• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - 020314
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - LegoIas


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * Lorum
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * LuciIle
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * Lorum
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * LegoIas


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Topics:
    Praattopic één
    Speeltopic één
    Rollentopic één


    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 19:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jesse Horan

    'Als jij stopt met lachen,' zegt hij. Ik stop met lachen en doe daar erg mijn best voor. 'Na we hebben geknuffeld en gekust,' zegt hij. Ik grijns. 'Dus het is weer goed tussen jullie? Fijn, hoef ik je niet meer de hele tijd op te vrolijken,' zeg ik met een grijns. 'En jij meneer Horan krijgt geen suiker meer,' voegt hij eraan toe. Ik trek een pruillipje. 'Awh, waarom niet? En trouwens, jij weet toch niet waar ik mijn snoep verstopt heb,' plaag ik. Ik ga rechtop zitten en haal een kam door mijn haar. Het ziet er zo echt niet uit. Ik ben best wel ijdel, ik wil er gewoon altijd goed uitzien. Ik kijk naar Niall. Hij is ontzettend veel veranderd sinds hij meedeed aan de XFactor. Misschien niet op een goede manier. Soms mis ik wel gewoon die broer van 16 die vrolijk naar me toe rende en zich als een kleuter gedroeg. Ik grijns. Toen was ik 13 en keek ik naar mijn broer die meedeed aan een programma. Ik vond het allemaal maar stom en in het begin wou ik Niall helemaal niet steunen. Later vond ik het juist erg leuk en was ik helemaal fan. Maar helaas hebben we een andere muzieksmaak.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oke als ik drik ben komt het omdat ik een officiele einde san een story ga schrijven mijn eerste echt geschreven en afgeronde story

    Niall

    Dus het is weer goed tussen jullie? Fijn, hoef ik je niet meer de hele tijd op te vrolijken,' ik gniffel even " het arm kind heeft het zo zwaar" gniffel ik Awh, waarom niet? En trouwens, jij weet toch niet waar ik mijn snoep verstopt heb,' ik kijk hem even aan " dus meneer vreet mijn snoep op maar ho maar dat hijd e zijne deelt" verontwaardigd ,ijk ik hem aan. Hijzk t aan zijn haar en breed grijnzend woel ik er hard door heen. " jij ijdeltuit" ik spring op en ren weg.wetend dat hij een hekel had als je aan zijn haar zat. Vreselijk vond hij het. Ik heb toen ik een jaar of vijftien was een keer zijn haar zwart gespoten. Dat had ik geweten zeg, hij was woedend, achteraf kon hij er wel om lachen maar toen net een vuurpijl. Lachend kijk ik hem aan. Ik wiebel even uitdagend met mijn we kbrauwen om hem wat uit te lokken. " kom dan broertje" zeg ik lachend naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse Horan

    'Het arm kind heeft het zo zwaar,' gniffelt hij. Ik schud lachend mijn hoofd. Opeens woelt hij door mijn haar. 'Jij ijdeltuit.' Ik kijk hem woedend aan. Hij rent weg. 'Wie is er nu de kleuter!' roep ik naar hem. Ik rommel in mijn tas en vind de fel groene spuitbus die ik in mijn tas verstopt heb. 'Kom dan broertje,' zegt hij lachend tegen me. Ik ren achter hem aan en spuit zijn haar helemaal fel groen. Ik lach als ik het zie, het ziet er helemaal niet uit. Ik kijk naar de spuitbus. 'Hmm, het blijft twee dagen zitten,' zeg ik met een speelse grijns. 'Die was nog van toen jij zwart in mijn haar gedaan had. Dat bleef er twee weken in zitten!' roep ik naar hem. Ik had toen maar mijn hele haar zwart geverfd. Voor twee weken liep ik rond met zwart haar. Het was ongelooflijk irritant en allemaal Nialls schuld. 'Groen staat je goed hoor!' roep ik naar hem. Toch blijf ik op een afstand en zorg ik dat hij de spuitbus niet kan afpakken, dan ben ik er echt geweest. Ik ben niet zo flauw om zijn kleding helemaal te bekladden met groen spul.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan
    Woedende blik van hem maakt mij aan het lachen 'WIe is er nu de kleuter' roept hij naar mij. Hij rommelt wat en pakt iets wat ik niet oed zie. Hij rent achter me aan en ik ren hard weg en ruik wat chemysch. IK voel wat aan mijn haar en zie wat groenigs en begin hard te lachen. 'Hmm het blijft twee dagen zitten' zegt hij grijnzend. 'die was nog van toen jij zwart in mijn haar gedaan had. Dat bleef er twee weken in zitten' ik begin hard te lachen . 'Groen staat je goed hoor' zegt hij vrolijk maar hij blijft op een veilige afstand zodat ik de bus niet kan afpakken. 'Pff alles staat me, zelfs paarse plukken' zeg ik lachend denken aan 1dday met mijn paarse plukken. de reacties waren toen geweldig. 'ik hou van groen' zeg ik vrolijk 'maar ik hou meer van blauw' gniffel ik. het boeide me niet echt zo veel ofwat. 'kom we gaan in de tent wat liggen en luieren' stel ik voor en sleep hem mee. Als we liggen pak ik stilletjes de spullen en heel zacht spuit ik het spul op zijn haar zodat hij gouden glitterhaar had. als ik klaar ben begin ik luid te lachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse Horan

    'Pff alles staat me, zelfs paarse plukken.' Ik grijns en schud mijn hoofd. 'Nee Niall, dat zag er afschuwelijk uit. Net als dit!' grijns ik. 'Ik hou van groen,' zegt hij vrolijk. 'maar ik hou meer van blauw.' Ik schud lachend mijn hoofd. 'Kom we gaan in de tent liggen en wat luieren,' stelt hij voor en ik word mee gesleept. Ik ga lezen, Harry Potter deel zeven. Ik heb het boek al ontzettend vaak gelezen maar ik lees het steeds opnieuw. Opeens begint Niall hard te lachen. Ik pak mijn spiegel en schrik me dood. Mijn haar is helemaal goud en glitterig. Ik grijns gewoon. 'Staat het niet super sexy?' vraag ik met een grijns aan hem. Ik rommel in mijn tas tot ik al mijn spuitbussen gevonden heb en spuit mijn haar in allemaal verschillende kleuren en grijns trots. Het resultaat is niet slecht. Ik kijk naar Niall. 'Als je ook van blauw houdt dan gaan we daar eens iets aan doen,' zeg ik en ik begin blauw er doorheen te spuiten. Het ziet er niet slecht uit. Ik hou van tekenen en schilderen. Meestal doe ik het met graffiti en dit spul lijkt daarop. Ik woel door Nialls haar zodat het helemaal uit model zit. 'Vroeger had je ook niet al die gel in je haar,' zeg ik stug.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 13:30 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne.

    Hij gromde iets overstaanbaars op mijn vraag. Iets zegt me dat hij liever wou slapen. Hij ging rechtop zitten en schudde met zijn krullen. Hij zuchtte en kroop op de stoel naast me. "Ik heb problemen met Jesse en een van Louis' zusjes. Jesse probeerde me te verzuipen in de rivier en Anna was aan het luistervinken en het beviel haar niet wat ik zei en toen bleef ze me lastigvallen dus ik heb haar in dezelfde rivier gegooid" zei hij. Ik grinnikte. 'Je hebt het zusje van Louis in de rivier gegooid? Eigenlijk is het niet om te lachen, maar ze had het verdient toch. En het is al helemaal grappig als je bedenkt hoe doorweekt ze er uit ziet.' zei ik. Louis zusjes zijn de typische meisje meisjes behalve Lows dan. "Wat is er, Li?" vroeg hij geïnteresseerd. Ik keek hem even aan. Zie ik er dan zo wanhopig uit? Ik probeerde het nog te verbergen. 'Niets.' zei ik. Even later zuchtte ik. 'Louis heeft me een paar klappen gegeven, en ik heb geen idee waarom, en niemand wil het me vertellen.' zei ik. Ik was best wanhopig nu. 'O ja, en ik ben Lows kwijt. Weet jij waar ze is?' vroeg ik. 'Ga je anders mee zoeken?' vroeg ik daarna. Ik moet deze auto uit, ik werd gek hier.


    How far is far

    NIall HOran

    'Nee Niall, dat zag er afschuwelijk uit. Net als dit!' ik gniffel 'het was wel leuk, althans de fans vonden het leuk en ik eigenlijk ook' gniffel ik. Hij kijkt op van zijn boek als hij mij hoort lachen en pakt de spiegel en schrikt. Daarna grijnst hij 'Staat het niet super sexy?' vraagt hij me en ik schut mijn hoofd. 'nee gewoon nee' gniffel ik Hij rommelt in zijn tas en spuit zijn haar alle kleuren waardoor ik hard begin te schaterlachen. 'Als je ook van blauw houdt dan gaan we daar eens iets aan doen' zegt hij en begin te spuiten. Snel sluit ik mijn ogen dicht en hoor hem door mijn haren woelen. Mijn haar zal er compleet niet uit zien maa rheey ik had lol met mijn broertje en dat had ik graag. 'Vroeger had je ook niet al die gel in je haar ' zegt hij stug. 'er zit ook haarlak in ' grpa ik vrolijk. 'ach dan doe ik het wel zonder he als jij blij word daar van' gniffel ik en woel nu door zijn haren. . 'Zeeeeeeg zin om vanacht de auto in te gaan en Brooke haar haar mooi te maken' grijns ik gemeen en gniffel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Immence went LuciIle, met de eerste l na de i als hoofdletter i, de tweede l dus als je de allereerste letter ook meetelt.]


    "Family don’t end in blood”

    Jesse Horan

    'Het was wel leuk, althans de fans vonden het leuk en ik eigenlijk ook,' zegt hij. Ik kijk hem met een grijns aan. 'Waarom verf je je haar dan niet gewoon altijd in die kleur?' zeg ik uitdagend tegen hem. 'Nee, gewoon nee,' antwoord hij op mijn vraag. Ik kijk hem brutaal aan. 'O jawel, je bent gewoon jaloers,' weerkaats ik. 'Er zit ook haarlak in. Ach dan doe ik het wel zonder he als jij blij word daar van,' zegt hij. Ik grijns. 'Ja daar word ik inderdaad blij van,' zeg ik met een grijns. 'Zeeeeeeg zin om vanacht de auto in te gaan en Brooke haar haar mooi te maken?' stelt hij voor. Ik grijns. 'Jazeker. Maar ik denk dat we ook maar beter die gast met de krullen en Zayn moeten stylen, die lijken me erg ijdel,' zeg ik met een grijns. 'Of beter doen we gewoon iedereen en maken we in de ochtend een leuke groepsfoto,' stel ik voor. Ik heb altijd dit soort rare ideeën die toch niet uitgevoerd worden. 'Misschien moeten we die ene met de wortels inlichten. Die is toch altijd van de grappen?' vraag ik. In het begin volgde ik nog wel wat ze deden, maar ik ben afgehaakt en de namen vergeten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    niall
    uitdagend kijkt hij me aan . 'Waarom verf je je haar dan niet gewoon altijd in die kleur?' ik grinnik maar schud mijn hoofd. o jawel je bent gewoon jaloers' ik begin zadcht te lachen.'ja daar word ik inderdaad blij van' grijnst hij en ik gniffel en ik knik. dan ging ik wel zonder hoor, dat boeide me echt inet. hij begint te grijnzen van mijn ideel. Maar ik denk dat we ook maar beter die gast met de krullen en Zayn moeten stylen, die lijken me erg ijdel,' ik gniffel even 'bgeloof me je word er niet blij van als je dat bij Hazzs doet, we hebben het al eens gedaan. 'Of beter doen we gewoon iedereen en maken we in de cohtend een leuke groepsfoto' stelt hijvorr en lachend schud ik mijn hoofd. 'Zayn zou er enigszins om kunnen lachen maar ik denk dat we dat beter maar niet doen voor er ruszie komt' glimlach ik. 'Misschien moeten we die ene met de wortels inlichten. die is toch altijd van de grappen' ik begn even te lacxhen door hem. 'Louis jups hem kunnen we wel voor ideen vragen' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Misschien moeten we even rustiger aan doen, zodat andere mensen er ook nog iets van snappen]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Wat is er in hemels naam inderdaad gebeurt sinds Zaynin beeld kwam?

    Matt komt hopelijk binnekort]


    Bowties were never Cooler

    [Niet veel Zayn wou hem helpen maar toen ging hij weg ;)]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Jullie gaan zo snel. 0-0
    Anyway, Louis komt zo.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Anna Jane Tomlinson

    Louis probeerde me te kalmeren. 'Ik kom er aan, oké, rustig blijven...' Met die woorden hing hij op. Hier zat ik dan, zonder deken, zonder droge kleren. Een doorweekt shirt en een kletsnatte broek was het enige wat me nog warm hield. Ik wrong mijn haren uit, wat een redelijk groot plasje in het gras achterliet. Ik had handdoeken en kleding in de auto liggen… waar was die ook alweer? Louis zou me nu vast al aan het zoeken zijn. Met een kreun stond ik op, waterdruppels gleden over mijn rug. Wat was het verstandigste om nu te doen. Of hier blijven, en daarbij gepijnigd worden door de kou, of opzoek gaan Nasr Louis, daarbij gepijnigd worden door de kou?
    Ik besloot voor optie twee te gaan, ik waggelde met mijn kleren tegen me aan geklampt weg van het kampvuur. 'Louis?!' riep ik hard. 'Kom op mijn stem af!' Dat was het enige wat ik kon doen om hem de weg te wijzen. Misschien was hij wel met Loënné, haar zag ik voor het laatst bij hem. Ik bracht mijn telefoon, die ik nog steeds in mijn handen had, naar mijn gezicht en tikte op Loënné's nummer. En wachten… en wachten… 'Lows…' mompelde ik, waarna ik weer op mijn nagels beet.

    Harry Styles
    Ik zag hem gewoon kwaad worden, en dat is niet echt een goed teken. In een poging geruststellend te zijn aaide ik even over wang en glimlachte kleintjes. Ik kon nog steeds niet bevatten hoe fantastisch alles was begonnen, sarcastisch bedoeld natuurlijk. Zuchtend wachtte ik af tot hij zou ophangen en we haar konden gaan zoeken, wat hij uiteindelijk ook deed. Ik knikte als antwoord op zijn vraag en keek op toen Zayn verdween in de richting van de plek waar Aidan onze tent aan het opzetten was. Langzaam klom ik van de schoot van Louis af en trok hem aan zijn hand mee omhoog, die ik daarna ook niet meer losliet. Ik was al bij die plek geweest voordat ik een bloedbad had voorkomen tussen hem en Liam, dus zo moeilijk zou het niet terug te vinden zijn. Eerst sleurde k hem mee naar de plek van het gevecht, waarna ik even moest nadenken uit welke richting ik was gekomen. Al snel kwam ik eruit en ging die kant op, na een tijdje zag ik een kampvuur zo'n drie meter voor ons zachtjes knisperen. Rechts lag het meer, dus het kon niet anders dan dat ze hier ergens was. 'Het moet hier ergens zijn,' mompelde ik, en liep naar de rand van het meer. 'Anna?' riep ik, in de hoop dat ze hier nog was en niet was gaan afdwalen.

    Anna Jane Tomlinson

    Ik bleef maar stilstaan, wachtend op een antwoord van Louis. Hij zou vast reageren als hij me hoorde. Ik krabde even met mijn afgekloven nagels aan mijn nek, wat pijnlijk en schurend aanvoelde. Het was stil. Erg stil. Opeens begon ik te rennen, ik was doodsbang. Al die stilte om me heen, alsof er geesten rondhingen. Ondertussen begon ik te huilen, ik had dit al eens eerder meegemaakt. Ik was alleen thuis, ineens voelde ik iets en panikeerde ik volledig.
    Alles deed pijn in mijn hele lichaam. Ik sloot even mijn ogen en veegde een paar tranen weg, maar er kwamen steeds meer. Plots voelde ik iets, ik struikelde erover. Het was een boomstam. Huilend lag ik op de met gras begroeide grond. Nog steeds deed alles pijn. 'Anna?' hoorde ik iemand roepen, Harry. Die was vast ook meegekomen. Ik wilde mijn mobiel grijpen en hem bellen, maar die was ik tijdens het rennen verloren, omdat ik hem liet vallen. 'H - Harry…?!' riep ik terug, waarna ik nog harder huilde. Het deed zoveel pijn. Moeizaam stond ik op, mijn knie lag volledig open, en het deed pijn wanneer ik erop stond. 'H - Harry… Waar ben je…!' kwam er nog net uit. Louis en hij moesten me vinden. Of ik hen.


    Louis Tomlinson.

    Ik had niet eens in de gaten gehad dat Harry met zijn vingers over mijn wang streelde, maar dat was waarschijnlijk een teken om me tot rust te krijgen. Eenmaal toen ik had opgehangen, zag ik ook hoe Zayn van ons weg liep. Vanonder mijn wimpers volgde ik Harry's handelingen toen hij langzaam van mijn schoot af klom, waarna hij mijn hand vast pakte en mij ook omhoog trok. Mijn hand liet hij niet meer los en ik had er totaal geen moeite mee, heel even voelde het weer als vroeger en dat gevoel gaf me toch wel lichte vlinders. "Rustig," mompelde ik, toen hij me mee naar de plek trok waar ik Liam net in elkaar geslagen had. Meteen verdween het fijne gevoel weer en maakte het opnieuw plaats voor een groot schuldgevoel, het eerste wat ik ging doen nadat we Anna hadden gevonden was het goed maken met Liam. Uiteindelijk kwamen we op een plek, die waarschijnlijk de plek was die Anna had beschreven. Een kampvuur plus een meer er vlak naast. Ik glimlachte na Harry's woorden, het klonk lichtelijk alsof hij het tegen zichzelf zei. Een klein, gorchelend, geluidje verliet mijn mond toen ik Anna terug hoorde schreeuwen nadat Harry haar naam had genoemd. "Anna!" Gilde ik vervolgens ook. "Blijf daar," riep ik er nog achteraan, waarna ik Harry mee in de richting trok waar Anna's stem vandaan kwam.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 19:05 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you