• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - 020314
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - LegoIas


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * Lorum
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * LuciIle
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * Lorum
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * LegoIas


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Topics:
    Praattopic één
    Speeltopic één
    Rollentopic één


    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 19:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Niall Horan

    Hij bekijkt aandachtig de skateboards en kiest er een uit. Glimlachend bekijk ik hem ' deze wil ik!" Zegt hij en ik knik en sla hem op in mijn favorieten. " ik ga voor brooke een mooie ketting kopen" glimlach ik. Hij neemt een handje en een " heeey, verlaat mijn mond even. " zin om morgen te joggen samen?" Stiekem wou ik die tien kilo afvallen niet alleen omdat het moest maar omdat ik me fijner voelde als ik bewoog en afviel. Het gaf me op een een of andere manier een fijn gevoel gewoon. Ik staar even naar het vuur. " ik ga een geitje kopen" glimlach ik vrolijk. Ik zucht even ik had gewoon geen ideew aar de rest was en het irriteerde me verschrikkelijk. Ik had verwacht dat het een luie vakantie met soms actie ging worden maar vooral lachen, zingen en kletsen bij het kampvuur met zijn alle. Ik sta op en pak wat hiut van de stapel en duw dat op het vuur en glimlach even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [*Ziet geen drama* daar moet iets aan gebeuren...]

    Jesse Horan

    'Ik ga voor Brooke een mooie ketting kopen,' zegt hij. Ik knik. 'Zin om morgen te joggen samen?' vraagt Niall. Ik kijk hem verward aan. 'Ik weet niet of je het doorhebt, maar dat hele afvalgedoe is gewoon voorbij. Je hebt een knie die geopereerd moet worden,' zeg ik. Ik snap dit allemaal niet. 'Niall, dit gaat niet meer om het management. Jij denkt dat je te dik bent ofzo en daarom ga je veel sporten, nou als je af wilt vallen dan heb ik een heel goed idee. We gaan deze week niet naar de winkel om lekkers te kopen, je doet het met deze spullen maakt niet uit als het op is.' Ik kijk hem streng aan. Eigenlijk ben ik heel erg bezorgd om hem. Er is iets aan de hand. 'Niall je moet echt eens zeggen wat er is. Ik ken je te goed om te denken dat er niks is. Zeg het nou eens godverdomme,' zeg ik boos. Ik sta op en zit letterlijk met de handen in het haar. Ik ben echt in paniek. Ik zie Zayn en wenk hem. Hij komt. 'Wat is er?' vraagt hij. Hij kijkt naar Niall. 'Niall wil nog steeds afvallen,' zeg ik tegen hem. Ik zie hoe hij verdrietig naar Niall kijkt. Hij tilt Niall op en zet hem op schoot. 'Nialler vertel het me gewoon. Al ben ik je vriendje niet meer, ik ben nog steeds je beste vriend.' Ik ga ook zitten en luister naar Niall.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    Hij kijkt me verward aan. Ik weet niet of je het doorhebt, maar dat hele afvalgedoe is gewoon voorbij. Je hebt een knie die geopereerd moet worden,' ik zucht zacht, serieus ging hij dit door zetten.Niall, dit gaat niet meer om het management. Jij denkt dat je te dik bent ofzo en daarom ga je veel sporten, nou als je af wilt vallen dan heb ik een heel goed idee. We gaan deze week niet naar de winkel om lekkers te kopen, je doet het met deze spullen maakt niet uit als het op is.' Ik zucht zacht, vond hij nou ook dat ik teveel at ofwat.Niall je moet echt eens zeggen wat er is. Ik ken je te goed om te denken dat er niks is. Zeg het nou eens godverdomme,' zegt hij boos en zit met zijn handen in zijn haar. Ik zie Zayn en bijt op mijn lip. " wat is er" vraagt hij. " Niall wilt nog steeds afvallen" zegtk hij. Voor ik het weet zet Zayn me op zijn schoot. Wow hoe hield hij dat uit ik was niet de lichtste. Nialler vertel het me gewoon. Al ben ik je vriendje niet meer, ik ben nog steeds je beste vriend. Ze kijken me beiden aan. " ik..... Ik voel me gewoon fijn als ik wat afval en sport oke. Het geeft me gewoon een fijn gevoel " geef ik zacht toe en frunnik even aan mijn vingers en bijt aan mijn nagels


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javvad Malik

    'Ik..... Ik voel me gewoon fijn als ik wat afval en sport oke. Het geeft me gewoon een fijn gevoel,' zegt hij. Hij begint met nagelbijten. Ik hou hem tegen. 'Je liegt tegen me. Je nagelbijt altijd als je liegt. En je bent er gewoon niet zo goed in,' zeg ik. Normaal zou ik hierbij glimlachen omdat het er ongelooflijk schattig uitziet, maar nu ben ik serieus. Ik maak me zorgen om hem. Ik sla mijn armen om hem heen. 'Je weet dat je het alleen maar erger maakt als je het niet zegt? Want dan gaan we allemaal theorieën bedenken waar helemaal niks van klopt,' zeg ik. Nu grinnik ik wel. Ik wil hem heel graag een kusje geven maar dat durf ik niet, bang dat hij me raar gaat vinden. In plaats van dat aai ik over zijn hand. Ik wil tegen hem zeggen dat ik van hem hou en hij niet moet veranderen, maar op dit momenten zijn we gewoon vrienden dus kan ik dat gewoon niet. 'Je weet dat ik nog steeds van je hou en er alles aan zal doen om je gelukkig te zien. Want dan ben je de vrolijke, lieve en schattige jongen waar ik verliefd op werd,' leg ik uit. Ik weet niet of ik er later nog spijt van heb, maar ik kus hem op zijn kruin.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    Je liegt tegen me. Je nagelbijt altijd als je liegt. En je bent er gewoon niet zo goed in,' ik bloos even lichtjes.Je weet dat je het alleen maar erger maakt als je het niet zegt? Want dan gaan we allemaal theorieën bedenken waar helemaal niks van klopt,' ik sla mijn ogen neer. Hij grinnikt en aait mijn hand wat fijn voelde.Je weet dat ik nog steeds van je hou en er alles aan zal doen om je gelukkig te zien. Want dan ben je de vrolijke, lieve en schattige jongen waar ik verliefd op werd, ik kleur rood en roder door het kusje en zucht diep. " oke door alle negativiteit voel ik me dik en onzeker. Ik wil gewoon afvallen omdat dat gevoel gewoon geweldig is en ik haat ik haat mezelf dat ik zon vreetzak ben" ratel ik alles in een k eer eruit en ik zucht zacht. Ik veeg even langs mijn ogen om ze droog te krijgen. " ik ik ga even een trui pakken en een lange broek aan doen" mompel ik. Vlug sta ik op en met mijn hoofd omlaag loop ik naar het tentje dat ik met jesse heb geclaimd. Ik zucht een paar keer diep en kleed me om en rol me op als een balletje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javvad Malik

    'Oke door alle negativiteit voel ik me dik en onzeker. Ik wil gewoon afvallen omdat dat gevoel gewoon geweldig is en ik haat ik haat mezelf dat ik zon vreetzak ben,' zegt hij. Tranen rollen over mijn ogen. 'Ik ik ga even een trui pakken en een lange broek aan doen,' zegt hij voordat ik iets kan zeggen. Hij loopt weg. Nu barst ik uit in huilen. Ik wil niet dat hij zich zo voelt. Na een tijdje wil Jesse de tent in lopen. Ik hou hem tegen en loop zelf naar binnen. Daar zie ik Niall opgekropt liggen. Rustig ga ik ernaast liggen. 'Hey, je moet het je niet aantrekken. Je bent geweldig en al die mensen kennen je niet. Ze willen gewoon net zo leuk en lief en schattig en knap zijn als jij bent. Ze zijn jaloers en uiten dat op een manier die jou pijn doet. Ik hou van je en ik wil je nooit meer kwijt. Zolang als jij wilt dat ik er ben, ben ik er,' zeg ik troostend tegen hem. Ik kijk naar hem. 'Je bent helemaal niet dik. Ik hou meer van je dan van wat dan ook.' Ik wil iets zeggen maar weet niet wat. Ik kijk naar hem en kus hem.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    Hey, je moet het je niet aantrekken. Je bent geweldig en al die mensen kennen je niet. Ze willen gewoon net zo leuk en lief en schattig en knap zijn als jij bent. Ze zijn jaloers en uiten dat op een manier die jou pijn doet. Ik hou van je en ik wil je nooit meer kwijt. Zolang als jij wilt dat ik er ben, ben ik er,' zeg ik troostend tegen hem. Ik kijk naar hem. 'Je bent helemaal niet dik. Ik hou meer van je dan van wat dan ook zegt Zayn als hij tgen me aanligt. Huilend kuip ik tegen hem aan. "ik voel me gewoon zo ellendig Zayn soms debk ik eraan om te stoppen ondanks dat ik er van houd"huil ik. Langzaam komt zijn hoofd dichterbij en kust hij me. Zonder nate denken zoen ik hem nog huilend terug. "ik wil je niet kwijt"fluister ik. Ik was zo bang sat ik mezelf ing verliezen door de haat. De lads hadden het niet geweten hoe erg ik me aantrok van haat en negativiteit maar dat was meer dan dat ik ze liet zien. Ik wou ook een man zijn net als hun. Niet om alles huilen wat soms voelde ik me een baby en dan schaamde ik me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javvad Malik

    'Ik voel me gewoon zo ellendig Zayn soms denk ik eraan om te stoppen ondanks dat ik er van hou,' zegt hij. Ik kijk hem verschrikt aan. 'Nee, stop alsjeblieft niet. Zonder jou is de band gewoon niet compleet jij hoort erbij en bent echt niet slechter dan een van ons. Waarschijnlijk zelfs de beste,' zeg ik met een glimlach. Hij kust me terug en een geweldig gevoel stijgt weer in me op. Ik glimlach en aai zijn hoofd met mijn hand. 'Ik wil je niet kwijt,' zegt Niall. Ik knik. 'Ik zal altijd bij je zijn,' zeg ik tegen hem met een glimlach. Ik wil even genieten van dit moment. Gewoon even hier zijn zonder de rest van de wereld. 'Dit zou zo anders geweest zijn als we niet beroemd waren. Dan zou ik je al veel eerder durven vragen. Dan zouden we gewoon onszelf kunnen zijn. En dan zou jij niet al die onnozele haat krijgen,' zeg ik tegen hem. Ik ga nog wat dichter tegen hem aan liggen. 'Laat me nooit meer gaan,' fluister ik. Ik buig mijn hoofd voorover zodat onze voorhoofden tegen elkaar aan liggen. Met een glimlach denk ik aan alle dagen die ik samen met hem doorgebracht heb.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    Verschriky kijkt hij me aan Nee, stop alsjeblieft niet. Zonder jou is de band gewoon niet compleet jij hoort erbij en bent echt niet slechter dan een van ons. Waarschijnlijk zelfs de beste,' zegt hij snel en ik zucht. "ik zal ook niet stoppem maar ik heb momenten dat ik er gewoon niet tgen kan"zucht ik. Hij gaay met zijn hand door mijn haar en een glimlahje verschijnt op mn lippen. Ik zal altijd bij je zijn,' ik zucht opgelucht door zijn woorden. Hij legt zich zo dat onze voorhoofden tegen elkaar lggen Dit zou zo anders geweest zijn als we niet beroemd waren. Dan zou ik je al veel eerder durven vragen. Dan zouden we gewoon onszelf kunnen zijn. En dan zou jij niet al die onnozele haat krijgenlaat me nooit meer gaan"ik glimlach even. 'ik vergeef je alles maar ik blijf wel bij mijn broerje slapen oke. Wij zien elkaar altijd en hun zie ik amper"zeg ik zachtjes en mijn hand zoekt baar zijn hand. Als ik deze vind verstrengelen we de vinger


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javvad Malik

    'Ik zal ook niet stoppen, maar ik heb momenten dat ik er gewoon niet tegen kan.' Ik knik. Ik snap het. 'Ik vergeef je alles maar ik blijf wel gewoon bij mijn broertje slapen, oke? Wij zien elkaar altijd en hen zie ik amper,' zegt Niall zachtjes. Ik knik. Onze vingers verstrengelen. 'Ik hou van je.' Ik doe mijn ogen dicht en geniet van het moment. Ik knuffel hem stevig. 'Dan slaap ik wel bij Emily, want als jij met Jesse slaapt heeft zij niemand.' Ik kus hem en sta op. Rustig loop ik weer naar buiten en zeg ik tegen Jesse dat hij Niall nu maar even moed in moet spreken. Zelf ga ik bij het vuur zitten.

    Jesse Horan

    Zayn zegt tegen me dat ik maar naar Niall moet gaan. Ik loop de tent binnen. 'Hey bro,' zeg ik met een glimlach. Ik ga op mijn luchtbed liggen en glimlach. 'Je weet dat je gewoon goed bent zoals je bent en dat moet jij ook eens gaan zien,' zeg ik met een grijns. Ik knuffel hem. 'Dus, hoe gaat het tussen jou een Zayn?' vraag ik met een wenkbrauwwiebel. Met een grijns kijk ik hem aan. Soms maak ik gewoon dat soort opmerkingen omdat Niall dan helemaal rood wordt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    "ik hou van je"mompelt hij terug en ik glimlah. Dan slaap ik wel bij Emily, want als jij met Jesse slaapt heeft zij niemand.' ik knik. "Brooke ging in de auto als het goed is"mompel ik. hij kust ne en laat me alleen."Hey bro" zgt Jesse en gaat op het luchtbed liggen. Je weet dat je gewoon goed bent zoals je bent en dat moet jij ook eens gaan zien,' ik zucht. "geloof me dat wil ik best maar je weet hoe ik in elkaar zit Jesse"zucht ik. Af en toe wou ik dar ik wat harder was net als hem. Hij knuffelt me en ik knuffel terug. Grijnzend kijkt hij me aan Dus, hoe gaat het tussen jou een Zayn?' wenkbrauw wiebeld hij en ik verkleur helemaak "jesseee"pritesteer ik maar ik wist dat hij dat deed om me qan het blozen te maken. Ik zucht even "het gaat weer goed we ehm we hebben ge.. Wacht dat gaat jniks aan" zeg ik en kijk hem rood aan. 'komop Jesse " grinnik ik waarschuwend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    | Langere posts aub. |


    That is a perfect copy of reality.

    Jesse Horan

    'Geloof me dat wil ik best maar je weet hoe ik in elkaar zit Jesse.' Ik grinnik. 'Jessee!' protesteert Niall. Ik barst uit ik lachen. 'Het gaat weer goed we ehm we hebben ge.. Wacht dat gaat je niks aan.' Ik rol over de grond van het lachen. 'Komop Jesse,' grinnikt hij waarschuwend. 'Hey jij bent de volwassene van ons tweeën,' zeg ik tussen het lachen door. 'Dus jullie hebben ge...' Zeg ik vragend. Het duurt een tijdje tot ik bijkom van het lachen. 'Je gezicht toen...' Ik moet weer heel erg hard lachen. 'En niet die blikken, want ik ben nog maar een kind,' zeg ik lachend. Ik weet dat ik zeventien ben en niet meer hierom hoor te lachen, maar toch lach ik hard. Maar alleen omdat Niall dan zo ongemakkelijk wordt. Ik sla hem tegen zijn rug. 'Gast ik ben gewoon aan het klooien,' zeg ik grijnzend. Ik veeg een traan weg. 'Sorry Niall. Ik ben gewoon zo kinderachtig en jou gezicht...' Ik begin weer hoor. Ik lach de hele tijd maar. Na een tijdje stop ik. 'Oke, nu is het klaar...' Nee dus. Ik begin weer te lachen. 'Wat ben ik eigenlijk een rotkind. Maar nog steeds vind ik dat ik mag weten wat jij en Zayn ge...' Zeg ik met een grijns.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sorryy

    Niall Horan

    Hij begint hard te schaterlachen Hey jij bent de volwassene van ons tweeën,"ik gniffel even en hij begint weer te lachen. Als hij na een poos weer normaler doet kijkt hij me aan Dus jullie hebben ge...' hij begint weer te grijnzen "je gezicht toen.." hij begint weer hard te lachen en ik gniffel. En niet die blikken, want ik ben nog maar een kind,"zegt hij grijnzend en ik gniffel. Hij was zeventien maar vaak gedroeg hij zih als een hysterisch pubermeisje van twaalf of zo. Ik kon er wel om lachen aanezien ik hem ook wel eens plaag. Hatd klopt hij op mijn rug en vwegt een lachtraan weg. Gast ik ben gewoon aan het klooien,' ik knik "weet ik toch jij en serieus gaat nuet"plaag ik terug. Sorry Niall. Ik ben gewoon zo kinderachtig en jou gezicht...'  hij barst weer in lachen uit. Na een lange tijd stopt hij pas. 'Oke, nu is het klaar...' zegt hij maar faat door Wat ben ik eigenlijk een rotkind. Maar nog steeds vind ik dat ik mag weten wat jij en Zayn ge...'  ik gniffel. "als jij stopt met laxhen" daag ik hem uit. "na we hebben geknuffeld en gekust"zeg ik toegevend en blozend. 'en jij meneer Horan krijgt geen suiker meer"zeg ik hem streng


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    SiIhouette schreef:
    | Langere posts aub. |


    Sorry ik had mijn post in tweeën gedeeld omdat ik het even wou verdelen tussen mijn personages]


    Spoiler alert: you will save yourself