• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - 020314
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - LegoIas


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * Lorum
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * LuciIle
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * Lorum
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * LegoIas


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Topics:
    Praattopic één
    Speeltopic één
    Rollentopic één


    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 19:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne.

    Hij rolde zich om en keek uit het raam van de auto. "wat mot je, Liam?" vroeg hij, en hij met zijn hand de auto van het slot. "Kom alleen snel binnen, want ik heb het gevoel dat mensen me hier niet mogen." bromde hij en legde zijn hoofd weer op de achterbank. Ik stapte in de auto en ging naast hem zitten. 'Hoe gaat het?' vroeg ik. Een stomme vraag natuurlijk, maar wat moet ik anders zeggen. Wie weet gaat het nu wel goed met hem, hopelijk. Ik vind het rot voor hem dat deze vakantie nu al zo rampzalig is, en het is pas de eerste dag. 'Wil je ergens over praten?' vroeg ik daarna. Als hij ergens mee zit wil ik hem helpen, en niet laten zitten. Ik weet nou nog steeds niet waarom Louis me heeft aangevallen, en eerlijk gezegd kan ik niets bedenken waarom hij het gedaan zou hebben.


    How far is far

    Matthew Richard Payne
    Ik gromde wat onverstaanbaars op zijn vraag. Ik wilde slapen. Snapte hij dat niet? Ik probeerde nog iets beter te gaan liggen, maar mijn energiewaarden begonnen weer langzaam omhoog te schieten. Ik ging rechtop zitten en schudde nog eens met mijn vochtige krullen. Ik legde mijn kruffel en de deken terug in de achterbak. Ik zuchtte bij mijn broer's woorden. Ik wist nog niet of ik het hem wel zou vertellen over wat er was gebeurt of niet. Ik zuchtte en kroop op de andere stoel naast hem. "Ik heb problemen met Jesse en een van Louis' zusjes. Jesse probeerde me te verzuipen in de rivier en Anna was aan het luistervinken en het beviel haar niet wat ik zei en toen bleef ze me lastigvallen dus ik heb haar in dezelfde rivier gegooit." mompelde ik voor ik een hand door mijn krullen haalde en zuchtte. Ik leunde terug in de autostoel. Ik was niet echt moe meer en begon langzaam weer te stuiteren. Toch zag ik dat er iets mis was met mijn broer. Ik was dan vaak een gevoelloze eikel, of zo leek ik, maar ik liet niet zomaar mensen voor niet verdrietig zijn. "Wat is er, Li?" vroeg ik oprecht geintereseert.


    Bowties were never Cooler

    Aidan James Styles
    De jongen bleef maar praten. Snapte hij echt niet dat niet iedereen altijd wilde praten? Zijn woorden werden alleen wel erg negatief. Ik zuchtte en draaide me naar hem toe. "Rustig aan, paniekje. Ik haat je niet en je zorgt niet alleen voor problemen. Ik heb gewoon graag rust om me heen. Zeker na een dag reizen. Ik zou het wel fijn vinden als je m'n geitje alleen laat." zei ik rustig voor ik me weer op de tent richtte en trok Banquo terug bij me op schoot. Als hij een geit wilde moest hij er zelf voor een zorgen. Dat geitje was echt een schatje en hij was van mij. Als mijn broer langer zou blijven was ik vrijer geweest, maar Harry zou binnekort weer vertrekken. Dan was ik weer zonder mijn broer. Het was wel zielig dat ik rare huisdieren hield als vervanging voor mijn tweelingbroer, maar als je je hele leven met z'n tweeën bent geweest was het heel raar om alleen te zijn. Ik werkte nogsteeds achter in de bakkerij, waar Harry achter de balie had gestaan. Hij zou waarschijnlijk bakker zijn geworden als dit niet was gebeurt. Dan zou ik alsnog naar de theateracademie gegaan. Brood bakken vond ik leuk, maar het was niet iets wat ik de rest van mijn leven wilde doen. Ik schudde de haringen op de grond en begon de tent vast te zetten met een rubberhamertje.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javvad Malik

    'Zayn, het komt echt wel goed. Als Niall van je houdt en jij van hem, dan komt alles vanzelf op zijn pootjes terecht. Dat beloof ik je. Kijk maar hoe Louis en ik eerst waren, en het verschil met nu,' zegt Harry. Ik grinnik. Eerst maakten ze vaak ruzie, maar nu ging alles best wel goed. Toch voel ik een steek van jaloezie. 'Goed idee, dan kunnen we tenminste openbaar komen zonder dat onze toekomst aan diggelen word geslagen.' Ik grinnik weer. 'Ze waren niet echt de besten en ik denk dat we bij een ander management beter kunnen presteren. Ik vind het maar niks dat we ons zelf niet ogen zijn.' Er is een probleem tussen Matt en een van de zusjes van Lou. 'Die Matt zorgt al de hele tijd voor problemen,' zucht ik. Het kan er ook gewoon aan liggen dat ik hem gewoon echt vervelend vind. Ik loop naar het terrein en zie Harry's broertje een tent op zetten. Ik loop naar hem toe. 'Hey, kan ik helpen?' vraag ik. Ik zie een klein geitje en glimlach. Het is een schattig geitje, maar ik heb het niet zo op dieren die ik niet ken enzo. Ik denk altijd dat ze gaan bijten omdat ik een keer door een paard gebeten ben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    Rustig aan, paniekje. Ik haat je niet en je zorgt niet alleen voor problemen. Ik heb gewoon graag rust om me heen. Zeker na een dag reizen. Ik zou het wel fijn vinden als je m'n geitje alleen laat." Zegt hij en ik knik maar. " sorry ik wou je rust niet storen maar ik voelde me alleen en dan heb ik de nijging om te veel te praten en te knuffelen maar ik ben al weg. Mag ik vragen waar je hem gekocht hebt?" Vraag ik zachtjes en aai voor de laatste keer op zijn kopje. Als hij sliep en Banquo buiten was kon ik wel knuffelen met het beestje en dat zou ik ook zeker doen. Ik glimlach zwak em sta op " ik zie je waarschijnlijk wel een keer bij het kampvuur" mompel ik en loop weer naar mijn eigen tent en. Kleed me om. Ik houd het op een tanktop en grijze broek. Mijn armspieren kon je overduidelijk zien. Met mijn gitaar ga ik naar het kampvuur en begin te pingelen en zachtjes te pingelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oops]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 16:23 ]


    Bowties were never Cooler

    Aidan James Styles
    Ik luisterde naarde blonde Ier en aaide even door zijn haren. "Ik heb hem vanochtend op straat gevonden." zei ik rustig voor ik verder ging met de tent en hij vertrok. De jongen was nog geen 5 minuten weg en ik had net tijd gehad om Banquo neer te zetten en te gaan staan toen de voldende van Harry's vrienden aan kwam lopen. Ik wilde net de haringen door de ringen van de binnentent en het tentzeil te slaan. "Hey" zei ik voor ik verder ging met de haringen slaan met de rubber hamer terwijl Banquo rond mijn enkels aan zijn riem rondhuppelde en gras at. "Als je kan helpen met de buitentent vastmaken, zou dat erg fijn zijn." Hij moest eerst met klipjes aan de tentstokken en dan strak vast aan de grond. Ik wilde s nachts niet nat worden. Het feit dat deze jongen niet direct mijn dwerggeitje af probeerde te nemen, maakte me rustiger. Ook begon deze jongen niet direct te ratelen. Ik voelde me eeb stuk prettiger bij hen in de buurt dan bij Niall. Ik krabte even achter mijn hoofd en drukte nog een kusje op Banquo's koppie terwijl ik de buitentent pakte.


    Bowties were never Cooler

    [oops]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 16:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Jesse Horan

    Matt negeert me volkomen dus loop ik gewoon weer weg. Ik loop naar mijn tent en trek iets warmers aan. Ik loop weer naar buiten maar weet niet wat ik wil gaan doen. Emily is nergens te bekennen dus loop ik maar naar het kampvuur. Ik zie Niall op zijn gitaar en ga naast hem zitten. 'Wat is er aan de hand en waarom zit er bloed op je gezicht?' vraag ik. Het ziet er erg eng uit. Ik pak een doekje en geef het aan Niall. 'Ik denk dat vrede sluiten met Matt erg lastig gaat worden aangezien hij daar helemaal geen zin in heeft en ik nu ook niet meer. Heb jij Emily trouwens gezien? Ik zoek haar,' zeg ik. Ik wil tegen haar zeggen hoe ik me voel, hoewel zij waarschijnlijk niks voelt en gewoon vrienden wil zijn met Matt. Dat is denk ik het grootste probleem, dat ze moet kiezen. Zolang als ik met Emily om ga en Matt en zij nog vrienden zijn gaat het waarschijnlijk helemaal mis omdat hij me op dit moment echt haat. Het probleem is dat ik net zijn leven heb gered en hij me nu nog steeds haat. Hoe moet het dan ooit goed komen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Dubbelpost]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 16:21 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    Wat is er aan de hand en waarom zit er bloed op je gezicht? Ik kijk even op en zie Jesse. Wow had hij last van zijn korte termijn geheugen. " in elkaar geramtdo or Zayn" zucht ik zachtjes.Ik denk dat vrede sluiten met Matt erg lastig gaat worden aangezien hij daar helemaal geen zin in heeft en ik nu ook niet meer. Heb jij Emily trouwens gezien? Ik zoek haar,' ik schud mijn hoofd. " nope ik kwam wel net Aidam tegen de tweelingbroer van hazza. Hij heeft een geitje super schattig maar hijd acht dat ik aan de drugs was omdat ik gewoon blij reageerde..." Zucht ik. Ik wenk hem dichterbij. " zoek op deze site eense en skateboard uit" grijns ik en geef mijn mobidl. De site van de winkel waar ik morgen voor hem heen wiu stond open metd e skateboarden. Ik veege ven door mijn haar. " zo terug, ik ga evene ten zoeken" mompel ik en al snel ben ik terug met chips en begin hongerig. Te eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Anna Jane Tomlinson

    Louis probeerde me te kalmeren. 'Ik kom er aan, oké, rustig blijven...' Met die woorden hing hij op. Hier zat ik dan, zonder deken, zonder droge kleren. Een doorweekt shirt en een kletsnatte broek was het enige wat me nog warm hield. Ik wrong mijn haren uit, wat een redelijk groot plasje in het gras achterliet. Ik had handdoeken en kleding in de auto liggen… waar was die ook alweer? Louis zou me nu vast al aan het zoeken zijn. Met een kreun stond ik op, waterdruppels gleden over mijn rug. Wat was het verstandigste om nu te doen. Of hier blijven, en daarbij gepijnigd worden door de kou, of opzoek gaan Nasr Louis, daarbij gepijnigd worden door de kou?
    Ik besloot voor optie twee te gaan, ik waggelde met mijn kleren tegen me aan geklampt weg van het kampvuur. 'Louis?!' riep ik hard. 'Kom op mijn stem af!' Dat was het enige wat ik kon doen om hem de weg te wijzen. Misschien was hij wel met Loënné, haar zag ik voor het laatst bij hem. Ik bracht mijn telefoon, die ik nog steeds in mijn handen had, naar mijn gezicht en tikte op Loënné's nummer. En wachten… en wachten… 'Lows…' mompelde ik, waarna ik weer op mijn nagels beet.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Harry Styles
    Ik zag hem gewoon kwaad worden, en dat is niet echt een goed teken. In een poging geruststellend te zijn aaide ik even over wang en glimlachte kleintjes. Ik kon nog steeds niet bevatten hoe fantastisch alles was begonnen, sarcastisch bedoeld natuurlijk. Zuchtend wachtte ik af tot hij zou ophangen en we haar konden gaan zoeken, wat hij uiteindelijk ook deed. Ik knikte als antwoord op zijn vraag en keek op toen Zayn verdween in de richting van de plek waar Aidan onze tent aan het opzetten was. Langzaam klom ik van de schoot van Louis af en trok hem aan zijn hand mee omhoog, die ik daarna ook niet meer losliet. Ik was al bij die plek geweest voordat ik een bloedbad had voorkomen tussen hem en Liam, dus zo moeilijk zou het niet terug te vinden zijn. Eerst sleurde k hem mee naar de plek van het gevecht, waarna ik even moest nadenken uit welke richting ik was gekomen. Al snel kwam ik eruit en ging die kant op, na een tijdje zag ik een kampvuur zo'n drie meter voor ons zachtjes knisperen. Rechts lag het meer, dus het kon niet anders dan dat ze hier ergens was. 'Het moet hier ergens zijn,' mompelde ik, en liep naar de rand van het meer. 'Anna?' riep ik, in de hoop dat ze hier nog was en niet was gaan afdwalen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Anna Jane Tomlinson

    Ik bleef maar stilstaan, wachtend op een antwoord van Louis. Hij zou vast reageren als hij me hoorde. Ik krabde even met mijn afgekloven nagels aan mijn nek, wat pijnlijk en schurend aanvoelde. Het was stil. Erg stil. Opeens begon ik te rennen, ik was doodsbang. Al die stilte om me heen, alsof er geesten rondhingen. Ondertussen begon ik te huilen, ik had dit al eens eerder meegemaakt. Ik was alleen thuis, ineens voelde ik iets en panikeerde ik volledig.
    Alles deed pijn in mijn hele lichaam. Ik sloot even mijn ogen en veegde een paar tranen weg, maar er kwamen steeds meer. Plots voelde ik iets, ik struikelde erover. Het was een boomstam. Huilend lag ik op de met gras begroeide grond. Nog steeds deed alles pijn. 'Anna?' hoorde ik iemand roepen, Harry. Die was vast ook meegekomen. Ik wilde mijn mobiel grijpen en hem bellen, maar die was ik tijdens het rennen verloren, omdat ik hem liet vallen. 'H - Harry…?!' riep ik terug, waarna ik nog harder huilde. Het deed zoveel pijn. Moeizaam stond ik op, mijn knie lag volledig open, en het deed pijn wanneer ik erop stond. 'H - Harry… Waar ben je…!' kwam er nog net uit. Louis en hij moesten me vinden. Of ik hen.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Jesse Horan

    'Nope ik kwam wel net Aidam tegen de tweelingbroer van hazza. Hij heeft een geitje super schattig maar hij dacht dat ik aan de drugs was omdat ik gewoon blij reageerde..." Zucht Niall. Ik hou mijn mond. Een jaar geleden zat ik zelf aan de drugs. Ik ben er nu net vanaf maar het is gewoon nog een lastig onderwerp. Niall wenkt me dichterbij. "Zoek op deze site eens een skateboard uit." Hij geeft me zijn mobiel. Ik grijns en kijk er rond. Al snel zie ik een skateboard die ik wil. Niall zit chips te eten en ik pak een handje. 'Deze wil ik,' zeg ik en ik laat het zien. Ik geef hem zijn mobiel terug. 'Ik kan niet wachten tot ik een nieuw skateboard op mag halen,' zeg ik met een grijns. Thuis staat mijn kamer vol met computers, gitaren en skateboards. Dat is ook eigenlijk wat ik de hele dag doe. Ik pak mijn mobiel erbij. Heel veel berichten. Op Twitter word ik vooral gevolgd door fans die dan aan mij vragen of Niall ze wil volgen. Dat is echt ongelooflijk irritant. Ik heb al meerdere malen mijn account verwijderd omdat die fans echt irritant kunnen worden als ik nee zeg.


    Spoiler alert: you will save yourself