• TIJDELIJKE STOP OP MEIDEN/ ANGELS!!

    De titel zegt het eigenlijk al een beetje. Dit verhaal speelt zich af in die diepste gronden in het kasteel van Satan/ Lucifer. Jij bent als een van de 10 mensen uitgekozen om hem te vergezellen als een van zijn "Angels". Als Angel haal de mensen naar beneden, die in de hell horen, zodra ze dood zijn. Als Angel heb je veel vrijheid en kan je soms je eigen leven opbouwen voor een tijdje als je op aarde bent. Er zijn altijd 3 dagen waarbij je weer naar beneden moet om je krachten op pijl te houden. Elke Angel (vrouwen) of Demon (mannen) heeft zijn eigen unieke kracht om de zielen mee te nemen naar de plek waar ze horen.


    Ik hoop dat jullie het wat vinden. Het leek mij op zich geen slecht idee, maar dat is mijn mening.

    Invullijst:

    Naam:
    Leeftijd:
    Situatie met Satan/ Lucifer: (dus hoe jou verbindt met Satan)
    Karakter:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Kracht:


    Rollen:
    Vrouw van Satan: Nemesis Sarris|| 500 jr || maybetonight
    Angels (Vrouwen): 1 OVER!
    - Sky Rosalie Crowley || 943 jr. || MissVendetta
    - Prytha Lifeless || 250 jr. || LyraPhoenix
    - Rose Katherine Lightwood || 1241 jr. || MissVendetta
    - Lauren Zinovjev || 70 jr. || Daughters
    -

    Satan/ Lucifer: Lucifer/ Luc || unknown || BlackDesire
    Demons (Mannen): 1 OVER!
    - Sebastian/ Seb || 1000 jr ||MarkOfCain
    - Vetis Lifeless || 100 jr. || LyraPhoenix
    - Alex Carson || 300 jr. || XLaheyX
    - Hades || 3599 jr. || MarkOfCain
    -


    Het Kasteel:
    Buitenkant
    Binnenkant
    Trappenhuis

    - Speeltopic
    - Praattopic

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 10:55 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ja, aangezien ze Angels en Demons Satan helpen, hebben zij elk een kamer in de kelder. Het is aan Satan en zijn vrouw om te beslissen wie waar mag komen in het kasteel. Dus bijvoorbeeld sommige mogen ook in de troonkamer komen en anderen niet :P geeft jullie net effe wat meer macht


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oeeeeh hihi, ik voel me belangrijk xx

    Ze moet zeker in de kelder als ze miet lief doet ;( @BlackDesire


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    maybetonight schreef:
    Oeeeeh hihi, ik voel me belangrijk xx

    Ze moet zeker in de kelder als ze miet lief doet ;( @BlackDesire


    Haha dan moet ze maar heel lief doen ^^

    Misschien moeten we dan maar even bepalen over wie waar mag komen?

    BlackDesire schreef:
    (...)

    Haha dan moet ze maar heel lief doen ^^

    Misschien moeten we dan maar even bepalen over wie waar mag komen?


    Ja.... Dat wordt lastig. Denk dat ze sws wel aparte vertrekken wilt op de slaapkamer na

    Aii dat gaat me denk niet lukken xd


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    maybetonight schreef:
    (...)

    Ja.... Dat wordt lastig. Denk dat ze sws wel aparte vertrekken wilt op de slaapkamer na

    Aii dat gaat me denk niet lukken xd


    Haha ja, noem maar wat op en we horen wel of het goed is van Dangerx

    Dan zijn ze waarschijnlijk vaak in de kelder te vinden xd

    Kelder mogen zes sws en gezamenlijke vertrekken ofzo


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    In iedere geval, misschien dat het wat verlicht,

    Dat Vetis niet in de troonzaal komt, aangezien hij te jong en onervaren is.


    Vampire + Servant = Servamp

    Btw Dangerx, mijn zusje amethyst2 wilt een angel reserveren


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    @maybetonight; dat kan wel. Ik heb nog 2 Angels en 2 Demons over. Daarna zit ik vol


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †



    Naam: Maria sparks
    Leeftijd: 24
    , 490
    Situatie met Satan/ Lucifer: De reden waarom Maria in hell is komt grote deels door dat ze vermoord is door haar bazin.
    Karakter: Door al die jaren heen is Maria veel veranderd. Ze heeft echter grote deels haar eigen karakter eigenschappen terug gekregen. In het begin was ze erg verbitterd. Ze haatte iedereen en alles en werd het liefst alleen gelaten. Ze heeft door zich bij Lucifer aan te sluiten echter ook een paar eigenschappen er bij gekregen. Ze is agressief geworden en sadistisch. Ze houd er van om mensen te martel en ze houd van pijn. Heel veel pijn. Naast die dingen heeft ze ook een lieve kant. Maria doet zich vaak onschuldig en vredelievend voor. Ze is een zorgzaam en beschermd persoon. Laat anderen vaak over hun problemen praten maar pakt ze er toch vaak genoeg er weer mee. Ze houd er van om met haar slachtoffers te spelen. Hierom duurt het soms ook iets te lang voor een ziel naar hell is gebracht.
    Uiterlijk:


    Kracht: Blood Manipulation, Maria kan iedereen zijn of haar bloedbesturen om een of andere reden ook die van zielen. Zo laat ze hen 'vrjwillig' hel binnen lopen.



    is ze goed?

    (en even een vraagje, mag er 16+ in de posten voorkomen etc ik zie namelijk geen regeld)

    [ bericht aangepast op 19 maart 2014 - 22:18 ]


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Ja dat mag. Als het maar niet te erg wordt ofzo. En ja ze is prima! Ik zal morgen op m'n laptop alle reservaties en nieuwe rollen erbij zetten.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik dan een angel?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ik zal je erbij zetten zodra het kan!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Helloo (: Ik ben dus het zusje van maybetonight en ik wil graag beginnen met de personage beschrijving maar ik wilde zeker weten of ik wel op een Angel gereserveerd sta. :D


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Amethyst2 schreef:
    Helloo (: Ik ben dus het zusje van maybetonight en ik wil graag beginnen met de personage beschrijving maar ik wilde zeker weten of ik wel op een Angel gereserveerd sta. :D


    Nou ik zet niet echt reservaties vast als die niet persoonlijk gebeuren, want ik wil natuurlijk niet dat ik alleen maar iets open houd terwijl andere mensen ook willen. Niet gemeen bedoelt, maar het kan zo zijn dat de reservatie staat en dan vervolgens niks mee gedaan wordt. Maar nu je het zelf zegt, is bij deze dus de Angels officieel vol. Ik kan alleen even niet editen aangezien het op telefoon moeilijk is.

    MEIDEN ZITTEN VOL!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †