• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - 020314
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - LegoIas


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * Lorum
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * LuciIle
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * Lorum
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * LegoIas


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Topics:
    Praattopic één
    Speeltopic één
    Rollentopic één


    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 19:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Whisperings schreef:
    [Wat kan ik nu met Anna doen?]


    [Ehm. Naar Genelle?]


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson.

    "Maak alsjeblieft de goede keuze, oké, ik wil niet dat je er later spijt van krijgt. Ik sta honderd procent achter je." Ik druk nogmaals een kusje op haar slaap en glimlach als ze me de beste broer van de wereld noemt. Op het moment dat ik wil reageren komt Liam daar doodleuk aangelopen. Ik duw Lows een stukje van me af en ga tegenover Liam staan. "Wat er aan de hand is? Wat er aan de hand is? Jij bent het probleem, Liam oh zo brave Payne. Stomme klootzak die je d'r bent." Mijn handen ballen zich tot vuisten en hoe zeer ik het ook aan Lows beloofd heb, ik kan me gewoon niet inhouden, hij had zich moeten inhouden toen ze op het punt stonden om seks te hebben. Ik maak een aanloopje en spring zo bovenop hem, dat hij achterover de op de grond valt en ik beland boven op hem. Mijn benen plaats ik aan weerszeide van zijn lichaam en algauw heeft hij zijn eerste vuist slag te pakken gekregen en niet snel erna de tweede. "Echt, ik maak je af." Wat speeksel verlaat daarbij mijn mond en ik duw hem iets harder tegen de grond aan. Natuurlijk meende ik dat niet direct, hij is en blijft een van mijn beste vrienden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne.

    "Wat er aan de hand is? Wat er aan de hand is? Jij bent het probleem, Liam oh zo brave Payne. Stomme klootzak die je d'r bent." zei hij. 'Waar heb jij het over?' vroeg ik nogal verbaasd. Zijn handen balden zich tot vuisten. Hij nam een aanloop en sprong boven op me zodat ik op de grond viel. 'Wat doe je nou?' vroeg ik. Hij plaatste zijn benen aan weerszeide van mijn lichaam, en vrij snel daarna sloeg hij me. "Echt, ik maak je af." zei hij waarbij wat speeksel zijn mond verliet en duwde me iets harder tegen de grond aan. 'Louis ga van me af, waar heb je het over?' zei ik. Waar ging dit allemaal over? Het is dat hij me zo vast had dat ik niets kon doen, anders had ik hem ook al een klap verkocht, ook al is hij een van mijn beste vrienden. Mijn gezicht deed pijn op de plekken waar Louis me en klap verkocht had, en ik had geen idee waarom hij dat gedaan heeft. Ik kan nu niks aangezien hij me vast heeft. Ik probeerde los te komen uit zijn greep, maar dat lukte niet echt.


    How far is far

    Lows.

    "Maak alsjeblieft de goede keuze, oké, ik sta honderd procent achter je." Nogmaals drukt hij een kusje op mijn slaap.
    Als ik zeg dat hijnde beste broer van de wereld is, niet minder als de waarheid, glimlacht hij, maar al voor hij kan reageren staat Liam daar.
    "Wat is er aan de hand?" weerklinkt zij warme stem.
    Het is niet goed dat Liam hier is, dat besef ik meteen, Louishaagaat dit niet rustig handelen. En inderdaad. Mijn broer duwt zich een stukje van zich af en snel grijp ik zijn arm vast. "Niet doen," smeek ik zachtjes.
    "Wat er aan de hand is? Jij bent het probleem, Liam oh zo brave Payne. Stomme klootzak die je d'r bent."
    Louis balt zijn vuisten en springt met een aanloopje bovenop Liam.
    Ik kan dit niet aanzien. Machteloos sta ik te trillen, begin opnieuw te huilen. Bang dat Liam misschien iets, te veel, heeft gehoord, maar nog banger dat Louis hem echt iets aandoet, dat verdient Liam niet.
    Mijn benen gasn hun eigen weg. Rennen een random richting uit. Een ongecontroleerde gil van wanhoop weerklinkt, die van mij, besef ik. En als ik dan, doodvermoeid, door mijn benen zak heb ik geen idee meer waar ik ben.


    Reality's overrated.

    Niall Horan

    "sorry"zevt Brooke als zr terug komt zitte . ‘Je weet dat ik niet zo snel boos word maar als ik eenmaal boos word kan ik een mega grote niet goed nadenkende bitch zijn.’  ik gniffel zachtjes door haar flauwe grijns en haal mijn schouders op. "hij heeft het verdient."mompel ik. Ze gooit de auto deur dicht en zachtjes zet ik de radio aan. Je bent van harte welkom om samen met mij in de auto te slapen al vind ik eigenlijk wel dat je nog eens met Zayn moet praten ik zeg niet nu ik zeg nog eens.’ ik schid mijn hoofd. "Jesse heeft ook al problemen dus we slapen of met zijn tweeen of met zijn drieen. We gaan een tent regelen. Als jij liever hier slaapt mag dat maar het zou gezellig zijn als ke ook erbij komt" glimlach ik menend. . ‘Het komt allemaal wel goed Nialler dat weet ik gewoon wij Horan’s zijn sterk en we kunnen al dit gedoe wel aan‘We gaan er gewoon met zen alle nog iets leuk van maken en ik zal proberen aardig te doen tegen Zayn."zegt ze vrolijk. Ik haal mn schkuder op "ik weet niet pf ik zelf nu gelijk al normaal kan doen na zojn opmerkong' mompel ik weer.haar hand gaat weer door mijn haar en syopt op mijn voothiofd. 'oh Niall dat was niet slim' Zegt ze en ik haalnmijn schouders weer op. ing. ‘Je mag mijn camouflage stift wel lenen Sevens.’ ik gniffel 'nee bedankt ik loop wel zo rond"ze trekt me stevig tegen haar aan Ik hou van je Niall vergeet dat Nooit oke.’ik glimlach breed "ik hou ook heel veel van jou waar ik ter wereld ben ik denk aan jullie' zeg ik teruf en druk glinlachend een kus op haar wang. "zeh BRooke morgen ga ik met Jesse een nieuwe skateboard kopen heb jijbmisschien iets wat je graag wilt of nosig hebt?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Matthew Richard Payne
    Ik glimlachte bij haar woorden. "We kunnen het proberen, maar we zijn wel terug bij gewoon vrienden." Ik boog mijn hoofd naar haar toe, maar toen zag ik iets op de grond liggen. Het idee om haar toch een klein kusje te genen verdween zo snel als dat het was gekomen. Ik ging door mijn knieen en haalde een gewijtje tussen de bladeren vandaan. Ik zwaaide het vrolijk naar haar met een trotse glimlach op mijn gezicht. Ik knikte bij haar woorden en liet me door haar meesleuren. Toen we eenmaal weer op de camping waren zag ik een kampvuur. Daar zou de rest vast ook zijn. Ik wilde iedereen laten zien wat ik had gevonden. Ik was er heel trots op. Ik trok haar mee naar het kampvuur. Ik stopte alleen iets te laat en rende prongelijk het kampvuur in. Ik merkte het een second of 3 te laat. Emily had ik al eerder losgelaten. Maar nu rende ik piepend en paniekerig met mijn jas in de fik rondjes rond het kampvuur. "Help! Ik sta in de fik." piepte ik al hollend. Ik zwaaide wel met het gewijtjes. "Ik heb wel een gewijtje gevonden!!! Maar help! Het doet pijn!" piepte ik al rennend. Ik had echt geen idee meer wat te doen.

    Aidan James Styles
    Ik was vast met Banquo in de auto gaan zitten. Harry werkte ondertussen Jace de auto in. Harry ging toen zitten en nam het geitje van me over. Ik keek even beteutert naar hem voor ik toch de auto startte. Zijn woorden deden me grijnzen en ik reed weg. Ik draaide al snel de snelweg op. Ik reed wat te hard, maar ik wilde gewoon snel bij het tuincentrum zijn. Ik reed zo snel als ik durfte met een los geitje in de auto. Al snel reed ik de afrit naar het tuincentrum af. Ik parkeerde en pakte Banquo van Harry over. "Als je wil kunnen jullie vast naar de camping. Ik ga wat spulletjes voor Banquo halen." Ik gooide de autosleutels naar Harry en liep toen het tuincentrum in. Ik werd raar aangekeken door het geitje wat ik in het kinderzitgedeelte van het karretje zette. Ik haalde een bench, bodembedekking, een drinkbak, een eetbak, een halsband, een riem en een borstel. Ook haalde ik eten, genoeg voor een maand. Daarna ging ik betalen. Bij de kassa vind ik nog een boekje over geitenverzorging. Ik rekende af en liep naar buiten, hopend dat Harry nog niet weg was gereden. Ik had namelijk net iets te veel grote spullen om te sjouwen.


    Bowties were never Cooler

    [mt)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles
    Zoals als ik al had verwacht reed hij niet bepaald langzaam toen we eenmaal op de snelweg waren, gelukkig wel langzaam genoeg dat hij me geen hartaanval bezorgde. Niet heel veel later reed hij de parkeerplaats van het tuincentrum op en parkeerde, om mij vervolgens de sleutels te overhandigen het geitje van me over te pakken. Ik zou toch wel op hem wachten, als we op de camping kwamen had ik dekking nodig mocht Louis kwaad op me zijn. En dan had ik niet veel aan Jace. Grijnzend gleed ik door naar de bestuurderstoel en zette de radio weer op mijn zender. Nu mocht ik bepalen wat te doen. Verveeld trommelde ik wat op het stuur met mijn vingers en keek ongeduldig uit het raam of ik Aidan alweer kon spotten. Even later kwam die inderdaad naar buiten zetten met een gigantische lading aan allerlei zooi, die blijkbaar echt nodig waren. Zuchtend stapte ik uit en naam de spullen van hem over die ik de achterbak zette, dit keer wel netjes. Net zoals ik bij mijn is had gedaan duwde ik Aidan en Banquo in de auto en stapte zelf weer in. Met een rotvaart scheurde ik van de parkeerplaats af in de richting van de camping, waar we na een kwartiertje of zo aankwamen. Opgelucht dat we er eindelijk waren liet ik mezelf gewoon plat op het gras vallen zonder er over na te denken dat ik de motor nog moest af zetten. Licht keek ik op om te zien of.ik een van de anderen kon zien.


    Because I love him, do I need another reason?

    -

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 12:03 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Aidan James Styles
    Harry stond er gelukkig nog toen ik aan kwam lopen. Ik glimlachte naar hem en hielp hem met alle spullen in de achterbak te leggen. Alleen het halsbandje en de riem hield ik bij me. Nog voor ik naar de deur kon lopen duwde hij mij en Banquo alweer op de bijrijdersstoel. Ik was net optijd met mijn riem vast doen voor Harry met een rotvaart vertrok. Dan zei hij dat ik snel reed. Dat zat vast ook in onze genen. Elke bocht kreeg ik zo'n beetje een hartaanval. Ondertussen wist ik wel het geitje z'n halsband af te stellen en deed die net om toen mijn broer parkeerde. Volgens mij had hij echt twee keer de aangegeven snelheid gereden, want nogmaal zouden we nu halverwege zijn. met nog een lopende motor sprong Harry uit de auto en liet zich op het gras vallen. Ik rolde met mijn ogen en zette de auto in z'n vrij op de handrem en haalde het sleuteltje uit het contact. "Voortaan even netjes parkeren, Haz." zei ik terwijl ik uitstapte. Ik zette Banquo op de grond die vrolijk aan zijn riem rond mijn benen begon te huppelen en aan eht gras begon te knabbelen. Ik haalde even een hand door mijn pluizige haren en aaide ten het geitje weer. verderop zag ik al iets wat leek op een kampvuur. Dat zou de rest wel zijn. "Kom je? Dan kan Banquo ook de rest ontmoeten. Nu keek het kleine geitje weer naar me en mekkerde vrolijk. Wat was het toch een droppie.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het was heel erg, maar ik vond het ontzettend grappig hoe Aidan elke keer verschoot als er een bocht kwam. Ik had geluk als de snelheid niet gemeten was, want anders had ik zeker weten een bekeuring. Ik was wel echt blij toen we er waren en liet me op het gras vallen. 'Ja ja, volgende keer doe ik dat wel. Misschien.' Wat later krabbelde ik toch overeind, dat vochtige gras was niet zo fantastisch om op te blijven liggen. Ik knikte bij de vraag van mijn broer en liep in de richting waar het warme vuur was. Eenmaal daar zag ik dat Matt half in de fik stond en greep het dichtstbijzijnde emmertje met water, die er bij stond voor de veiligheid, en gooide het over de jongen heen. Rust had ik niet, want in de verte hoorde ik de geluiden die meestal bij een gevecht hoorden. Lekker begin zeg. Rennend ging ik er op af en zag Louis die Liam half in elkaar sloeg. Met een grote kracht beukte ik de oudere jongen van Liam af en pinde hem tegen de grond. 'Lou wat is er verdomme aan de hand?' gromde ik laag. Wat er ook aan de hand was, hij had het recht niet om Liam zo in elkaar te slaan.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 13:42 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    [Matt komt als meer mensen hem in de fik hebben zien staan.
    Met Anna kan je naar het kampvuur.
    Wil toevallig een van de Tomlinson zusjes met Matt zoenen straks?]

    Aidan James Styles
    Harry was het met me eens om naar het kampvuur te gaan, maar volgens mij stond Banquo hier wel best. Ik bleef dus maar staan tot het geitje mee wilde. Plots hoorde ik een gegrom uit het bos komen. Ik keek om me heen en zag Louis op de grond liggen met Harry over hem heen. Lian lag ernaast. Wat was daar nou weer aan de hand. "Sorry, vent." zei ik tegen mijn geitje voor ik hem optilde en er toch heen liep. Nu zag ik wel wat er was gebeurt. Om hen heen lagen allemaal gebroken takken en gerotzooide bladeren. Louis had een voor mij nog onbekende reden Liam aangevallen. Toen ik Louis' zusje in tranen zag werd de reden bekend. Ik zette Banquo weer neet en trok Liam onder zijn schouders omhoog. Zo op de grond blijven liggen was niets. Ik klopte zijn rug af en duwde hem voorzichtig een stukje naar achter, zodat hij buiten het berijk van Louis was. Toen richtte ik me op iedereen behalve Harry en Louis die rond het gevecht stonden: "Ga naar het kampvuur. Als dit mis gaat hoeven jullie de klappen niet op te vangen. Shoo." Nee, heel aardig was het niet, maar als Louis zo aan het flippen was kon het vast niets goeds betekenen. Ik bleef wel in de buurt. gewoon voor als Harry me nodig had. Mijn broer liet ik namelijk niet in de steek. Nu ik mijn broer zo met Louis zag was ik aan de ene kant vrij jaloers, maar aan de andere kant was ik toch ook wel best bang voor Louis op dit moment.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 13:23 ]


    Bowties were never Cooler

    [Zou wat zijn. Als Loënné met Matt zoent. Haha.]


    Reality's overrated.

    [Dan heeft Liam pas een groot probleem... Maar dat zou Matt toch net niet doen...]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 13:57 ]


    Bowties were never Cooler

    [Daarom, dus dat is ook niet helemaal het goede idee.]


    Reality's overrated.