• Ben jij tussen de 16 en 21 jaar oud, en heb je altijd al gedroomd in een film te spelen? Meld je aan via www.inthemovie.com en wij nodigen vier jongens en vier meiden, totaal onervaren, uit om mee te spelen in onze film!

    Zal de droom van de acht jongeren uitkomen? Zelf denken ze van wel en melden zich, vol enthousiasme, aan. Tot hun grote verbazing worden ze uitgekozen en worden ze van huis opgehaald en naar de locatie gebracht.
    Aangekomen op de locatie krijgen ze instructies en worden ze per busje naar de plek van filmen gebracht. Maar wanneer ze daar aankomen en uitgestapt zijn, rijd het busje met een noodvaart weg. Ze zijn in de val gelopen. Hoewel ze niet verwachten dat ze nog in een film spelen, is dat fout gedacht. De jongeren zijn deel van een reality show genaamd; We know how to survive.
    De jongeren moeten zien te overleven in het beboste terrein terwijl, zonder dat zij het weten, er camera's op hun gericht zijn.
    Liefde, haat, vriendschap, leugens en teamwork spelen een grote rol in deze show.

    ~De story
    ~Speeltopic 1

    Rollen;
    Jongens; VOL!
    ~ Emrys Einion Cyffin||17||RlN||
    ~ Jake Dylan Cooper||17||quin98||
    ~ Matthew James Lorna||20||NCIS||
    ~ Sergio Rafael Madiedo||20||IcanBreathe||
    ~ Sem Varrell||21||Chiroptera||

    Meiden; VOL
    ~ Isabeau Sky Ferina||16||Enface||
    ~ Eos Meraya Aquilon||18||Maximesa||
    ~ Raven Ariana McCalley||20||Eavan||
    ~
    ~

    Invullijstje;

    Naam;
    Leeftijd; [tussen 16-21]
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk;
    Goed in;
    Slecht in;
    Extra's;

    Denk eraan, mobieltjes etc kunnen niet gebruikt worden


    Regels;
    - Leeftijden verschillend graag!
    - Ik wil het liefst wat ervaren rpg’ers, en mensen die gemotiveerd zijn
    - Maximaal 1 personage per account
    - Géén perfecte personages. Iedereen heeft zijn minpunten wel
    - Geen ééndagsvliegen die na een paar reacties of topics al stoppen
    - Er is een minimum aantal woorden en dat is 300. Ik wil dat je, je eraan houd. Halve zinnen tellen niet! Gebruikt omgeving, gedachten etc.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Alleen meedoen wanneer je het zeker weet
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic
    -Alleen RlN opent nieuwe topics. Tenzij anders vermeld
    - 16+ is toegestaan, maar het gaat hier niet alleen maar om.
    - Let op je Nederlands
    - Houd rekening met elkaar! Niet iedereen heeft elke dag de tijd om te reageren. Daarom wil ik dat het rpg géén sneltrein wordt, maar reageer wel minimaal 2 keer in de week

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 22:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fonseca schreef:
    (...)Betekend dit dat Mills nu ook een rol kan invullen?

    Ik denk 't wel, toch? Er is dan namelijk nog een plek over.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kan iemand zo even een snelle samenvatting geven? Dan maak ik ondertussen even mijn rol en dan kan ik meteen inspringen (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jammer! Maar denk het ook.

    Samenvatting:
    Eigenlijk is er weinig om samen te vatten. Iedereen is thuis opgehaald en is aangekomen op het terrein, via een bordje wisten ze dat ze in een bepaalde loods moesten zijn. Sem, Sky en Sergio staan voor de loods te roken, Eos staat ergens in de loods net aangekomen en de rest zit op een stoel. Emyrs en Matthew praten een beetje met elkaar dus dan heb je Raven en Jake die gewoon zitten.

    Naam: De naam van deze Russische schone is Alexandra Udinov, maar ze wordt liever Alex genoemd.
    Leeftijd: Alex is twintig jaar oud, geboren op de achttiende November, een koude dag in het jaar 1993.
    Uiterlijk + foto:


    Alex is een meisje met een gemiddelde lengte. Haar blanke lichaam is namelijk 1,70 lang. Ze heeft lange benen, die ze maar al te graag laat zien aan mannelijk gezelschap. Ze heeft volle, zalmroze lippen en heeft helderblauwe ogen. Haar haar krult altijd lichtjes over haar schouders en heeft een lichtbruine kleur. Vaak gaat ze met een stijltang door haar haar, omdat ze krullen maar vervelend vindt. Wanneer ze haar haar gestijld heeft, draagt ze het los, anders zit het altijd in een staart of in een vlecht. En heel soms heeft ze het opgestoken. Ze heeft een dun postuur.
    Alexandra heeft één tattoo, een vlinder in haar nek. Deze betekend heel erg veel voor haar. Zoals haar vader altijd zei: 'Butterflies are God's proof that we can have a second life.'
    Haar kledingstijl is eigenlijk heel gewoontjes. Een skinny jeans met een sweater en UGG's, of een rokje met een doorschijnend bloesje en hoge hakken. Voor feestjes heeft ze altijd jurkjes paraat, daar houdt ze van, van feestjes en jurkjes.
    Innerlijk: Alexandra is een meisje vol levenslust. Nadat haar vader en moeder zijn vermoordt, weet ze dat je nooit zeker bent van hoe lang je nog te leven hebt. Hierdoor pakt ze elk moment aan om te kunnen genieten van het leven. Ze is altijd opgewekt en vrolijk en heeft geen tijd om chagrijnig te zijn. Dat is ze dan ook bijna nooit. Bíjna nooit, want als je bij Alexandra te ver gaat, maak je haar ook écht boos en dan kun je beter uit haar buurt blijven.
    Wat niemand weet is dat Alexandra eigenlijk een heel emotioneel meisje is, maar haar vader leerde haar om dit nooit aan iemand te laten zien. Ze zal door het vuur gaan voor mensen van wie ze houdt en ze zal er alles aan doen om wraak te nemen op diegene die haar geliefden iets aandoet.


    Verder is ze best geduldig en je kan goed met haar lachen. Ze is een erg slim en leergierig meisje en mensen kunnen altijd bij haar terecht voor advies.
    Goed in: Talen, ze spreekt Engels, Russisch, Chinees, Frans en Spaans.
    Wat niemand weet is dat ze ook erg goed is in messenwerpen en handgevechten.
    Ze kan heerlijk koken.
    Slecht in: Wonden hechten.
    Persoonlijke gesprekken houden.
    Extra's: Alexandra is de enigste dochter van Nikolai en Katya Udinov. Haar vader was eigenaar van het grootste energiebedrijf in Rusland. Nadat haar ouders werden vermoordt, vluchtte ze naar Amerika om daar een nieuw bestaan op te bouwen als prostituee. Dit was op dertienjarige leeftijd. Toen ze na vijf jaar haar Russische accent verloor, begon ze op haarzelf te wonen in een appartementje ergens in een grote stad in de verenigde staten.
    Ze houdt ervan om te sporten. Haar favoriete sport is dan ook boxen of kickboksen. Ze is altijd al een beetje one of the guys geweest.
    Alexandra rookt.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 22:16 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Enface schreef:
    Jammer! Maar denk het ook.

    Samenvatting:
    Eigenlijk is er weinig om samen te vatten. Iedereen is thuis opgehaald en is aangekomen op het terrein, via een bordje wisten ze dat ze in een bepaalde loods moesten zijn. Sem, Sky en Sergio staan voor de loods te roken, Eos staat ergens in de loods net aangekomen en de rest zit op een stoel. Emyrs en Matthew praten een beetje met elkaar dus dan heb je Raven en Jake die gewoon zitten.
    Thanks! *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jacco, ze is goed!


    MiIls(weet je echte naam niet) maak maar een meid aan!

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 22:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RlN schreef:
    Jacco, ze is goed!


    MiIls(weet je echte naam niet) maak maar een meid aan!
    Thank youuuu *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    RlN schreef:
    Jacco, ze is goed!


    MiIls(weet je echte naam niet) maak maar een meid aan!


    Ik heet Amber ^^ & is goed!


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Morgen werk ik alles bij, ik ga slapen. 6:15 eruit (no_chears)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RlN schreef:
    Morgen werk ik alles bij, ik ga slapen. 6:15 eruit (no_chears)
    Ik een half uur later *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Slaap lekker Kells *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ben jaloers op je!
    Byee (K) jij(jullie) ook later!

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 22:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam;


    Alaska ‘Ally’ Swan.

    Leeftijd; [tussen 16-21]
    Alaska is negentien.

    Uiterlijk + foto;
    Alaska heeft mooie, lange, blonde haren die vaak los over haar schouders hangen. Ze heeft een bleke, egale huid met dank aan haar moeder, en kersenrode lippen, toch heeft ze een voorkeur om altijd lippenstift op te hebben. Alaska vindt haar ogen het mooist aan haarzelf. Ze hebben de kleur van de bossen en zodra er licht op schijnt kan je de amber-kleurige spikkeltjes ontdekken die zich achter het mosgroeneverschuilen – wanneer er geen licht op schijnt worden de spikkeltjes aan je zicht ontrokken. Alaska heeft verscheidene moedervlekken en littekens over haar lichaam, door gevechten bijvoorbeeld. Ze is 1.69 en is blij met die lengte. Alaska is niet dun, maar ook niet dik. Ze is breed gebouwd, maar dat wordt gecompenseerd door haar rondingen.

    Innerlijk;
    Alaska is een vurig meisje die altijd wel een mening heeft. Ze heeft bijna overal kritiek op en is erg koppig – waardoor veel mensen al snel een hekel aan haar hebben. Hoewel se soms nogal irritant kan zijn is ze een geweldige vriendin, je moet alleen door haar afbijtlaag komen, zoals ze het zelf zegt. Ze staat dan altijd voor je klaar en is vastbesloten om een glimlach op je gezicht te plaatsen als je down bent.
    Alaska is ook erg spontaan; waardoor ze zich vaak in rare situaties bevindt – waar ze zichzelf altijd wel uit weet te praten. Hoewel Alaska er als eerste instantie uitziet als een drukke stuiterbal heeft ze ook een rustige kant. Ze is het rustigst wanneer ze een instrument bespeelt of als ze leest. Hierdoor neemt ze vaak een paar boeken mee als ze ergens naartoe gaat.
    Alaska is een erg opgetogen meisje die positief in het leven staat, natuurlijk heeft ze ook wel eens momenten gehad waarop ze zich niet zo gord voelde maar ze wist zich er altijd wel door te slaan.


    Goed in;
    Overzicht hebben, ideeën/plannen bedenken, koppig zijn en mensen overhalen.

    Slecht in;
    Dingen waarvoor je sterk/lenig moet zijn.

    Extra's;

    Ik ga slapen, de rest komt morgenochtend en anders morgenavond.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 19:52 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    RlN schreef:
    Morgen werk ik alles bij, ik ga slapen. 6:15 eruit (no_chears)


    Ik moet elke dag een half uur kwartier eerder


    It's very important for you to believe that you are the one

    Wauw respect voor jullie ik vond 7 uur er uit al zielig voor mezelf.
    En you're welcome :) Chloe morets is echt heel schattig, ik heb haar ook wel eens gebruikt maar vond der nu niet zo toepasselijk.
    Is het overigens oke als ik het uiterlijk aan Sky aanpas? Ik twijfel nogal of ik dit wel bij der vind passen