• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - 020314
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - LegoIas


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * Lorum
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * LuciIle
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * Lorum
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * LegoIas


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Topics:
    Praattopic één
    Speeltopic één
    Rollentopic één


    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 19:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    KiliOfDurin schreef:
    [Aidan...]


    Waar is Aidan? |


    That is a perfect copy of reality.

    [In het bos bij Louis en Harry, maar ik ga hem nu verdrietig terug laten gaan naar de auto met z'n geit.]


    Bowties were never Cooler

    SiIhouette schreef:
    (...)

    | Maar Anna is toch al in gesprek? |


    [Nee hoor.]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Mag Anna dan ook naar Aidan toekomen?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Aidan heeft geen intresse in meisjes als je daar iets probeert mee te doen]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Aidan heeft geen intresse in meisjes als je daar iets probeert mee te doen]


    | Ik wist al dat Aidan gay was, maar bedankt voor het zeggen :') |


    That is a perfect copy of reality.

    KiliOfDurin schreef:
    [Aidan heeft geen intresse in meisjes als je daar iets probeert mee te doen]


    SiIhouette schreef:
    (...)

    | Ik wist al dat Aidan gay was, maar bedankt voor het zeggen :') |


    [Ik ook (; Anna wilt gewoon iemand om mee te praten XD]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    (Ik kan morgen pas reageren dus zouden zayn Jesse en niall even rustig aan kunnen doen ? XD )


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Aidan James Styles
    Ik werd zoals altijd knoer hard genegeerd door iedereen en alles om me heen. Fijn. Dan ging ik maar weer weg. Ik tilde Banquo weer op, die inmiddels blaadjes aan het eten was, en nam het beestje mee terug naar de auto. Daar haalde ik zijn spullen en een van de twee tenten uit de auto. Het geitje liet ik inmiddels weer grazen op het stukje gras waar Harry net had gelegen. "Kom, vent. Dan gaan we de tent opzetten, waar jij vanavond ook mag slapen." zei ik tegen Banquo terwijl ik hem dan toch met lichte dwang meenam naar de rest van de tenten op het veldje. Ik vond het maar niets dat zelfs mijn eigen broer me liet stikken, maar het was waarschijnlijk nodig om de vrede in de groep te bewaren. Ik liep dus met mijn baby dwerggeitje, zijn bench, de vulling, een tent en de slaapspullen van Harry en mij naar de andere tenten. Daar legde ik alles neer en ging te midden van het alles zitten. Ik zuchtte en nam Banquo op schoot, die weer aan mijn oorlel begon te knabbelen terwijl ik de bench open klapte en die begon te vullen met bodembedekking. Eigenlijk was het gewoon een laag zaagsel, maar goed. Hij zou het er mee moeten doen s nachts.


    Bowties were never Cooler

    [Anna staat nog bij Zayn en Niall.

    Daarbij klopt er neits van Jesse z'n verhaal, want Matt was al uitgegooit door Harry, maar ik brij er wat van zodat Emily weer wat kan doen... Goed?]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 21:32 ]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Anna staat nog bij Zayn en Niall.

    Daarbij klopt er neits van Jesse z'n verhaal, want Matt was al uitgegooit door Harry, maar ik brij er wat van zodat Emily weer wat kan doen... Goed?]


    (Wat bedoel je presies?)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [Zorgen dat het weer klopt met het verhaal. Daarna kan Emily makkelijker inspringen. Nu is het een grote puinzooi rond dat kampvuur]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Zorgen dat het weer klopt met het verhaal. Daarna kan Emily makkelijker inspringen. Nu is het een grote puinzooi rond dat kampvuur]


    That is a perfect copy of reality.

    | En ik volg er niks meer van en dit moet eigenlijk in het praattopic. |


    That is a perfect copy of reality.

    KiliOfDurin schreef:
    [Anna staat nog bij Zayn en Niall.

    Daarbij klopt er neits van Jesse z'n verhaal, want Matt was al uitgegooit door Harry, maar ik brij er wat van zodat Emily weer wat kan doen... Goed?]


    [Maar Zayn heeft Niall naar een tent gebracht en Anna is blijven staan. Ze komt zo wel gewoon naar Aidan toe (; ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa