet zeggen dat hij een normale huidskleur heeft. Hij is sterk gebouwd, breed met genoeg spieren om menig man aan de kant te laten gaan door enkel te kijken. Hij heeft wel over vooral zijn borst, rug en nek littekens lopen. Deze zijn van hoe hij is gestorven. Want hij is gestorven aan de feiten dat hij eerst neergeschoten was met kruisbogen, daarna nog eens een dolk recht in zijn hart en tot slot, datgene wat ze zo vonden dat ze moesten doen, zijn hoofd er af gehaald om daar het hoofd van zijn trouwe wolf Grey Wind erop te plaatsen. Enkele littekens zijn er van dat hij meerdere malen gestoken is na zijn dood. Hij kwam terug, en ging naar de hel door het vele moorden wat hij door die oorlog heeft gedaan. Hij koesterd achthonderd jaar oude haat in zich. Meestal is hij casual of chique gekleed, zijn haren zitten wild en zijn ogen staan vrolijk.
    Kracht: Hij heeft niet echt een kracht, het is vooral dat hij een zwaard kan hanteren en zijn trouwe wolf Grey Wind bij zich heeft. Zelf zegt hij ook altijd dat hij geen kracht nodig heeft, want krachten zijn niet datgene wat sterk maakt, maar datgene wat je in de hand hebt.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 21:09 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Zou je het misschien de volgende keer willen vragen of je een tweede mag?!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik had eerst gezet dat of dat hij mocht en hem dan in spoiler,
    maar die heeft hij dus weer niet gepakt, zoals ik wel vaker heb,


    Yeah, and people in hell want Slurpees.