• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - 020314
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - LegoIas


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * Lorum
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * LuciIle
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * Lorum
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * LegoIas


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Topics:
    Praattopic één
    Speeltopic één
    Rollentopic één


    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 19:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson.

    Ik was al veel te ver heen om überhaupt nog maar even voor de volle honderd procent na te denken, op de achtergrond hoorde ik Lows wel piepende geluidjes maken en schreeuwend dat ik dit niet moest doen, maar op dit moment kon ik mezelf niet meer stoppen en al helemaal niet naar die scheinheilige opmerkingen van Liam. Het werd me allemaal weer helder toen iemand me met volle vaart van Liam afduwde, Harry. Ik nam geen moeite om ook maar even op zijn vraag te reageren en staarde levenloos naar mijn vuist, die nu langzaam wel pijn begon te doen. Ik wilde Aidan bijna tegen houden toen hij Liam hielp om hem terug recht te krijgen en hem weg te sturen, maar ik liet het er maar bij. Ik zou hem straks nog wel spreken en hoogstwaarschijnlijk mijn excuses aanbieden, of er met mijn stomme kop uitgooien dat Lows zwanger van hem is. "Ga weg," mompelde ik schor, tegen beide jongens. Ik wilde nu gewoon even hier alleen zijn. Waar was Lows trouwens heen?! Nu nog geen tijd om me daar even druk over te maken, eerste is zien of Liam straks nog wel met me wilde praten en dan moest ik met een heel goed excuus komen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    KiliOfDurin schreef:
    [Matt komt als meer mensen hem in de fik hebben zien staan.
    Met Anna kan je naar het kampvuur.
    Wil toevallig een van de Tomlinson zusjes met Matt zoenen straks?]

    Aidan James Styles
    Harry was het met me eens om naar het kampvuur te gaan, maar volgens mij stond Banquo hier wel best. Ik bleef dus maar staan tot het geitje mee wilde. Plots hoorde ik een gegrom uit het bos komen. Ik keek om me heen en zag Louis op de grond liggen met Harry over hem heen. Lian lag ernaast. Wat was daar nou weer aan de hand. "Sorry, vent." zei ik tegen mijn geitje voor ik hem optilde en er toch heen liep. Nu zag ik wel wat er was gebeurt. Om hen heen lagen allemaal gebroken takken en gerotzooide bladeren. Louis had een voor mij nog onbekende reden Liam aangevallen. Toen ik Louis' zusje in tranen zag werd de reden bekend. Ik zette Banquo weer neet en trok Liam onder zijn schouders omhoog. Zo op de grond blijven liggen was niets. Ik klopte zijn rug af en duwde hem voorzichtig een stukje naar achter, zodat hij buiten het berijk van Louis was. Toen richtte ik me op iedereen behalve Harry en Louis die rond het gevecht stonden: "Ga naar het kampvuur. Als dit mis gaat hoeven jullie de klappen niet op te vangen. Shoo." Nee, heel aardig was het niet, maar als Louis zo aan het flippen was kon het vast niets goeds betekenen. Ik bleef wel in de buurt. gewoon voor als Harry me nodig had. Mijn broer liet ik namelijk niet in de steek. Nu ik mijn broer zo met Louis zag was ik aan de ene kant vrij jaloers, maar aan de andere kant was ik toch ook wel best bang voor Louis op dit moment.


    [Anna? *wenkbrauwwiebel*]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

[Je weet dat hij d'r alleen zal gebruiken om Emily te bewijzen dat hij niet meer om haar geeft?]


Bowties were never Cooler

Er is weer iets fout gegaan :')

En deze keer was ik het niet!


That is a perfect copy of reality.

[Komt door het quoten met de spoiler erbij, geloof ik.]


stay safe because I like being alive at the same time as you

[De spoiler zit niet compleet binnen de quote. Dus de software snapt het niet en probeert zelf slim te zijn, wat niet werkt]


Bowties were never Cooler

Oh, helaas zit nu die verdomde advertentie voor mijn tekstvakje waardoor ik niet zie wat ik typ :') |


That is a perfect copy of reality.

Liam Payne.

Louis was helemaal door gedraaid, en ontzettend kwaad. Gelukkig kwam even later mijn redende engel Harry, en duwde Louis van me af. Gauw kroop ik een paar meter achter uit in het geval Louis weer terug zou keren. Mijn gezicht deed aardig pijn. Hij moest wel met een heel goed excuus komen wil ik hem geen klap terug verkopen. 'Lou wat is er verdomme aan de hand?' gromde Harry laag. "Ga weg," gromde Louis. 'Ik heb geen idee wat er met hem aan de hand is' zei ik tegen Harry en ging naast hem staan voor het geval Louis weer een aanval kreeg. 'Louis, wat is er nou. Leg het tenminste uit waarom je me neersloeg' zei ik tegen Louis. Lo was inmiddels weg, en ik heb geen idee waar ze heen gegaan is. 'Heb jij Lo gezien?' vroeg ik toen aan Harry. Ik moet aan haar vragen wat er aan de hand is, want Louis zou er waarschijnlijk niets over los laten. Hopelijk was Harry haar onderweg tegen te komen, anders word het de tweede zoektocht van vandaag.


How far is far

Harry Styles
Terwijl ik Louis nog steeds tegen de grond gepind had hielp Aidan Liam overeind, wat me zei dat hij nog niet helemaal verscheurd was. Ergens was ik wel blij dat mijn broer hier bleef en iedereen wegjaagde, maar aan de andere kant wou ik de jongen op de grond ook graag even alleen spreken. Ik had hem al vaker zien doorslaan en wist nu aardig wat ik moest, en licht gekwetst keek ik hem aan toen hij zei dat ik weg moest. Voorzichtig liet ik hem los en ging naast hem zitten, om vervolgens een arm om hem heen te slaan. 'Weet je het zeker? Je kunt me alles vertellen, ik word toch niet kwaad,' probeerde ik zachtjes, ik wou ook alleen maar helpen. Als hij nu nog zou weigeren zou ik stilletjes weggaan en Aidan met me meeslepen. Ik keek op naar Liam, die inmiddels weer stond en bij ons was gaan staan, en schudde mijn hoofd. Low had ik nog helemaal niet gezien zelfs. Vlug maakte ik een gebaar dat hij maar beter kon gaan zoeken, want ik vertrouwde Louis voor geen meter nu. Licht radeloos keek ik op naar mijn broer en zuchtte. Bij wijze van geruststelling drukte ik een kusje op de kruin van de jongen naast me, ik zou toch wel aan zijn kant staan, wat er ook gebeurt mocht zijn.


Because I love him, do I need another reason?

Louis Tomlinson.

Liam heeft zich alweer bij ons gevoegd, maar nog steeds geef ik geen antwoord op zijn vragen, ik vond nog altijd dat Lows het hem zelf eerlijk moest vertellen. Ik begon nu langzaam aan wel in te zien dat ik veels te ver gegaan was en dat ik hem nooit in elkaar had mogen slaan, maar veel kon ik er nu dan ook niet meer aan veranderen. Ik zag hoe gekwetst Harry me aankeek op het moment dat ik ze beide wegstuurde en ik begreep het ook wel. Ik had hem altijd overal bij betrokken en nu ineens duwde ik hem weg. Ja, dan zou ik ook kwaad worden. Maar natuurlijk gaf de jongen niet op, daarvoor kende ik hem veel te lang en veel te goed. Ik haalde lichtjes mijn schouders op toen hij vroeg of ik het wel zeker wist, want natuurlijk wist ik het niet zeker. Ik beet zachtjes op mijn lip, voordat ik de jongen aan keek. "Ik wil het je best vertellen, maar dan wel onder vier ogen." En ik was nu goed in de stemming, om het maar even zo te zeggen, dus als ze niet weg wilde gaan, dan kon ik ze altijd zo nog weg slaan. Ik wist ook niet of ik er goed aan zou doen als ik het Harry zou vertellen, maar voor nu moest ik het aan iemand kwijt en Harry stond hier volledig buiten.


stay safe because I like being alive at the same time as you

KiliOfDurin schreef:
[Je weet dat hij d'r alleen zal gebruiken om Emily te bewijzen dat hij niet meer om haar geeft?]


[Ach. Anna gaat hem ook gebruiken omdat ze vindt dat ze aandacht te kort komt. XD]


"Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

Jesse Horan

Ik laat me ergens in het bos neervallen en kijk om me heen. Opeens hoor ik geschreeuw. 'Help! Ik sta in de fik.' Ik sta meteen op en ren naar het kampvuur. Ik zie Matt rondlopen en kijk hem bang aan. Ik kijk rond maar zie nergens een brandblusser. Ik zie een klein riviertje en pak Matt vast aan een arm die nog niet in de fik staat en trek hem mee naar het riviertje. Het water komt tot zijn knieën, maar ik duw hem helemaal onder water. Daarna gooi ik hem op de kant. 'Wat the fuck dacht jij dan wel niet? Zomaar het vuur in rennen?' zeg ik hijgend. Ik heb het heet dus doe ik mijn shirt uit - die nu helemaal nat is. Ik kijk vragend naar Matt en haal mijn handen door mijn haar. 'Gaat het? Ergens brandwonden of iets anders?' vraag ik bezorgd. Ik had dan misschien ruzie met hem, maar ik zou hem nooit dood kunnen laten gaan. Ik zie nog een klein vuurtje bij zijn trui en trap dat vuurtje snel uit. Zijn trui is nu wel helemaal verpest maar wat maakt dat nou weer uit, hij leeft ten minste nog.


Spoiler alert: you will save yourself

Lorraine Riley Fowell

Als ik na enkele minuten nog geen antwoord krijg van Amy besluit ik zelf maar om weg te gaan. 'Hé, ik denk dat het trouwens beter is als jij even hier blijft, dan is er tenminste een iemand die onze plek beschermd' zeg ik tegen Amy en dan loop ik het bos in. Als ik een tijdje loop zie ik Loënné. Het jongste zusje van Louis. Ik grijns even sadistisch. Ik pak mijn mes tevoorschijn en ik voel even in mijn zak. Daar voel ik touw om haar handen stevig mee vast te binden. Ik val van achter aan en wikkel mijn ene arm over haar armen heen en de andere houd ik stevig tegen haar mond aan. 'Als je gilt ben je dood' sis ik tegen haar. Ik sla haar met mijn vuist tegen de grond en dan bind ik haar handen stevig vast, ik til Loënné op en neem haar mee naar het kamp van mij en Amy. Als ik weet terug kom grijns ik even naar Amy. 'Kijk is wie ik mee heb? Loënné. Onze eerste gevangene is er al' zeg ik grijnzend tegen Amy. Ik zet Loënné tegen een boom aan en bind het touw om haar middel stevig tegen om de boom heen vast. Daarna bind ik haar benen ook nog bij elkaar en ik ga tegenover haar zitten, wachtend tot ze weer bijkomt.

[ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 20:12 ]


That is a perfect copy of reality.

Zayn Javvad Malik

Er komt een groot gevecht tussen Liam en Louis en ik loop weg. Harry is ook al aangekomen en heeft zichzelf erbij aangesloten. Ik zie Niall en Brooke in de auto zitten en zucht even. Ik wil eigenlijk gewoon van Niall weg, gewoon weer vrij zijn. Maar een gevoel in mij laat hem niet los. Ik veeg een eenzame traan weg. Ik sta er helemaal alleen voor. Alsof het iemand boeit. Of ze zitten in het drama van Emily, Matt en Jesse, of ze zijn in een ander gevecht verwikkeld of ze houden meer van Niall en vinden me een klootzak. Misschien ben ik dat dan ook. En als ik dat ben, dan wordt het tijd dat ik me ook zo ga gedragen. Ik kijk Niall woedend aan. Ik vind het helemaal niks dat ik niet van hem weg kan blijven. Ik open de deur van de auto en trek hem naar buiten. Hard duw ik hem op de grond en ga ik bovenop hem zitten. Ik begin hem te slaan en voel de kracht die ik uit mijn woede haal zijn gezicht bewerken. Ik weet dat niemand mij dit zal vergeven maar het werkt om mijn woede te uiten. 'Klootzak!' schreeuw ik naar hem.


Spoiler alert: you will save yourself

[Oeh! Is het goed als Anna het voor Niall gaat opnemen en Zayn helemaal in de grond boort, terwijl ze geen idee heeft wat er aan de hand is? XD]


"Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa