• Ben jij tussen de 16 en 21 jaar oud, en heb je altijd al gedroomd in een film te spelen? Meld je aan via www.inthemovie.com en wij nodigen vier jongens en vier meiden, totaal onervaren, uit om mee te spelen in onze film!

    Zal de droom van de acht jongeren uitkomen? Zelf denken ze van wel en melden zich, vol enthousiasme, aan. Tot hun grote verbazing worden ze uitgekozen en worden ze van huis opgehaald en naar de locatie gebracht.
    Aangekomen op de locatie krijgen ze instructies en worden ze per busje naar de plek van filmen gebracht. Maar wanneer ze daar aankomen en uitgestapt zijn, rijd het busje met een noodvaart weg. Ze zijn in de val gelopen. Hoewel ze niet verwachten dat ze nog in een film spelen, is dat fout gedacht. De jongeren zijn deel van een reality show genaamd; We know how to survive.
    De jongeren moeten zien te overleven in het beboste terrein terwijl, zonder dat zij het weten, er camera's op hun gericht zijn.
    Liefde, haat, vriendschap, leugens en teamwork spelen een grote rol in deze show.

    ~De story
    ~Speeltopic 1

    Rollen;
    Jongens; VOL!
    ~ Emrys Einion Cyffin||17||RlN||
    ~ Jake Dylan Cooper||17||quin98||
    ~ Matthew James Lorna||20||NCIS||
    ~ Sergio Rafael Madiedo||20||IcanBreathe||
    ~ Sem Varrell||21||Chiroptera||

    Meiden; VOL
    ~ Isabeau Sky Ferina||16||Enface||
    ~ Eos Meraya Aquilon||18||Maximesa||
    ~ Raven Ariana McCalley||20||Eavan||
    ~
    ~

    Invullijstje;

    Naam;
    Leeftijd; [tussen 16-21]
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk;
    Goed in;
    Slecht in;
    Extra's;

    Denk eraan, mobieltjes etc kunnen niet gebruikt worden


    Regels;
    - Leeftijden verschillend graag!
    - Ik wil het liefst wat ervaren rpg’ers, en mensen die gemotiveerd zijn
    - Maximaal 1 personage per account
    - Géén perfecte personages. Iedereen heeft zijn minpunten wel
    - Geen ééndagsvliegen die na een paar reacties of topics al stoppen
    - Er is een minimum aantal woorden en dat is 300. Ik wil dat je, je eraan houd. Halve zinnen tellen niet! Gebruikt omgeving, gedachten etc.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Alleen meedoen wanneer je het zeker weet
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic
    -Alleen RlN opent nieuwe topics. Tenzij anders vermeld
    - 16+ is toegestaan, maar het gaat hier niet alleen maar om.
    - Let op je Nederlands
    - Houd rekening met elkaar! Niet iedereen heeft elke dag de tijd om te reageren. Daarom wil ik dat het rpg géén sneltrein wordt, maar reageer wel minimaal 2 keer in de week

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 22:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sem laat er geen gras over groeien nee. Precies, en anders praten ze vanzelf wel als ze gedroped worden.

    Enface schreef:
    Sem laat er geen gras over groeien nee. Precies, en anders praten ze vanzelf wel als ze gedroped worden.

    Haha, lol. Ik vind het ergens wel grappig eigenlijk. :"D
    Maar ik denk dat het wel zal veranderen als ze meer informatie krijgen of zo? Ik weet niet wanneer de anderen naar de loods komen, want dan kunnen ze weer verder..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Praattopic


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik de laatste rol? *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Die heeft Eavan toch al? De lijst is alleen niet geupdate. Al denk ik niet dat het erg zou zijn als je een rol aan ging maken, maar ik ga hier dan ook niet over.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    Die heeft Eavan toch al? De lijst is alleen niet geupdate. Al denk ik niet dat het erg zou zijn als je een rol aan ging maken, maar ik ga hier dan ook niet over.
    Oh, dan wacht ik even op een reactie van Kelly (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Er zijn meiden vrij!

    Tuurlijk mag je een rol!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De lijst is up to date. Nu nog even wachten of Jacco de rol nog wil ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoeveel plekken zijn er nog over?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Als Jacco(Fonseca) de rol wil, zijn er geen meer over


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vul zo wel een meisje in


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ben benieuwd naar je meisje (:, top dat je mee wil doen

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 21:16 ]

    Enface schreef:
    Ik ben benieuwd naar je meisje (:, top dat je mee wil doen
    Daar ben ik ook benieuwd naar, ik vul eigenlijk altijd alleen maar jongens in :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ga mij uitschrijven. Ik ben totaal niet bezig met deze rpg en alles wordt momenteel erg druk :3 Sorry! :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Calorae schreef:
    Ik ga mij uitschrijven. Ik ben totaal niet bezig met deze rpg en alles wordt momenteel erg druk :3 Sorry! :3
    Betekend dit dat Mills nu ook een rol kan invullen?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf