• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - 020314
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - LegoIas


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * Lorum
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * LuciIle
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * Lorum
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * LegoIas


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Topics:
    Praattopic één
    Speeltopic één
    Rollentopic één


    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 19:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Uh ja hoor]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [God zij dank. Topic is weer normaal.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne.

    Harry schudde zijn hoofd. Hij had Lo dus ook niet gezien. Waar is ze dan? Louis ging met Harry praten, en Harry maakte een gebaar dat ik Lo maar beter kon gaan zoeken. Dat was ik dus ook al van plan. Ik liet Harry en Louis maar alleen en ging Lo zoeken. Ik liep van ze weg en keek om me heen. 'Lo? Waar ben je?' riep ik. Ik liep verder, maar nog steeds geen Lo. Ik bleef een tijdje rondlopen, en besloot toen een sms naar haar te sturen. Lo, Je kan me alles vertellen. Je kan het blijven ontkennen, maar er is iets aan de hand. Anders zou Louis me noot neer slaan. Laat me alsjeblieft weten waar je bent. X Liam. stuurde ik haar.

    -Sorry, crappy stukje-

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 20:45 ]


    How far is far

    Niall

    Met een zucht kijk ik even naar buiten en schrik als de deur open gesmeten word. Voor ik het weet is Brooke van mijn schoot en word ik ruw op de grond geduwd. Verschrikt kijk ik op en zie dat het Zayn is. " Zayn waarom do.." Verder kom ik niet. Zijn vuis beland hard tegen mijn neus die daarna kraakt. Ik slaak een harde kreut en mijn handen grijpen naar mijn bloedende neus. " wa." Al snelvoel ik dat zijn vuisten me over al slaan en de tranen springen in mijn ogen. " klootzak" sist hij. " Brooke? Jesse?!" Roep ik wat harder. Nog nog nooit had iemand van de lads me zo hard geslagen pf zo vaak uitgescholden dat ik er er bang vanw erd. " Zayn stop" roep ik harder en ik probeer hem van me aftrd uwen. " alsjeblieft Zayn stop" smeek ik hem zachts nikkend rerwijl ik verga van de pijn. Ik voeld at mijn handen vol zitten met bloed en dat er alleen maar meer uit stroomt. Ik druk met een zucht mijn sjaal maar trgen mijn neus aan om het wat tegen te houden

    ( ipad is hem geflipten. Quizlet doet raar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik pas mijn post even aan xd


    How far is far

    Anna Jane "AJ" Tomlinson

    Ik liep weg, om mijn hoofd leeg te maken en een verstandig plan te verzinnen, waarbij niemand er iets naars aan overhoudt. Hoe ga ik iedereen laten zien wie Anna Tomlinson is? Verschillende ideeën sidderden door mijn hoofd, ik kon een speech houden, of heel hard een liedje gaan zingen. Nee, een speech zou me heel nerdig laten overkomen, en zover ik wist was zingen niet echt mijn ding, dat liet ik aan Louis over.
    Toen ik serieus waar niks meer kon bedenken, zat er niks anders op dan weer opstaan en teruglopen. Ik floot een liedje terwijl ik dit deed. In de verte zag ik Zayn, en een auto waar een paar mensen inzaten. Ik kon niet goed zien wie, maar ik zag wel dat de wagen niet op automatische piloot stond en er niemand inzat. Ik besloot Zayn maar niet aan te spreken, hij zou zich toch niet meer herinneren wie ik was. Oh ja, Anna. Ja… Eh… Dat zou hij vast denken.
    Ineens trok Zayn de portier van de auto open en trok er een blonde jongen uit. Volgens mij… Niall. Ja, het was Niall. Wat is hij blij zijn vriend te zien, was mijn eerste gedachte, totdat ik zag wat hij deed. Hij begon in Niall's gezicht te timmeren, waardoor ik heel erg schrok. Niall zei nog wat tegen Zayn, wat ik niet goed kon horen.
    Ik rende naar de zwartharige jongen toeven probeerde hem te laten stoppen, wat niet echt goed ging. 'Hé!' gilde ik. 'Klootzak wie denk je wel dat je bent?! Hou op!' Tevergeefs probeerde ik zijn vuisten tegen te houden, wetend dat het zou mislukken.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 20:29 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Zayn Javvad Malik

    'Zayn waarom do..' Ik hoor zijn neus kraken maar ik ga door. Hij smeekt me de hele tijd om te stoppen en roept hulp. 'Niemand wil je helpen Niall, niemand,' zeg ik boos. 'Hé!' hoor ik een stem achter me zeggen. Ik kijk om en zie een van de Tomlinsons. 'Klootzak wie denk je wel dat je bent?! Hou op!' roept ze. Ze probeert mijn vuisten tegen te houden, iets wat mislukt. Ik stop met Niall slaan en kijk haar aan. 'Jij kan mij niet zeggen wat ik moet doen!' zeg ik boos. Ik wil haar iets aan doen, maar doe niks omdat ik geen ruzie met Lou wil. Ik kijk naar de blonde Ier die op de grond ligt en zie bloed over zijn gezicht lopen. Ik voel me schuldig en wil iets doen, maar ik weer niet wat. Ik laat me op mijn knieën vallen en tranen rollen over mijn wangen. Ik wil nu dood zijn. Ik heb Niall in elkaar geslagen. Ik til hem op en neem hem mee naar de tent. Daar leg ik hem neer. 'Niall, waarschijnlijk kun je me toch niet horen. Het spijt me zo erg. Ik had het echt niet moeten doen. Ik weet niet wat me overkomen is, maar wat er gebeurt is, is volledig mijn eigen domme fout. Ik.. Het was niet goed om het meteen uit te maken. Ik kan er nu al niet mee omgaan. Ik hou van je,' zeg ik zacht tegen hem. 'Ik hoop maar dat ik de prins ben die je wakker kust,' zeg ik en ik druk mijn lippen op de zijne.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    Niemand wil je helpen Niall, niemand,' sist hij enmijn tranen vermengeb zich met het bloedvan mijn neus. ' he Klootzak wie denk je wel dat je bent?! Hou op!" Roept iemand en herken haar als het zusje van louis. Zag mij nou, een jongen van twintig die dit niet eens oplossen kon. Ik voel langzaam door de harde klappen tegen mijn hoofd dat ik mijn bewustzijn verlies en langzaam kleurt alles zwart." Jij kan mij niet zgegen wat ik moet doen" zegt hij kwaad hoor ik zacht, ik voel vaag dat ik wat word bewogen en de ondergrond in iets zachts veranderd.Niall, waarschijnlijk kun je me toch niet horen. Het spijt me zo erg. Ik had het echt niet moeten doen. Ik weet niet wat me overkomen is, maar wat er gebeurt is, is volledig mijn eigen domme fout. Ik.. Het was niet goed om het meteen uit te maken. Ik kan er nu al niet mee omgaan. Ik hou van je,' rateld hije n van binnen maakt mijn hart een sprong. " ik hoop maar dat ik de prins ben die je wakker kust" zegt hij en ik voel wat warms op mijnl lippen. Hoe kon dit. Het ene moment deaaide hij door en het andere koment was hij zo lief


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javvad Malik

    Er gebeurt niks. Ik weet dat hij niet dood is, maar hij is ook niet op zijn best. Ik ga naast hem zitten. 'Ik zal je een verhaal vertellen over een domme jongen die hopeloos verliefd werd op een geweldige jongen. Het begon allemaal toen ze meededen aan de XFactor. Ze werden samen in een band gestopt. Meteen al vond de domme jongen de andere leuk. Maar niet leuk leuk. De jongens werden beste vrienden en even dacht de domme jongen dat alles goed was en ze voor altijd beste vrienden konden blijven. Maar al snel werd hij hulpeloos verliefd op de lieve glimlach en de mooie ogen van de lieve blonde jongen. De hele tijd droomde hij over een geweldig leven samen met de jongen. Op een dag was hij van plan de blonde jongen te zeggen wat hij echt voelde. Het was de dag dat hun tweede album uit zou komen. Ze waren alleen in de kleedkamer, maar hij deed niks. Hij was te laf om iets te doen. In verdriet leefde hij een tijdje verder. Hij werd steeds verliefder. En uiteindelijk kwamen al zijn dromen uit. De blonde jongen was ook verliefd op hem. Maar de jongen verpestte alles door weer eens opvliegend en agressief te zijn. En nu is hij zijn blonde vriend voor altijd kwijt.' De woorden komen uit mijn mond en ik begin te huilen. Ik heb alles helemaal verpest.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Matt was al lang geblust dioor Harry... Daarbij wordt Aidan echt hard genegeerd... Bedankt]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    k zal je een verhaal vertellen over een domme jongen die hopeloos verliefd werd op een geweldige jongen. Het begon allemaal toen ze meededen aan de XFactor. Ze werden samen in een band gestopt. Meteen al vond de domme jongen de andere leuk. Maar niet leuk leuk. De jongens werden beste vrienden en even dacht de domme jongen dat alles goed was en ze voor altijd beste vrienden konden blijven. Maar al snel werd hij hulpeloos verliefd op de lieve glimlach en de mooie ogen van de lieve blonde jongen. De hele tijd droomde hij over een geweldig leven samen met de jongen. Op een dag was hij van plan de blonde jongen te zeggen wat hij echt voelde. Het was de dag dat hun tweede album uit zou komen. Ze waren alleen in de kleedkamer, maar hij deed niks. Hij was te laf om iets te doen. In verdriet leefde hij een tijdje verder. Hij werd steeds verliefder. En uiteindelijk kwamen al zijn dromen uit. De blonde jongen was ook verliefd op hem. Maar de jongen verpestte alles door weer eens opvliegend en agressief te zijn. En nu is hij zijn blonde vriend voor altijd kwijt. Ik luisterde naar zijn verhaal. Halverwege kon ik al mijn ogen openen maar ik was moe dus lietz e dicht. Na een lange poos toen hij huilde opende ik pas mijn ogen. Ik voelde nog steeds bloed iit mijn neus komen. Ik zou het hem niet zo vergeven ik zou hem tijd geven om te doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    | Iemand voor Genelleh? |


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    | Iemand voor Genelleh? |


    [Anna?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Aidan...]


    Bowties were never Cooler

    Whisperings schreef:
    (...)

    [Anna?]


    | Maar Anna is toch al in gesprek? |


    That is a perfect copy of reality.