• Ben jij tussen de 16 en 21 jaar oud, en heb je altijd al gedroomd in een film te spelen? Meld je aan via www.inthemovie.com en wij nodigen vier jongens en vier meiden, totaal onervaren, uit om mee te spelen in onze film!

    Zal de droom van de acht jongeren uitkomen? Zelf denken ze van wel en melden zich, vol enthousiasme, aan. Tot hun grote verbazing worden ze uitgekozen en worden ze van huis opgehaald en naar de locatie gebracht.
    Aangekomen op de locatie krijgen ze instructies en worden ze per busje naar de plek van filmen gebracht. Maar wanneer ze daar aankomen en uitgestapt zijn, rijd het busje met een noodvaart weg. Ze zijn in de val gelopen. Hoewel ze niet verwachten dat ze nog in een film spelen, is dat fout gedacht. De jongeren zijn deel van een reality show genaamd; We know how to survive.
    De jongeren moeten zien te overleven in het beboste terrein terwijl, zonder dat zij het weten, er camera's op hun gericht zijn.
    Liefde, haat, vriendschap, leugens en teamwork spelen een grote rol in deze show.

    ~De story
    ~Speeltopic 1

    Rollen;
    Jongens; VOL!
    ~ Emrys Einion Cyffin||17||RlN||
    ~ Jake Dylan Cooper||17||quin98||
    ~ Matthew James Lorna||20||NCIS||
    ~ Sergio Rafael Madiedo||20||IcanBreathe||
    ~ Sem Varrell||21||Chiroptera||

    Meiden; VOL
    ~ Isabeau Sky Ferina||16||Enface||
    ~ Eos Meraya Aquilon||18||Maximesa||
    ~ Raven Ariana McCalley||20||Eavan||
    ~
    ~

    Invullijstje;

    Naam;
    Leeftijd; [tussen 16-21]
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk;
    Goed in;
    Slecht in;
    Extra's;

    Denk eraan, mobieltjes etc kunnen niet gebruikt worden


    Regels;
    - Leeftijden verschillend graag!
    - Ik wil het liefst wat ervaren rpg’ers, en mensen die gemotiveerd zijn
    - Maximaal 1 personage per account
    - Géén perfecte personages. Iedereen heeft zijn minpunten wel
    - Geen ééndagsvliegen die na een paar reacties of topics al stoppen
    - Er is een minimum aantal woorden en dat is 300. Ik wil dat je, je eraan houd. Halve zinnen tellen niet! Gebruikt omgeving, gedachten etc.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Alleen meedoen wanneer je het zeker weet
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic
    -Alleen RlN opent nieuwe topics. Tenzij anders vermeld
    - 16+ is toegestaan, maar het gaat hier niet alleen maar om.
    - Let op je Nederlands
    - Houd rekening met elkaar! Niet iedereen heeft elke dag de tijd om te reageren. Daarom wil ik dat het rpg géén sneltrein wordt, maar reageer wel minimaal 2 keer in de week

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 22:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Top!
    Alleen eh, waar komen ze precies aan? In de beginpost spreek je over een locatie, maar wat is die locatie precies? Misschien heb ik er ergens over heen gelezen of is het niet van belang maar ik wilde het toch even vragen.

    Enface schreef:
    Top!
    Alleen eh, waar komen ze precies aan? In de beginpost spreek je over een locatie, maar wat is die locatie precies? Misschien heb ik er ergens over heen gelezen of is het niet van belang maar ik wilde het toch even vragen.


    Ze worden eerst naar de locatie van ontvangst gebracht. (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hey, kan ik nog een meisje reserveren?


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Intouchables schreef:
    Hey, kan ik nog een meisje reserveren?

    Lijkt me wel, toch? Er staat daar dat er nog een plek vrij is.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Vul maar in!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hey, ik zou het heel graag doen maar heb gister en vandaag ineens een heleboel toetsen opgekregen, dus ik ga het echt niet meer halen, sorry!


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    ^ Ah, dat is echt heel jammer! Maar begrijpelijk. Veel geluk nog! :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    ^ Ah, dat is echt heel jammer! Maar begrijpelijk. Veel geluk nog! :].


    Dankje!


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Is het laatste meisje nog vrij? Want anders wil ik haar wel als het mag (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Tot zo ver ik weet is ze nog vrij


    It's very important for you to believe that you are the one

    Oh, trouwens, Lolicia -> Chiroptera.

    @ Enface: Ik ga nu terug schrijven en als ik 'm niet afkrijg, want ik moet ook nog andere maken, dan krijg je 'm morgen. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zal voor de zekerheid Caerleon een berichtje sturen, niet dat ik dalijk een rol maak en hij al bezet blijkt te zijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oh doet me denken Imacreep is al een tijdje verandert naar IcanBreathe


    It's very important for you to believe that you are the one

    Deryth schreef:
    Is het laatste meisje nog vrij? Want anders wil ik haar wel als het mag (:


    je mag haar invullen. (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dankje! Ze is inmiddels klaar, heb een van mijn oude personages gebruikt en haar wat aanpast dus ik hoop dat ze goed is.

    Naam: Raven Ariana McCalley
    Leeftijd: 20 jaar
    Uiterlijk:


    Raven heeft een flinke bos rode haren, waar van haar zelf al een lichte slag in zit, maar wat ze zelf regelmatig aanzet met rollers. Meestal heeft ze haar lange lokken dan ook los hangen waardoor ze tot op haar onderrug komen, iets waar ze erg trots op is. Haar ogen hebben een licht groene kleur en kunnen je zonder enige schaamte ongegeneerd opnemen. Van haar gezichtsuitdrukking valt vaak al voldoende af te lezen, van afkeer tot walging en van vrolijkheid tot vriendelijkheid. Veel make-up draagt ze niet, voornamelijk alleen wat eyeliner, mascara en een zacht rode lippenglos, omdat ze daar niet altijd even veel tijd voor heeft. Omdat ze ondanks dat qua uiterlijk wel altijd netjes en verzorgt over wil komen, draagt ze in ieder geval dat kleine beetje. Met haar 1.73 is ze van een normaal slank postuur, met rondingen op de juiste plek en hou ze haar lichaam zo goed mogelijk in vorm door elke ochtend te gaan joggen en niet te veel snacken.
    Raven is een echte tattoo freak, toch heeft ze er pas twee, maar ze is nu alweer druk bezig met een eventuele volgende. De eerste was die op haar bovenarm, die begint vanaf haar schouder tot net boven haar ellenboog ( staat op de foto bij uiterlijke ), deze heeft ze laten zetten toen ze net 18 werd. De tweede heeft ze pas laten zetten en siert haar linkerzijde ( dus andere kant dan op de foto), van een deel van haar schouderblad tot haar heup. klik.
    Innerlijk: Raven is een vrolijke jonge vrouw die barst van de energie. Zij het wel met de juiste mate. Vertrouwen en respect zijn de twee dingen die voor haar erg belangrijk zijn, mede doordat ze zelf op sommige momenten veel moeite heeft met het vertrouwen van nieuwe mensen. Iets wat soms natuurlijk erg tegenstrijdig kan zijn wanneer ze het wel van de ander eist, maar het zelf soms maar met moeite kan. Het is voor haar een leerproces, iets wat ze opnieuw moet leren vanwege dingen die ze meegemaakt heeft. Dat heeft tijd nodig, en hoewel ze daar in het begin de nodige hulp voor heeft gehad, doet ze het nu alleen en met de steun van familie.
    Ondanks dat is ze wel altijd in voor een vrolijke babbel en een grapje op zijn tijd, geniet ze toch veel van het contact met andere mensen zodra ze deze leert kennen, en de dingen om haar heeft. Ook kan ze soms ook erg kort door de bocht komen, net als iedereen heeft ook Raven weleens haar dag niet, maar voornamelijk gebeurt dit wanneer ze op haar tenen is getrapt, of iemand haar gekwetst heeft. Haar doel op dat moment is diegene net zo hard terug te kwetsen, of gebukt te laten gaan onder haar slechte humeur. Het mindere is dan dus dat ze niet goed nadenkt over de gevolgen die het soms kan hebben, voor haarzelf of de ander. Gelukkig is het iets wat niet al te vaak voorkomt en kan ze aardig wat hebben voordat je haar echt op de tenen trapt.
    Goed in: Wegdromen, luisteren maar ook erg goed in praten en geduldig zijn.
    Slecht in:Liegen, ze houdt er helemaal niet van. Niet eigenwijs zijn, ze probeert het maar haar eigenwijsheid wint het negen van de tien keer toch.
    Extra: Raven komt uit een groot gezin, bestaande uit 3 oudere broers, een jongere broer en jongere tweeling zusjes. Van de hele club aan kinderen is Raven er een met al een flinke geschiedenis waarin ze veel meegemaakt heeft en is daarom van het hele stel ook degene die zich iets terug trekt wanneer het te druk wordt. Tevens ook een van de redens dat ze zoveel moeite heeft met het vertrouwen van nieuwe mensen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 13:29 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'