• Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    # Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    # Geen sneltrein, dit maakt het erg moeilijk voor anderen
    # Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    # Probeer niet de hele tijd met zijn tweeën te RPGen, dit maakt het niet leuk voor de anderen
    # Maximaal 2 personages per persoon. Dit kan nog veranderen
    # Inspringen is goed mogelijk.


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Immence
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: Taundriel
    Harry Styles: Magicales
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Rhine Jessica Mason || Taundriel - Bedreigt Liam Payne
    - Justin Jay Parker || Kendizzzle - bedreigt Zayn Malik
    -
    -
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Zayn || Elinor Malik || NayNay
    Goede vriendin Louis || Dervilia Downett Dohorty Whisperings
    Zusje Harry || Mylana Roselyn Hannah Styles || Irish Nialler
    (maximaal 5 per lid)


    Overig:


    Dit topic was eerder al geopend, en toen hadden de leden van 1D niet veel te doen. Dit kwam voornamelijk doordat de ontvoerders geen plan hadden om uit te voeren, of zich er niet aan hielden. Dit keer zal ik er strenger op zijn zodat de leden van 1D meer te doen hebben. Als je al een rol had ingevuld uit het oude rollentopic

    Topics:
    Rollentopic


    Begin:
    De ontvoerden zijn net ontvoerd en worden nu wakker in een kleine kamer. De ontvoerders hebben net een videobericht gestuurd met daarin de opdracht die het 1D-lid uit moet voeren. De leden van 1D zelf zijn net klaar met een tour door Engeland en willen hun familie/vrienden weer zien. Ze krijgen het bericht en komen erachter dat er iemand (of misschien wel meer) weg is.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:29 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jack Parker.

    Ik reed naar het adres wat mijn broertje me had gegeven. Of ik het even over wou nemen. Het is dat ik er van houd om mensen het leven zuur te maken, anders had hij het mooi zelf op mogen knappen. Lafaard, te bang om zo'n chickie pijn te doen. Nou zodra ze me tegen spreken hebben ze een vist in hun gezicht. Ik was inmiddels aangekomen op het adres. Ik parkeerde mijn auto, en stapte uit. Ik liep naar binnen, en keek even de kamer rond. Het was nu al een bloedbad. Daardoor kreeg ik spontaan een grijns op mijn gezicht. Oké, waar zijn die bitches van Zayn? Ik keek de kamer rond, en zag twee bitches staan met een telefoon. Ik liep er naar toe, en griste de telefoon uit de handen van die bitch. 'Dank je, die is nu dus van mij.' zei ik met een gemene grijns, en sloeg haar met de vlakke hand op haar wang. 'Dat krijg je ervan als je sneaky dingen uithaalt die niet mogen.' zei ik, en deed de mobiel in mijn zak.


    How far is far

    [Hoe kan ik nu met Davi reageren? Ze is bewusteloos XD]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    (Maak haar gewoon wakker c: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dervilia Downett Dohorty

    Wit licht. Wit licht was simpelweg alles wat ik zag. Het enige wat ik nog wist was dat ik hard op de grond was gekomen en een paar namen. Riley, Louis en Jace. Louis was natuurlijk een van de bekendste namen voor mij, het was tevens mijn beste vriend. Riley was zijn zusje, ik kende haar ook goed. Ik kwam elke dag bij hen thuis wanneer Louis niet op wereldtournee of zoiets was. Dat waren de mooiste dagen van mijn leven, samen met Louis. Op anderen dagen zag ik hem enkel en alleen op posters, internet of televisie. Alleen de naam Jace zei me niets.
    Opeens was ik terug, alsof er niks was gebeurd. Meteen begon ik te hyperventileren, toen ik me besefte wat er aan de hand was. Er kwam van alles omhoog en voor ik het wist lag mijn volledige maaginhoud op de grond. 'Ik heb gekotst.' verklaarde ik droog. Het was waar, dus wat was er verkeerd aan?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Elinor

    Ik kijk hem met grote ogen aan als hij mij in mijn gezicht slaat. Mijn wang brand van de pijn. Even staan ik en Lina van de schrik stil. Dan open ik mijn mond. 'JIJ MOTHERFUCKER!" zeg ik en zet een stap vooruit. Ik ga beschermend voor Lina staan. "Als ik jou was zou ik dat niet nog een keer proberen" zeg ik met mijn stem koud als ijs. Ik bal mijn vuist zoals ik al zovaak gedaan hem en stomp hem hard in zijn gezicht. Ik mag wel klein zijn maar ik heb best wat kracht!

    Lina

    Ik zie een jongen op ons aflopen die ik niet ken. Hij haalt met een slag Els mobiel uit mijn handen. Mijn blik ging meteen naar Elinor die een slap tegen haar gezicht kreeg. Ik kroop wat naar achter omdat ik wist dat dit niet goed zou vallen bij haar. ' JIJ MOTHERFUCKER!" schreeuwt ze, net als ik verwacht had. Ze loopt wat naar voren en balt haar vuisten. O nee, niet weer, denk ik bij mezelf, maar daar was het al. Haar vuist stond al in de wang van de vreemde jongen. Ik werd bang en bleef achter haar staan. Ik stond wel et mijn schouders recht, alsof ik niet bang was, maar dat was ik wel. Ik wist niet wie hij was en hoe hij was. En al zeker niet hoe hij zal gaan reageren.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack Parker.

    'JIJ MOTHERFUCKER!" zei de bitch en deed een stap vooruit. Ik schoot in de lach. Dacht zij nou ect dat ze mij aan kan? Laat me niet lachen. "Als ik jou was zou ik dat niet nog een keer proberen" zei ze. Ze balde haar vuist en stompte me in mijn gezicht. 'Jij kan beter je bek houden, anders kom je hier niet levend uit bitch!' schreeuwde ik recht in haar gezicht en sloeg haar hard onder haar kaak. Daarna duwde ik haar op de grond, pakte een stoel, zette aar erop en bond haar vast. 'Nou heb je niet meer zo'n grote bek he?' lachte ik schamper, en haalde mijn mes alvast te voorschijn.


    How far is far

    Zayn Javvad Malik

    'Rustig, rustig okee?' vraagt hij. 'Dat is niet eens een vraag,' zeg ik chagrijnig. Hij pakt me bij mijn bovenarmen en trekt me naar achteren. 'Kijk mij aan!' zegt hij redelijk boos. 'Ik heb het ook niet gemakkelijk, nou weet ik wel dat dat van jou echt klote is. Je moet er nu nog niet denken aan een vader zijn, dat gaat vast vanzelf. én het is een geschenk, en je weet dat Lina sterk is en het die weekjes zonder jou wel uit kan houden,' zegt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Niall, dit is niet klaar na een paar weekjes. Deze ontvoerders kunnen alles van ons vragen. Denk je nou echt dat ze na een tijdje zullen stoppen? We zitten hier aan vast voor een lange tijd. En in die tijd kunnen er een heleboel dingen veranderen, Niall. Het zal nooit meer het zelfde zijn,' zeg ik met tranen in mijn ogen. Ik haat deze situatie en zou willen dat ik het kon veranderen. Maar helaas kan ik dat niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Elinor

    Ik zag sterretjes door de klap en voor ik het wist zat ik vast gebonden. Ik hield me stil. Opnieuw had mijn agressie mij in de problemen gebracht. Hij pakte een mes tevoorschijn. "Jo dude" zeg ik met grote ogen. "Ik weet niet wat je allemaal van plan bent met dat mes, maar ik ben gister nog naar de kapper geweest." zeg ik met een scheef glimlachje. Hopelijk kom ik hier nog levend uit, of in ieder geval met al mijn ledematen er nog aan, denk ik. Eigenlijk ben ik best wel bang, maar dat laat ik natuurlijk niet zien.

    Jack Parker.

    Ze hield zich gelukkig stil, want als ze nog wat zou zeggen zou ik gek worden. "Jo dude" zei ze met grote ogen toen ik mijn mes alvast pakte. "Ik weet niet wat je allemaal van plan bent met dat mes, maar ik ben gister nog naar de kapper geweest." zei ze met een scheve glimlach. Ik grinnikte sarcastisch. 'Wauw, je bent echt grappig.' zei ik sarcastisch. Ik keek haar met een kille blik aan. Ik ging nu dichtbij haar staan. 'Luister als jij nog zo'n geintje uithaalt.' zei ik en stopte even, en hield mijn mes voor haar keel. 'Ben ik bang dat het je letterlijk de kop gaat kosten.' maakte ik mijn zin af, en ging gevaarlijk strak langs haar keel toen ik mijn mes weg haalde bij haar keel.


    How far is far

    Lysan Horan

    Verveeld kijk ik rond. Iks ta op en doelloos loopi k wat rond. Ik zie in een hoekje lina en iemand die ik nietken. " heey laat ze met rust ja" zeg ik hard. Ik was boos, kwaad en verdrietig en ik had honger en dorst.. " geef onse ens voedsele n drinken als je niet wilt dat we snel dood vallen" pissig kkijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack Parker.

    Even later kwam er een bitch van Niall me lastig vallen in mijn spelletje. "heey laat ze met rust ja" schreeuwde ze. Ik keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Hetzelfde geld voor jou. Als jij nou niet gauw je bek dicht houd, dan staat mijn glimmende vriend hier zo tussen je ribben.' zei ik doelend op mijn mes. "geef ons eens voedsel en drinken als je niet wilt dat we snel dood vallen" zei ze, en keek me pissig aan. Ik lachte schamper. 'Dat is nou juist de bedoeling schat.' zei ik sarcastisch. Maar daarna keek ik haar kil aan, en zette mijn mes even in haar arm, en duwde hem steeds iets verder. 'Oeps.' zei ik, en liep daarna naar de keuken om een fles water te pakken, om vervolgens voor hun neus water te gaan drinken.


    How far is far

    Elinor

    Ik slik als hij het mes weghaalt bij mijn keel. Dat was close. Ik knik. "Het spijt me" Wat een zak. Hoe durft hij mij te bedreigen op die manier.
    Het meisje dat er dan aan komt probeert voor ons op te komen, maar dat eindigt ook voor haar in pijn. Als de jongen terugkomt van het water halen, wat hij voor onze neus opdrinkt, lik ik mijn lippen. "Mag ik vragen waarom jullie mij ontvoerd hebben? Jullie hebben niks aan mij. Mijn broer geeft niks om mij en hij komt mij hier echt niet weghalen." zeg ik en ik kijk hem vragend aan.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 19:07 ]

    Lysan Horan

    Hetzelfde geld voor jou. Als jij nou niet gauw je bek dicht houd, dan staat mijn glimmende vriend hier zo tussen je ribben.' Zegt hij n ik kijk hem helemaal pissed aan. " dat is juist de bedoeling schat" grijnst hij. Opes zegt hij als hij met een mes in mijn vel snijdt. Hij loopt weg en drinkt water voor onze neuzen. " ten eerste ik ben je schat niet ent en tweede wij hebben ook dorst" ik grijp de fles weg van hem en neem een flinke slok en geef aan Lina de fles. Boos kijk ik hem aan" dankje" zeg ik liefjes en loop chagie terug naard e kamer. Ik ben echt helemaal aangebrand het was echt erg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack Parker.

    "Het spijt me" zei de bitch die aan de stoel vast zit. 'Dat dacht ik ook.' zei ik grijnzend. "Mag ik vragen waarom jullie mij ontvoerd hebben? Jullie hebben niks aan mij. Mijn broer geeft niks om mij en hij komt mij hier echt niet weghalen." zei ze en keek me vragend aan. 'Nee, dat mag je niet. Ik wil jou niet, en Zayn al helemaal niet. Ik wil de centjes van je broertje. En alsof ik geloof dat hij niet om je geeft. Leuk geprobeerd.' zei ik. " ten eerste ik ben je schat niet ent en tweede wij hebben ook dorst" zei ze en greep de fles uit mijn handen, en nam een grote slok, en gaf het daarna aan de andere bitch van Zayn. 'Ten eerste, ik bepaal zelf wel hoe ik je noem, schat. En ten tweede' ik stopte even, liep naar haar toe, en gaf haar een hard knietje in haar maag. 'Nog wat te zeiken, schat?' zei ik, en ik noemde haar expres zo vaak schat omdat ze dat blijkbaar haatte. Het is echt komisch dit. Ik liep naar de ander bitch van Zayn en griste de fles uit haar handen.


    How far is far