• TIJDELIJKE STOP OP MEIDEN/ ANGELS!!

    De titel zegt het eigenlijk al een beetje. Dit verhaal speelt zich af in die diepste gronden in het kasteel van Satan/ Lucifer. Jij bent als een van de 10 mensen uitgekozen om hem te vergezellen als een van zijn "Angels". Als Angel haal de mensen naar beneden, die in de hell horen, zodra ze dood zijn. Als Angel heb je veel vrijheid en kan je soms je eigen leven opbouwen voor een tijdje als je op aarde bent. Er zijn altijd 3 dagen waarbij je weer naar beneden moet om je krachten op pijl te houden. Elke Angel (vrouwen) of Demon (mannen) heeft zijn eigen unieke kracht om de zielen mee te nemen naar de plek waar ze horen.


    Ik hoop dat jullie het wat vinden. Het leek mij op zich geen slecht idee, maar dat is mijn mening.

    Invullijst:

    Naam:
    Leeftijd:
    Situatie met Satan/ Lucifer: (dus hoe jou verbindt met Satan)
    Karakter:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Kracht:


    Rollen:
    Vrouw van Satan: Nemesis Sarris|| 500 jr || maybetonight
    Angels (Vrouwen): 1 OVER!
    - Sky Rosalie Crowley || 943 jr. || MissVendetta
    - Prytha Lifeless || 250 jr. || LyraPhoenix
    - Rose Katherine Lightwood || 1241 jr. || MissVendetta
    - Lauren Zinovjev || 70 jr. || Daughters
    -

    Satan/ Lucifer: Lucifer/ Luc || unknown || BlackDesire
    Demons (Mannen): 1 OVER!
    - Sebastian/ Seb || 1000 jr ||MarkOfCain
    - Vetis Lifeless || 100 jr. || LyraPhoenix
    - Alex Carson || 300 jr. || XLaheyX
    - Hades || 3599 jr. || MarkOfCain
    -


    Het Kasteel:
    Buitenkant
    Binnenkant
    Trappenhuis

    - Speeltopic
    - Praattopic

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 10:55 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †




    Naam: Grace Emily Daenerys Snow.
    Leeftijd: Ziet eruit als een achtienjarige, is in werkelijkheid 870.
    Situatie met Satan/ Lucifer: Grace is gestorven aan de hand van een zwaard. Volgens Lucifer was het haar lot, maar volgens haarzelf is dit niet zo. Dat dit is omdat ze geen keuze had en anders degene van wie ze hield zou sterven. Dat is eigenlijk wel een van de redenen waarom Lucifer niet snapt wat ze hier doet.
    Grace daarin tegen wel. Ze was erg roekeloos en ze heeft dingen gedaan die ze niet had moeten doen, zo heeft ze onder andere het bed gedeeld met de broer van degene van wie ze hield. En heeft ze wel eens gemoord, niet uit vrije wil, maar omdat ze niet anders kon.
    Karakter: // Note : Grace word Daenerys of Dany genoemd, omdat dit eigenlijk haar eerste naam is maar het was beter om een schuilnaam aan te nemen mocht ze vijanden tegenkomen. \\ Grace is eigenlijk een erg zachtaardig meisje dat zich niet snel thuis voelt en nog steeds niet aan de Hel gewend is geraakt, immers mist ze haar geliefde erg en hierdoor is ze vaak nogal afwezig. Soms is het zelfs zo erg dat ze haar moet slaan of door elkaar schudden wil je haar terug bij tijd krijgen. Enkele keren voelt ze zich snel bedreigd, dit is aan haar te merken als ze stappen achteruit gaat zetten, of nogal onzeker praat. Want in het nauw gedreven worden is niet een van de dingen die haar een goed gevoel geven. Achter het lieve meisje, diep vanbinnen zit wel een slecht iemand, dit komt door haar broer, Jaimy , die haar zo heeft gemaakt. Ze was bang van hem, en volgens hem was het niet goed als iemand met haar afkomst zwakte of verlegenheden zou tonen. Hierdoor kan ze soms zo hard als steen reageren, en soms kan ze zelf nogal ijdel over komen. Maar, zo is ze dus niet. Dit is in haar gemaakt door haar verleden samen met haar broer, omdat haar beide ouders vermoord waren en ze toen moesten vluchten. Grace is dus niet gemeen, maar kan alleen koel en kil overkomen mocht er iets verkeerd vallen of mocht iemand haar aan haar broer herinneren. Dan zit je op het verkeerde pad en kan de opgebouwde vriendschap ineens weg zijn gevaagd.
    Uiterlijk: [ FC : Emelia Clarke ]
    Grace heeft lange, blonde haren die in een net niet stijle haarstyle zitten. Hierdoor kan ze veel met haar haren, wat voor haar gunstig is omdat ze het liefst met haar haren bezig was/is. Ze heeft een vrij witte huid, met enkele oneffenheden, maar dit zijn vooral littekens.. Ze heeft donkerdere wenkbrauwen dan haar haren en haar ogen zijn grijs-blauw en zouden zo door je heen kunnen kijken. Haar lippen zijn vol en lichtroze van kleur. Over haar lichaam valt niets te klagen, ze is dun maar niet zo dun. Vroeger zeurde ze er nog wel eens over, omdat ze molliger was als andere vrouwen. Dit vind ze nog steeds. Ze heeft ook lange slanke vingers die een sterke grip hebben als ze iets vastpakt.

    Kracht: Grace haar kracht is dan ook het doorzien van mensen, hun diepste geheimen kennen zonder het ze te vragen. Al doet ze dit niet zomaar. Ze vraagt en als je het niet wilt vertellen dan gaat ze ook niet ernaar lopen zoeken of doorzeuren.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 20:32 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ik zal morgen de rollen bekijken om te zien of ze niet te "perfect" zijn. Dit is tenslotte de hel dusja. De nieuwe rollen die erbij zijn ga ik controleren (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Pwettyness schreef:




    Naam: Grace Emily Daenerys Snow.
    Leeftijd: Ziet eruit als een achtienjarige, is in werkelijkheid 870.
    Situatie met Satan/ Lucifer: Grace is gestorven aan de hand van een zwaard. Volgens Lucifer was het haar lot, maar volgens haarzelf is dit niet zo. Dat dit is omdat ze geen keuze had en anders degene van wie ze hield zou sterven. Dat is eigenlijk wel een van de redenen waarom Lucifer niet snapt wat ze hier doet.
    Grace daarin tegen wel. Ze was erg roekeloos en ze heeft dingen gedaan die ze niet had moeten doen, zo heeft ze onder andere het bed gedeeld met de broer van degene van wie ze hield. En heeft ze wel eens gemoord, niet uit vrije wil, maar omdat ze niet anders kon.
    Karakter: // Note : Grace word Daenerys of Dany genoemd, omdat dit eigenlijk haar eerste naam is maar het was beter om een schuilnaam aan te nemen mocht ze vijanden tegenkomen. \\ Grace is eigenlijk een erg zachtaardig meisje dat zich niet snel thuis voelt en nog steeds niet aan de Hel gewend is geraakt, immers mist ze haar geliefde erg en hierdoor is ze vaak nogal afwezig. Soms is het zelfs zo erg dat ze haar moet slaan of door elkaar schudden wil je haar terug bij tijd krijgen. Enkele keren voelt ze zich snel bedreigd, dit is aan haar te merken als ze stappen achteruit gaat zetten, of nogal onzeker praat. Want in het nauw gedreven worden is niet een van de dingen die haar een goed gevoel geven. Achter het lieve meisje, diep vanbinnen zit wel een slecht iemand, dit komt door haar broer, Jaimy , die haar zo heeft gemaakt. Ze was bang van hem, en volgens hem was het niet goed als iemand met haar afkomst zwakte of verlegenheden zou tonen. Hierdoor kan ze soms zo hard als steen reageren, en soms kan ze zelf nogal ijdel over komen. Maar, zo is ze dus niet. Dit is in haar gemaakt door haar verleden samen met haar broer, omdat haar beide ouders vermoord waren en ze toen moesten vluchten. Grace is dus niet gemeen, maar kan alleen koel en kil overkomen mocht er iets verkeerd vallen of mocht iemand haar aan haar broer herinneren. Dan zit je op het verkeerde pad en kan de opgebouwde vriendschap ineens weg zijn gevaagd.
    Uiterlijk: [ FC : Emelia Clarke ]
    Grace heeft lange, blonde haren die in een perfecte net niet stijle haarstyle zitten. Hierdoor kan ze veel met haar haren, wat voor haar gunstig is omdat ze het liefst met haar haren bezig was/is. Ze heeft een vrij witte egale huid, waarop geen enkele oneffenheid te bekennen is. Ze heeft donkerdere wenkbrauwen als haren en haar ogen zijn grijs-blauw en zouden zo door je heen kunnen kijken. Haar lippen zijn vol en lichtroze van kleur. Over haar lichaam valt niets te klagen, ze is dun maar niet zo dun. Ze heeft niet een echt mollig postuur maar is wel voller dan andere vrouwen. Ze heeft ook lange slanke vingers die een sterke grip hebben als ze iets vastpakt.

    Kracht: Grace haar kracht is dan ook het doorzien van mensen, hun diepste geheimen kennen zonder het ze te vragen. Al doet ze dit niet zomaar. Ze vraagt en als je het niet wilt vertellen dan gaat ze ook niet ernaar lopen zoeken of doorzeuren.


    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind haar iets te perfect..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik zal haar zometeen wat aanpassen


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Pwettyness schreef:
    Ik zal haar zometeen wat aanpassen


    Thank you


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    En hier is ze eindelijk:

    Naam: Bride Eguerre
    Leeftijd: Bride ziet er uit als 20 maar is toch al 302 jaar in de hel.
    Situatie: Bride heeft als mens nooit geloofd in de hel of hemel. Toen ze op haar 20 jarige leeftijd stierf dacht ze dat dat het einde was. Maar door de dingen die Bride in haar verleden gedaan heeft, maakte ze geen kans meer om in de hemel terecht te komen. Zelf heeft ze geen idee waarom haar dood niet gewoon het einde was en waarom ze nou wel hier is. Ze heeft dus geen regelrechte verbinding met Satan.
    Karakter: Bride heeft haar innerlijke rust gevonden maar doordat ze in de hel is heeft ze een kwade kant gekregen. Ze is op sommige momenten erg opvliegend en kán heel gewelddadig zijn. Ze beheerst ook verschillende vechtkunsten . Bride is vaak terug getrokken en aarzelt heel snel. Wat ze van zich zelf haat. Bride is niet graag in een ruimte met veel personen. Ondanks haar slechte kant gelooft Bride wel in de liefde.
    Uiterlijk:. Bride heeft een paar mooie stevig heupen en billen. Een volle boezem en een gewone normale buik. Geen vetrollen maar ook geen halve six pack. Zelf is ze er tevreden mee en dat vindt ze het belangrijkst. (Foto’s : Amanda Seyfried)
    Kracht: Bride heeft de kracht Telepathy, ze kan dus de gedachten van andere personen horen. En daarom houdt ze er niet van om in een ruimte te staan met veel personen.

    Ik ben niet tevreden maar okay



    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 15:56 ]


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Ze is schitterend! Als je er onzeker over bent kan je het later nog altijd aanpassen naar hoe je het wel wilt (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dankjewel c:


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Alsje! Nou uhm

    WELCOME IN HEL MUHAHAHAHA

    Hehe sorry had ik effe zin in xD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Kan ik nog terug? Hahahahahaha


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Hahaha xd je komt nooit meer van ons af joh xD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zou je misschien even willen zeggen wat je aangepast wilt hebben? Anders moet ik straks ineens ook nog andere dingen aanpassen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Pwettyness schreef:
    Zou je misschien even willen zeggen wat je aangepast wilt hebben? Anders moet ik straks ineens ook nog andere dingen aanpassen.


    Ik vind haar uiterlijk iets te perfect beschreven. Als ze mens is geweest heeft ze vast wel onzekerheden. Want niemand is zegmaar perfect gemaakt :x


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    + Aangepast.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Thank you very much! :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †