• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - 020314
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - LegoIas


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * Lorum
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * LuciIle
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * Lorum
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * LegoIas


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Topics:
    Praattopic één
    Speeltopic één
    Rollentopic één


    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 19:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Laat Genelle en of Anna maar naar Aidan gaan anders, ik los het wel deels op... Hoop ik... Nu kan er ook Iemand naar Matt

    Corrigeer me als ik iets fout doe]

    Matthew Richard Payne
    Het ene moment huppelde ik vrolijk naar het kampvuur, het volgende stond ik in de hens. Ik rende als een idioot rond en probeerde mezelf uit te maken. Niet veel later voelde ik eerst een plens water over me heen, voor ik werd meegesleurde en bijna werd verdronken in het water. Goed zwemmen kon ik nogsteeds niet. Ik had er niet de concentratie voor om het te leren. Ik spartelde tot ik op de kant werd gegooid. Ondanks dat dit me 3e graads brandwonden had bespaard, hadden ze me wel achterover in het water kunnen duwen en iets minder ruw kunnen zijn. Toen ik ook nog eens zag dat het Jesse was rolde er een grom over mijn lippen. "Bedankt voor de bijna dood ervaring. Klootzak." gromde ik naar hem. Tuurlijk was het niet eerlijk, maar nu was dit echt wel geoorloofd. Er waren vast veel meer manieren om iemand te doen stoppen met branden dan ze te verdrinken... En hij had het niet eens goed gedaan, want hij moest alsnog een klein vlammetje op mijn trui uittrappen. Ik ging rechtop zitten en keek naar mijn trui. Die kon ik wel weggooien. Ik keek ook hoe hij zijn shirt uit deed. "Hou lekker je kleren aan, player. Doe dat maar lekker bij de Tomlinson tutjes." siste ik naar hem voor ik opstond en in mijn gehavende trui boos naar de auto liep met mijn gewijtje nogsteeds in mijn hand.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    De jongen haalde zijn schouders op en ik knikte begrijpend bij zijn woorden, het moest inderdaad wel iets heftigs zijn als hij dat zei. Langzaam stond ik op en trok Louis met me mee omhoog, waarna ik een arm rond zijn middel sloeg en hem zacht mee begeleidde naar een wat rustiger plekje. Ik keek nog even achterom en gaf Aidan nog een dankbare blik, zonder hem was ik nergens, en keek even vol spijt toen hij zich duidelijk genegeerd voelde. Dat was niet mijn bedoeling geweest. Zuchtend trok ik Louis mee het bos in dat rond de camping lag, en ging een meter of driehonderd verderop op een omgevallen boomstronk zitten. 'Vertel,' sprak ik afwachtend. Het enige wat ik wist was dat Liam iets had gedaan wat hij niet tolereerde, wat zei dat het met hem of een van zijn zusjes te maken had. Hij vertelde me altijd alles, dus ik zag ook niet in waarom hij dat nu niet zou doen. Het was ook niet dat ik ooit iets had doorverteld of zo, met geheimen en dergelijke zweeg ik als het graf. Ik wou het gewoon weten omdat ik om hem gaf en zo mogelijk wou helpen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Anna Jane "AJ" Tomlinson

    Aangezien ik toch niet zo veel meer had te doen, besloot ik maar een beetje rond te gaan dwalen over het terrein. Ik had nog niet echt goed met iemand kennis gemaakt, maar ach, dat kwam vast wel. Ik wilde gewoon wat meer aandacht van Genelle, Loënné en Louis. Eigenlijk klonk dat best egoïstisch, iets wat ik helemaal niet wilde zijn, maar op momenten als dit kon ik er niks aan doen.
    'Bedankt voor de bijna dood ervaring. Klootzak.' hoorde ik iemand grommen, waarbij ik achterom keek. Wie zou dat nou kunnen zijn? Het was een jongensstem, zeker weten, Louis was het niet. Het zou wel een van de broers van de anderen zijn. Snel liep ik naar waar het vandaan kwam, ik zag een jongen een vlammetje uittrappen, die op de trui van een andere jongen rondzwierf. De jongen, van wie die trui was — was helemaal nat, zijn trui zou vast in de fik hebben gestaan door het kampvuur, wat nog steeds brandde. De jongen ging rechtop zitten en bekeek zijn trui, waarna de andere jongen zijn trui uittrok. 'Hou lekker je kleren aan, player. Doe dat maar lekker bij de Tomlinson tutjes.' zei de natte jongen. Een schok ging door mij heen. Tomlinson tutjes? Sorry hoor, maar ik hoor bij de familie Tomlinson en een tutje ben ik zeker niet. De natte jongen stond op en liep naar de auto die daar stond. Boos stapte ik op hem af. 'Pardon? Hoe noemde jij mij? Een Tomlinson tutje? Ik weet niet hoor, maar heb jij je eigen gezicht wel eens gezien, klootzak? Met je Tomlinson tutje.' Ik was echt boos geworden, niemand beledigde mijn naam, waar ik zo trots op was.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Sorry, wilde nog reageren nu maar moest eerst wat post ergens terug zoeken. Ik reageer morgen, excuus.]


    "Family don’t end in blood”

    Immence schreef:
    [Sorry, wilde nog reageren nu maar moest eerst wat post ergens terug zoeken. Ik reageer morgen, excuus.]


    | Waarom snap ik niet volledig wat hier staat :') |


    That is a perfect copy of reality.

    Jesse Horan

    'Bedankt voor de bijna dood ervaring. Klootzak,' gromt hij. 'Creatieve manier om "bedankt dat je mijn leven hebt gered" te zeggen,' mompel ik. 'Hou lekker je kleren aan, player. Doe dat maar lekker bij de Tomlinson tutjes.' Ik wil er iets tegen in brengen, maar er is al iemand anders voor mij. 'Pardon? Hoe noemde jij mij? Een Tomlinson tutje? Ik weet niet hoor, maar heb jij je eigen gezicht wel eens gezien, klootzak? Met je Tomlinson tutje.' Ik grijns breed en kijk haar aan. Ik heb geen idee wie ze is, maar ze lijkt me wel aardig. 'Maar nu wil ik wel graag weten waarom jij in het vuur bent gerend. Of was het gewoon omdat je niet oplette?' vraag ik. Hij mag mij dan wel haten, maar ik haat hem niet. 'Ik ga denk ik even Liam zoeken. Je wil toch niet dat ik hier ben,' mompel ik en ik loop weg om Liam te zoeken. Ik vind hem. 'Hey Liam, Matt is in het vuur gekomen ofzo en nu stond hij in de fik. Hij ligt bij het riviertje dicht bij het kampvuur,' leg ik uit en ik trek hem mee naar het riviertje.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Matt is al lang weggelopen naar de auto van Liam. Daar is Anna ook]

    JustLovegood schreef:
    (Ik kan morgen pas reageren dus zouden zayn Jesse en niall even rustig aan kunnen doen ? XD )

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 8:09 ]


    Bowties were never Cooler

    [O ja, sorry]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Javvad Malik

    Niall opent zijn ogen en even kan ik het geluk niet op. 'Niall!' zeg ik vrolijk en ik knuffel hem. Ik zie nog steeds bloed uit zijn neus komen en kijk er naar. 'Sorry Niall dit gaat erg veel pijn doen,' zeg ik en ik zet zijn neus recht. Ik hoor het zachtjes kraken, maar het is goed. Zo kan de neus weer gewoon helen. Ik pak een verbandje en begin hem te verbinden. 'Zeg alsjeblieft iets. Je hoeft me niet te vergeven want wat ik gedaan heb ik vreselijk en ik zou je zo niet moeten behandelen. Ik wil gewoon je stem weer horen,' zeg ik en ik veeg een traan weg van mijn wang. Ik haat mezelf nu zo erg. Ik kijk Niall met veel spijt aan. 'Ik weet niet wat er met me aan de hand was ik ben de hele dag al domme dingen aan het doen en door mij is Matt nu boos op Emily en heeft ze een rotvakantie en dat is allemaal mijn schuld.' Ik stop opeens met praten. 'Sorry ik probeer de schuld af te schuiven op andere dingen terwijl het helemaal mijn eigen schuld is,' zeg ik. Ik bard in huilen uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    " niall" hoor ik een superblije stem van Zayn. " sorry Niall dit gaat het even heel veel pijn doen" zegt hij en niet begrijpend zie ik hoe hij dichterbij komt. Ik slaak een kreet als hij aan mijn neus trekt en kraakt.Zeg alsjeblieft iets. Je hoeft me niet te vergeven want wat ik gedaan heb ik vreselijk en ik zou je zo niet moeten behandelen. Ik wil gewoon je stem weer horen,zegt hij terwijl hij mijn neus verbind.. 'Ik weet niet wat er met me aan de hand was ik ben de hele dag al domme dingen aan het doen en door mij is Matt nu boos op Emily en heeft ze een rotvakantie en dat is allemaal mijn schuld.' Ik stop opeens met praten. 'Sorry ik probeer de schuld af te schuiven op andere dingen terwijl het helemaal mijn eigen schuld is,' hij barst in huilen uit. " Zayn stop" zeg ik zacht. Ik volgde alles even niet meer. Eerst was hij gemeen, dan deed hij me pijn en daarna deed hij zo lief en voorzichtig met me. " waar is Brooke? Veaag ik zacht en bezorgd om mijn zusje. Ze kon stomme dingen doen als ze boos was.

    Ugh wss blijf ik heel de week ziek thuis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javvad Malik

    'Zayn stop,' zegt Niall zacht. Ik knuffel hem. 'Waar is Brooke?' Ik haal mijn schouders op. 'Ik denk nog ergens bij de auto ofzo,' zeg ik. Ik kijk hem aan. Hij heeft nog steeds niks erover gezegd van wat hij ervan vind en ik weet op dit moment bijna zeker dat hij het me niet gaat vergeven. Groot gelijk. Ik zou precies het zelfde doen. 'Ik weet dat ik het niet waard ben om vergeven te worden en dat je maar beter bij me uit de buurt kan blijven omdat ik... Zo.. Zo vreselijk tegen je deed, maar ik zou het ongelooflijk geweldig vinden als je het wel deed. Hoewel er natuurlijk ontzettend veel mensen op deze wereld zijn die veel beter zijn dan dat ik ben...' Ik stop met praten aangezien ik niet meer weet wat ik wou gaan zeggen. 'Het komt erop neer dat je beter een ander kunt gaan zoeken, hoewel ik wel heel veel van je hou.' Ik zet hem rechtop en pak wat eten uit zijn tas, die nu al halfleeg is. Ik geef het aan hem en zeg er niks over. Ik wil niet opnieuw die grote fout maken. 'En dat klote management zetten we meteen als we thuis zijn de deur uit,' zeg ik met een glimlach.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall. Horan

    Hij haalt zijn schouders op " ergens bij de auto ofzo?" Zegt hij.'Ik weet dat ik het niet waard ben om vergeven te worden en dat je maar beter bij me uit de buurt kan blijven omdat ik... Zo.. Zo vreselijk tegen je deed, maar ik zou het ongelooflijk geweldig vinden als je het wel deed. Hoewel er natuurlijk ontzettend veel mensen op deze wereld zijn die veel beter zijn dan dat ik ben rateld hij en ik zucht zacht. Echt volgen lukte het me niet aangeziein mijn hoofd hard bonkte. Het komt erop neer dat je beter een ander kunt gaan zoeken, hoewel ik wel heel veel van je hou.' Zegt hij. Hij zet me wat overeind. Moest ik nou weg lopen? Of wat was zijn idee. Al snel zie ik dat hij met een zak snoep terug komt en hongerig maak ik hem open en begin te eten.En dat klote management zetten we meteen als we thuis zijn de deur uit," zegt hij glimlachend. Ik eet wat snoep en kijk hem aan. " Zayn" zeg ik zacht en ik slik daarna het zoete goedje door. " ik wil het je best vergeven maar geef me gewoon even de tijd oke, ik ga wel met Brooke en Jesse slapen in een tent. Dat ligt niet alleen aan jou maar ik wil ze gewoon even wat tijd met me geven omdat ik ze amper zie" zeg ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Matthew Richard Payne
    Ik negeerde Jesse compleet toen hij zichzelf bij me op bleef dringen. Kon ik er wat aan doen dat ik de concentratieboog van een debiele eekhoorn had? En daarbij was hij echt een klootzak om me zomaar head first in een riviertje te duwen en me onderwater te houden terwijl ik spartelde. Ik kon verdomme niet zwemmen, weer door dat eekhoorn-concentratie-probleem. Ik kwam bij de auto en wilde net mijn shirt uit doen toen ik opeens een boze Anna voor me had staan die me een boze preek begon te geven, waarbij ik halverwege afhaakte om alsnog mijn shirt uit te doen. Die was echt zijk nat en ik kreeg het koud met dat ding aan. "Tutje, ja. Ik weet niet of jij ooit in de spiegel hebt gekeken maar je loopt erbij als een schoolvoorbeeld van een tutje. Lang haar, blind en doof de mode volgend. Een tutje dus. Niet perse iets verkeerds, maar het is waar." Daarna herrinderde ik me door een koude windvlaag dat ik hier zonder shirt stond en ik ging snel in de auto opzoek naar een handdoek. Daarmee droogje ik mijn haren en mijn borst af, waardoor mijn rode haar weer iets minder als leveloze strengen rond mijn hoofd kwamen te hangen. Daarna trok ik weer een warme slobbertrui aan en trok zonder echte schaamte mijn broek, schoenen en boxer uit om me ook daar te kunnen afdrogen. Ik wilde echt geen kou vatten.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson.

    Ik volgde Harry's handelingen toen hij op stond en mij met zich mee trok, niet gauw daarna voelde ik zijn arm rond mijn middel en nam hij me mee naar een rustiger plekje. Op een omgevallen boomstronk ging hij zitten, waarna ik mezelf algauw naast hem plaatste. Ik knikte langzaam na zijn woorden, en kuchte even zachtjes. Ik wist niet zo goed hoe ik het moest brengen, het was nou ook niet iets wat dagelijks zou gebeuren. "Lows is zwanger," mompelde ik daarna zachtjes. "Van Liam," verduidelijkte ik het nog wat, maar dat laatste leek me wel duidelijk, want waarom zou ik 'm anders in elkaar geslagen hebben? "Echt, ik wilde hem helemaal niet in elkaar slaan, maar het gebeurde gewoon en ik moest toch wat doen, dat die jongen nou zijn gevoelens op haar moest uitslaan, is al erg genoeg." Ik slaakte een zachte zucht en haalde een hand door mijn haren, om daarna naar mijn vuist te staren, waar zich langzaam aan korstjes op mijn knokkels vormde, ik had helaas ook een paar keer mis geslagen en dat begon ik toch wel steeds meer en meer te voelen en veel beter ging ik me daardoor niet voelen, maar misschien was dat wel gewoon mijn verdiende loon.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javvad Malik

    'Ik wil het je best vergeven maar geef me gewoon even de tijd oke, ik ga wel met Brooke en Jesse slapen in een tent. Dat ligt niet alleen aan jou maar ik wil ze gewoon even wat tijd met me geven omdat ik ze amper zie,' zegt Niall. Ik knik. 'Zeg het maar als je het weet. Ik ga kijken of er iets te doen is ofzo. En als ik je ergens mee kan helpen dan zeg je het maar.' Ik sta op en wil de tent uit lopen. Ik kijk achterom en zie Niall liggen. Het doet pijn om te weten dat ik hem dit aangedaan heb omdat ik boos was. Gewoon omdat ik boos was en ik een woedeaanval had. En nu is hij zwaar gewond. Ik loop naar buiten en kijk rond. Ik loop het bos in en zie Harry en Louis. Ik loop naar ze toe en ga naast ze op de boomstronk zitten. 'Hallo,' zeg ik en ik zucht. Ik vraag me af of deze vakantie wel zin heeft. 'Wat een drama hè?' zucht ik. Nog steeds denk ik aan Niall en hoe hij nu in zijn eentje in die tent ligt. Een nog groter schuldgevoel overspoelt me. Ik veeg boos een traan weg die over mijn wang rolt.


    Spoiler alert: you will save yourself